CZK/€ 25.355 +0,10%

CZK/$ 24.337 +1,15%

CZK/£ 30.464 +0,17%

CZK/CHF 27.279 +0,12%

05. 10. 2012

0 komentářů

Subjekty:

UniCredit Bank spouští ve spolupráci s Partners unikátní koncept nových obchodních míst

 


 

Hlavním cílem vzájemné spolupráce v rámci tohoto projektu jsou speciální koutky „Partners bankovní služby – značka UniCredit Bank“, kde budou klientům poskytovány bankovní služby a budou zde exkluzivně nabízeny finanční produkty od UniCredit Bank. Velkou výhodou nových obchodních míst budou mimo jiné prodloužená a víkendová otevírací doba, koutek pro obsluhu internetového bankovnictví nebo dětský koutek pro klienty s dětmi.

Jako první obchodní místo tohoto typu byl v červenci otevřen Partners market v Tišnově na Moravě, v Praze na Václavském náměstí a v Příbrami.

„UniCredit Bank před dvěma lety jako první v České republice představila koncept bankovní franšízy pod názvem UniCredit Bank Expres, díky němuž letos rozšíří svou síť na více než 150 poboček. V příštím roce budeme nadále pokračovat v otevírání tradičních vlastních poboček, a franšízových obchodních míst v souladu s plánem distribuční sítě. Spolupráce s franšízami Partners market pro nás představuje další krok v inovacích, které se v posledních letech snažíme uvádět na trh. Naši klienti tak budou mít i v menších městech možnost využít komplexní služby UniCredit Bank, a to navíc v prodloužené pracovní době či o víkendech. Z pohledu banky se jedná o úplně nový distribuční kanál, který představujeme v úzké spolupráci s naším strategickým partnerem, finančně-poradenskou společností Partners, a dále tím prohlubujeme doposud velmi úspěšnou spolupráci,“ říká Paolo Iannone, místopředseda představenstva a obchodní ředitel UniCredit Bank. „Velký důraz klademe na výběr personálu pro naše koutky, který bude exkluzivně nabízet produkty a služby od UniCredit Bank,“ dodává Paolo Iannone

Tyto nové typy obchodních míst UniCredit Bank se postupně stanou součástí všech franšíz Partners market a budou zřetelně označena jako „Partners bankovní služby – značka UniCredit Bank“. Uspořádání prostoru nabídne dostatek soukromí pro vyřizování finančních služeb klienta.

„Do konce roku plánujeme rozšířit distribuční síť celkem o dalších sedm nových franšízových obchodních míst, v horizontu pěti let pak chceme mít zhruba stovku Partners marketů. Ve všech bude naším partnerem v oblasti bankovních služeb UniCredit Bank,“ uvádí Petr Borkovec, místopředseda představenstva a generální ředitel Partners Financial Services, a.s., a dodává: „Výběru franšízanta věnujeme velkou péči, musí být nejenom dobrým obchodníkem, ale musí splňovat i naše přísné standardy. Našim cílem je poskytnou klientům na malých městech profesionální finanční služby od bankovních služeb až po investice, nabídnout jim místo, kam budou chodit rádi řešit své finance, protože tam budou milí a proškolení lidé, kteří jim ochotně poradí a odpoví všechny jejich dotazy.“ 

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

KFC - franchising

Proti chřipce multivitamin. Proti konkurenci multifranchising!

Britský spisovatel David Mitchell v knize Atlas mraků vykreslil chmurnou budoucnost světa, který ovládají franchisoví giganti. Ačkoli ve věku gigafranchisorů zatím nežijeme, pojem mega-, multi- nebo superfranchisor již reálně existuje.

Text: Jiří Ctibor

06. 04. 2018


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *