CZK/€ 25.355 +0,10%

CZK/$ 24.337 +1,15%

CZK/£ 30.464 +0,17%

CZK/CHF 27.279 +0,12%

17. 10. 2014

0 komentářů

Subjekty:

ČPP startuje podzimní kampaň „Nebezpečí číhá všude“

 


 

Jen málokdo si uvědomuje, kolik nástrah a nebezpečí číhá na každém kroku. Cílem kampaně je ukázat, že nabídka pojištění ČPP dokáže ochránit kohokoli na jakékoli riziko. „Abychom zvýšili povědomí o důležitosti a významu pojistné ochrany pro běžného občana, zejména pak v kontextu nového občanského zákoníku, připravili jsme pro zájemce o autopojištění zajímavý benefit,“ říká Ing. Igor Rolínek, manažer úseku marketingu. Motoristé, kteří si u ČPP pojistí své auto, tak získají pojištění odpovědnosti na jeden rok zdarma. Podle typu produktu je v ceně zahrnuto také úrazové pojištění řidiče nebo úrazové pojištění celé posádky. Každý nový klient obdrží navíc kupon v hodnotě až 500 korun na sjednání majetkového pojištění. 

Kampaň bude vidět na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Dále v tisku, například v Denících ČR, Právu, Blesku, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, Týdnu, Světě motorů, Instinktu, Sedmičce, Týdeníku Televize, TV Maxu a také v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic a CLV.

Stejně jako již v minulých letech vsadila ČPP i tentokrát na televizní reklamu. Spot s Patem a Matem bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group a TV Barrandov. Dále se TV spot objeví na obrazovkách městských úřadů, dopravních inspektorátů, monitorů v MHD a nemocnicích. 

Na přípravě podzimní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s mediálními aktivitami a nákupem souvisejících služeb.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Marek Woitsch, ředitel Úseku životního pojištění ČPP

Marek Woitsch: Zákaz rozlišovat mezi muži a ženami je… nesmyslné

Evropská unie zakázala pojišťovnám rozlišovat mezi muži a ženami. Co bude příště? „Prý je diskriminace, když se vás ptám, kolik vám je let, ale já podle toho nastavuji cenu pojištění,“ říká nevěřícně Marek Woitsch, ředitel Úseku životního pojištění ČPP, k diskusím o zákazu „diskriminace“ podle věku a zdravotního […]

Text: Petr Zámečník

07. 12. 2017

Marek Woitsch, ředitel Úseku životního pojištění ČPP

Marek Woitsch: Co přinesla regulace provizí

Za zálohové provize za životní pojištění ručí finanční zprostředkovatel ze zákona 5 let. Výsledek? „Díky změně vstupních parametrů do výpočtů se nám podařilo klientům o něco zlevnit pojištění,“ říká Marek Woitsch, ředitel Úseku životního pojištění ČPP.

Text: Petr Zámečník

18. 09. 2017


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *