CZK/€ 25.355 +0,10%

CZK/$ 24.337 +1,15%

CZK/£ 30.464 +0,17%

CZK/CHF 27.279 +0,12%

22. 10. 2024

0 komentářů

Devíti z deseti Čechů přijde frekvence bankovních personalizovaných nabídek přehnaná, uvítali by spíš finanční rady

 

Pouze 10 % Čechů je rozhodně pro získávání personalizovaných nabídek od banky. Uvítají spíše finanční rady, 72 % by jich do budoucna rádo dostávalo stejně nebo více. Čísla vyplývají z průzkumu NMS Market Research pro Raiffeisenbank.

Loading



 

Personalizované nabídky služeb a produktů očekává od banky nadpoloviční většina Čechů. Skutečných příznivců této formy komunikace je přitom jen 10 %. Větší šanci na úspěch v podobě skutečného sjednání nabízeného produktu mají tyto nabídky mezi muži než ženami. Stejně tak je spíš uvítají lidé s nižším vzděláním a sociálním statusem.

Asi pětina klientů na personalizovanou nabídku v minulosti minimálně jednou dala a nabízený produkt si sjednala. Opakovaně se nechala přesvědčit desetina Čechů.

„Personalizace nabídek může být efektivním nástrojem, jak se o klienty starat. Je jasné, že zběsilé zasílání nabídek bez rozmyslu lidi otravuje. Jde totiž o správně nastavené vnitřní systémy, které nám umožní klientům nabídnout přesně to, co potřebují. Leckdy třeba neví, že máme řešení, které přesně odpovídá jejich požadavku. Personalizace nám pomáhá plnit náš dlouhodobý cíl, kterým je snaha se klientům co nejvíce přiblížit,“ říká k výsledkům průzkumu Andrea Klímová, Head of Client Experience & Market Research v Raiffeisenbank.

Podle 9 z 10 Čechů je objem personalizovaných nabídek příliš velký, 35 % se jimi cítí být přetíženo. K finančním radám, které jim touto formou chodí, se staví přívětivěji. Ačkoliv 56 % respondentů uvedlo, že v budoucnu chtějí od banky dostávat stejné množství finančních rad, 16 % z nich by jich uvítalo i více. Takové rady preferují spíše mladší lidé, nejvíce jsou oblíbené u věkové kategorie 25 až 34 let.

Průzkum provedla agentura NMS Market Research v březnu 2024 online v Českém národním panelu dotazováním na reprezentativním vzorku 1010 respondentů ve věku 18-64 let.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

V žebříčku finančního zdraví domácností se Česku daří stoupat, protože se jinde situace zhoršuje

Zatímco vloni Česku v pilíři Finančního zdraví patřila 12. příčka, letos jsme se posunuli na 9. místo v EU. Podle zjištění Indexu prosperity a finančního zdraví to však nebylo způsobeno výrazným zlepšením napříč sledovanými indikátory, ale spíše zhoršením států, které byly ještě v loňském ročníku před ČR. […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

21. 08. 2024

Investování s pozitivním vlivem – adaptace na změnu klimatu a transformace v měnícím se světě

Rizika spojená se změnou klimatu mají dopad na naši společnost, narušují potravinovou bezpečnost, infrastrukturu, vodní systémy a pobřežní oblasti. Zvyšování hladiny moří, rozsáhlé požáry a narušení dodavatelského řetězce způsobené drsnějšími a častějšími nepříznivými povětrnostními jevy jsou jen některé příklady těchto rizik.

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

19. 08. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *