11. 10. 2024
Skupina Direct Pavla Řeháka mění svou vizuální identitu a sjednocuje logo svých firem
Skupina Direct pod vedením Pavla Řeháka vstupuje do nové éry svého rozvoje. Po deseti letech na trhu oznamuje ambiciózní plány růstu ve všech odvětvích a sjednocuje všechny své firmy pod novou vizuální identitu. Autorem nového loga, které ztělesňuje filosofii „Lehkost naplno,“ je renomované Studio Najbrt.
Společnosti Direct pojišťovna, Direct auto, Fidoo, Birne a nově i Fondee se tímto krokem vizuálně sjednocují s cílem přinášet klientům jednoduchá, rychlá, spolehlivá a přátelská řešení. To vše s lehkostí a naplno. Po 10 letech na trhu tak skupina představuje nejen logo, které naplňuje nové motto „Lehkost naplno“, ale zároveň představuje řadu inovací, které odráží filosofii celé skupiny. Vedle nových vizuálů plánuje také dvojnásobný růst a expanzi všech svých firem do zahraničí.
„Dnešní doba je rychlá a plná překážek, které řešíme každý den. V Directu tvoříme svět, ve kterém se snažíme i ty nejsložitější věci dělat jednoduše. Chceme našim klientům pomáhat odstraňovat překážky a zvládat nepříjemné momenty a přinášet jim tak lehkost do života. Lehkost pro nás také znamená, že v Directu děláme věci naplno, že do všeho, co děláme, dáváme maximální energii, nasazení a odbornost,“ říká k cestě za novým logem i mottem Pavel Řehák, zakladatel skupiny Direct. „Nové logo odráží náš vývoj – dospěli jsme a jsme připraveni na další výrazný růst,“ dodává.
Novou vizuální identitu zpracovali Aleš Najbrt a Jakub Spurný ze Studia Najbrt. „Nové logo vyjadřuje lehkost a dynamiku jednoduchým symbolem, ve kterém můžete vidět křídla ptáka letícího vzhůru. Další asociace jsou vítané,“ říkají o novém logu jeho autoři.
Růst skupiny
Skupina Direct prošla od svého založení v roce 2015 zásadní transformací – z desetičlenného týmu se stala skupinou s více než 900 členy týmu. Nyní výrazně expanduje i mimo Českou republiku, když vstupuje na polský a slovenský trh, a plánuje další rozšíření do zahraničí i pro společnosti Direct auto a Fidoo. V roce 2023 dosáhla skupina na celkový roční obrat 8,1 miliardy korun, cílem je do roku 2027 dosáhnout dvojnásobného obratu v hodnotě až 18 miliard korun. Tyto ambice jsou primárně podloženy organickým růstem stávajících značek doplněným o strategické akvizice.
Expanze i v sektoru automotive
Jedním z klíčových motorů růstu je rozvoj aktivit Direct auto, které brzy spustí revoluční koncept Direct Auto Park (DAP) v Praze, navazující na úspěch prvního centra v Olomouci. Tento inovativní model prodeje nových a ojetých aut na jednom místě bude postupně, během následujících dvou let, rozšířen do všech krajských měst. Součástí nabídky DAPu bude také Birne – flexibilní operativní leasing bez skrytých háčků a překvapení. „Naše vize je poskytovat zákazníkům přístup k mobilitě s maximální flexibilitou a jednoduchostí. Direct Auto Park je jen začátek,“ říká Martin Frko, CEO společnosti Direct auto.