„Z našich dat jasně vyplývá, že důvěra domácností i firem je vysoká. Na našem solidním provozním výsledku se podílel zejména stále rostoucí zájem o hypotéky, který jsme podpořili unikátním prodejem přes Facebook, ale také firemní financování,“ uvedl Pavel Kysilka, předseda představenstva České spořitelny.
Pokles o 3 % na 5,56 mld. Kč zaznamenal i čistý výnos z poplatků a provizí. „Meziroční pokles je ovlivněn klesajícími cenami finančních služeb s tím, jak klienti stále více využívají internetové bankovnictví a zvýhodněné programy a produkty. Rostou také náklady na provize placené z karetních transakcí. Podařilo se zvýšit objem poplatků a provizí z operací s cennými papíry, zejména díky zvýšeným investicím klientů do investičních fondů. Rovněž se zvýšily provize z pojišťovacích obchodů,“ stojí v tiskové zprávě ČS.
Zdroj : Tisková zpráva České spořitelny