CZK/€ 25.355 +0,10%

CZK/$ 24.337 +1,15%

CZK/£ 30.464 +0,17%

CZK/CHF 27.279 +0,12%

30. 07. 2014

0 komentářů

Subjekty:

Citi již tradičně oceněna jako nejlepší internetová banka pro spotřebitele i korporace a instituce v České republice

 


 

Citi je rovněž regionálním vítězem v kategoriích „Nejlepší on-line správa hotovosti”, „Nejlepší design webových stránek”, „Nejlepší mobilní bankovnictví” a „Nejlepší iniciativa informační bezpečnosti” v regionu střední a východní Evropy.

„Citi v České republice byla vyhlášena časopisem Global Finance jako nejlepší internetová banka pro spotřebitele i korporace a instituce již potřetí. S rostoucím významem a neustálým rozšiřováním internetu se samozřejmě mění i způsob využívání služeb a produktů bank ze strany našich klientů. Ti dnes již mnohem častěji poptávají služby v oblasti digitálního bankovnictví a získaná ocenění české pobočky Citi jsou tak dalším milníkem na cestě, jejímž hlavním cílem je poskytovat klientům moderní a inovativní produkty a služby v prostředí internetu,“ říká Michal Nebeský, generální ředitel Citibank v České republice.

Vítěze soutěže volila porota složená ze zástupců společnosti Infosys, světového lídra v IT technologiích, spolu s editory časopisu Global Finance. Hodnoceny byly pouze banky, které se do soutěže přihlásily, a to na základě kritérií jako strategie pro oslovení klientů a poskytování služeb na internetu, šíře produktového portfolia, úspěšnost v získávání klientů prostřednictvím nabídek inzerovaných na webových stránkách banky nebo design webových stránek a jejich funkcionalita. 

Radek Sedlář, ředitel divize Digital Bank pro středoevropský region, k tomu dodává: „Vylepšování on-line kanálů patří mezi klíčové oblasti, do kterých neustále investujeme. I proto mohou nyní klienti Citi v České republice využívat výrazně inovované on-line bankovnictví, které je mnohem více uživatelsky přívětivé, přehledné a usnadňuje provádění bankovních operací, včetně vybraných investičních produktů, nejen z pohodlí domova, ale i třeba z kanceláře nebo na cestách.“

Vítězové všech kategorií na lokální i globální úrovni budou slavnostně vyhlášeni 28. října 2014 v New Yorku a prezentováni v prosincovém vydání časopisu Global Finance. Více informací o časopise a soutěži je k dispozici na www.gfmag.com.  

REKLAMA

Internetové bankovnictví Citibank Online

Klienti Citi s novým internetovým bankovnictvím Citibank Online mohou využívat zcela nový modul pro investování do prémiového devizového produktu, který byl mimo jiné rozšířen o nové měny a dostupná on-line je i týdenní splatnost tohoto produktu. Dále mohou nakupovat i prodávat on-line podílové fondy, mají k dispozici detailní přehled o svém investičním portfoliu a možnost směny mezi 13 měnami rychle a pohodlně on-line.

Citibank Online, které získalo kromě nových funkčností i zcela novou grafickou podobu, přináší nové funkce také v oblasti každodenních transakcí. Klienti tak mohou propojit svoji debetní kartu CitiCard s jakýmkoliv svým běžným účtem vedeným v cizí měně, který mají vedený u Citibank. Platby kartou jsou tak účtovány přímo na vrub vybraného účtu bez poplatků za konverzi. Navíc je možné provádět on-line SEPA platby (jednotné oblasti po platby v eurech). Přehlednější je také správa trvalých příkazů a inkas.

Novinky jsou zde i pro držitele Citi kreditních karet. Prostřednictvím internetového bankovnictví mohou klienti nyní aktivovat svoji novou či obnovenou Citi kreditní kartu a nastavit si svůj A-PIN jen v několika snadných krocích. Nové internetové bankovnictví nyní také nabízí detailní přehled o splátkových programech nastavených na Citi kreditní kartě, on-line čerpání prémií a poskytuje přehled o všech benefitech ke kartám nabízených. V případě poškození či ztracení Citi kreditní karty ji lze nyní on-line zablokovat a požádat zároveň o kartu novou.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Petr Stuchlík: Špatných poradců se zbavujeme

Fincentrum se umístilo mezi deseti nejlepšími v anketě Českých 100. „Ze všech velkých poradenských firem je Fincentrum dlouhodobě nejvíc konzistentní,“ uvádí k umístění Petr Stuchlík, generální ředitel a předseda představenstva Fincentra, a dodává: „Fincentrum má také nejnižší počet stížnosti na práci svých poradců u regulátora.“

Text: Petr Zámečník

07. 12. 2015


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *