Co mě ovšem opravdu šokovalo, je skutečnost, že na Kunratické spojce, nedaleko nákupního centra Chodov ve směru na Opatov, nahradila billboard s politickými hesly a tvářemi politiků fotografie běžecké dráhy antukové barvy, do které je naprosto nevhodně, barevně disharmonicky až ujetě, přilepeno logo největší poradenské společnosti v zemi – OVB.
Tak už nám z těch velikých chybí snad jen billboardy ZFP Akademie. A možná by to nebylo od věci. Nedávno mi klient řekl: „Já jsem absolvoval nějaké školení, kde se chytře kombinovaly produkty, bylo to u firmy, která se jmenovala Rendite plus.“ Napřed mě to trochu zarazilo, ale pak jsem se ujistil, zda nešlo přeci jen o starou známou ZFP Akademii. A světe div se, bylo to tak. Možná by ZFP neškodilo dostat se více do povědomí svých studentíků.
A o to právě v těchto kampaních jde. Vytvořit pojem o značce. A je to dobře, protože to zároveň vytváří povědomí o finančním poradenství obecně. Zapadlé kanceláře v polorozpadlých domech jsou už snad minulostí. Finanční poradenství je obor jako většina jiných a billboardy k tomu patří. Který billboard je asi ten nejlepší? Jedno je jisté, do paměti se vám jasně vyryje ten od OVB. Nezapomenutelný zážitek. A myslím to v dobrém, to mi věřte.
Tyto kampaně rozhodně neslouží pro akvizici klientů, rozšíření klientského kmene. Tady asi každý už ví, dneska většinu klientů osloví zejména nadstandardní servis v oblasti bydlení a financování bydlení. Kdo v tomhle zaspal, nebo si kvalitní servis plete s vysokými provizemi pro prodejce hypoték, už jen těžko dožene ztrátu.