04. 06. 2012
Subjekty:
Fincentrum odstartovalo kampaň NEJLEPŠÍ PORADCI PRACUJÍ VE FINCENTRU
„V rámci dlouhodobé kampaně počítáme s využitím outdoorových ploch v největších českých a slovenských městech, stejně tak jako s prezentací Fincentra na internetových portálech a ve vybraných tištěných médiích,“ uvádí Silvie Špačková, ředitelka marketingu společnosti Fincentrum.
Kampaň shrnuje úspěchy Fincentra v nezávislých testech České televize, portálu iDNES.cz, týdeníku Profit, odborného magazínu FP-finanční poradce a v neposlední řadě i nedávno uveřejněného testu týdeníku Euro. „Důkazem kvality poradců Fincentra jsou nejen vítězství v testech, ale také propracovaný systém vzdělávání, možnost využití optimalizačního a investičního softwaru, profesionální tým analytiků a také široké portfolio produktů v nabídce. V kampani proto můžeme sebevědomě říci, že máme ty nejlepší poradce na českém trhu,“ dodává Silvie Špačková.
V rámci kampaně byly spuštěny i internetové stránky www.OvereniPoradcu.cz. Zde si může každý rychle ověřit, zda je daný poradce registrován u České národní banky, pro jaký rozsah zprostředkování má u ČNB registraci a zda vykonává poradenství pro některou z finančně-poradenských sítí.
Jedním z cílů kampaně je otevřít diskusi o kvalitě služeb finančních poradců. Zanedbávání profesního vzdělávání či špatně nastavené motivační systémy v poradenské síti mohou zapříčinit, že poradce upřednostní vyšší provizi nastavenou finančními domy na úkor výhodnosti produktu pro klienta.
REKLAMA