Na víkend 22. až 24. března chystá Raiffeisenbank plánovanou technickou odstávku části svých bankovních systémů. Tyto systémy budou vypnuty v pátek 22. března v 18:00 a ukončení odstávky je naplánováno na pondělí 25. března v 8:00.
„Důvodem odstávky je plánovaný přechod na část nového bankovního systému. Spouštíme aplikaci pro správu klientských dat, která našim bankéřům umožní klienty lépe obsluhovat a nabídnout služby šité na míru. Klienti však v této fázi ve svém kontaktu s bankou žádnou změnu na první pohled nepocítí, v pondělí ráno se budou přihlašovat do stejného internetového bankovnictví či Mobilního eKonta jako byli doposud zvyklí,“ vysvětlil generální ředitel Raiffeisenbank Mario Drosc.
„Tato nová aplikace nám mj. umožní lépe a cíleněji oslovovat klienty a nabízet jim ty služby, které pro ně mají smysl a přidanou hodnotu. Zavádění nového IT systému je tak plně v souladu s naší strategií poskytování vysoce individualizovaných služeb klientům,“ dodal Mario Drosc.
Během migračního víkendu tak budou zcela nedostupné veškeré účty včetně obsluhy přes internetové bankovnictví a chytré telefony, nedostupné budou rovněž služby pro firemní klienty. Na účty se tedy nebude možné přihlásit ani nepůjde provádět jakékoli transakce. Platební karty i bankomaty budou i v těchto dnech fungovat bez omezení, s výjimkou služby zamykání platební karty. Pobočky s víkendovým provozem budou otevřeny, ale s omezenou nabídkou služeb.
Své klienty Raiffeisenbank o odstávce bude informovat prostřednictvím poboček, schránek v internetovém bankovnictví, internetových stánek banky i sociálních sítí. Zodpovědět jakékoli dotazy klientů jsou rovněž připraveni bankéři na call centru (bezplatná telefonní linka 800 900 900).
REKLAMA