15. 07. 2024
Mastercard a Twisto prodlužují partnerství o dalších pět let
Společnost Mastercard prodloužila partnerství s platebním fintechem Twisto o dalších pět let, tedy do konce roku 2028. Obě společnosti tak navazují na svou dosavadní spolupráci, kterou zahájily už v roce 2019. Twisto je průkopníkem v oblasti odložených plateb (BNPL) a společně s technologickou společností Mastercard plánuje pokračovat v zavádění inovativních služeb a strategií a v růstu na další evropské trhy.
Už první pětiletá spolupráce přinesla celou řadu inovací pro klienty. Například v roce 2020 Twisto jako první ve střední Evropě získalo od Mastercard certifikaci Digital First, která významně zjednodušila vydávání virtuálních platebních karet. V minulém roce pak fintech díky Mastercard jako první v České republice a třetí v Evropě implementoval do své mobilní aplikace platební metodu Click to Pay.
„Twisto je nejrychleji rostoucí fintech ve střední a východní Evropě a moc mě těší, že prodlužujeme dosavadní partnerství, během kterého se nám daří zvyšovat komfort zákazníků při placení. Spojují nás hodnoty a důraz na smysluplné inovace a proto věřím, že v nadcházejícím období společně posuneme digitalizaci plateb zase o kus dál,“ říká Jana Lvová, generální ředitelka společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.
„Společnost Mastercard je pro Twisto i Param důležitým strategickým partnerem. Obě společnosti sdílejí s Mastercard dlouhodobý strategický vztah. Vzhledem k našim plánům na expanzi do nových zemí a zavádění nových obchodních cílů chceme pro Twisto v Evropě vyvíjet inovativní platební produkty a služby, podobně jako je Param vyvíjí v Turecku. Jsme přesvědčeni, že právě spolupráce s Mastercard bude i nadále podporovat náš růst a úspěch na trzích Evropské unie,” říká Nemika Menevse, CEO Twisto.
Twisto má aktuálně za sebou první dekádu působení na českém a polském trhu a nedávno vstoupilo do nové etapy. Od loňského roku totiž spadá pod jeden z největších tureckých fintechů Param. Twisto se tak stalo vůbec první investicí Paramu v Evropské unii. V nové fázi vývoje se chce primárně zaměřit na expanzi na další evropské trhy, dosažení profitability a představení nových produktů.