mBank známe v České republice jako nízkonákladové on-line bankovnictví. Broker Consulting je naopak velice silný v osobním servisu na kamenných pobočkách i v domácnostech. Obě společnosti mají podobné hodnoty jako je férovost a zaměření na potřeby klientů a jejich spolupráce jim umožní využívat synergie svých obchodních modelů.
„Cílem mBank je do konce roku 2018 získat v České republice 700 000 klientů a strategické spojenectví s Broker Consulting je z našeho pohledu jednou z klíčových aktivit, která nám tohoto cíle pomůže dosáhnout,“ říká PawełKucharski, generální ředitel mBank pro Českou republikua dodává: „Internet, v němž jsme prostřednictvím našich inovací na poli mobility a přímého bankovnictví lídry, doplníme prostřednictvím strategického partnerství o fyzický svět a naše produkty nově nabídneme skupinám zákazníků, kteří preferují poradenský model komunikace s bankou.“
Zdroj : Tisková zpráva mBank