Co musí splňovat finančně poradenská společnost?
Finanční poradenství je specifický obor. Lidé nehledají „zaměstnání“ finančního poradce, ale finanční poradenství si hledá je. Příčinou je převažující MLM struktura finančně poradenských firem, v nichž jsou poradci motivováni k náboru dalších lidí, a volná legislativa, která umožňuje vykonávat práci finančních poradců téměř každému.
Lidé si nevolí svou firmu. Do oboru přicházejí do firmy, která si najde je. Po čase ale otevřou oči a začnou se rozhlížet. Zjišťují, jak funguje jejich společnost a jak pracuje konkurence. Setkávají se s konkurenčními finančními plány v terénu, dříve či později dostávají informace i od jiných společností. Jsou-li dobří, dostávají i nabídky k přechodu do jiné společnosti.
Posledním velkým přechodem byl odchod Stanislava Dostála st. s jeho strukturou z OVB do Fincentra. „Srovnal jsem si portfolia společností, srovnal jsem si jejich software a dal jsem si dohromady, jakým způsobem pracují,“ uvedl Stanislav Dostál k výběru společnosti a dodal: „V mém rozhodování to bylo také o lidech. Pro Fincentrum pracuje několik lidí, které znám z dřívějška a kterých si vážím.“
Přecházejícím poradcům jsou ale mnohdy předhazovány především finanční důvody – vyšší provize, platby za přestup a další finanční benefity. Jak významné jsou pro vás jednotlivé aspekty zázemí finančně poradenské společnosti?
V anketních otázkách hodnoťte význam jednotlivých aspektů hodnoťte známkami jako ve škole: 1 – nejdůležitější, 5 – není vůbec důležité.
REKLAMA
Provize a jejich výše
Jsou společnosti, které vyplácejí vyšší, a společnosti, které vyplácejí nižší provize. Jak moc je tento aspekt pro vás důležitý?
__ANKETA1565#}
Provize a jejich spolehlivost
Není to jen o výši provizí. Je to také o přehlednosti jejich výplaty, férovém rozdělení mezi centrálu a jednotlivé úrovně struktury, rychlosti, četnosti a pravidelnosti vyplácení…
REKLAMA
{insert name=getEnquiry id=#1566#}
Analytické zázemí
Není to jen o počtu lidí. Jde především o kvalitu analytických výstupů, šíři srovnání produktů podle potřeb finančních poradců.
{insert name=getEnquiry id=#1567#}
Dobré jméno společnosti
Jak lidé zareagují, když se představíte se jménem vaší společnosti? A není to jen o tom. Záleží také na tom, zda a v jaké míře firma podporuje svou značku ať již reklamou nebo svými činy.
{insert name=getEnquiry id=#1568#}
Lidé
Finanční poradenství je nejen o lidech, ale také s lidmi. Jak důležité jsou osobní vazby s vašimi nadřízenými/podřízenými a s vedením společnosti?
{insert name=getEnquiry id=#1569__