"Nelze vylou
č it souvislost se seznamem 107 klient ů Č S, který se dnes objevil na internetu a obsahoval údaje o jejich ú č tech v internetovém bankovnictví z roku 2004. Je p ř itom zcela zjevné, že seznam neunikl z ČS, neboť banka v podobném formátu data klient ů neshromaž ď
uje ani nemá k dispozici," uvádí zpráva České spořitelny.
Česká spořitelna se v nedávné době stala terčem dalšího útoku phishingových e-mailů, jejichž cílem je vylákat podvodným způsobem klientské informace. Obdobné útoky se opakují s železnou pravideností a jejich terčem bývají klienti zejména velkých a významných bank. Nejčastěji v celosvětovém měřítku je pod "palbou" útočníků Citibank.
Jediným účinným způsobem, jak se bránit proti zaslaným podvodným e-mailům, je neodpovídat na ně, nereagovat na jejich výzvy a oznámit jejich obdržení bance.
Zdroj: Tisková zpráva České spořitelny
REKLAMA