15. 11. 2023
Poro a 6250 „erpéček“. Komerční banka a Mastercard představují novou designovou řadu karet League of Legends
Komerční banka a Mastercard vydávají novou limitovanou edici karet s oficiálním designem z populární online videohry League of Legends. Kromě originálního vizuálu hráči ke kartě navíc získají i cennou odměnu v podobě 6250 RP bodů, což je virtuální měna, za níž si mohou ve hře dokoupit různé doplňky, a především populární skiny na své championy. Aby mohl zájemce platební kartu Mastercard s motivem League of Legends získat, je třeba sjednání jednoho z bankovních tarifů v aplikaci KB+ nebo na libovolné pobočce Komerční banky, a to do 31. 12. 2023.
Nejnovější kampaň Komerční banky a Mastercard zaměřená na celosvětový herní fenomén League of Legends navazuje na dvě předchozí úspěšné série platebních karet s motivy videohry. Poprvé ale není na kartě jeden z tzv. championů, ale nehratelná postava – Poro. Hráči mají na výběr i druhou variantu, kterou je design karty s neohroženou Kai’Su. S výběrem motivů pomohly české legendy hráčské „lolkové“ komunity Freeze, Herdyn a Charmie, kteří jsou zároveň tvářemi celé kampaně.
„Esport představuje nezanedbatelný segment trhu, který se každým rokem zvětšuje. V současné chvíli lze za hráče videoher v nejširším slova smyslu považovat dva miliony lidí v ČR, mezi které se ve svém volném času také nezdráhám zařadit. V KB tuto komunitu bereme vážně – jako jediná banka v České republice nabízíme klientům novou limitovanou edici dvou karetních designů League of Legends. Nová éra KB je koneckonců i o tom, aby ´bankování´ byla zábava a klient se v bankovním prostředí cítil uvolněně,“ říká Jitka Haubová, členka představenstva KB odpovídající za agendu udržitelnosti.
„Společnost Mastercard v oblasti esportu působí dlouhodobě a díky globálnímu partnerství s Riot Games přináší českým fanouškům unikátní zážitky. Naše esportová komunita stále roste, je velmi inovativní a moderní způsoby placení jsou pro ni už zcela přirozené. Jsme přesvědčení, že i nové designy karet s motivy League of Legends si mezi hráči získají příznivce,“ říká Pavla Císařová, marketingová ředitelka společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.
Součástí kampaně je navíc světově unikátní prototyp „živého“ Pora, kterého vyrobili čeští tvůrci filmových rekvizit spolu s kreativní agenturou Good Game. Poprvé v historii tak budou moci hráči svou oblíbenou herní postavu ovládat jako robota v reálném světě.