Firma také svým lidem představila časopis OVB Journal. Na obsahu se podíleli ekonom Pavel Kohout, Petr Šafránek z AFIZ, Tomáš Skřivánek z týdeníku Euro, asi desítka poradců OVB a já.
Časopis bude zatím vycházet jednou za čtvrt roku. Je psán pro klienty, obsah je ale vybalancovaný tak, aby byl zajímavý i pro samotné poradce. Distribuovat se bude prostřednictvím sítě spolupracovníků OVB.
Právě způsob distribuce se ukázal jako velmi zajímavé řešení pro inzerenty. Reklama je přesně cílená, každý výtisk navíc projde rukama minimálně dvou, z pohledu inzerenta přesně definovaných příjemců.
Možná vám i tento editorial bude připadat jako reklamní sdělení. Správně. Opravdu si myslím, že ten projekt zasluhuje reklamu. Čtenářům časopis samozřejmě přináší místy nenápadně, místy natvrdo podávanou zprávu o tom, že OVB je báječná, mladá, dynamická firma.
Především v něm ale najdou objektivní, necenzurované informace a myšlenky, o nichž diskutujeme v uzavřené společnosti i na tomto webu. Doufám, že mi dáte za pravdu, že dostat tato témata ke klientům je ok. Stejně jako zdvihat laťku v oblasti mediální prezentace finančního poradenství.
REKLAMA