V kategorii Novinka roku získal pomyslnou stříbrnou medaili produkt SPOŘENÍ a aby toho nebylo málo, bronzovou medaili v téže kategorii si odnáší ÚČET PLUS.
„Oba produkty patří mezi naše vlajkové lodě. Jsme proto velmi rádi, že je pozitivně hodnotí nejen naši spokojení klienti, ale i odborníci,“ říká Tomáš Kuna, ředitel české a slovenské ZUNO. „Každé takové ocenění je pro nás impulzem k rozšiřování našich služeb, které již od samého začátku podmiňujeme jednoduchostí a jasnými podmínkami.“
Hlavní předností SPOŘENÍ je výhodné denní úročení s úrokem 2 % ročně a navíc uspořené peníze jsou kdykoli k dispozici, bez dlouhodobé vázanosti. Druhý produkt, ÚČET PLUS, oceňují zejména náročnější klienti, kteří za nízký poplatek využívají širokou škálu služeb. Automaticky získávají například AUTOPILOT, který pravidelně převádí peníze mezi ÚČTEM PLUS a SPOŘENÍM a pomáhá tak naplno využít výhodu denního úročení.
Oba produkty ZUNO uvedlo v létě loňského roku, současně se svým vstupem na český trh. Od té doby online banka získala více než 45 tisíc klientů, kteří si u ní uložili téměř 14 miliard korun. V březnu letošního roku banka spustila spotřebitelský úvěr PŮJČKA, který je možné zřídit kompletně online, a kontokorent REZERVA.
Na další ZUNO produkty se mohou klienti těšit i v letošním roce. „Začátkem druhého pololetí představíme bezkontaktní kreditní karty. Zároveň vychytáváme poslední mouchy u plnohodnotné aplikace internetového bankovnictví pro smartphony s operačními systémy iOS a Android,“ dodává Tomáš Kuna.
REKLAMA