01. 02. 2012
Subjekty:
DIRECT Pojišťovna meziročně zvýšila počet účinných smluv o 12 %
„Loňské výsledky potvrzují, že dlouhodobě patříme mezi nejrychleji rostoucí neživotní pojišťovny na českém trhu. Podařilo se nám meziročně zvýšit počet účinných smluv v portfoliu o 12 % na celkových 72 855. Objem předepsaného pojistného jsme ve srovnání s rokem 2010 navýšili o 9 %,“ říká Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny. „Za tímto růstem stojí nejen naše inovativní a oceňované produkty a služby, ale také intenzivní spolupráce se sítí našich partnerů. V loňském roce jsme zahájili spolupráci v oblasti pojištění motorových vozidel s největším prodejcem ojetých automobilů AAA Auto a největším retailovým řetězcem v České republice, společností Tesco Stores Česká republika a.s., v oblasti pojištění motorových vozidel a cestovního pojištění. Rozvoj spolupráce s partnery patří mezi naše strategické priority na rok 2012,“ dodává Ján Čarný.
„Přes to, že na trhu pojištění motorových vozidel v České republice došlo k celkovému poklesu o více než 6%, DIRECT Pojišťovna potvrdila růst z předchozích let a dosáhla nejlepších výsledků ve své historii. Tento úspěch pramení z inovativního přístupu v pojišťovnictví, který je vlastní také její mateřské skupině RSA,“ říká Andrew Burke, generální ředitel RSA Group pro střední a východní Evropu.
Pojišťovací inovátor roku 2011 za AutoHELP
V září 2010 uvedla DIRECT Pojišťovna na trh revoluční novinku – službu AutoHELP, která zajistí pomoc klientům v případě nezaviněné nehody. V loňském roce DIRECT Pojišťovna za tuto službu získala v hlasování veřejnosti ocenění Pojišťovací inovátor roku 2011. AutoHELP způsobil doslova revoluci na trhu neživotního pojištění. Většina konkurenčních pojišťoven od té doby podobný produkt uvedla do své nabídky, takže se tento typ služby postupně stává standardem na trhu.
Nejlepší finanční web v ČR za rok 2011
REKLAMA
V říjnu 2011 zvítězila DIRECT Pojišťovna se svými webovými stránkami v soutěži WebTop100, v kategorii Finance, a potvrdila tak přední postavení na internetovém trhu s pojištěním. V celkovém hodnocení získala dokonce druhý nejvyšší počet bodů a předčila tak vítěze soutěže v hlavní kategorii i dalších 206 přihlášených webů.