Josef Havelka přichází do České spořitelny z pozice ředitele Omnicom Media Group Consulting. Má za sebou bohaté a dlouholeté zkušenosti z oblasti médií, reklamy a marketingu. V roce 1991 založil v Praze pobočku reklamní agentury Leo Burnett a od roku 2000 byl pět let výkonným ředitelem Leo Burnett pro region střední a východní Evropy. Poté působil mimo jiné v agentuře Ogilvy jako regionální ředitel pro strategické plánování, jako generální ředitel společnosti Sanoma, stál u zrodu poradenské firmy Zeitgeist nebo úspěšného internetového obchodu ZOOT.cz .
„Konkurence na Českém bankovním trhu je stále intenzivnější a Česká spořitelna, která v posledních letech výrazně nabrala na dynamice, se úspěšně drží na špičce. Těším se, že budu moci posílit její tým a spoluvytvářet její obraz a vnímání u klientů a veřejnosti,“ řekl Josef Havelka.
Josef Havelka vystudoval sociologii na Universitě Johana Wolfganga Goetha ve Frankfurtu nad Mohanem, titul MBA pak získal na Thunderbird School of Global Management.