04. 11. 2016
Problém výběru správné velikosti oblečení bude minulostí. Globálnímu rozvoji SizeID pomohou prostředky z Fundliftu
SizeID si na Fundliftu říká o tři miliony korun a výměnou za to nabízí 4letý investiční certifikát s 10% roční úrokovou sazbou, směnitelný při naplnění konverzních podmínek za podíl ve firmě. Peníze chce využít na rychlou expanzi služby do řady e-shopů, která s sebou nese technický vývoj, další zdokonalování služby i posílení obchodu a marketingu.
„Naším posláním je vnímat rychlý vývoj e-commerce, změny nákupních návyků, chování zákazníků a potřeby e-shopů. Pozorujeme zvyšující se zájem nakupovat na internetu, přesto vidíme překážky, které v řadě případů e-commerce klade. Integrace moderních technologií však dokáže mnohé vyřešit a jedním z těchto problémů k řešení je výběr vhodné velikosti v segmentu fashion. Chceme usnadnit lidem nákup oblečení nejen na internetu. Chceme umožnit nakupovat bez starosti oblečení pro sebe a také naše blízké,“ uvedl zakladatel firmy a CEO Adam Bičiště.
Služba zbavuje ztraceného času a peněz zákazníky i e-shopy, pro které představuje velký objem vráceného oblečení zbytečné náklady a logistické komplikace. Řadu lidí nejistota ohledně výběru správné velikosti buď od koupě přes e-shop odradí zcela, nebo si nechají poslat dvě či tři sousední velikosti, z nichž ty, které nesedí, vrací zpět.
Jak SizeID funguje? Zákazník pomocí velmi jednoduchého průvodce naměří a uloží své míry. Hned potom může vyhledat oblečení a služba mu doporučí správnou velikost. SizeID sjednocuje velikostní tabulky zavedených značek a neustále rozšiřuje vlastní rozsáhlou databázi standardizovaných velikostních specifikací. Zákazník službu SizeID nalezne v podobě jednoduchého tlačítka „doporučit velikost“ přímo v eshopu, kde chce nakoupit a pokud zrovna v tom jeho ještě ne, je mu k dispozici webový portál SizeID nebo mobilní aplikace, do které se jednoduše připojí a SizeID mu správnou velikost obratem poradí kdykoli a kdekoli.
Celosvětově vznikají projekty, které se zabývají podobným problémem. Jsou to například Acustom Apparel, Stylewhile nebo Fits.me. Žádný z nich však není plně rozvinutý, globálně zavedený a nepředstavuje snadno použitelné a plošně integrovatelné řešení. To je cílem SizeID. Počátky nápadu sahají na konec roku 2012, kdy se společnost Wavevision začala zabývat internetovým projektem, řešícím oblast virtuálních zkušebních kabinek. Pozorováním vývoje trhu a konkurenčních přístupů došlo k rozhodnutí vytvořit vlastní službu, která bude problematiku řešit jiným způsobem, než který volí ostatní. V průběhu roku 2014 byl sestaven pro SizeID speciální tým a byla založena společnost SizeID s.r.o. Ke konci roku 2014 byla služba oficiálně spuštěna. Dnes má již první platící klienty a svůj potenciál hodlá rozvinout na globálním trhu.
REKLAMA
Tisková zpráva: Fundlift