CZK/€ 25.330 +0,16%

CZK/$ 24.057 +0,45%

CZK/£ 30.413 +0,26%

CZK/CHF 27.245 +0,62%

Kateřina Palková opustí Partners

 


 

Podle důvěryhodných informací serveru Investujeme.cz ze společnosti Partners Financial Services odchází její dosavadní výkonná ředitelka Kateřina Palková. Za jejím rozhodnutím mají stát rodinné důvody a velký tlak na obchodní výsledky společnosti. „Vaše informace jsou mylné, odchod Kateřiny Palkové rozhodně NEpotvrzuji. Kateřina Palková zůstává nadále ve vedení Partners a to na pozici předsedkyně představenstva a CEO centrály,“ uvedla k našemu dotazu Viola Baštýřová, tisková mluvčí společnosti Partners.

Kateřina Palková společnost řídí z pozice výkonné ředitelky od jejího založení v roce 2007. „Rozhodli jsme se povýšit finanční poradenství v České republice na úroveň vyspělých zemí,“ uvedla při zrodu společnosti Kateřina Palková. Během jejího působení společnost zaznamenala nemalý růst a zařadila se mezi největší finančně poradenské společnosti v Česku. Do společnosti přišla z Pioneer Investments a zkušenosti má i z působení v Komisy pro cenné papíry.

Společnost Partners pod vedením Kateřiny Palkové od svého založení významně rozšířila činnost. Ve spolupráci s UniCredit Bank zavedla bankovní služby, následně založila investiční společnost a v posledním roce rozšiřuje činnosti i o realitní kancelář.

Kontroversním rozhodnutím bylo navázání exklusivní spolupráce s Allianz penzijní společností v distribuci 2. penzijního pilíře a uzavření nových dodatků a smluv s finančními poradci, v nichž je zavedena platba za vzdělávání při odchodu poradce k jiné společnosti, která efektivně nahrazuje konkurenční doložku.

Pokud Kateřina Palková odejde, v Partners zůstane poslední ze čtyř zakladatelů – Pavel Kohout.

REKLAMA

Jako první ze zakladatelů společnost opustil Jan Mayer na konci roku 2009. Ke svému odchodu uvedl: „Při vzniku Partners jsem byl coby píšící finanční poradce jednou nohou ve světě financí a druhou v médiích. Dnes se chci věnovat výhradně rozvojovým mediálním projektům.“

O dva roky později z Partners odešel i Tomáš Prouza. Svůj odchod zdůvodnil rodinnými důvody: „Rozhodl jsem se po hektických pěti letech v Partners odejít a věnovat volný čas své rodině, která se nedávno významně rozrostla.“

Loading

Vstoupit do diskuze 74 komentářů


Související články

Bitcoin dosahuje nového historického maxima díky pokračující rally po volbách

Bitcoin minulou středu dosáhl nového historického maxima 93 480 dolarů, což je výsledek dynamiky po amerických prezidentských volbách, která nadále podporuje trhy s kryptoměnami. S rostoucí cenou bitcoinu také celková tržní kapitalizace kryptoměn stanovila nové historické maximum ve výši 3,05 bilionu dolarů, čímž překonala hodnotu zaznamenanou na […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

20. 11. 2024

Zlaté časy startupů končí. Trh s rizikovým kapitálem klesá

Situace na trhu rizikového kapitálu se v posledních letech kompletně proměnila. Zatímco v období pandemie tento trh významně rostl, v současnosti je trend opačný. Důvodů je několik. Investoři se zaměřují na trhy s ověřenými obchodními modely a v neposlední řadě chování investorů ovlivnily vysoké úrokové sazby. Přesto existuje i startupový segment, který […]

Text: Redakce

19. 11. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • nobody

    28 června, 2013

    prostě bulvár. Lži podvodníků neznají mezí, přestože Partners prohlásí, že Kateřina Palková neodchází, tak nadpis a „důvěryhodné“ informace jsou jasné. Že vám pane Zámečníku není aspoň trochu stydno – takový čestný bojovník.

    Odpovědět

  • právník

    28 června, 2013

    Katka odchází. S Brkem a Radimem dohodnuto. Jen to neví podržtašky jako Viola. Těm to řeknou až za pár týdnů. PS: Vítek ví :-)))

    Odpovědět

  • Honza

    28 června, 2013

    Bud je to tu opravdu ubohy bulvar nebo investujeme.cz bude tvrdit, ze urcite ne. Proto at se vratime k serioznosti – odkud/ od koho prichazeji tyto informace, cim jsou podlozene atd?Fakta prosim,dekuji.

    Odpovědět

  • insider

    28 června, 2013

    Blahopřeji pane Zamečniku! Mělo se to tutlat ješte měsíc a v září ven.

    Odpovědět

  • Michal

    28 června, 2013

    Co konkrétního si mám představit pod termínem „příliš velký tlak na obchodní výsledky“ ? Vždyť Partners to přece dělají jinak, nebo mi něco uniklo ? Víte kolik poradců z Partners jen tady v Brně zanáší ke konkurenci kvůli žalostně nízkým provizím od pojišťoven a investičních společností ? Teda né že by Partners neměli velké provize, to jo, jen ti pěšáci a manažeři sbírají z těchto velkých provizí drobky. O absenci následných provizí za jakékoliv pojištění a management fee u investic je škoda mluvit.

    Odpovědět

  • xxx

    28 června, 2013

    Havel si vyjednal vyšší provize , zkuste to taky

    Odpovědět

  • Abc

    28 června, 2013

    Ano, take jsem tuto informaci slysel! Pry ma provize na urovni OVB, ma provizni vyjimku, kterou nikdo jiny ve firme nema.

    Odpovědět

  • pozorovatel

    28 června, 2013

    Kdyby jen měl Havel vyšší provize. Kvůli němu Partners uzavřeli smlouvu na životní pojištění ČP, část Partners tak už seká klony Dynamiku!!! Divím se, že to je ředitelům v Partners jedno.

    Odpovědět

  • král

    28 června, 2013

    Nikoliv, je to jen kvůli firemním benefitům – firemní benefity, který si přinesli sebou a tedy nabídka ČP není v jiné nabídce – ne že bych v tom viděl problém. tedy opět omyl, tedy spíše pomluva nebo lež nějakého ubožáčka chudáčka. :)

    a Havel má standardní provize a standardní KP a samozřejmě rok na obhájení pozicí a údajně půjčku od UNI, kterou garantuje Partners.

    Odpovědět

  • anonym

    29 června, 2013

    Poradcům Partners se něco nakecá, ale ti od Havla vědí, že mohou použít i pro osobní smlouvy. Ale i kdyby, není to zvláštní – pro firemní obchody je najednou Dynamik dobrej? Ale je to jedno, potom co je v portfoliu Dolce Vitu s provizí za 195%RP. OK, ale nelžete nám o nízkonákladových produktech a hlídacím psu :-))

    Odpovědět

  • BD

    29 června, 2013

    Sakra proč si OVB nechává beztrestně utíkat lidi co všechno naučila?

    Odpovědět

  • Compliance

    30 června, 2013

    Otázka by měla znít: proč ti lidé odcházejí? Po spoustě let a na vrcholu? Důležitá je prevence, trest až v druhém pořadí pane BD.

    Odpovědět

  • Ally

    28 června, 2013

    „To je hnus, velebnosti“… Jestli Partners uzavřou smlouvu s ČP na životní a investiční pojištění, tak to fakt „přestávaj h..na smrdět“. Jestli kdokoliv z Partners začne prodávat Dynamik či jakéhokoliv produkčního pohrobka, je to konec snahy o kultivování českého poradenského trhu…

    Odpovědět

  • Yersinia Pestis

    29 června, 2013

    „Snaha o kultivování poradenského trhu“
    Cože to? Jako džouk dobré :-D

    Odpovědět

  • Bodo

    28 června, 2013

    :-) A kdo mu ji garantuje, tu provizní výjimku?! „Pry ma provize na urovni OVB“ tak proc odcházel z OVB?!

    Odpovědět

  • Hurvínek

    28 června, 2013

    Nevím, zda jde o pravdivé informace. Ale svou logiku mají. Borkovec si stejně dělá, co chce a vytváří z Partners tvrdý MLM Modrý oceán.

    Odpovědět

  • Jan Mládek

    28 června, 2013

    Dávám Partners rok, maximálně dva!

    Odpovědět

  • ja

    28 června, 2013

    Je to logické, že to řadovej bouchač neví. Ale čekalo se to už dlouho. V nadpisu totiž chybí slovo konečně.

    Odpovědět

  • ???

    28 června, 2013

    Líbí se mi, jaké jsou tady někdy senzační titulky na jiné společnosti. Ale že by se objevil nadpis „Prodali jsme Fincentrum“ tak ať se dívám, jak se dívám, nevidím :-D

    Odpovědět

  • nice

    28 června, 2013

    Nechápu, jak někdo může trvdit něco, když to nemá podložené. Proč se pan Zámečník nezeptá přímo paní Pálkové? Ale jsem v ČR a tady je možné doopravdy vše. Ti, kteří jsem píši tyto nesmysli, by se nad sebou měli zamyslet. Může se to jednou týkat i Vaší firmy a přímo Vás, asi by se Vám dobře nečetli takové věty o Vás.

    Odpovědět

  • Partners

    28 června, 2013

    Neprekvapuje mi to. Palkova tam vzdy byla jen a jen na ozdobu, marketinkove stinitko. V realite to od zacatku drzel pevne v rukou Borkovec. Palkova se tam temer neukazovala, jen na marketingovych konferencich pro otroky, pak si
    udelala deti a jeji ucast byla jeste mensi. Borkovec ji uz nepotrebuje. Otazka je, jak dlouho vydrzi jeste autista, kterej je uplne stejna marketingova loutka jako Palkova. Jeho pracovni vykonost je spis v zapirnejch cislech, ale porad je jeho ksicht v mediich, je nejvic pisici do novin v Partners a Borkovec si naivne mysli, ze za ne i lobuje, takze tipuju, ze pro Borkovce ma stale cenu si ho tam vydrzovat.

    Odpovědět

  • Libor

    28 června, 2013

    Tak nejdřív musel ven kvůli nepohodlnostem Majer. Pak byl na řadě Vícha, kterému šlapal na krk Prouza. Toho jsme po čase vyhodili, neboť si od počátku nesedl s Palkovou. Pak jsme kvůli knize vyhodili Šídla. Záhy přišel čas Palkové, protože nám nechce dovolit rozfofrovat všechny vydělané prachy a odjet na Seychely. Pánbůh s námi.

    Odpovědět

  • Partners

    28 června, 2013

    Co vim, tak s Sidlem byli hodne dlouho benevolentni v centrale. On mel kralovsky prostor pro seberealizaci, chlapec zanasel, jel soukrome na sebe vedle prace pro Partners a jednou holt trpeoilivost pretekla. Stejne tak pretece trpelivost s Kohoutem, ktery dela vsechno kolem jen ne praci pro Partners. Politizuje se s Okamurou, jezdi s nim na regionalni konference atd. Kohoutovu praci odvadi jeho asistent Tuma za par kacek. Ale i u Kohouta jednou pohar trpelivosti pretece, tak snad mu dalsi politik leva do prava da porajdni placenou funkci. O Borkovcovi si myslim, ze je schopnej, ten v ty centrale jako jeden z mala neco dela a jen se tupe neveze. Ja nevim, proc si tam nasadili zkraje ty loutky, asi byli svazani. Konkurencnima dolozkama, ze fakticky nerekli, ze to vede Borkovec a museli derlat tohle divadlo.

    Odpovědět

  • :)

    29 června, 2013

    Pokud někdo chce mít funkční firmu, je pochopitelné, že ve vedení není ideální nechat matku na mateřské s dvěmi dětmi, holt je pochopitelné, že ona si dáá na chvilku pohov a firma dočasně najde jiné řešení. To by pochopil i totální kri… tak co tad řešíte za blbosti. Více méně dokud je to nepotvrzený, tak je to zatím jen kachna a s odpborného media se stává lacinný bulvár 🙁
    Skuste spíš řešit věci odborné profesní a né drby a pomluvy!!!!

    Odpovědět

  • z pojišťovny

    29 června, 2013

    Proč to Partners nepotvrdí, když to ví půlka Prahy?

    Odpovědět

  • Informator

    1 července, 2013

    Palkova neni hloupa. Kamaradi se s Perrem Stuchlikem a ten ji pratelsky poradil, at proda akcie stejne jako on. Cena totiz pujde rapidne dolu – trh je nasycen, provize z penzijnich produktu nizke, regulace pojistek na spadnuti, silna konkurence.

    Odpovědět

  • Anonym

    1 července, 2013

    Nejchytrejsi byl Prouza, ten to prodal v nejlepsi mozny cas a pak presel do Svetove banky. Palkova spis pomalu pakuje, protoze vidi, ze lehce zateka do lodi. Borkovec lod nikdy opustit nemuze, je to jeho vytvor. RIP Partners.

    Odpovědět

  • WB

    1 července, 2013

    Tomas Prouza odesel a Partners zacali jit vnitrne ke dnu, vsimli jste si? Jeho kontrola kvality, role ombudsmana a hlidaciho psa zmizela. Z Partners se stalo zase jen nejvetsi reditelstvi OVB.

    Odpovědět

  • ja

    2 července, 2013

    To si už snad musíte jen dělat srandu. Za Prouzy watchdog a eticky výbor právě vůbec nefungoval. A vše začalo běžet piradne a důsledně až pod vedením Gabiny Kudrnove.

    Odpovědět

  • WB

    2 července, 2013

    vytáhnout mladou ambiciózní holku ze sítě do řídící funkce má jen dva motivy. Nezkušenost nebo sex. Prouza s ní nespal, kdopak asi? :)))))

    Odpovědět

  • gdf

    2 července, 2013

    co je to za kecy? trochu moc telenovel pred spanim ne..

    Odpovědět

  • vasek

    2 července, 2013

    už stačí jen vytáhnout autismus na straně jedné a homosexualitu na straně druhé a máme zde klasickou diskuzi mezi poradenskými sítěmi na serveru I.cz

    Odpovědět

  • Anonym

    2 července, 2013

    Kohout je autista mily pane. Zrejme jste s nim nikdy nespolupracoval. Potvrdi vam to jak jaho kolegove z PPF, tak treba Palkova, ktera mu vzdy sla dolu poctive vysvetlovat co a jak. Kohout kvuli autismu nezvladl dodelat ani VSE, ne ze by byl blbej, ale proste se nedokaze soustredit delsi cas na praci. Kouknete se jak chodi a mluvit, kdy z ho vyhodite ze zajete role. Nemit zdravotni asistentku Tumu, neda denninprigram. Jdine co mu jde je psani clanku z tepla domova, kdy nemusi vylezat mezi lidi. Homosexual neni, co vim, tak ma syna s Ivou Apanasenkovou, co vypomaha v Partners Akademii, nezijou spolu, maji jen syna. Kohout by nikdy s nikym zit kvuli sve nemoci nevydrzel.

    Odpovědět

  • vasek

    2 července, 2013

    jsem někde mluvil o P.Kohoutovi a o homosexualitě?

    Odpovědět

  • Anonym

    2 července, 2013

    Tak v souvislosti s Kohoutem se o homosexualite dost hovori, tenhle mytus koluje mezi otroky Partners. Ale Ta divna strnula chuze a pohyby, ktere ma jsou prave priznakem aspergerova syndormu, Kohout vyklopil, ze je autista v Partners hned zkraje, aspon ja vim, ze Palkova o tom vedela, ze je to „smutny“ pribeh a dost se mu tam odpoustelo. Osobne si myslim, ze takovej chudinka, jak ze sebe dela, neni a v PPF vedeli moc dobre, proc ho maj vykopnout, Pokud jste na vyssich pozicich musite vedet, se Pavlova pracovni vykonost je velmi nizka, spis zadna a ze tam plati za chodici marketingovej bilbord, Proto Pavla dali jako opici dolu do akvarka a prominentni jsou ve svych kancelarich nahore. Seriozne se rika, ze je Pavel socialne naivni;-) a nema ani paru, co se tam deje.

