Zajímavým výsledkem průzkumu společnosti GE Money Multiservis bylo zjištění, že i přesto, že o nákupech rozhodují především ženy, většina úvěrových smluv souvisejících s nákupem zboží je sjednána na jejich partnery.
„Podle našich statistik jsou úvěrové smlouvy uzavírány z 60 % muži, ale neznamená to, že by právě muži o vybraném zboží rozhodovali. Muži si berou úvěry častěji, protože mají z obou partnerů v domácnosti zpravidla vyšší příjmy. Úvěr si berou oba manželé spolu a naše zjištění ukazují, že za koupí konkrétního zboží stojí spíše ženy,“ komentoval předseda představenstva a generální ředitel společnosti GE Money Multiservis Charlie Coode.
Z ankety společnosti GE Money Multiservis dále vyplývá, že rozdílnosti se projevují i v nákupním chování mužů a žen obecně. Při nákupech denní spotřeby se ženy rozhodují více podle ceny než podle značky, na druhou stranu dvě třetiny žen také přiznávají, že mají tendenci kupovat zboží, které znají z reklamy, u mužů tomu bývá často přesně naopak.
Zdroj : Tisková zpráva GE Money Multiservis