Rubrika, v níž jsou publikovány fotografie s odlehčenými, téměř bulvárními komentáři, čtenáře zjevně baví. Jedna čtenářka ji v diskusi přejmenovala na „MÓDNÍ POLICII“. Dobrý nápad.
Jenže z fotoaktualit se stal zároveň „PRANÝŘ“. Objevila se tvář jednoho z nejúspěšnějších zprostředkovatelů největší poradenské firmy. Kolegové, pravděpodobně z jeho vlastní firmy, ho slovně ukamenovali.
Podle nich dosáhl úspěchu díky nadužívání investičních životních pojistek – právě takové „poradenství“ na našem webu často kritizujeme. Redakce poprvé sáhla k cenzuře, protože komentáře byly příliš drsné a osobní.
Nerad bych, aby na našem webu kdokoli utrpěl jakoukoli újmu. Proto ten zásah do diskuse. Na druhou stranu musím dát za pravdu jednomu z diskutujících – efektivnější způsob samoregulace finančně-poradenského trhu už asi nevymyslíme.