„Naší snahou je tímto krokem podpořit vztah mezi centrálou a jednotlivými zemskými řediteli a spolupracovníky,“ říká Roman Daneš, člen představenstva společnosti. Jak dodává, v uplynulém období se podařilo výrazně zlepšit celkové fungování společnosti a zvýšit nejen její obrat, ale také celkovou efektivitu její činnosti. „Posledním, co vnímáme jako jakýsi dluh, bylo systémové zlepšení vztahu mezi našimi jednotlivými zemskými řediteli a právě Centrálou – proto přicházíme s pozicí obchodního ředitele,“ upřesňuje Daneš.
Hledání vhodného adepta probíhalo několik měsíců a v jeho finále se jako nejvhodnější kandidát ukázal František Hudák (40), který dosud působil na pozici vedoucího oddělení v MLM ALLIANZ pojišťovna, a.s. „Z dlouholeté spolupráce s panem Hudákem máme velmi dobré zkušenosti. Jeho nespornou výhodou je znalost naší společnosti a také celého trhu. Z diskusí s ním víme, že pochopil naše zadání a uvědomuje si, jaké úkoly před ním jsou. Navíc jej znají také naši spolupracovníci, takže do společnosti nepřichází nikdo neznámý a nový, což považujeme v tomto případě také za výhodu, protože jsou již vytvořeny vzájemné vztahy a úzká komunikace a spolupráce se může rozjet naplno již od počátku,“ říká Daneš.
„Mým zákazníkem budou především zemští ředitelé, budu jejich člověkem v Centrále, a budu se snažit maximálně je podporovat v jejich práci – protože jejich úspěch je úspěchem celé společnosti,“ říká ke své budoucnosti nový obchodní ředitel OVB, František Hudák. Podle něj je nutné dále pokračovat ve zvyšování kvality poskytovaných služeb, ale také hledat další možnosti působení společnosti na českém trhu finančního poradenství. „Nepřicházím s vizí velkých revolučních změn – chci o nich jednat a nejprve vše důkladně prodiskutovat se všemi, kterých se má práce dotkne a kteří by měli být součástí pracovního týmu,“ ujišťuje Hudák.
František Hudák (40) začínal svou profesní dráhu v roce 2000 u společnosti Santander Consumer Finance a. s. na pozici Vedoucího oddělení financování spotřebního zboží a hotovostních půjček, kde byl zodpovědný především za budování sítě regionálních obchodních zástupců. Po pěti letech byl povýšen na pozici Ředitele odboru financování spotřebitelských úvěrů, zodpovědného za strategickou tvorbu nových produktů a jednání s klíčovými partnery. 5 let po svém nástupu do Santander Consumer Finance a. s. společnost opustil a 2 roky působil ve stejné oblasti u skupiny Societe Generale, kde rozvíjel strategickou spolupráci s klíčovými partnery.
Od roku 2008 byl vedoucím oddělení MLM ve společnosti Allianz pojišťovna a.s. Zde vedl tým, který byl zodpovědný za spolupráci s obchodními partnery z oblasti finačního poradenství, mimo jiné s OVB Allfinanz a.s. Těmto společnostem celý tým pod vedením Františka Hudáka zajišťoval a organizoval kompletní servis, školení, obchodní jednání, motivace, soutěže a mnohé jiné. Aktivně se podílel také na úpravě produktů a procesů v rámci Allianz.
REKLAMA
František Hudák je ženatý, má dvě děti a mezi jeho zájmy patří turistika, speleoturistika, psychologie a pěstování bonsají.