    Odpovědět

  • JeTOtak

    13 července, 2013

    Ubohost Vašich názorů je někdy k pozastavení :-D

    Odpovědět

  • Ondřej Záruba

    1 července, 2013

    Nechci teda nijak hodnotit ani komentovat odchod nějakých manažerů z nějakých firem, protože mě to v zásadě ani nezajímá. Nicméně si myslím, že „Informátor“ narazil na zajímavý postřeh.

    Domnívám se, že během následujících 3 let budeme svědky dramatického zhoršení pozice všech externích distributorů finančních produktů společností. Trh se bude hodně zmenšovat. Distributorů je mnohem víc, než kolik jich bude zanedlouho potřeba. Tato forma distribuce je nesmyslně drahá a spousta finančních institucí si to už začíná uvědomovat.

    Myslím, že nyní máme zlaté časy externí distribuce finančních produktů. Pokud vás toto živí, tak vydělávejte peníze dnes, protože pro spoustu z vás žádné zítra už nebude. A je jedno, jestli jste z OVB,Partners či jiného multilevlu nebo třeba z brokerpoolu. Drazí a neefektivní z hlediska distribuce jsou všichni.Provize jsou naprosto neúměrné kvalitě odvedené práci, protože narovnávají obrovskou neefektivitu zprostředkovatelů.

    Odpovědět

  • vasek

    1 července, 2013

    S množstvím distributorů souhlasím. Dle mého ale nedojde ke zhoršení sektoru jako takového, ale ke konsolidaci. Malí budou sežráni velkými. Zvítězi ti, co mají připravený systém, infrastrukturu, zavedené jméno. Nováčci to budou mít čím dál těžší.

    Odpovědět

  • Ondřej Záruba

    2 července, 2013

    To by problémy drahé distribuce rozhodně nevyřešilo.

    Odpovědět

  • Daniel

    2 července, 2013

    Souhlasím s Vámi pane Zárubo, na trhu je obrovský přetlak, pověst oboru velmi špatná a provize se do nekonečna šplhat taky nemůžou, už dnes si spousta finančních institucí dokázala spočítat, že takto to do budoucna nebude udržitelné ve smyslu že na tom budou mít finanční instituce mizivou marži. Kéž by se stalo to, o čem píšete aspoň do těch tří let. Moc tomu nevěřím, když se podíváte, co za „elitu národa“ sedí v našem parlamentě a jak mocná je finanční lobby. Mě bohatě stačila ta neuvěřitelná pokrytecká šaškárna s BestPlannerem. To bylo fakt, ale fakt objektivní !!!

    Odpovědět

  • Ondřej Záruba

    2 července, 2013

    To není o parlamentu. To se odehraje přirozenou formou v obchodních vztazích. Když má banka menší marži na hypotéce než zprostředkovatel, tak to není dlouhodobě udržitelné. Zprostředkovatelé využili své silné pozice, kterou měli a částečně ještě mají.

    Budou se dít zajímavé věci velmi brzo.

    Odpovědět

  • vasek

    2 července, 2013

    Zase bych ty banky nepodceňoval. Počítat tam umí. S hypotékou je spojená domicilace a následný cross-selling. Banky budou spíše tlačit na výtěžnost klientů. Tam mají rezervy.

    Odpovědět

  • MHMO

    2 července, 2013

    Taková silná tvrzení p. Zárubo. Tak schválně čísla sem……Banka má nižší marži ne zprostředkovatelé ??? Fuckt funny…

    A naopak, externí distribuce je výrazně levnější než interní sítě… A rozhodně výrazně efektivnější. To je důvod, proč hodně pojišťoven v cyklech své interní sítě ruší a potom z pocitu, že by to mohlo zase fungovat obnovuje a zase ruší…..

    V tomto jste úplně mimo… A jak bylo řečeno, ne konec, ale konsolidace. To je ten směr (a správný), který v následujících letech bude aktuální…

    To co nabere výrazně opačný směr jsou naopak brokerpooly… zahubí se vzájemným bojem o to, kdo nabídne vyšší provize poradcům a právě jejich nízká marže bude to, co je bude „stát život“… A tady nastoupí franšízový model velkých firem, ve kterém má nejlepší základy nyní paradoxně Partners…

    Odpovědět

  • Ondřej Záruba

    3 července, 2013

    No dobrý:-) A teď tu o karkulce:-)

    Odpovědět

  • MHMO

    3 července, 2013

    Od slovutného p. Záruby bych čekal nějaký argument, ne odpověď hodnou OVBka v prvním týdnu zaškolení…

    Odpovědět

  • Ondřej Záruba

    3 července, 2013

    Nebuďte netrpělivý.

    Odpovědět

  • vasek

    3 července, 2013

    Docela s tím souhlasím. Ty frenšízové modely velkých firem dle mého mají potenciál. Jen je třeba to dopilovat. Velké firmy mohou nabídnout jméno a marketing a pokud se k tomu přidá znalost lokálního prostředí konkrétního člověka, tak to může být silná kombinace.
    Podle mě se k Partners za chvilku s frenšízou přidá nějaká další firma.

    Odpovědět

  • kdysi M2 v Partners

    3 července, 2013

    Bohužel franšíza Partners je další způsob jak ze spolupracovníků tahat prachy na drahé kanceláře, školení a tak. Pokud do toho pujde někdo další, uspěje pouze s férovějším nastavením.

    Odpovědět

  • vasek

    3 července, 2013

    proto jsem psal „dopilovat“ :-)

    Odpovědět

  • MHMO

    3 července, 2013

    Franšízy jsou spíše způsob, jak si jako zkušený poradce, který má velký kmen, vytáhnout další peníze z Partners a mít k tomu kvalitní zázemí… provize 8 Euro, žádné franchise fee a školení potřebná k provozování od Unicredita jsou sice povinné, ale free….. Takže nevím o čem to tady mluvíte….. A pokud si pronajmu pro franšízu prostory, tak jaké budou a s jakým nájmem je na franšízantovi… (samozřejmě musí mít jistou atraktivitu a být „schváleny“)

    Odpovědět

  • Brokerpool

    4 července, 2013

    na čem zakládáte své tvrzení o brokerpoolech ? Máte nějaká data či porovnání ? Nebo jde jen o Vaše pocity ?

    Odpovědět

  • Bodo

    5 července, 2013

    Právě jste slyšeli „Slovo Boží“… :-)

    Odpovědět

  • angelbratovanov

    1 července, 2013

    pak už zbývá jen R.I.P. . Slušnost tam kde se dělá jinak tedy vymře nadobro.. To, že zůstane v nějakých polofunkcích za to, že vzala na sebe pozici jednu z loutek (ikdyž dle mne nevědomky, neboť je Katka srdcař) je fain, ale od dalšich prasáren už teď nebude chránit nikdo…

    Odpovědět

  • oVb

    2 července, 2013

    Pani Palkova, vite, ze krive svedectvi je trestny cin? Mozna byste mela toto kvuli cistemu svedomi napravit. Nez bude pozde.

    Odpovědět

  • Jasinski

    4 července, 2013

    Ano, pan Zaruba ma pravdu. Ja tomu davam 5 let. Ekonomika ne neuprosna. Neni duvodu, proc by v MLM melo koncit tolik penez formou provizi. Pojistovny jsou podle analyz v koncich. MLM provadejici „poradenstvi“ budou muset menit zamereni nebo jinak skonci na smetisti dejin.

    Odpovědět

  • vasek

    4 července, 2013

    pojišťovny jsou v koncích? Tak vězte, že některé jsou na tom opravdu velmi dobře.
    To, že některá pojišťovna dává velké provize a bouchači jí pak nosí jen životka na spoření bez pořádných rizikových poplatků a pojišťovna tak žije z admin. poplatků a možná mfee, je jejich chyba.

    Odpovědět

  • Jasinski

    4 července, 2013

    Financim moc nerozumite, ze ano?

    Odpovědět

  • gfd

    4 července, 2013

    můžete sem hodit odkaz na ty analýzy? pokud to teda není pocit po přečtení zpráv na novinkách.cz

    Odpovědět

  • Jasinski

    4 července, 2013

    Odkdy se placené analýzy dávají na internet? Navíc jde o materiály dávající konkureční výhodu.

    Odpovědět

  • gfd

    5 července, 2013

    No tak to je kec jak vrata, pojistovny jsou na pomery zapadni evropy na moc skvele urovni (viz mistni historie za posledni divoke leta), pokud je dukaz o opaku, sem s nim. A prazdne tvrzeni o tom, ze jsou na tom spatne neberu;)

    Odpovědět

  • Jasinski

    5 července, 2013

    ČR má také skvělá čísla, ale nikdo nezpochybňuje nutnost změnit způsob hospodaření státu, zejména s ohledem na důchodový systém, potažmo zdravotní.
    Ano, pojišťovny jsou nyní v zisku. Zbytek – ať si najde každý sám.

    Odpovědět

  • Pomocná stráž VB

    5 července, 2013

    Promluvil hlas ulice. Žádná fakta, jen dojmy a mediální vidění světa. Pane Jasinski, vy byste v 50. letech zavíral buržousty, protože „nikdo nezpochybňuje nutnost změnit způsob hospodaření“. Lůza má dnes příliš mnoho prostoru.

    Odpovědět

  • Jasinski

    5 července, 2013

    Pokud Vám jde o hospodaření ČR, s těmi čísly jste to (jak doufám) asi nemyslel vážně. Pokud jde o ostatní, mohu jen říci toto, kdo chce, hledá. Kdo hledá, najde.

    Odpovědět

  • gfd

    5 července, 2013

    Nemluvil jsem o cislech. Porad to jsou prazdne fraze, jestli mate analyzy, jiste jsou velmi obsahle, hodte sem jen maly stripek, klidne nejakou perlicku.

    btw. muzete mi rict, pro koho ma byt ta konkurencni vyhoda? to si fakt nedokazu predstavit

    Odpovědět

  • Jasinski

    5 července, 2013

    Napíšu jen toto – je nutná znalost základů pojištění, znalost skladby tvorby zisku pojišťoven.

    Odpovědět

  • vasek

    6 července, 2013

    stále nic neříkající…

  • Yersinia Pestis

    4 července, 2013

    Však MLM se už mění. Kdo to nyní začal fušovat do realit? Následně to budou „levnější“ energie, internet, BC už nabízí i mobilní tarify…

    Nakonec to bude jako na poště. Jdete poslat doporučený dopis a v mezidobí odmítnete jedno super životko, jedno SS, kontokorent a kreditku, sadu losů se slevou a vánoční sadu povlečení :-D

    Odpovědět

  • JeTOtak

    9 července, 2013

    A že Vás pány a dámy z Fincentra koupila firma, která vyrábí savo a mycí prostředky, to vás nesere což? :-D
    Tak hodně štěstí v novém oboru …

    Odpovědět

  • Tak jak

    14 července, 2013

    Je to pravda nebo ne? Proč se k tomu Partners oficiálně nevyjádří?

    Odpovědět

  • Oasis

    14 července, 2013

    Když ti to potvrdí, k čemu ti to bude ? Když ti to vyvrátí, k čemu ti to bude ? Není to teda jedno ? Koho to tady zajímá ?

    Odpovědět

  • Tak jak

    14 července, 2013

    Máš pravdu, nebude mi to k ničemu :)).Zvědavost, nic více.Jsem pořád trochu v partners a nic o odchodu nevím.Zase kdyby to byla blbost tak se brání.Paní Pálkovou jsem viděl jenom dvakrát z dálky zas je to naše ředitelka.

    Odpovědět

  • hmm

    15 července, 2013

    Brko říkal, že jsou to kecy, stačí :)

    Odpovědět

  • zidan

    19 července, 2013

    z Partners také odchází Pavel Kohout, trošku se to tam rozpadá

    Odpovědět

  • Pavel

    19 července, 2013

    je to tak a prý odchází i nějací školitelé Borkovec a Lukeš. :)

    Odpovědět