CZK/€ 25.330 +0,16%

CZK/$ 24.057 +0,45%

CZK/£ 30.413 +0,26%

CZK/CHF 27.245 +0,62%

23. 01. 2008

0 komentářů

Produktové infolisty k životnímu pojištění na nových stránkách ČAP

 


 

Produktové infolisty srozumitelnou formou prezentují nejdůležitější informace o jednotlivých produktech životního pojištění, zdůrazňují jejich výhody a upozorňují spotřebitele i na vhodnost nákupu pro určitou životní situaci. Cílem ČAP a jejích členů je přispět k pochopení podstaty životního pojištění širokou veřejností a podat srozumitelnou a smysluplnou informaci pro zájemce o konkrétní typy produktů.

„Prostřednictvím informačních listů usilujeme o to, aby klient před nákupem životního pojištění získal takové informace, pomocí nichž by jasně identifikoval vhodnost produktu pro svoje potřeby. Chceme, aby pochopil jeho smysl a věděl, jaké výhody mu přinese. Zároveň tímto informačním nástrojem pro spotřebitele chceme eliminovat snahy některých zprostředkovatelů, jež prodávají tyto produkty s jiným cílem, než ke kterému jsou určeny, „ říká Tomáš Síkora, výkonný ředitel ČAP.

Ke společnému využívání obsahu infolistů v praxi se přihlásily všechny členské pojišťovny ČAP, které text postupně zapracují do svých obchodních materiálů a případně jej rozšíří o další informace. Současně budou podporovat jejich aktivní využívání zprostředkovateli před uzavřením pojistné smlouvy s klientem.

Produktové infolisty k životnímu pojištění najde spotřebitel na webových stránkách ČAP na domovské stránce v sekci „Pojistné produkty“.

Webové stránky ČAP procházejí postupně rekonstrukcí, ale již dnes se představují v nové grafické i obsahové podobě.

REKLAMA

„Věříme, že nová struktura a přehlednější uspořádání rubrik umožní návštěvníkům snazší orientaci na stránkách. Kromě informací o asociaci a jejích členech nebo ekonomických ukazatelů si zde veřejnost může jednoduše vyhledat např. nabídku pojistných produktů jednotlivých pojišťoven. Do konce roku také najdou spotřebitelé na našich stránkách užitečné informace z oblasti pojištění,“ dodala ke zcela nové podobě webových stránek Marcela Kotyrová, manažerka komunikace a vzdělávání ČAP.

Tisková zpráva České asociace pojišťoven

Čtete dále:
Luboš Svačina – MasterCard Banka roku 2007: Galerie vítězů
Petr Bukač – Povinné ručení je zvláštní produkt

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *