CZK/€ 25.120 -0,02%

CZK/$ 24.168 +0,07%

CZK/£ 30.274 -0,62%

CZK/CHF 27.020 +100,00%

Astraia CZ: Úžasné letadlo!

 


 

Rozdíl mezi multilevelem a letadlem se mnohdy stírá. Je přitom zcela zásadní. U klasického multilevel marketingu je jeho účastník odměňován za činnost svou či svých „podřízených“, tedy lidí, které do systému zapojil, na základě výkonu, který přináší hodnotu vyšší, než kolik peněz je do struktury rozděleno. Nově vstupující tak buď neplatí žádný poplatek, nebo platí poplatek, kterým jsou uhrazeny vstupní náklady (např. školení, „startovací balíček“ odpovídající hodnoty apod.), nikoli na uhrazení nepřiměřené odměny pro dříve příchozí.

Naproti tomu letadlo (též pyramida, přesněji Ponziho schéma) je založeno na neustálém přísunu nových lidí, kteří udrží motory letadla v chodu pouze do té doby, dokud přibývají exponenciální řadou. Výplaty dříve příchozích jsou vypláceny z vkladů nově příchozích.

Astraia CZ je jedním z aktuálně plachtících z letadel, byť se maskuje pod roušku finančně zprostředkovatelské společnosti. Je založena na neustálém přílivu lidí, kteří ovšem nemusí vkládat příliš vysoké příspěvky – ty zajistí pojišťovna. Vkladem nově příchozích je uzavření investičního životního pojištění a odměny leteckému personálu jsou vypláceny z provizí získaných od pojišťovny.

Specifikem společnosti Astraia CZ je, že je její pyramidové schéma zúženo na tři lidi pod každým členem. „Jenom tři první lidi můžete sponzorovat a ty ostatní pak budete jen doporučovat, protože prachy jdou z velký hloubky. Jistota a prachy jsou ve velký hloubce,“ vysvětlovala uváděla systém obchodní zástupkyně společnosti Astraia CZ na naší schůzce.

Nováček, který si uzavře IŽP na 30 let ve výši 1 000 Kč měsíčně, zaplatí jednu tisícikorunovou splátku, a pokud se mu podaří získat během jednoho měsíce další tři lidi, kteří si uzavřou obdobné pojištění, nebude muset další splátky platit. Stačí, aby zajistil, že jeho tři lidé si najdou každý další tři „účastníky leteckého zájezdu“. V dalších měsících po něm společnost chce pouze, aby doporučil jednoho dalšího člověka, kterého zapíše kamkoli do své struktury, a pak mu budou chodit provize…

REKLAMA

Obrázek: Provizní schéma společnosti Astraia CZ

Zdroj: Všeobecné obchodní podmínky Astraia CZ, verze 072009; podmínky ani žádné smlouvy ovšem obchodní zástupkyně neposkytla k prostudování domů, možnost byla seznámit se s nimi na místě.

Za první tři získané ovečky má nováček nárok na provizi ve výši 9 000 Kč, z nichž je 2 700 Kč ponecháno jako stornorezerva na účtech společnosti. „To proto, že tvoří takzvanou 30% stornorezervu, která je myšlena jako sociální pomoc těm lidem. Oni jim to ohlídají a …,“ vysvětlovala stornorezervu obchodní zástupkyně, když jí zazvonil telefon od zájemkyně o zapojení do systému.

REKLAMA

Vytvoření stornorezervy ve výši 2 700 Kč je podle zástupkyně pokyn pro společnost, aby začala měsíčně spořit na pojištění místo klienta. Peníze ze stornorezervy lze prý navíc nacokoli použít – např. na pravidelné platby nájemného, leasingu, hypotékyexekuci, cokoli.

„Pojišťovna každý měsíc za tu vaší tisícovku [kterou v daném okamžiku již platí Astraia – poznámka autora] firmě Astraia vyplácí peníze, z nichž část zůstává na stornorezevě a část, ten zbytek, dostáváte vy,“ pokračovala ve výkladu obchodní zástupkyně. Podle jejího přednesu provizního schématu by měl každý měsíc člověk získávat částku odpovídající jeho výkonu, pokud bude každý měsíc doporučovat alespoň jednoho člověka. Jakmile se rozroste na 27 lidí, „každý měsíc budete dostávat 18 900 Kč. Po dobu 2 let, kdy firma za to ručí, že pojistky nespadnou, protože když oni to za vás každý měsíc platí, tak to spadnout nemůže.“

„Může v tom pracovat i dítě,“ zazněla překvapivá hláška ze strany obchodní zástupkyně, „ale musí být uveden někdo, kdo za něj bude platit daně.“

Zprostředkovávat pojištění ovšem mohou pouze lidé s povolením od ČNB. To společnost Astraia od svých oveček nepožaduje a vše řeší prostřednictvím dohody o zabezpečení propagace, na které je postavena též provizní listina. Samozřejmě jakožto pojišťovací agent potřebuje též pojišťovací zprostředkovatele s licencí ČNB, kteří smlouvy reálně uzavírají. Má je. Jejich provize jsou ale doslova mizivé – mohou si vydělat jen 1 000 Kč za jednu smlouvu, pokud ji uzavřou i zanesou do systému.

REKLAMA

Jaké IŽP společnost prodává?

Letadlo Astraia CZ stojí na distribuci IŽP. (Tedy, podle slov obchodní zástupkyně nabízejí „investiční životní spoření“ nebo „investiční životní program“. Občas mám pocit, že slovo „pojištění“ je sprostý výraz, kterému se snaží někteří zprostředkovatelé vyhnout…) Ovšem jaké? To jsem se na schůzce nedozvěděl. Jediná informace byla, že spolupracují s pojišťovnou Generali a že dříve distribuovali pojištění AXA životní pojišťovny. S tou ale rozvázali kontrakt. Proč?

„Doteďka jsme spolupracovali s AXou, ale protože jsme ji přehltili strašně moc a oni to nestačili zpracovat, tak nás na chvíli stopli, protože jsme tam udělali hrozně moc klientů,“ vysvětlila obchodní zástupkyně společnosti Astraia CZ. Toto vysvětlení ovšem AXA pochopitelně odmítá. „Toto rozhodně není důvod ukončení spolupráce se společností Astraia. Další podrobnosti není třeba z naší strany dodávat,“ uvedl Marek Zeman, tisový mluvčí AXA, k našemu dotazu.

S několika dotazy jsme se též obrátili na pojišťovnu Generali, s níž Astraia CZ spolupracuje nyní. Společnost Astraia distribuuje investiční životní pojištění Future, přičemž Generali dosud nezaznamenala žádné stížnosti klientů ani nestandardní situace v proplacenosti pojištění.

Z pohledu pojistných podvodů je za nestandardní situaci považováno i placení více pojistných smluv z jednoho účtu. Protože společnost Astraia CZ tvrdí, že svým klientům za určitých podmínek bude životní pojištění platit, zeptali jsme se pojišťovny Generali, zda zaznamenali v tomto směru nějaké podezřelé chování.

„Generali je jedinou pojišťovnou v ČR s certifikací ISO 9001:2008, která jí zavazuje k průběžné kontrole veškerých aktivit souvisejících s předmětem jejího podnikání. Smlouva uzavřená mezi společnostmi Generali Pojišťovna a.s. a Astraia CZ a.s. vstoupila v platnost v září loňského roku. První klientské smlouvy byly uzavřeny následně s počátky pojištění od 1.10. 2009. Z tohoto pohledu vyplývá, že délka trvání spolupráce je příliš krátká na jakékoliv hodnocení a závěry,“ odpověděl k našemu dotazu Jiří Cívka, tiskový mluvčí Generali Pojišťovny.

Společnost Astraia CZ nešetří ani Česká národní banka, která dohlíží nad finančními zprostředkovateli. „Společnost ASTRAIA CZ a.s. je podle databáze ČNB pojišťovacím agentem. Odbor dohledu nad pojišťovnictvím České národní banky ovšem nic, co by se této firmy týkalo, řešit nemusel. O žádném šetření neví ani další odbory v ČNB,“ uvedl Tomáš Zimmermann z tiskového odboru ČNB.

Perličkou ze setkání se zástupkyní Astraia CZ bylo, že kromě tohoto letadla jsem byl zároveň informován o dalších dvou možnostech snadného a rychlého přivýdělku. Všechny tyto možnosti byly podle ní „úžasné“. Sama obchodní zástupkyně v prezentaci konané v kavárně obchodního centra Chodov též zmínila, že prošla snad všemi multilevely, které se v Česku objevily – ale finanční s firmou Astraia CZ je podle ní ten nejlepší.

Loading

Vstoupit do diskuze 87 komentářů



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • kiki

    2 listopadu, 2010

    dej te mi jeden duvod nazor co neni letadlo nebo pyramida kdyz si chcete koupit např rohlik ten rohlik nekdo musi upect nekdo musi sklidit obili nekdo ho zasadit
    auta vše je letadlo a pyramida
    ano nic neni zadarmo penize lezi na zemi jen se pro ne ohnout
    tady je moznost jak je zvednout ale lidi sou uz tak zdegenerovani z techto lakadel ze ani jim neni kolikrat se za co divit
    ja v tomto jak rikate letadle pyramide jsem a nemam si na co ztěžovat
    začatky jsou těžke a spoustalidi se zalekne a pak jen urazi a pomlouva ne firmu ale sam sebe že je blb
    ze pak vidi ze to jde a jen blbe kouka a je znechucen jak mu utikaji penize pod rukama a on je uz nemuze zvednout 🙂

    Odpovědět

  • QQQ

    27 dubna, 2010

    letadlo je slabé slovo, jak tady můžete nechat působit takovou společnost která jsi nahrabe peníze podvodnou čiností, lidi proberte se budete nešťastný.

    Odpovědět

  • Kateřina

    3 května, 2010

    Nemyslím si, že jste dobře obeznámen s tím, co společnost Astraia dělá, jinak byste tohle nikdy nevypustil z úst! Doporučuji nejdříve se s něčím seznámit, než kritizovat, to umí každý. 😉

    Odpovědět

  • Rádce

    3 května, 2010

    Kateřino… teď jste to trefila… zapomeňte na vymytý mozek a začněte sama přemýšlet

    Odpovědět

  • PITBUL

    14 srpna, 2010

    Všechny Vás zdravím,společnost ASTRAIA CZ,a.s. je v plné rychlosti a nabírá opět svou živost.Měla sice problémy kvůli “ českým pojišťovnám “ , ale již je v pohodě a doporučuji se sejít s nějakým manažerem, který Vám vše vysvětlí. Ve společnosti je také nové vedení, které je flexibilní a dá se s nimi hovořit. Měl jsem možnost hovořit s celým představenstvem a můžu říci, že jim moc fandím a držím palečky. Já do toho opět jdu. Lidi, v jednotě je síla a musíme táhnou za jeden provaz. A s tímhle novým vedením to doopravdy pošlape.Zkuste to, sami uvidíte.

    Odpovědět

  • Anonym

    8 března, 2010

    http://ekonomika.idnes.cz/student-vyhral-proti-eurofinancialu-nemusi-platit-za-vyhodnou-brigadu-1ns-/ekonomika.asp?c=A100308_113408_ekonomika_spi

    Odpovědět

  • Nefi

    28 února, 2010

    1
    3
    9
    27
    81
    243
    729
    2187
    6561
    19683
    59049
    177147
    531441
    1594323……atd.
    Provize pojišťovny cca 20x měsíční pojistné. Z toho něco vyplatí svým ovečkám, něco chvíli platí jako pojistné za své ovečky, něco administrativní náklady. Jakmile se exponenciální stroj zadrhne letadlo skončí a zakladatelé berou roha.
    Pojišťovna bude mít storna a ovce poznají že naletěly.

    Odpovědět

  • Honza Vav.

    27 února, 2010

    Nevíte někdo, proč v únoru už zase nejsou provize?? Zase výmluvy na to, že nemají peníze?? Žádné vysvětlení, žádná omluva!!

    Odpovědět

  • Jana

    28 února, 2010

    Je to pravda, žádné peníze nezaplatili, žádné vysvětlení nedali. Prý jim dala výpověď další pojišťovna!

    Odpovědět

  • Arči

    1 března, 2010

    Vysvětlení je na chatu pro registrované.

    Odpovědět

  • Dá se ještě věřit??

    7 dubna, 2010

    Nevím, jak dlouho se dá věřit. Je duben a ještě nemám zaplacenou práci za listopad a prosinec 2009. Jak dlouho mám mít klapky na očích a bezmezně věřit panu Vavříkovi, bihovi nejvyššímu, že se konečně uráčí vyřešit firemní problémy(místo stálých cest do zahraničí) a že zaplatí nám, obyčejným lidem?? Vždyť nám přece pomáhá!! Nebo že by nás zahrabával do ještě většího bahna, zatímco on se baví v zahraničí a na práci ani nepomyslí??

    Odpovědět

  • Arči.

    1 března, 2010

    Nepanikařte

    Odpovědět

  • PITBUL

    7 března, 2010

    Co to všichni kecáte ? V únoru byli dokonce dvě výplaty, tak nevím proč by se nám měla omlouvat. Kdyby jste radši místo kecání tady začali něco dělat a nevymýšlet bláboly.

    Odpovědět

  • dalsi

    22 února, 2010

    delam u ifp delsi dobu a pokazde mi vyplata prisla a neni nikdy mala !!!

    Odpovědět

  • a

    22 února, 2010

    Astraia CZ je jen podvod

    Odpovědět

  • kolemjdoucí

    23 února, 2010

    a na kolika směnkách už mají tvůj podpis? Na každé jsi ručitel, tak nezapomeň šetřit

    Odpovědět

  • Jaroslava

    21 února, 2010

    Vážená paní Kuželová, nevěšte hlavu. Lidí které astraia zklamala je víc než dost a rozhodně to nejsou jen ti neschopní jak se to tady Ti, co ještě neprohlédli, snaží zahrávat. To, že vyhodí někoho kdo není spokojen jen dokazuje kde je pravda. Sice je pravda, že jste svůj příspěvek napsala poměrně otevřeně, ale chápu že to bylo zřejmě kvůli Vašemu zklamání. Přesto díky za něj. Snad pomůže k tomu aby se napálilo méně lidí.

    Odpovědět

  • Slávka

    15 března, 2010

    Bohužel, pravda je zase někde jinde. Jestlipak jste se, pí Kuželová, pochlubila s tím, že firma Vám výpověď nedala? Naopak Vám nabídla možnost spolupracovat dále přesto,že jste ji napadla, i přesto, že chybu jste udělala Vy, ne společnost? Zakolísat, zapochybovat je lidské – to může každý z nás. Pravda se holt nenosí, je jednodušší, modernější špinit, hrát si na ukřivděnou, akorát jste využila či zneužila situaci.

    Odpovědět

  • 16 února, 2010

    Je to hezká pohádka,ještě tu o budulínkovi.

    Odpovědět

  • Přezdívku nemám

    11 února, 2010

    Průvodní dopis k reakci na článek pana Zámečníka
    http://www.astraiacz.eu/g01/files/investujeme_dopis.pdf
    Reakce na článek na Investujeme CZ
    http://www.astraiacz.eu/g01/files/investujeme_reakce.pdf

    Odpovědět

  • martin

    11 února, 2010

    kéž by na tom bylo aspoň něco pravdy, jsou to podvodníci co si hrajou na spasitele. No hold neměl jsem být hloupý

    Odpovědět

  • kalamita

    12 února, 2010

    Proč píšeš, že jsi neměl být hloupý? Poděl se s námi o své zkušenosti!

    Odpovědět

  • Ivo B.

    28 února, 2010

    No, tak to je hezká reakce. Na to, že takový veřejný dopis píše někdo, kdo si říká generální ředitel, tak by tam mohl mít alespoň o 50 gramatických a formálních chyb méně – nebo si alespoň mohl najmout korektora. 🙂

    Odpovědět

  • Václav

    4 února, 2010

    Dobrý den všem a hlavně těm co tu píšou, včera byla u mě doma prezentovaná firma Astraiacz a nestačím se divit, co tu čtu příspěvky od lidiček, co vstoupily do systému, nebo jen znají Astraiu z doslechu. Tyto stránky jsem navštívil, protože mi to doporučila obchodní zástupkyně firmy Astraiacz abych si sám udělal obrázek než bych vstoupil do tohoto systému. Nic mi nezatajovala, je pravda, že VOP mi nepůjčila mimo její přítomnost, ale to je spíš z důvodů nevracení od potenciálních klientů, než že by tam bylo něco „pod čarou“. Navrhla mi, že bych si mohl vypůjčit, VOP od mého sponzora k prostudování mám v rodině právníka, takže jsem tuto možnost využil, on mě ujistil o velmi dobré věci „konečně je zde firma, které záleží na lidech a to v dobrém slova smyslu“. Co zde, uvádí někteří lidé, nestačím žasnout. Firma má více produktů než jen IŽP, které je zde přetřásáno, díky důchodové reformě stejně bude nutnost buď IŽP nebo důchodové pojištění. Pokud vím, tak Astraiacz za nikoho nic neplatí!!! Každý kdo má uzavřené pojištění si to platí sám, ale v případě, že splním podmínky propagace firmy, tak můžu požádat firmu, aby platila z mých peněz, které jsou v mé stornorezervě) moje pohledávky vůči věřiteli (měsíční splátka do pojišťovny). Pan Zámečník si trochu plete systém „Letadlo“ a MLM chápu to od pana Zámečníka, který určitě pracuje v obdobném systému, jako boj o přetahování lidí (klientů). Ve spoustě firem je tento sítový marketing naprosto normální a hlavně v pojišťovnictví logicky každý makléř či zprostředkovatelská firma je závislá na nové klienty. Kde si pěkně rozeberou provizi všichni jen klient je tu od toho, aby platil. Já sám jsem aktivní multilevelista a s názorem, že je to „letadlo“ jsem slyšel mnohokrát. Zde nebudu popisovat detailně rozdíl mezi Letadlem a Multilevelem jako takovým. Hlavní rozdíl: Letadlo nemá žádný produkt a každý vkládá do systému své vlastní peníze (nemalé částky) kdežto MLM je způsob odměňování podložený produktem vklad žádný, platí se pouze cena za produkt (podstatou je produkt nabízet dál nebo být odběratel, vytváření vlastní struktury, stromu, pyramidy). Pyramida je všude okolo nás vrchol- majitel, pod ním ředitel, pod ním vedoucí, pod ním dělníci. Vždycky je na vrcholu ten kdo řídí a dole poddaní, platí to v rodině, v zaměstnání, ve státě……. Jinak některé reakce lidiček, co tu jsou ke čtení, vypovídá, že nejsou ve vlastním životě, nikterak úspěšní, vše kritizují a haní. Většinou nejsou schopni domluvit schůzku (nic víc se po nich nechce), kde by bylo vše představeno a vysvětleno. To je problém všech multilevelů, tento problém není v systému, ale v lidech. Těmto lidem není pomoci. Já sám oslovuji lidi na přivýdělek, ANO – domluvím s nimi schůzku, NE – pozdravím a jdu jinam. Nikomu z nich neprozrazuji, o co jde, i když se mě na to pokaždé ptají, ta schůzka je nejdůležitější!!! Bez schůzky začnu povídat o čem to či ono je, tak jsem zrovna přišel potenciálního zákazníka, klienta. Tohle je to nejtěžší a na tomhle to ztroskotává, protože lidi mají pocit, že když jim neřeknu, o co jde, tak mi na schůzku nepřijdou, to je Velký omyl, Kdo to myslí vážně vždycky přijde. Mě osobně se projekt Astraii líbí i přes negativní věc ručení za 3 lidi které jsou pode mnou. Ten kdo nepochopil, o čem jsem tu psal, ať si přečte příspěvky REVIZORA, kde je krásně vysvětlený projekt ASRAIACZ. Dneska odpoledne budu obchodní zástupkyni kontaktovat, chci se do projektu zapojit, z neúspěchu strach nemám, vždycky se dostaví úspěch dříve či později.
    Přeji Všem i těm nepřejícným krásný den Václav J.

    Odpovědět

  • vymytý mozek

    4 února, 2010

    rozdíl mezi příspěvky obyčejných lidí a příspěvky revizora a Vás je v tom, žy vy účelně píšete pohádku aby jste lidi udrželi a obyčení lidi píšou fakta. Pravda je jiště někde uprostřed, to nepopírám, myšlenka Astrai není špatná, ale i tak ručička pomyslených vah převžuje na stranu „RUCE PRYČ“! Vypověděla jedna pojišťovna, vypoví další a jak potom budete registrovat další klienty?

    Odpovědět

  • Zdravý rozum

    4 února, 2010

    Václave,co to je splnit podmínky propagace? Vždyť ve skutečnosti musíte sehnal alespoň 3 lidy pro sepsání IŽP.To považujete za propagaci firmy? A jaké jiné má produkty? A co budete dělat až 3 lidy seženete např.za 2 měsíce,oni se zadrhnou a také během dvou měsíců neseženou..kdo vám bude platit pojistku? Vy sám! A když pod vámi lidi vypoví smlouvy a vám zhubne stornorezerva na nulu, kdo si bude platit pojištění? Zase vy. A tak to je dál do hloubky. To je pomoc lidem? A při vaší prezentaci se vám nestalo, že po půl hodině „propagování“ jste vyřknul slovo -pojištění- a klient s hrůzou utekl? Aha – on to nepochopil, tedy toho nepotřebujem!!!

    Odpovědět

  • REVIZOR

    9 února, 2010

    SKUTEČNÁ NÁDHERA, PŘÁTELÉ. Není to úžasné? Nemyslím to letadlo, ale všichni lidi? Je nádherné pozorovat, jak se lidé hádají co je dobré a co je špatné. Myslím, že ASTRAIA CZ udělala opravdu medvědí službu zejména politikům. Lidé opět nemusejí sledovat co se děje nahoře, hlavně když mají o čem mluvit dole. A opravdu – nahoře se něco děje a Vy se zabýváte produkty firmy ASTRAIA CZ. Úžasné. Nechci se ani chlubit, co jsem jako jeden z prvních klientů od ASTRAII za svou propagaci obdržel. Není to mnoho. Dostal jsem jejich právníka (bohužel jen za směšnou cenu – mrzí mne, že dnes již nemohu platit právníka tak velkými penězi), bylo mi umožněno využívání volání se zajímavými tarify (bohužel. zase jeden operátor na mně bude prodělávat), dále jsem nechápal jejich IT servis, a to až do doby, kdy jsem potřeboval přeinstalovat počítač – vše mi udělali dálkovým přístupem (to už mně doslova štve, že i tady musím šetřit a neživit další). A fakt mne firma ASTRAIA CZ naštvala, když mi minulý týden nabídla účetní servis (opět za 1/10 cenu – proboha proč musím tolik šetřit a nepřát dalším lidem moje peníze?). Ale fakt. Nechtějte to od této firmy. Proč šetřit peníze za směšnou jejich propagaci? Pravda, trochu jsem se podivil i nad tím, že slovo PROVIZE nahradili slovem PARTNERSKÉ BONUSY, ale porozuměl jsem. Provize by se měli vyplácet dříve než partnerské bonusy. Jediné co mne může mrzet je to, že jsem s tímto modelem nepřišel na trh JÁ SÁM. Ale zase na druhou stranu – nechtěl bych dávat tolik investic do informačního systému co dělají oni. Představoval jsem si, že ve vedení budou lumpové, a tak jsem si doslova počíhal na generálního ředitele v ul.Křemencova v Praze, až půjde domů, abych viděl v čem si vozí svůj „zadek“. Překvapilo mne, že to je obyčejná Fabie. Takže začínám dnes vážně pochybovat o tom, zda pan Zámečník a jemu podobní lidé mají zdravý rozum. Lidé, vzpamatujte se a pozorujte více naše politiky jak si na nás brousí zuby a věřte, že v příštím roce mi dáte za pravdu. Nechci být zlým prorokem. Přeji všem pozitivní náladu a opravdu – ZDRAVÝ ROZUM.

    Odpovědět

  • občan

    10 února, 2010

    bla bla bla, další vymývání. Víte pane revizor, v podstatě o všem se dá básnit. Je třeba opravdu úctyhodné, obdivuhodné a krásné kolik úsilí dokáží někteří lidé nebo humanitární organizaci vynaložit např. při katasrofě která postihla Haity – ale pořád je to katastrofa a umřela při ní spousta lidí. Je krásné, že jste si namastily kapsy na obyčejných lidech které jste obalamutili a já Vám to přeju, nepochybuji o tom že se určitě najdou i někteří obyčejní kteří si přivydělali pokud měli štěstí a tím zlepšili svoji situaci, ale za to zlo co stihla astraia napáchat za těch pár měsíců to opravdu nestojí.

    Odpovědět

  • Luzina

    1 února, 2010

    Mládeži, vzdělávejte se trošku. Víte co je to finanční poradenství? Tak pracuje Astraia. Ukažte mi firmu, která Vám dá přivydělat? Když Vám to je nesrozumitelné, tak jděte do pekáren na noční a nekritizujte něco, co Vám nenáleží. Kdo Vám dává právo hodnotit něco, čemu nerozumíte? Opět se potvrzuje staré české přísloví: Pomlouvá jen ten, kdo závidí. A věřte, je to celoživotní pravda. Pan Zámečník asi nemá co na práci, zřejmě se nudí, tak vymýšlí vymyšlené. Pane Zámečník, měl byste dělat něco užitečnějšího a prospěšného. Co budete napadat příště? Co takhle odklízet sníh? To by sde Vám asi nechtělo, co? Protože je to zadarmo, že? Za poslední dobu, co působím na finančním trhu jsem nezažil skromnější firmu než Astraia. Žádná auta, žádné bohaté kanceláře. Je to jedna z mála firem, která neutrácí peníze svých klientů, ale naopak. Pomáhá jim možností přivýdělku za propagaci a ještě si naspořit. Jiní platí miliony za reklamu v televizi a pak poplatníci „zaplaťte to“. To se Vám líbí? Vy kritici, co z Vás bude až dosáhnete důchodového věku – bezdomovci? Uvažujte, přeji těm kritikům, aby zas něco vymysleli, protože jim asi voní Úřad práce a ne vzdělání a povinnosti, Hezký den a Astraii přeji moho spokojených klientů jako doposud.

    Odpovědět

  • tonda

    1 února, 2010

    obdivuji Vaši výdrž, ale současně Vás taky lituji za to že investujete svůj čas do astrai.. Myšlenka je krásná, ale pouhá myšlenka nestačí, důležité je žít v reálném světě a konečně se PROBUDIT!

    Odpovědět

  • Zdravý rozum

    3 února, 2010

    Škoda,že váš příspěvek má nádech invektiv a ne rozumného názoru.Předpokládám,že ve fy pracujete s plným nadšením a za neustálým vštěpováním do hlav – pouze propagujeme firmu a její logo – nevidíte skutečnost,že musíte neustále shánět a přemlouvat další lidi k uzavření si IŽP. To je jediný cíl.A už jste řekl alespoň deseti lidem ať si uzavřou pojistku? 7 z nich vám při slově pojišťění uteče.To je pak honička sehnat další a další by vám s pojišťovny nechodily upomínky!A jak si pohlídáte aby ti další sehnali,když už je nalákáte.Když pod vámi nebudou dostatečně pracovat provize nedostanete.Ukončení spolupráce s pojišťovnou AXA?Nikdo se opravdu nedozví jak to bylo,ale tím, že se začalo „nahánět“,byly velké chyby.Nikdo nekoukal na kvalitu,ale na kvantitu.Tedy AXA měla jistě pádný důvod a rozhodně ne ten,že je Astraia zahltila.Samotná společnost začala fungovat aniž by bylo všechno do detailů promyšlené.Přesto kanceláře budou,auta s logem jsou,dovolené taky a to né pro všechny!Na to,jak je fundované vedení je s podivem,že za chodu mění všeobecné obchodní podmínky, mění se výplata provizí,uvažuje se o změně výše provizí.To není dobrá známka dobře fungující společnosti.Tedy JÁ, Zdravý rozum, jsem pro Astraiu taky nějaký čas dýchal,ale poznal jsem,že za sebou nechávám lidi ve stresu jestli někoho seženou, aby měly na zaplacení pojistky a kteří třeba i dva-tři měsíce čekaly na provizi.(kvůli pojišťovně) Asi budu platit pokuty jak mourovatý,ale děkuji-nechci! no nekup to! „Ta sleva opravdu není zadarmo“!

    Odpovědět

  • Tomáš

    4 února, 2010

    Zcela souhlasím. Zpojte do systemu obyčejné lidi (ne obchodníky) s tím, že jim chcete pomoci a minimálně polovině uškodíte……

    Odpovědět

  • zájemce

    18 února, 2010

    Učím se,a tak jsem chtěl být klient. Ale AXA již není. Chtěl jsem pojistku od Generali či Kooperativy. Ty jim už taky na všechno přišly a smlouvy jim již neumožní psát. Na další pojišťovnu čekají, teď nic nepíší. (!!) A to jsem tam chtěl jít a učit se. Jestli oni už ti jejich ředitelé ve svých nových fárech neodjeli!!

    Odpovědět

  • Denis Racin

    1 února, 2010

    Jak si tak pročítám zdejší příspěvky, tak je mi z některých na bl..í a z jiných zase do smíchu. O letadlo se skutečně jedná, byť pontenciální obět Astraii nesponzoruje papaláše z této společnosti přímo, ale fiktivně. Na počátku je jakýsi vstupní poplatek, který je samozřejmě měsíční splátka do IŽP. Následně tento člověk musí sehnat 3 lidi, přičemž obdrží za každého provizi po odečtení stornorezervy, která činí 30%, 2700 Kč. Už toto je první podmínka pro to, aby Astraia na základě cese zaplatila za toho člověka měsíční splátku do IŽP. A takhle to jde furt do kola. A co se stne ve chvíli, kdy už tato struktura dosáhne svého potenciálního maxima? Lidi budou odcházet, typaři budou muset vracet provize a ty pak bude Astraia po nich vymáhat soudní cestou. Mnohem lepší je dělat finančního poradce nebo i pojišťováka, protože ten pracuje s dostatečně širokým portfóliem produktů, aby ho to uživilo.

    Odpovědět

  • Denis Racin

    2 února, 2010

    Ještě dodám, že Astraia za každou novou duši získá 15000 od pojišťovny. Navíc jsou ty smlouvy o IŽP špatně nastaveny. Takové firmy akorát kazí pověst finančního poradenství a IŽP díky tomu mnozí považují za podvod. Bohužel.

    Odpovědět

  • Miriam

    18 února, 2010

    Konečně rozumný názor. 10 let se v tomto oboru pohybuji a skutěčně zírám, co Astraia už vymyla mozků.

    Odpovědět

  • emigrant

    31 ledna, 2010

    2 cudlik:
    „A víte, že kdybyste se Generali upsal napřímo, že za provize z prvních 3 sehnaných klientů si to investičko můžete 5 let platit sám? Myslím, že vás Michale někdo vodí za nos :)“
    to mi jako chcete rict ze provize jsou tak velky ze 3 jiny v letadle zaplatej jedno dalsi? A to je legalni? Hruza a chudaci obycejni lide co se na nich zivej „poradci“.
    znamena to teda ze poradce ma 30% ????

    Odpovědět

  • coulik

    31 ledna, 2010

    je fakt, že tenhle produkt je o něco dražší, ale není to ještě tak hrozné 🙂 jsou i daleko levnější, ale ty ne každá společnost má v portfoliu
    v tomto případě jde poradci opravdu asi jen 30%

    Odpovědět

  • emigrant

    31 ledna, 2010

    dobra zlodejna

    Odpovědět

  • 123

    31 ledna, 2010

    Emigruj a budeš se mít fajn !

    Odpovědět

  • 123

    31 ledna, 2010

    Co tady meleš, a co když napřímo ty 3 přestanou platit? Tak si tak koupíš provaz !

    Odpovědět

  • coulik

    31 ledna, 2010

    aha, koukám, že pán už taky spolupracuje. dovolím si tedy i nadále držet přívětivý tón, snad mi bude odpovězeno ve stejném duchu.
    pokud ti 3 napřímo seženou další 3, tak si za to taky zaplatí dalších 5 let 🙂 na tom je to přeci postavené. (mimochodem storna běží pouze první dva roky)
    jinak tedy myslím, že kvůli 3 investičkům bych si provaz házet nechodil
    ještě nějaká otázka?

    Odpovědět

  • Ally

    2 února, 2010

    A už jste se někdy zajímal o to, jak jsou vlastně produkty IŽP konstruované? Jak je rozložené pokrytí uzavíracích nákladů (=provizí)? Většina pojišťoven má pokrytí uzavíracích nákladů rozloženo do 3 let. To prakticky znamená, že když smlouva zanikne po 2 letech, pojišťovna i klient pláčou, protože jsou ve ztrátě. Jediný, kdo je vysmátý, je zprostředkovatel (za předpokladu, že má sjednáno pouze 2leté ručení za storno). Říkejte si co chcete, je to letadlo, ve kterém nikomu nejde o blaho klientů, natož o finanční poradenství… Je to prostě podvod. A obdivuji pojišťovny, které to Astrai žerou …jejich problém…

    Odpovědět

  • coulik

    3 února, 2010

    Děkuji za upřesnění. V sektoru pracuji asi jen 8 let, ale strukturu IŽP už pomalu zvládám 😀

    Odpovědět

  • Lucie

    4 února, 2010

    .Jen otázka je vidět, že se v tom orientujete. Proč tedy, když každá pojištovna která začne spolupracovat ví přesně, jakým způsobem firma pracuje a podlé Vás je to podvod. Tak proč by pojištovna podepisovala smlouvu o spolupráci? A dále i ČNB ví, jak společnost Astraia funguje a má přístup do systému, kde si může kdykoli cokoli zjistit. A pan Zámečník, který psal článek, si myslím, že při jeho postavení udělal dost zásadních chyb a člověk s jeho letitými zkušenostmi a postavením by si tyto chyby neměl ani dovolit. Samozřejmě stále mluvím o chybách ohledně článku. A upřímně je tu spoustu makléřských firem, kteří zprostředkovávají IŽP či hypo a říkají si Finanční poradci, ale tak to není mnohdy jim jde jen o peníze respektivě o provize, protože u IŽP je dost tučná a o poradenství neví nic a takové lidi nikdo neodsuzuje?? proč měl by se každý zamyslet, tento člověk přijde k Vám domu začne Vám cosi vyprávět o duchodové reformě a že si mate spořit atd. Prostě použije psychologii aby klienta přesvědčil a říkejte si co chcete, ale každý zprostředkovatel to používá a ten nátlak ze strany zprostředkovatele na klienta dělají všichni, ale mnohdy ho skrývají za jinou věc.. Tak to je a tak to bude proč asi lidi jen slyší pojišťovák nebo pojistka a mají husí kůži. Protože to tak bylo je a bude. O tom bude bychom mohly vést debaty. Tak že takto, Astraia nedělá nic nezákoného, zprostředkovává IŽP stejně jako většina makléřů, až na rozdíl, že když se klient rozhodne propagovat firmu, může ve finále dostat provize také. Toť vše a tu pojistku kterou sepsal, tak si může nechat platit ze storna na základě, platného a právně ověřeného zákon neporušujícímu dokumentu, který se běžně používá. A to je ten rozdíl, proč máme malé storno. Protože, když se člověk alespoň trošku snaží, tak nakonec si vydělá nějaké peníze, platí se mu IŽP ze storna a nemůže se stát, že smlouva spadne. Pokud nechce platit ze storna, je to vše vždy jen a jen na klientovy co chce jaké má potřeby a jak se chce zajistit. Já sice nemám mnoholeté zkušenosti, ale také občas rozhoduje od jaké firmy máte zkušenosti, buď od firem kteří tomu opravdu rozumí a ví co dělají, nebo od firem kteří to dělají jen a jen pro provize. To si přeberte jak chcete, já vím že vše je v pořádku a Astraia je firma, která ještě ukáže cestu spoustě lidem a ti, co teď říkají že je to letadlo atd atd budou ještě škemrat, aby se mohly zapojit. A jsou i tací, kteří mají velké ego a i když zjistí, že je vše v pořádku, tak aby si neudělaly špatné jméno, tak si budou stát za svým prvním nařčením. Tak že, jsem zvědavá který pisálek co napíše, občas se tu vážně bavím jak jsou lidi neznalí a chamtivý 🙂 přeji mnoho úspěchů v osobním i pracovním životě. Lucie
    p.s. stojí za námi spoustu práce a také spoustu spokojených klientů, kterým firma mnohdy pomohla ze svízelné finanční situace

    Odpovědět

  • Px

    4 února, 2010

    Neustálé vychvalování letadla většinou patří k práci letušek.
    Za vámi stojí spoustu spokojených klientů a přede mnou zase ti vaši klienti, kteří jsou naštvaní a rozhořčení nad tím, cože jim „letušky“ vlastně prodali za produkt.
    Buďte tak hodní a vysvětlete jim, že v případě problému se mají obracet na „letušky“ a nikoliv na letištní personál (pojišťovny), který je pak zahlcen rušením těch výhodných IŽP smluv. A to vše zdarma, neboť po letadle již není ani vidu ani slechu.
    Věřte všichni tomu, že těch nespokojených klientů neustále přibívá a není jich málo. Ovšem to již do popisu práce firmy Astraia CZ – zcela logicky – nepatří.

    Odpovědět

  • Lucie

    4 února, 2010

    Vyda někdo z pojištovny (údajně) !!! Také kdyby letištní personál dělal svou práci poctivě a pořádně, tak by se nestavalo to, že díky slepotě letištního personálu se spoždujou provize. Nebo mnohdy chodí nesmislné intervence které díky tomu klienti dostávají později provize. Až si uděláte pořádek vy tam tak můžete začít dělat pořádek někde jinde starat se o ostatní. Pokud patříte do pojištovny a náhodou jste na přepážce tak mnohdy zacházení jaké máte vy s lidmy se dá srovnat jako se zvěří nehledě nato že i jistí poradci toto chování mají!

    Odpovědět

  • jarda

    5 února, 2010

    Sice nerad, ale reaguji, protože je to potřebné. „Vyda“ je termín někoho z maximálně 7 třídy ZŠ a přilehlé osady, žel…
    Možná řeknu „tajemství“ – existují zákony, které stanovují, kdo a za jakých podmínek může uzavírat pojistné smlouvy… maturita, NBČR po studiu, platbě a složení odborných zkoušek… /lidmy… humusačka/, fúúúj, hambi se v koutě a začni studovat cokoliv, ale finance NE.
    Ema má mamu… tam pokračuj a nechvátej, máš času dost. Toto je doopravdy vysoce specializovaná odborná činnost se vzděláním ekonomickým na VŠ. A i s právním vědomím.

    Odpovědět

  • Jana Dobrovská

    6 února, 2010

    Srdce bolí, oko pláče!!!! Za pár let se nedomluvíme!
    Lid hledí na zisky a vůbec ho nezajímá vlastní mateřština. Hrůza !!! Ostuda!!!

    Odpovědět

  • Ally

    8 února, 2010

    Vážená Lucie,
    krom toho, že by vám opravdu zopáknout si lehce gramatiku naší mateřštiny, není mi jasné, jakým způsobem jste získala registraci ČNB, byť alespoň jako PPZ. Jestli jste absolvovala legálním způsobem Základní odborné vzdělání, měla byste mít nějaké povědomí o obsahu zákona č. 38. Pak yste věděla, že klienti nemohou, a ani nesmějí, dostávat žádné provize …

    Odpovědět

  • jednazdavu

    24 března, 2010

    Paní Lucie,
    nezlobte se na mne , ale myslím , že Vaše gramatika je až do nebe volající.
    To mi stačí k tomu , abych si udělala obrázek na celou Astrau.
    Měla jsem tu možnost vyslechnout si PODMíNKY této podvodné činnosti , bylo to ústně a teď to doknecečtu.Nezlobte se na mne , ale člověk , který lidem pomáhá ve finanční tísni , ať už momentální , tak už budoucí (důchodvý věk) , by měl mít nějaké vzdělání.Tím myslím, rozumět účtu a potažmo vědět , že „vida“ se píše s měkkým í a nesmysl je zase v odvozených slovech po „M“ MYSLET!Paní,či slečno Lucie…Vy slovo MYSLET, neumíte napsat , natož asi ani používat.Házet vinu na druhé a ještě jim to gramaticky špatně vysvětlit…to pokládám za hambu , ale né těch druhých,ale Vaši
    Jsem s pozdravem!

    Odpovědět

  • Rejpal

    12 února, 2010

    Promiň, ale píše se přibývá.

    Odpovědět

  • Jan Valachovič

    4 února, 2010

    Tak tedy prosím, prosím škemrám na kolenou abych se mohl zapojit!!! Bylo by ještě jedno místečko? Toužebně bych se chtěl zajistit s IŽP a schánět za desetinovou provizi další na palubu. Rád bych také aby mi Astraiaiaiaia ukázala cestu (nemohu vyjet – moc sněhu). Mohl bych začít hned? Abych jako nic nezameškal, když jsem stál tak dlouho opodál…

    Odpovědět

  • coulík

    4 února, 2010

    pojišťovna podepisuje smlouvu o spolupráci, protože doufám, že náklady budou menší než výnosy. tzn. neposuzuje morálnost, ale zisk. když pak zjistí, že je to naopak (tzn. práce na zpracování je dražší než zisk z udržených smluv v chodu), spolupráci samozřejmě vypoví.
    další pojišťovna si myslí, že to bude OK, tak to zase zkusí, ale už se nepřetrhne.
    čnb nic neví, ta řeší administrativu a reaguje až na stížnosti.
    zbytek otázek je již postaven na důkladném výplachu od vašich školitelů. vím, že je těžké změnit názor, když v tom člověk žije. také jsem kdysi byl v ovb a hrdě jsem její zájmy obhajoval 🙂
    uvědomte si, prosím, že lidé tady nepíší nic proti vám, Lucie. lidé tu píší proti tomu letadlu a vy byste se měla zamyslet, proč to dělají. když vám napíší, že berete asi jen 10% toho, na co máte nárok, zkuste se třeba poptat jinde, jak to tam funguje. pak se sem v klidu můžete vrátit a vše nám pěkně povědět 🙂
    jen dodám, že ani já nejsem z pojišťovny. příklad pojišťovacího makléře jsem uváděl jen proto, že i vy zastupujete jen jednu společnost, stejně jako onen pojišťovák.

    Odpovědět

  • Zdravý rozum

    8 února, 2010

    Opět krásná slova fanatika, zhlouplého větou – kdo nepochopil náš systém,toho nepotřebujeme. Prosím vás, společnost funguje teprve od srpna r. 09,má teprve něco přes 2000 klientů z celé republiky.To vskutku nejsou zástupy a zatím nevím o nikom, kdo by měl uzavřenou pouze smlouvu o propagaci firmy a bral za to provize!Budou rozdávat akcie „za odměnu“, a pak už může systém klidně spadnout, akcionáři ať na to doplácejí. Hihihi. V této chvíli už jsou piloti i s posádkou dávno za vodou!Vy se ale neutopte!

    Odpovědět

  • coulík

    31 ledna, 2010

    ještě bych rád podotkl, že zde nepíši proto, abych se do vás navážel, ale abych vám pomohl. jestli chcete pokračovat v podobně nepřátelském duchu, pravděpodobně se nic nedozvíte.

    Odpovědět

  • honza

    30 ledna, 2010

    Chtěl bych vidět někoho, komu Astraia již zaplatila. Pry neplati ani těm nahaněčům,co jim to sepisujou. Natož obyčejnym lidem. Ale určitě si už nakoupili auta,kancelare,vlastni zahranicni dovolene,…

    Odpovědět

  • Michal

    30 ledna, 2010

    ano znám lidi ktreří už dostali zaplaceno a nejsou to žadní lidé z vedení společnosti jsou to jak vy píšete naháněči ale i ty co nesepisují a dělají ve vaší hantýrce dohazovače

    Odpovědět

  • Lucie

    1 února, 2010

    Dobrý den Astraia CZ je solidní firma a ten kdo nepochopil jak tato společnost funguje tak ho lituji. Provize jsou vypláceny pravidelně a tak jak to bylo stanoveno na začátku spolupráce. A samozřejmě jde o pojištovny a každy pojištovák vý, že pokud se pojištovně něco na smlouvě nelíbí, tak pošle intervenci a ptrvize se tím poodsune. Dokuď intervence není vyřešena a smlouva není axceptovana. společnost není jedna z těch nahrabat a zmizet zastava pravidlo raději 1% ze 100 lidí než 100%z jednoho a proto volí cestu kterou se lidem dá pomoci a nepotřebuje zbytečná luxusní auta kanceláře nebo dovolené protože slovo dovolená ani ti co pracují aktivně pro firmu neznají někteří pomalu ani spánek. Ale názor má každý jiný a pomlouvat umí každý ale pokud nemáte ověřené iformace jak to opravdu je tak to nechápu. Ale hold takový je čeký národ zavistivý, arogantní, chamtivý a hamty hamty ať mám víc než tamty… A když se objeví někdo kdo chce opravdu pomoci lidem tak co se stane lidé v tom vidí podvod či letadlo atd. Ano takových firem je zde spousty kteří mají postavenou firmu na stejnem principu ale zásadní rozdíl je zda plati a zda to co bylo řečeno na začátku zda platí též. Tak že tak toto je můj osobní názor a má zkušenost a zatím si pevně stojím a každy kdo tvrdí něco jineho si může tvrdit co chce protože osobní zkušenosti máme každý jiné… Já osobně za astraiu dýchám a tak to bude i nadále a vy pisálkové by jste se měly zamislet nad tím co píšete než to napíšete drby sou jak mor! Tak zákeřné i nakažlivé… Lucie

    Odpovědět

  • Ally

    2 února, 2010

    Bohužel musím konstatovat, že o finančním poradenství, natož o fungování produktů, vůbec nic nevíte. Pokud opravdu věříte tomu, co píšete, je mi vás upřímně líto a přeji vám mnoho štěstí do dalších let … budete ho potřebovat.

    Odpovědět

  • Lamička

    2 února, 2010

    Upřímnou soustrast… A doufám, že brzo vystoupíš, než skončíš velmi špatně… S dluhama na celý život…

    Odpovědět

  • Miriam

    18 února, 2010

    Lucinko, opravdu dýchejte za firmu. Hodně z hluboka než Vám dojde dech. Jste velmi naivní a ta gramatika tomu odpovídá.

    Odpovědět

  • Pedro

    24 února, 2010

    Že sem vůbec píšeš, ty prznitelko českého pravopisu! Kup si učebnici a studuj, studuj!

    Odpovědět

  • zklamaná

    7 dubna, 2010

    Na zaplacení své poctivé práce z roku 2009 stále ještě čekám. Možná, že až se pan generální vrátí z dalšího výletu do zahraničí, začne řešit problémy s pojišťovnymi, které s ním nechtějí mít nic společného. Pak třeba zaplatí nám, pracantům, kteří se honí pro nic za nic a ještě musíme platit do ssé pojistky místo toho, aby nám to Astraia zaplatila tak, jak obchodní ředitel při své prezentaci sliboval. Vzhrůru k chudobě!!

    Odpovědět

  • Anonym

    7 dubna, 2010

    Tuším je to už na podání na PZ CR…

    Odpovědět

  • Vendy

    29 ledna, 2010

    Já spolupracuji s firmou Astraia CZ a.s. a jsem spokojená jelikož mám taky hluboko do kapsy tak vítám co astraia dělá pro nás obyčejný lidi.Vůbec si nemyslím že je to letadlo naopak do letdla vím že by spousta lidí nešla včetně mně a tak si stěžovat nemůžu ani já a ani si nestěžujou lidi co spolupracujou s touto firmou.Spolupráci vítám a jsem ráda že tady taková firma je.

    Odpovědět

  • FL

    29 ledna, 2010

    Obyčejný lidi se jim hodí, protože neví, o co tu vlastně jde…
    Firma se pro Vás nepřetrhne, nejdřív firma a pak až Vy.
    POkud máte hluboko do kapsy, myslím že je víc perspektivních možností výdělků 🙂

    Odpovědět

  • Vendy

    30 ledna, 2010

    Já osobně jsem u firmy spokojená a lidi co znám taky.Astraia cz a.s. lidi do ničehi neutí je to jejich volba a můžou se svobodně rozhodnout zda tomu věří či nikoliv a pak do toho bud jdou a nebo nejdou ale je to každýho rozhonutí.

    Odpovědět

  • Zdravý rozum

    4 února, 2010

    Vendy,samozřejmě nikdo do ničeho nenutí! Motto totiž zní,kdo má něco proti – systém nepochopil!Už to je psychologický nátlak.A vás nikdo nenutí plnit produkci? Plány se musí plnit i tam, ale plány jsou velkorysejší než je skutečnost.Na to, že Astraia funguje od loňského srpna, by mohla mít již více klientů, když jsou „tak dobří“.

    Odpovědět

  • 123

    31 ledna, 2010

    A divil by ses, lidi napřed a pak firma, tak Astraia funguje. Ale to ti hlava nebere, že tady může být tak fér firma ! Poraď kde perspektivní výdělek, rád ho prubnu.

    Odpovědět

  • Miriam

    18 února, 2010

    Milá Vendy, přeji Vám, ať ten optimismus dlouho vydrží. Pohybuji se v tomto oboru dlouho a skutečně to vidím jako velký průser. Na to přidete brzy sama.

    Odpovědět

  • Michal

    29 ledna, 2010

    Já si myslím , že pro lidi jako jsem já a mam poměrně hluboko do kapsi tak klidně do systému vstoupím a budu si tím spořit na důchod. Ja jsem rád že tento systém je postaven na investičním životním pojištění. Pojištovák uzavře smlouvu a řekne plať te si to aby jste o peníze nepřišli a vy platíte a spoříte. Astraia řekne založte si a my budeme platit a tak proč ne a ještě Vám za aktivní spolupráci dobře zaplatíme. Ja jsem rád že taková firma je protože i z logického hlediska jako zaměstnanec z nízkým příjmem platím daně a tady když si spořím tak mě za to odmění i stát odpočitatelnou položkou z daňového základu a to zní taky dobře. Kromě toho jak říkám ja bych na to neměl si každý měsíc ukladat 1000 korun a nebo jak bych si ji zhodnotil aby mě ji za chvilku neznehodnotila inflace a úrok 0,5 procent to by mě asi nevytrhlo na běžném účtu. A tady je to pojištovna a když investuju tak chci zhodnocení a dle finančního trhu to dělá okolo 5 – 12 % a tak zase nemám problém. Závěrem z mého platu a nízkým odvodům na socialním pojištění se asi velkého duchodu nedočkám a takhle budu mít jistotu že někde se mě peníze pěkně zhodnotily a až je budu potřebovat tak si je zase vezmu. Tak nevidím jediný problém a kromě toho v článku se uvádí že kromě pojištovny AXA s tím nikdo nemá nejmenčí problém a to ani ČNB a to mě dává jistotu že jsem se správně rozhodl si to přes tuto společnost uzavřel.

    Odpovědět

  • FL

    29 ledna, 2010

    Myslím, že by jste se měl ještě malinko vzdělávat ….. 🙂

    Odpovědět

  • Coulik

    31 ledna, 2010

    A víte, že kdybyste se Generali upsal napřímo, že za provize z prvních 3 sehnaných klientů si to investičko můžete 5 let platit sám? Myslím, že vás Michale někdo vodí za nos 🙂

    Odpovědět

  • jarda

    31 ledna, 2010

    Hmmm, perfektní postřeh, bez mezičlánku je vždy více, viz graduovaní finanční poradci a nehrozí likvidátorské snahy struktur obvyklé ve spoustě MLM

    Odpovědět

  • 123

    31 ledna, 2010

    Dobrý den Michale, děkuji vám za kladný ohlas na Astraiu. Musím vás malinko opravit. Astraia neplatí nikomu pojistku za to že si ji u nás udělal a tak si spoří na důchod. Tu pojistku si vždy platí klient !!! A jinak ze zákona to ani jinak nejde. Astraia nabízí výdělek za propagaci firmy a z toho vašeho výdělku za propagaci firmy z vašich vydělaných peněz odesílá na váš pokyn (tzv. ceduje)měsíčně třeba tu tisícovku na pojistné a to zcela zdarma. 123

    Odpovědět

  • chk

    1 února, 2010

    casty omyl lidi s nizkym prijmem i vzdelanim. lide s nizkym prijmem totiz zadne dane neplati…

    Odpovědět

  • ketynka

    1 února, 2010

    Toto je správný názor obyčejného člověka. Bohužel zjišťuji z příspěvků, že buď né všichni prezentující zástupci společnosti Astraia prezentují myšlenku správně, nebo zde příspěvky píší pouze s odpuštěním dementi, kteří jsou naprosto mimo mísu. Ať si i pan Petr Zámečník otevře nějaké jiné stránky, kde mu bude vysvětlen princip síťového marketinku.

    Odpovědět

  • jarda

    1 února, 2010

    Tak na toto se doopravdy nedá reagovat. Letitý zkušený finanční odborník, šéfredaktor této www, je posílán anonymem na jinou www, to je doopravdy černý humor…

    Odpovědět

  • Miriam

    18 února, 2010

    Zdravím Michale. Opominu firmu Astraia a rovnou se zeptám, zda víte něco o investičním pojištění…Pokud né, tak máte u smlouvy pojistné podmínky. Není tam žádný garantovaný zisk, za investování si zodpovídáte sám, přesto si za to pojišťobna účtuje poplatky.Zisky se pohybuji jak horská dráha,tak máte něco jako holuba na střeše. Třeba se podaří ho chytit..

    Odpovědět

  • FL

    29 ledna, 2010

    Tak takhle jsem se dlouho nepobavil :)))
    takova lidova pohadka :)))))
    „Doteďka jsme spolupracovali s AXou, ale protože jsme ji přehltili strašně moc a oni to nestačili zpracovat, tak nás na chvíli stopli, protože jsme tam udělali hrozně moc klientů,“ vysvětlila obchodní zástupkyně společnosti Astraia CZ

    Odpovědět

  • ASTRAIA = EF CZ

    29 ledna, 2010

    EF CZ dříve Eurofinancial funguje na stejné bázi jako Astraia. Měli jste možnost tento podvod sledovat v neděli v občanském judu jak spousta mladých lidí naletěla a v archívu si můžete pustit reportáž této kauzy datum 28.6. 2009.

    Odpovědět

  • Kiss

    30 ledna, 2010

    To určitě ne. A to z důvodu, že Astria nemá žádné služby a výhody. Prostě uzavřou IŽP a musejí další.To v EF nikoliv. Systémy jsou velice rozdílné. A mimo jiné kauza u OJ o starém modelu. A na příkaz ČNB se musel model opravit. To se také stalo.

    Odpovědět

  • ketynka

    1 února, 2010

    Zase jeden co je mimo mísu.

    Odpovědět

  • ja

    28 ledna, 2010

    presne jako tu pani si predstavuju financniho poradce 🙂

    Odpovědět

  • Michael Jindra

    28 ledna, 2010

    A znáte IFP? To je teprve sousto, ti si provizi ještě fixují směnkou na 48L.

    Odpovědět

  • kolemjdoucí

    28 ledna, 2010

    Zdravim vsechny, jen bych rad podotkl ze se stejnym principem jsem se setkal pri prezentaci cloveka z firmy FG Invest, a tusim ze dokonce spolupracovali se stejnou pojistovnou.

    Odpovědět