28. 06. 2013
Subjekty:
Klienti s úvěry od KB získají po povodních pojistné plnění rychleji
„Zjednodušení procesu likvidace pojistných událostí se týká zejména klientů, kteří financovali svou nemovitost poškozenou povodní prostřednictvím hypotéky od Komerční banky. K tomuto kroku jsme přistoupili na základě diskuse s poškozenými klienty i s významnými pojišťovnami na českém trhu,“ uvedl Charles-Pierre Serain, výkonný ředitel pro Marketing, Komunikaci a Business Development Komerční banky.
V rámci pomoci po povodních Komerční banka pojišťovnám vydává plošný souhlas se zasláním vinkulovaného pojistného plnění přímo na účet klienta pojišťovny, pokud jsou splněny všechny následující podmínky:
- pojistné plnění činí maximálně 200.000 Kč,
- jde o pojistné plnění vzniklé výhradně v souvislosti se záplavami, které postihly ČR na přelomu května a první poloviny června 2013,
- pojistná smlouva byla uzavřena nejpozději 31. 5. 2013,
- jde o smlouvu, kterou s pojišťovnou uzavřela fyzická osoba – nepodnikatel,
- jde o plnění z titulu smlouvy na pojištění nemovitosti, která je vinkulovaná ve prospěch Komerční banky,
- § a pojistné plnění bude klientovi zasláno nejpozději do 30. 9. 2013.
Zjednodušení devinkulace zjednoduší proces likvidace pojistného plnění u klientů a zrychlí získání finančních prostředků o několik dnů až týdnů.