Náběh nové generace provázely drobné potíže s dostupností aplikace, neboť zájem klientů o vyzkoušení nové verze byl enormní. „Z důvodu velkého zájmu klientů o nové internetové bankovnictví evidujeme pomalejší odezvy při komunikaci, případně dosažení limitu počtu přihlášených uživatelů. Na tuto situaci jsme připraveni a průběžně navyšujeme technickou infrastrukturu tak, abychom pokryli potřeby všech našich klientů. Tyto změny se realizují v řádech jednotek hodin,“ uvedla k drobným potížím banka.
Kromě této omezené kapacity nebyl kromě Komerční banky od doby nasazení nové verze zaznamenán žádný výpadek na žádném z kanálů přímého bankovnictví nad rámec předem avizované údržby systému.
Nová MojeBanka přináší jednoduché a intuitivní ovládání. Klienti si mohou sami zvolit vzhled aplikace tak, aby co nejlépe vyhovovala jejich potřebám a operacím, které přes internet provádí nejčastěji. Všechny hlavní informace a funkce jsou dostupné již z první strany, tedy na jedno kliknutí.
„MojeBanka patří k největším systémům přímého bankovnictví v ČR. Počet uživatelů této aplikace ke konci roku 2011 vzrostl o 12,3% na více než 753 tisíc osob. Celkový počet bezhotovostních transakcí zadaných přes internetovou aplikaci MojeBanka vzrostl ke konci roku 2011 o 9,8 % na 53,6 milionů transakcí, objem zadaných plateb přesáhl rekordních 5,2 bilionu Kč. V roce 2011 bylo v KB přes internet zadáno přibližně 37 % veškerých plateb,“ doplnila banka.