Kampaň je postavená především na advertorialech, které kreativním způsobem využívají formát televizních programů v tisku. Cílem kampaně je upozornit na možnost zhodnocení peněz při pravidelném investování, či ukládání menších částek do podílových fondů, penzijních fondů, stavebního spoření a životního pojištění.
„Kromě toho, že jsme chtěli veřejnost upozornit na benefity zmíněných produktů, bylo nutné v kampani demonstrovat i výhodnost pravidelnosti takovýchto investic. Proto jsme se rozhodli využít formáty, které maximálním možným způsobem pravidelnost ilustrují – tedy televizní programy,“ říká Pavel Kratochvíl, výkonný manažer segmentu Spoření a investice ČSOB.
Prvním advertorialem je sloupek s přehledem časů jednotlivých pořadů, který působí jako teaser – upoutávka na druhý, podrobnější text věnovaný pravidelným investicím. Ten je zakomponovaný do rubriky programových tipů a jako průvodce v něm figuruje vždy jeden ze čtyř vybraných investičních poradců ČSOB.
„K tématu investování a investicím samotným mají lidé stále jistý odstup. Proto se snažíme ho komunikovat i jinde mimo ekonomické rubriky tak, aby se stalo opravdu součástí běžného života. Stejně tak, jako je běžné sledování televize,“ vysvětluje Jana Ulbrychová z agentury Bison & Rose. Kampaň na pobočkách je realizována pod taktovkou reklamní agentury ČSOB McCann Ericson.
Zdroj: Tisková zpráva ČSOB
REKLAMA