CZK/€ 25.330 +0,16%

CZK/$ 24.057 +0,45%

CZK/£ 30.413 +0,26%

CZK/CHF 27.245 +0,62%

Jak se láká na binární opce aneb Nevěřte všemu

 


 

Na internetové stránky Miroslava Kadlece (MiroslavKadlec.com) mne upozornil jeden z čtenářů Investujeme.cz s dotazem, zda je možné, aby to bylo tak snadné, jak popisuje. Odpověď je jednoduchá: Není. Navzdory fascinujícímu příběhu a skvělému podání jsou i binární opce rizikové a laik na nich může spíše prodělat než snadno a bezpracně vydělávat.

Příběh Miroslava Kadlece je jak z telenovely. Odmaturoval a začal se živit jako kamioňák. Pak objevil na internetu binární opce a zbohatnul. Odstěhoval se na Nový Zéland, našel si přítelkyni, cestuje… zkrátka pohádka. A to vše ve 26 letech. O své štěstí a úspěch se chce zdarma (a to zdůrazňuje) se všemi podělit. Vždyť všichni můžeme být bohatí….

„Nemusíte sledovat žádné ekonomické zprávy, nemusíte chodit na burzu a nemusíte být expert,“ píše na svém webu. Ovšem nic není tak snadné, jak to vysloužilý kamioňák s uváděným příjmem přes 300 tis. Kč měsíčně podává. Už jeho prezentace obsahuje několik „drobných nepřesností“ a faktických nesmyslů.

Když se čtenář webu prokouše fotografiemi z potápění na Velkém bariérovém útesu a nového Maserati v garáži patrové vily, přechroupá planá tvrzení, jak je vše snadné a zvládne to úplně každý, dočte se až k návodu, jak se prý dá vydělávat na binárních opcích bez rizika:

„Chcete si vsadit, že kurz USD/EUR bude příštích 60 sekund růst. Kurz rostl posledních 30 minut, takže je 100% jasné, že bude růst i příští minutu. Je vypsán payout 80% a vsadíte 10€. Kurz vzroste a vy získáváte 18€ (10€ svůj vklad a 8€ jako výhru, protože byl payout 80%). Výhra je velice slušná, protože i když kurz vzrostl třeba jen o 0.01%, vy vždy vyhráváte 80%!“

REKLAMA

Zdroj: MiroslavKadlec.com

Jak skvostné perpetuum mobile! Pokud kurz rostl 30 minut a je-li 100% jisté, že poroste další minutu, nemá již šanci nikdy klesat. Rostl-li 30 minut a poroste-li další jednu, je přeci 100% jisté, že poroste i 32. minutu, pak 33. minutu… a takto až do skonání světa. Nebo je třeba investovat právě 30. minutu?

Očekávání, že když nějaké podkladové aktivum již dlouho rostlo, že poroste i nadále, je nejčastějším důvodem ztrát a hořkého zklamání nezkušených investorů. A je jedno, zda očekávají setrvalý růst příští minutu nebo příští rok. Ke změně trendu může dojít kdykoli. Navíc (a to platí především u dlouhodobého investování) pokud některé podkladové aktivum dlouho rostlo, je možné, že vyčerpalo svůj růstový potenciál a nastane korekce.

Nahodilé investování s binárními opcemi navíc bude téměř jistě ztrátové. Pravděpodobnost, že se v krátkém horizontu bude za 10 minut cena pohybovat o něco níže, nebo výše se blíží 50 %. Investor tak má 50% šanci „vyhrát“ 8 USD a 50% šanci prohrát 10 USD. V průměru z každého obchodu tratí 1 USD.

REKLAMA

Za povšimnutí stojí i rozpory ve strategii. Jednou obchoduje půlhodinové opce, jindy se odvolává na desetiminutové a na dalším místě píše o pětiminutových obchodech. Ani spekulanti na forexovém trhu přitom nemění časové rámce svých obchodů příliš často, naopak se ukotví v tom, který jim nejvíce vyhovuje a drží se ho.

Samotný výběr směru obchodu příliš neřeší. Aplikace jeho obchodníka mu sama sdělí, jaká je pravděpodobnost dalšího růstu nebo dalšího poklesu. Zjevně na základě některého trendového indikátoru, který ale není specifikovaný. Pouze opět zdůrazňuje spekulantskou past: „Pokud graf posledních několik minut rostl […], je jasné, že bude růst i v dalších pár minutách.“ Jasné to v žádném případě není.

Zjednodušené a lákavé tvrzení se v prezentaci oběvuje v mnoha podobách: „Je těžké odhadnout dlouhodobé trendy a přesná čísla. To ale vůbec nevadí! Pokud třeba akcie Facebooku poslední měsíc vždy rostla a ráno má cenu 100€, bylo by těžké odhadnout, jestli bude mít večer hodnotu 101€ nebo 102€. To ale není potřeba, stačí prostě JENOM VĚDĚT, že poroste.“

Jak ale „jenom vědět, že poroste“? Tím se již nezabývá a odbývá to na základě „několika minulých minut“ – a doporučení plynoucí z aplikace jeho obchodníka.

Ano. V tom bude zakopaný pes. Na webu se čas od času mihnou odkazy na stránky obchodníka s binárními opcemi. A hle, všechny s referenčními údaji! Miroslav Kadlec, nebo kdo se pod tímto jménem skrývá, si možná vydělává slušné peníze, ale s největší pravděpodobností nikoli svým obchodováním s binárními opcemi. Mnohem spíše obchodováním lidí, které ke „své“ (nebo své?) společnosti přivedl.

Ostatně i na úvodní stránce jeho obchodníka jsou uvedeny šťastné příběhy „obchodujících“ s binárními opcemi. Škoda jen, že „Valérie Bazalová, 33, asistentka logistiky“ i „Miroslav Staněk, 34 web designér“ jsou prezentováni fotografiemi z fotobanky, které využívají desítky (stovky?) dalších webů.

Nejdřív nastudovat, potom obchodovat

Nevěřte nikomu, že obchodování s jakýmikoli finančními produkty je snadné. Může být. Ale nejdříve je potřeba rozumět finančním trhům, podkladovým aktivům a konkrétním finančním nástrojům, vyznat se sám v sobě a naučit se nepodlehnout psychologickým nástrahám. Mnohé z nich se pouze snaží vytáhnout peníze z důvěřivců a přetavit je ve vlastní zisk.

Loading

Vstoupit do diskuze 54 komentářů


Související články

Bitcoin dosahuje nového historického maxima díky pokračující rally po volbách

Bitcoin minulou středu dosáhl nového historického maxima 93 480 dolarů, což je výsledek dynamiky po amerických prezidentských volbách, která nadále podporuje trhy s kryptoměnami. S rostoucí cenou bitcoinu také celková tržní kapitalizace kryptoměn stanovila nové historické maximum ve výši 3,05 bilionu dolarů, čímž překonala hodnotu zaznamenanou na […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

20. 11. 2024

Zlaté časy startupů končí. Trh s rizikovým kapitálem klesá

Situace na trhu rizikového kapitálu se v posledních letech kompletně proměnila. Zatímco v období pandemie tento trh významně rostl, v současnosti je trend opačný. Důvodů je několik. Investoři se zaměřují na trhy s ověřenými obchodními modely a v neposlední řadě chování investorů ovlivnily vysoké úrokové sazby. Přesto existuje i startupový segment, který […]

Text: Redakce

19. 11. 2024

Zlato je letos jedno z nejvýkonnějších aktiv

Další eskalace konfliktu na Blízkém východě spolu s větší nejistotou kolem prezidentských voleb v USA podpořily v říjnu cenu zlata a převážilo to negativní dopady silnějšího amerického dolaru a vyšších výnosů Treasuries. Drahý kov tak opět zaznamenal nové rekordy a měsíc zakončil na hodnotě 2744 amerických dolarů za unci, což […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

