CZK/€ 25.355 +0,10%

CZK/$ 24.337 +1,15%

CZK/£ 30.464 +0,17%

CZK/CHF 27.279 +0,12%

24. 04. 2020

0 komentářů

Subjekty:

Skupina AXA začne za zvýšených preventivních a hygienických opatření postupně otevírat své pobočky

 

Skupina AXA začne od pondělí 27. dubna za zvýšených preventivních a hygienických opatření postupně otevírat vybrané pobočky na území České republiky a Slovenska. Otevřeny budou v obvyklou pracovní dobu, na kterou jsou klienti v dané lokalitě či danémregionu zvyklí. Dostupnost jednotlivých poboček je možné ověřit na www.axa.cz.

Loading



 

„Jsme rádi, že po více než měsíci, kdy jsme naše pobočky z preventivních důvodů uzavřeli, abychom pomohli omezit fyzický kontakt mezi lidmi, můžeme opět některé z nich otevřít za zvýšených bezpečnostních a hygienických opatření,“ říká Peter Socha, zástupce generálního ředitele skupiny AXA Česká republika a Slovensko.

Klienti AXA mohou i nadále řešit většinu úkonů tykajících se smluv ONLINE a to odkudkoliv. Stačí jim k tomu chytrý telefon, tablet nebo počítač a připojení k internetu. Klientům i neklientům nabízí na bezplatné lékařské konzultace po telefonu a na Facebooku spustila informačního chatbota ke koronaviru. Klientům AXA je k dispozici speciální sekce na www.axa.cz, kde naleznou videa a odpovědi na otázky týkající se pojištění, investování a penzí v souvislosti se situací vyvolanou pandemií koronaviru.

Skupina AXA uzavřela své pobočky v České republice a na Slovensku z preventivních důvodů 16. března, aby přispěla k potřebě omezení fyzického kontaktu mezi lidmi a chránila tím své klienty, zaměstnance a finanční poradce.

AXA kryje onemocnění COVID-19 v plném rozsahu dohodnutém v pojistné smlouvě i v případě pandemie. Při potvrzení diagnózy onemocnění COVID-19 poskytne AXA svým klientům zrychlené pojistné plnění. Pojistná událost v případě pracovní neschopnosti či hospitalizace je poté posouzena na základě neschopenky, na které je potvrzena daná diagnóza. Lékařskou zprávu je možné v tomto případě doložit až zpětně.

REKLAMA

V případě potřeby mohou klienti AXA kontaktovat svého finančního poradce emailem nebo telefonicky, respektive AXA linku na čísle +420 292 292 292 nebo na emailu info@axa.cz.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Která daňová přiznání je možné podat později?

Foto: redakce Stejně jako v loňském roce, Ministerstvo financí ČR rozhodlo o posunutí podání daňového přiznání k dani z příjmu. Letos zatím jen o měsíc. Důležité datum je 3. května 2021 pro listinné podání a 1. června 2021 pro elektronické podání. Odložit lze i podání přiznání k […]

Text: František Veselý

22. 03. 2021


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *