19. 06. 2024
Upvest získal novou vizuální identitu a nový web
Společnost Upvest, která patří do skupiny Komerční banky a je finančním partnerem významných realitních projektů, získala v průběhu posledních měsíců novou vizuální identitu. Ta ovlivnila také vzhled nového webu. Za kompletní změnou vizuální identity stojí studio ginger&fred. O tvorbu nového webu se postarali designéři ze Švejda & Goldmann.
Společnost Upvest vznikla v roce 2017 a od té doby fungovala s dočasnou verzí brandu, která vydržela až do současného rebrandingu. Upvest totiž za tu dobu prošel evolucí, kterou dosavadní brand ani webové stránky uspokojivě nereflektovaly. Upvest v posledních letech začal nabízet širší investiční portfolio se třemi skupinami investičních produktů. Vedle Upvest private debt začal nabízet podíly na úvěrových smlouvách nastrukturovaných a administrovaných Komerční bankou a také možnost přímého investičního vstupu do vybraných projektů.
Upvest v současné době také více oslovuje bonitnější investory a spolupracuje s největšími českými developery. Proto jeho zakladatelé cítili potřebu lépe se vymezit vůči konkurenčním investičním platformám, které cílí na menší retailové investory a nabízejí méně kvalitní investiční produkty.
“V Upvestu jsme se chtěli profilovat jako prémiovější partner, který nabízí platformu, při jejímž užívání se klienti cítí jako při využívání privátního bankovnictví. Proto jsme se rozhodli pro úpravu brandu a následnou tvorbu nového webu, který bude lépe reflektovat hodnoty, na kterých stavíme,” vysvětluje Petr Volný, spoluzakladatel a CTO Upvest.
Tvorbu nového brandu mělo na starosti studio ginger&fred, které upravilo logo a také další související grafické materiály. Nové logo je tvořeno symbolem a celým názvem Upvest.
REKLAMA
“Symbol vychází z písmen U, P, a V z názvu firmy. Jeho ostrá a robustní kresba zároveň odkazuje na půdorysy a výkresy architektů. Celá identita je postavena na hodnotách, které jsou pro Upvest jako značku klíčové – profesionalita, serióznost, promyšlenost, aspirace a exkluzivita,” připomíná Lukáš Honzák, spolumajitel studia ginger&fred.
Novou vizuální identitu poté designéři ze Švejda & Goldmann propsali také do nového webu. Nová informační architektura oproti původní verzi lépe zohledňuje průchod webem a vysvětluje jednotlivé produkty. Při procházení webu si také potenciální klient bude připadat jako v prémiovějším prostředí.
“Nový web lépe prezentuje škálu investičních možností a kvality Upvestu a také dosavadní úspěchy platformy ve formě spolupráce s největšími českými developery, renomovanými konzultanty, partnerství s Komerční bankou a nulovou default rate projektů, do kterých Upvest doposud investičně vstoupil,” uzavírá Jakub Goldmann, senior designér ze Švejda & Goldmann.