13. 11. 2012
PFČP svým klientům radí, jak díky daňovým úlevám získat od státu co nejvíce
Administrativa spojená se správou svých finančních záležitostí leckoho odrazuje, proto PFČP svým klientům veškeré kroky spojené s daňovým odpočtem maximálně zjednodušuje. „Klientům před koncem roku posíláme dopisy, ve kterých mají konkrétně vypočítanou částku, při které získají nejvíce výhod. Přikládáme i předvyplněný formulář, do kterého stačí už jen vyplnit částku a podpis. Letos takových dopisů posíláme asi 320 tisíc. Našim klientům chceme nabízet maximum výhod a zároveň jim co nejvíce ušetřit práci,“ vysvětluje Libor Pergl, ředitel pro obchod a marketing PFČP.
Kdo chce získávat maximum od státu dlouhodobě, může si aktivovat službu Daňový servis. Službu lze sjednat telefonicky na klientské lince 840 111 280, e-mailem, na všech pobočkách České pojišťovny nebo s finančním poradcem. Pak už stačí jen do konce roku doplatit částku potřebnou k daňovému odpočtu.
V dnešním digitalizovaném světě je ale nejpohodlnější službou Klientský portál. „Je on-line, klienti v něm zjistí všechny informace, které se jejich účtu penzijního připojištění týkají, mohou si propočítat modely s různě velkou měsíční úložkou. Co je nejpodstatnější, všechny změny mohou provést sami a kdykoliv,“ doporučuje Libor Pergl.