CZK/€ 25.295 -0,24%

CZK/$ 24.093 -1,01%

CZK/£ 30.315 -0,49%

CZK/CHF 27.125 -0,57%

31. 01. 2019

0 komentářů

Subjekty:

Klienti ČPP využívají asistenční služby stále častěji

 

Počet asistenčních zásahů každoročně narůstá. Společnost GLOBAL ASSISTANCE a.s., která poskytuje asistenci několika českým pojišťovnám, zaznamenala vloni 14% nárůst oproti roku 2017. „V roce 2018 jsme pro klienty ČPP realizovali celkem 31 933 zásahů, hlavně u pojištění vozidel. Důležitým ukazatelem kvality je u motoristické asistence například průměrná dojezdová vzdálenost odtahového speciálu. V našem případě tato vzdálenost činí 15.3 km k zásahu, což svědčí o široké síti zásahových vozidel a zároveň zkracuje čekací dobu klientů,“ s hrdostí říká Marek Jaroš, generální ředitel GLOBAL ASSISTANCE a. s.  

Loading



 

Ze statistik vyplývá, že řidiči na svých cestách potřebují pomoc asistenční služby třikrát častěji při poruše vozidla než v případě nehody. Nejčastěji vyjíždí asistence v letním, dovolenkovém období, a pak v zimě. Ze zahraničních zásahů jich polovina byla v sousedním Německu, které bývá často tranzitní zemí právě při cestách na dovolenou. V pomyslném žebříčku nejčastějších komplikací, kvůli kterým řidiči volají motoristickou asistenci, je na prvním místě porucha motoru, následuje defekt pneumatiky a dále problémy se spojkou či převodovkou. ČPP v roce 2018 zajišťovala v zahraničí 2 367 zásahů.

V poslední době se asistenční služby rozšiřují také do oblasti pojištění domácností, nemovitostí, ale i cestovního pojištění. Koordinátoři asistenčního centra jsou připraveni pomoci se zprostředkováním služeb elektrikářů, instalatérů, plynařů, sklenářů, topenářů a zámečníků. Při sjednání Domácí asistence plus poskytnou navíc také IT konzultaci. „V rámci pojištění majetku jsme v roce 2018 zasahovali celkem u 1 963 případů,“ doplňuje informaci Marek Jaroš. V cestovním pojištění bylo nejvíce zásahů v Rakousku, v Itálii a Švýcarsku, příp. Francii. Obecně nejčastějším důvodem jsou nejrůznější úrazy, k nimž dochází při rekreačních aktivitách, ty představují až 30 % všech hlášených případů a jsou to např. odřeniny, tržné rány, podvrtnuté kotníky či pohmoždění končetin. K nejtěžším úrazům patří ty z dopravních nehod.

Asistenční služby zabezpečuje pro ČPP společnost GLOBAL ASSISTANCE a.s., tel. číslo 1220, s možností volání 24 hodin denně, s komunikací v českém jazyce i v případě volání ze zahraničí, tel. číslo +420 1220 nebo +420 266 799 779.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Marek Woitsch, ředitel Úseku životního pojištění ČPP

Marek Woitsch: Zákaz rozlišovat mezi muži a ženami je… nesmyslné

Evropská unie zakázala pojišťovnám rozlišovat mezi muži a ženami. Co bude příště? „Prý je diskriminace, když se vás ptám, kolik vám je let, ale já podle toho nastavuji cenu pojištění,“ říká nevěřícně Marek Woitsch, ředitel Úseku životního pojištění ČPP, k diskusím o zákazu „diskriminace“ podle věku a zdravotního […]

Text: Petr Zámečník

07. 12. 2017

Marek Woitsch, ředitel Úseku životního pojištění ČPP

Marek Woitsch: Co přinesla regulace provizí

Za zálohové provize za životní pojištění ručí finanční zprostředkovatel ze zákona 5 let. Výsledek? „Díky změně vstupních parametrů do výpočtů se nám podařilo klientům o něco zlevnit pojištění,“ říká Marek Woitsch, ředitel Úseku životního pojištění ČPP.

Text: Petr Zámečník

18. 09. 2017


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *