Znám kolegy z obou stran barikády a netajím se tím, že si práce jedněch i druhých považuji úplně stejně. Proto se tak často přimlouvám za to, abychom raději hledali společnou řeč.
Lidé, kteří diskutují na našem webu, patří k elitě mezi zprostředkovateli a poradci. Vyhledávají informace, přemýšlejí o etice, podepisují se pod své názory. To drtivá většina lidí v branži nedělá.
Chce to navíc velkou dávku sebejistoty, aby se člověk pustil do veřejné konfrontace. Mnozí to ustojí a získají si respekt.
A co z toho? Jak ze schopnosti prezentovat názory a znalosti udělat konkurenční výhodu?
Už jsem tady opakovaně avizoval, že na náš web přizveme i laickou veřejnost. Potenciální klienti si budou moci vybrat svého poradce nebo posoudit, jestli je ten současný tak dobrý jako vy.
REKLAMA
Vyžádá si to změnu v systému diskusí. Diskutující budou registrováni a představeni včetně kontaktů v nové sekci Kdo je kdo.
Protože už tuto databázi naplňuji, prosím přítomné kolegy, kteří se pravidelně účastní diskusí (a podepisují se!), aby mi poslali mailem na redakce@investujeme.cz potřebné údaje: Jméno, firmu, dvě tři věty, jimiž se stručně představí čtenářům, kontakty. A kvalitní fotografii, prosím.
Kolega Honza Lener navíc navrhl, že bychom pro návštěvníky z řad laické veřejnosti mohli připravit speciální sekci Pro klienty. Měla by být přehledná, jednoduchá. Pokud máte nápady, co by v ní mělo být, prosím, sem s nimi.
Těším se na další „level“ spolupráce s vámi, vážení kolegové.