CZK/€ 25.165 +0,18%

CZK/$ 24.218 +0,21%

CZK/£ 30.334 +0,20%

CZK/CHF 26.958 -0,23%

27. 08. 2010

0 komentářů

PPF končí s lokálními zprávami, prodala je podnikateli

 


 

Praha – Projekt lokálního zpravodajství, které si měli v internetových kavárnách tvořit pod dozorem zkušených novinářů sami občané, není pro svého vlastníka dost výdělečný.
Jak oznámila skupina PPF, rozhodla se prodat společnost PPF Media. Ta vznikla před dvěma roky s cílem předstihnout na trhu regionální noviny. PPF do projektu, který zahrnuje i server Naše adresa a mediální „laboratoř“ Futuroom, vložila nejméně 200 milionů korun.
Nyní PPF hyperlokální zpravodajství opouští.
„Povinností každého investora je zhodnocovat vložené prostředky. Skupina PPF je v tomto ohledu sama na sebe velmi náročná. Dnes opouští menší projekty a soustřeďuje se na větší kapitálové účasti,“ uvedl v tiskové zprávě k prodeji Evžen Hart, člen vrcholového vedení PPF a předseda představenstva PPF Media.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *