FINfest Profi 2016: Jak zapojit franšízy do finančního poradenství (VIDEO)
Zapojení franšízy do finančního poradenství může přinést strukturální firmě chybějící pobočky. Ale zároveň mohou být vnímány jako konkurence ostatními finančními poradci. Jak vytvářet franšízy a „nenaštvat“ finanční poradce?
Petr Borkovec z Partners hovoří o zapojení franšíz do celkového modelu finančního poradenství společnosti Partners Financial Services. Vyšší okamžitý podíl na provizí není zadarmo – musí vést pobočku, která vytváří brand Partners. Zároveň nesou vyšší riziko.
Zhruba třetina franšíz Partners dnes vydělává velmi slušně, druhá třetina se uživí a pomalu splácí počáteční náklady a třetí třetina je ve ztrátě.
Pro klienty jsou franšízy přínosem, protože vedle poradce má možnost zajít i na pobočku, která má pevnou otvírací dobu. Navíc je zde fluktuace finančních poradců. Pokud klientovi odejde finanční poradce z Partners, je klient přesměrován na pobočku.
REKLAMA
Tomáš Tichota z UniCredit Bank doplnil, že klienti jsou s franšízovými pobočkami v průměru spokojenější než s běžnými pobočkami. Franšízy tak zvyšují celkovou spokojenost klientů v bance.
FINfest Profi 2016: Jak zapojit franšízy do finančního poradenství
Videozáznam byl pořízen v průběhu panelové diskuse na konferenci FINfest Profi 2016 dne 30. 11. 2016.
Téma panelové diskuse: “Poradenství ve znamení franšíz a integrace s realitami. Móda nebo trend?“
Diskutující:
- moderátor diskuse: Martin Viktora – zakladatel Poradci-sobě.cz
- Petr Stuchlík – generální ředitel a předseda představenstva společnosti Fincentrum
- Petr Borkovec – předseda představenstva a Partner ve společnosti Partners
- Radim Štantejský – regionální ředitel a projektový manažer ve společnosti Broker Consulting
- Tomáš Tichota – ředitel Franšízové a alternativní distribuce UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia