11. 11. 2024
Investiční skupina Thein spustila nový web s důrazem na fondy a firemní kulturu
Česká investiční skupina Thein, založená před čtyřmi lety technologickým expertem a investorem Tomášem Budníkem, představuje nové webové stránky. Moderní design a struktura webu se zaměřují na detailní prezentaci podfondů a portfolia, která zahrnují jak tradiční strojírenský sektor, tak inovativní oblast ICT.
Web nově odkrývá sekci „O nás“, v níž investiční skupina Thein přibližuje původ svého názvu, klíčové milníky, kterých dosáhla a vize do budoucna. Společnost zde mimo jiné prezentuje své hodnoty, politiku ESG, firemní kulturu a další zajímavosti ze svého fungování.
Zakladatel Tomáš Budník uvádí: „Naším cílem je budovat dlouhodobé hodnoty, nejen pro naše investory, ale také pro zaměstnance a komunitu, ve které působíme. Nový web reflektuje naši filozofii i způsob, jakým přistupujeme k jednotlivým projektům. Naše investice jdou za hranice okamžité návratnosti – směřujeme k modernizaci tradičních odvětví a inovacím, které podpoří trvalý rozvoj českého průmyslu i ICT sektoru. Důležitou součástí je i firemní kultura založená na respektu, otevřenosti a podpoře profesního růstu, kterou bychom rádi na našem webu představili širší veřejnosti.”
Kromě podrobných informací o fondech a produktovém portfoliu, web přináší i novou sekci „Kariéra“, kde skupina Thein zdůrazňuje svůj moderní a inovativní přístup k zaměstnancům. „Jsme dynamická společnost, která věří, že práce by měla být místem, kam lidé chodí rádi a kde mohou rozvíjet své dovednosti,“ uvádí HR ředitelka Alena Víchová. „Hledáme talentované lidi, kteří nám pomohou dosáhnout našich vizí a vytváříme prostředí bez předsudků, které dává prostor každému, kdo se chce rozvíjet.“
V rubrice Média najdou novináři a mediální domy všechny tiskové zprávy, rozhovory, články, blogy, podcasty a další zajímavosti z PR světa investiční skupiny Thein. Jak sami říkají: Jsme vidět, což nás nejen těší, ale posouvá vpřed.
Cílem investiční skupiny Thein je prostřednictvím nových webových stránek nabídnout komplexní informace o svých fondech, produktech i službách, které se vzájemně synergicky doplňují. Výsledkem jsou přehledné stránky poskytující návštěvníkům ucelený přehled o portfoliu a poodhalující firemní kulturu.