17. 09. 2012
Subjekty:
Bezkontaktní kreditní karta Citi BILLA přináší klientům 3% bonus za každý nákup v prodejnách BILLA po celé České republice
„Kreditní karta Citi BILLA plní zároveň funkci věrnostní karty BILLA Clubu, takže klienti nakupující pravidelně v prodejnách BILLA ocení možnost mít v peněžence namísto dvou karet pouze jednu,“ říká Milan Řezníček, produktový manažer kreditních karet Citibank.
Další službou, kterou kreditní karta Citi BILLA nabízí, je nákup zboží a služeb u společnosti ITS BILLA Travel na splátky. Platbu si může držitel kreditní karty Citi BILLA rozložit do 3 splátek s nulovou úrokovou sazbou.
Za vystavení ani vedení karty není účtován žádný poplatek, je-li kreditní karta Citi BILLA použita pro bezhotovostní transakci alespoň jednou v měsíci, v opačném případě činí měsíční poplatek jen 50 Kč. Navíc je kreditní karta Citi BILLA bezkontaktní, umožní tak rychlejší a pohodlnější nákupy.
Držitelé kreditní karty Citi BILLA mohou využít i všech ostatních výhod kreditních karet Citi, například bezúročného období až 55 dnů a až 25% slev u partnerů programu Citi Club z oblasti gastronomie, nakupování, cestování, sportu, zdraví i péče o tělo po celé České republice. Dalšími výhodami Citi kreditních karet, které kreditní karta Citi BILLA klientům rovněž nabídne, jsou jednoduchá dokumentace, výhodné kreditní podmínky, využití zvýhodněných úrokových sazeb v rámci doplňkových služeb „Nákup na splátky“ a „Hotovost na zavolanou“, flexibilita splácení a možnost postupného splácení již od 3,2 % dlužné částky, trvalého inkasa, vydání až 4 dodatkových karet zdarma, okamžitá blokace karty při ztrátě a opětovné vydání karty a elektronický měsíční výpis zdarma.
Novinkou od letošního září je pak možnost hradit platby SIPO (Soustředěné inkaso plateb obyvatelstva) a platby za služby společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. inkasem ze Citi kreditních karet, což platí i pro nově vydanou Citi BILLA kreditní kartu.
REKLAMA