CZK/€ 25.355 +0,10%

CZK/$ 24.337 +1,15%

CZK/£ 30.464 +0,17%

CZK/CHF 27.279 +0,12%

12. 04. 2018

0 komentářů

Subjekty:

Známá designérka Daniela Komatović je novou tváří privátního bankovnictví FWR

 

Raiffeisenbank spustila novou verzi marketingové kampaně na zvýšení povědomí o značce jejího privátního bankovnictví Friedrich Wilhelm Raiffeisen (FWR). Kampaň probíhá od začátku dubna do konce května 2018 v prémiových magazínech jako je například Forbes, na prestižních venkovních plochách a v onlinu. Součástí vizuálu kampaně je zlatý prsten se žlutými safíry „oko do duše“ z kolekce Eye To The Soul od známé designérky Daniely Komatović.

Loading



 

„Kampaň je pokračováním loňské propagace, kdy byla značka FWR představena prostřednictvím známých designérů. Letos bude vedle designéra Ronyho Plesla naši značku reprezentovat také Daniela Komatović, designérka šperků a držitelka ocenění A’Design Awards & Competition 2017,“ komentuje novou kampaň Jan Remr, ředitel privátního bankovnictví FWR.

Součástí vizuálu kampaně na privátní banku FWR je zlatý prsten se žlutými safíry „oko do duše“ z kolekce Eye To The Soul. Co symbolizuje?

„Tento prsten z kolekce Eye To The Soul, který je navržený tak, že se může nosit i jako přívěsek, je inspirován Egyptskou mytologií. Konkrétně symbolem oka, jež bylo znakem boha Hora, ochránce Egypťanů. Proto je šperk z této kolekce vlastně takovým amuletem, který vás má chránit od všeho zlého,“ vysvětluje designérka Daniela Komatović.

Daniela Komatović je grafickou designérkou, malířkou, fotografkou a zejména designérkou šperků. Narodila se v Praze, kde studovala grafický design. V lednu 2015 navrhla svou první autorskou kolekci unikátních šperků, které se díky špičkovému designu a mimořádné kvalitě za velmi krátkou dobu staly známé a populární. Luxusní, extravagantní zlaté šperky s drahými kameny a perlami přitahují pozornost nejnáročnějších milovníků designu a zdobí známé osobnosti veřejného života a diplomacie. Daniela je držitelkou zlaté ceny v kategorii „šperky, brýle a hodinky“ v prestižní mezinárodní soutěži světového významu A‘ Design Award & Competiton 2017, která se každým rokem koná v Miláně.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

OVB není tlustá žába, rozhodl soud

Začalo to nevinně a skončilo nevinou. Fincentrum vydalo dvě celostránkové reklamy ve studentském časopisu Studenta – a OVB se vzhlédlo v tlusté dívce a ještě tlustší ropuše. Až Vrchní soud musel vstoupit do role psychoterapeuta a vysvětlit společnosti, že ropuchou opravdu není.

Text: Petr Zámečník

19. 07. 2012


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *