CZK/€ 25.300 +0,02%

CZK/$ 24.043 -0,21%

CZK/£ 30.303 -0,04%

CZK/CHF 27.159 +0,13%

12. 09. 2023

0 komentářů

Slovenský nástroj, který zvyšuje návratnost investic do reklamy a marketingu. Forvio získalo v seedovém investičním 20 milionů korun a míří na globální trh

 

Inovativní nástroj ze Slovenska, který využívá datovou analýzu a strojové učení k optimalizaci marketingové strategie jednotlivých typů reklamy pro maximální návratnost investic. To je webová aplikace Forvio, kterou v Košicích vyvinuli Andy Kozák a Tomáš Putnoky. Růst jejich startupu a vstup na globální trh nyní podpoří investicí takřka 20 milionů korun (800 tisíc eur) slovenský investiční fond Crowdberry Investment Management (zkráceně CBIM), který se zaměřuje na rozvoj domácích technologických talentů a firem. Díky této investici chce Forvio prorazit v globální konkurenci inovací v oblasti marketingové analytiky. Konkurenční výhodou produktu je, že cílí na menší a středně velké technologické, finanční či e-commerce hráče a také na marketingové agentury.

Loading



 

„Jsme nesmírně vděční za tuto investici a veškerou podporu ze strany Crowdberry. Tyto prostředky nám významně pomohou rozvíjet naši špičkovou platformu pro analýzu marketingových dat, která podnikům po celém světě poskytne přístup k technologiím, jež byly v minulosti dostupné pouze největším globálním společnostem s miliardovými tržbami. Celý náš tým v Košicích v současné době pracuje na dalších technologických vylepšeních, která brzy začleníme do naší platformy,“ říká Andy Kozák, spoluzakladatel společnosti Forvio.

Marketingový mix firem jedním tahem

Forvio představuje moderní generaci marketingových nástrojů, které dokážou s vysokou přesností měřit a porovnávat výkonnost všech online i offline marketingových kanálů. To vše z jedné obrazovky a v reálném čase. Díky tomu mohou uživatelé této platformy v rámci jednoho nástroje optimalizovat své marketingové aktivity na sociálních sítích, jako je Facebook nebo Instagram, ale také offline pro tiskovou reklamu, billboardy, rádio nebo televizi. Výsledkem je přehledná vizualizace dat a návrh možného přerozdělení celého marketingového rozpočtu společnosti. Ten dokáže umělá inteligence velmi přesně předpovědět, a to včetně návratnosti vynaložených prostředků.

„Věříme, že investicí do společnosti Forvio podporujeme platformu, která skutečně mění pravidla hry v oblasti marketingové analytiky. Inovativní přístup zkušeného týmu vytvořil skutečně funkční produkt, který vychází z přesných dat. Modelování marketingového mixu vnímáme jako důležitý nástroj pro efektivitu a optimalizaci marketingu, na který se zaměřuje stále více firem, tedy potenciálních klientů Forvio. Těšíme se na jejich další růst,“říká Michal Nešpor, partner společnosti Crowdberry.

REKLAMA

Intuitivní integrace s nástroji internetového giganta Meta

Společnost Forvio nedávno získala status Meta Business Partner a stala se tak součástí ekosystému globálního giganta Meta, který provozuje populární sociální sítě Facebook a Instagram. Kromě toho se Forvio dokáže integrovat také s Google Ads, Google Sheets a BigQuery, což zajišťuje plynulý tok dat a umožňuje marketingovým týmům efektivně využívat jejich stávající ekosystémy.

Mezi klienty rychle rostoucího slovenského startupu již patří některé z nejznámějších lokálních i mezinárodních společností. Mezi největší z nich patří slovenská Tatra Banka či Slovak Lines. Dále je to Loopia Group, BioTechUSA nebo DNA Era. Kromě nich Forvio pomáhá také e-shopům Be Lenka a Scentbird či marketingovým agenturám, jako je košické Promiseo nebo bratislavský DataConcept.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Komentář: Aktuální vývoj dláždí cestu k možnému rozpadu eurozóny

Ekonomické rozdíly mezi zeměmi eurozóny se od jejího vzniku trendově stále zvětšují, a zvláště výrazně od roku 2019. Jednotná měna je přitom pro příslušnou měnovou unii přínosná jen tehdy, pokud jsou uvedené rozdíly dostatečně malé a ideálně pokud se jednotlivé země takové unie makroekonomicky sbližují. To právě […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

26. 11. 2024

Mohou investoři stále očekávat býčí trh s bitcoinem

Navzdory nedávné stagnaci na kryptoměnovém trhu existují silné indikátory, které naznačují, že s probíhajícím čtvrtým kvartálem roku 2024 by mohl být na obzoru býčí trh s bitcoinem. Na trhu se rýsuje několik faktorů, které by mohly v následujících měsících výrazně ovlivnit cenu této kryptoměny.

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

22. 11. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *