Za zboží zařazené do věrnostního programu získá zákazník při nákupu v internetovém obchodě České mincovny určitý počet zlaťáků. Zlaťáky jsou virtuální platidla, kdy jeden odpovídá jedné koruně slevy, kterou lze uplatnit v příštím nákupu. „Například při koupi půlkilové platinové medaile Václav Havel v hodnotě 800 000 korun dostane zákazník téměř pětitisícovou slevu na další nákup,“ specifikuje obchodní ředitel České mincovny Tomasz Surdy. Nebo pokud si někdo chce zkompletovat celou sadu medailí, třeba sérii zlatých uncových medailí Hrady a zámky, může si za získanou slevu pořídit například stříbrný medailonek, který ho bude stát už jen korunu.
Platnost zlaťáků získaných za nákup je přitom do konce následujícího roku od jejich připsání na online účet, zákazníci si je tedy mohou šetřit a využít všechny najednou.
Spuštění věrnostního programu je dalším krokem ke zjednodušení a zatraktivnění nákupů zlata a dalších drahých kovů v České mincovně. Společně s programem pro věrné zákazníky byly spuštěny i uživatelsky komfortnější webové stránky, které nahradily původní internetový obchod z ledna 2011.
„Možnosti nakoupit přes e-shop využívá 75 % našich zákazníků,“ uvedl Tomasz Surdy. I proto je věrnostní program vázaný pouze na online nákupy. „Vycházíme ze statistik, které dokazují, že internetový prodej je velmi populární, a to nejen v případě medailonků, dárkových předmětů či medailí. Dokonce i v případě zlatých slitků a mincí, u nichž zpravidla není nákupní rozhodnutí impulsivní, ale velmi pečlivě rozmyšlené,“ doplnil obchodní ředitel.
REKLAMA
REKLAMA