Před pobočkou České spořitelny na náměstí v Kostelci nad Labem zastavuje auto. Tři hodiny poté, co banka zavřela, dává řidič před vchod stojan s výrazným nápisem: „Tady už je zavřeno. Banka na vaší poště má stále otevřeno,“ píše OLGA SKALKOVÁ v deníku Hospodářské noviny.
Poštovní spořitelna jako vůbec první firma v tuzemském bankovnictví používat takzvaný guerilla marketing. Podle mluvčího Martina Orsága bude Poštovní spořitelna v „partyzánštině“ pokračovat i v budoucnu, pokud se kampaň osvědčí.
„Cílem guerilla marketingu je dosáhnout maximální efekt netradičním způsobem a s minimem zdrojů. Včera nám sice lidé z České spořitelny stojan zabavili, ale s nějakou obětí musíte při guerille počítat,“ říká Martin Vyhnálek z firmy Ju-Turn, která kampaň připravila.
Akce míří na jednu ze slabin českých bank. Česká spořitelna jako první před několika lety zkrátila kvůli úsporám otevírací dobu a zavedla polední přestávky.
REKLAMA