CZK/€ 25.265 -0,02%

CZK/$ 23.922 -0,16%

CZK/£ 30.359 +0,00%

CZK/CHF 27.138 +0,04%

09. 12. 2022

0 komentářů

Komerční banka zvyšuje kvalitu péče o zákazníky s IBM Watson asistentem

 

Přední česká banka se rozhodla vybudovat jednu platformu pro voiceboty a chatboty, která bude řídit komunikaci se zákazníky napříč jednotlivými komunikačními kanály.

Loading



 

Společnost IBM dnes oznámila, že Komerční banka, člen mezinárodní skupiny Société Générale, si vybrala IBM Watson technologii jako klíčový pilíř své AI strategie. Namísto využívání několika chatbotů a voicebotů, od více poskytovatelů AI řešení, se banka rozhodla sjednotit svou AI komunikační platformu pro zákazníky.

Komerční banka hledala platformu, která je schopna komunikovat se zákazníky v bezpečném prostředí. Počet interakcí zákazníků s call centrem banky se neustále zvyšuje. Komerční banka, která obsluhuje více než 1,6 milionu klientů, se proto rozhodla inovovat a implementovat digitálního virtuálního asistenta, aby mohla rozšířit kapacitu svých služeb v oblasti péče o zákazníky.

Virtuální asistent s podporou umělé intelligence postaven na bázi IBM Watson asistenta, byl vyvinut a implementován specialisty Komerční banky ve spolupráci s IBM kompetenčním centrem pro umělou inteligenci a IBM Client Engineering pracovištěm v Praze. Virtuální asistentka „Ruby“, jak se AI asistentka Komerční banky jmenuje, je v současné době schopna pomoci zákazníkům s problémy souvisejícími s přihlášením do jejich internetového bankovnictví.

„Spokojenost zákazníků je pro nás naprosto zásadní. Použití IBM Watson asistenta k automatizaci komunikace nám pomáhá zvýšit efektivitu a posílit vztahy se zákazníky. Pozitivní zpětná vazba od našich zákazníků je navíc podpořena vysokou mírou porozumění. Virtuální asistentka Ruby dnes pomáhá zákazníkům s problémy souvisejícími s přihlášením do našeho internetového bankovnictví MojeBanka. Ruby je schopna vyřešit většinu zákaznických problémů, a v případě potřeby předat zákazníka živému agentovi,“ říká Alexander Semerenko, Product Owner komunikační platformy Komerční banky.

„IBM Watson technologie umělé inteligence s funkcemi přirozeného jazyka a podporou češtiny zajišťuje zákazníkům Komerční banky ten nejlepší zážitek z interakce. Během několika měsíců byl náš společný tým schopen implementovat a úspěšně spustit virtuální asistentku Ruby,“ říká Ondřej Králík, manažer oddělení bankovních služeb IBM Česká republika.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

V žebříčku finančního zdraví domácností se Česku daří stoupat, protože se jinde situace zhoršuje

Zatímco vloni Česku v pilíři Finančního zdraví patřila 12. příčka, letos jsme se posunuli na 9. místo v EU. Podle zjištění Indexu prosperity a finančního zdraví to však nebylo způsobeno výrazným zlepšením napříč sledovanými indikátory, ale spíše zhoršením států, které byly ještě v loňském ročníku před ČR. […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

21. 08. 2024

Investování s pozitivním vlivem – adaptace na změnu klimatu a transformace v měnícím se světě

Rizika spojená se změnou klimatu mají dopad na naši společnost, narušují potravinovou bezpečnost, infrastrukturu, vodní systémy a pobřežní oblasti. Zvyšování hladiny moří, rozsáhlé požáry a narušení dodavatelského řetězce způsobené drsnějšími a častějšími nepříznivými povětrnostními jevy jsou jen některé příklady těchto rizik.

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

19. 08. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *