Přílohu nechme stranou, zaplacené reklamní články o financích měly standardní úroveň. Magazín byl ale plný nejrůznějších doporučení, jež mne vedly k zamyšlení, komu je tohle celé vlastně určeno.
Kupte si dobrého koně, vydělá vám třeba deset miliónů. Pořiďte si luxusní nemovitost u moře. Investujte do pokojové vinotéky a nakupte do ní špičková archívní vína. Vhodným doplňkem k růžovému tričku jsou hodinky za 108 tisíc korun. Nikdy, opravdu nikdy si neholte…
Ty rady samozřejmě nejsou myšleny vážně. Jsou to jen takové atrapy. Kdo může uvažovat o nemovitosti u moře a hodinkách za sto tisíc, ten se nechává inspirovat z úplně jiných zdrojů.
Tohle je čtení pro kluky, jimž tohle všechno imponuje. Zmíněná investiční doporučení jim sice mohou zajistit solidní mindrák, ale bezprostřední ohrožení nepředstavují.
Horší je to s praktickými radami, týkajícími se například holení choulostivých partií. Aby to nemělo stejný efekt jako hlášení pana ředitele v Obecné škole.
REKLAMA
Vzít Gillette M3 Power a trochu si v koupelně pohrát se svým zevnějškem je možná jedna z mála nabízených radostí, jež si může čtenář takového časopisu doopravdy dopřát.
Článek vyšel v týdeníku Reflex