18. 11. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Martin Kopáček

    8 září, 2014

    Je to typický affil pro brokera, nic víc.
    Naivní a průhledné, jen lákání k založení (a následnému vyhobchodování) účtu.
    Opce obchoduji od roku 2005, mají své nesporné výhody. Ovšem právě na tom, „kam to půjde“, obchodování opcí není vůbec postaveno.
    Je to postaveno na tom, jaká je pravděpodobnost mimořádného pohybu podkladového aktiva (akcie, ETF, index).
    A druhá stránka je, co když jde obchod proti mně.
    Čili pravděpodobnostní hra plus dobrý management obchodů.
    Stále to zdůrazňuji a popisuji, třeba na mém blogu http://www.mar­tinkopacek.cz/
    Burza je řemeslo, dá se naučit, nemusí to být složité. Ale naivní úvahy, že to půjde samo od sebe bez znalostí, to je přece jen pro zasmání.

    Odpovědět

  • Radek

    8 září, 2014

    Naprosto souhlasím. Bohužel se pořád dost lidí nechá naivně zlákat…

    Odpovědět

  • achjo

    8 září, 2014

    na burze je remeslne vydelavani jenom odrbavani korenu (a to jak privatnich investoru tak institucional­nich)o ruzna feecka a provize…to je bezpecne…a pak mozna insider trading…ale nejaky zblebty typu „Čili pravděpodobnostní hra plus dobrý management obchodů“ jsou uplne stejne naivni pohadky jako technicka nebo „fundamentalni“a­nalyza

    Odpovědět

  • Martin Kopáček

    9 září, 2014

    K panu „achjo!:
    Pravděpodobnostní hra je základem pro dobré vypisování opcí. Využívám znalosti standardních odchylek, čili četnosti protnutí mých výpisů. A funguje mi to víc než dobře.
    Fundamentální analýza: Podle mne je to základ k rozumnému rozhodování, kdy ne/vstupovat do trhu. Nedávno jsem psal o Ukrajině, vydělal jsem na zvážení sakra příjemné peníze.
    Naopak na začátku roku, kdy hrozil default Argentiny, jsem sbalil pozice.

    Je pane „achjo“ na vás, co obchodujete. Asi ale moc ne,když Vám pravděpodobnostní hra nic neříká, respektive opovrhujete moneymanagementem.

    Já zažil rok 2008 a mohu Vám potvrdit, že shořeli ti, kteří tipovali směr. Já přežil ten děsný rok na kladné nule, zatímco jiní na burze končili.

    Tolik k Vašemu komentáří. Tipoval bych, že toho ještě asi moc zobchodovaného reálně nemáte, nic ve zlém.

    Odpovědět

  • Milan S

    10 září, 2014

    Souhlasím – popsal jste to přesně. Kdo nechápe pravděpodobnost, ten v opcích nemá šanci. Třeba jako pan Achjo :)

    Odpovědět

  • Tomáš Marný

    11 září, 2014

    Milane,
    já se obávám, že jste nepochopil, co pan Achjo napsal. Nezpochybňoval to co napsal pan Kopáček,
    „jen“ podotkl, že toto vydělávání na chléb náš vevzdejší je na úkor hejlů, kteří naopak špatně odhadli směr nebo u kterých selhal money management.
    To už není ani o dodávání likvidity trhu, jak se např. brání někteří frekvenční obchodníci, to je prostě odrbávání kořenů. Nic se netvoří, jen profit na úkor druhého. Kdo ovšem vydělává takřka bez rizika je broker.
    Neodsuzuji to, jen to konstatuji.

    Odpovědět

  • Qak

    16 září, 2014

    Tomas Marny: Broker vydela vzdy (poplatek za obchod) a jen tolik, kolik mu dovolite. Neobchodujte nesmysly typu binarnich opci a neobchodujte nesmyslne strategie.
    Pak je na vasi ne/schopnosti, jak dopadnete. Vydelat lze, ale je potreba to umet, jako u jakekoliv jine cinnosti.

    Odpovědět

  • achjo

    8 září, 2014

    jakmile nekdo tvrdi, ze vi jak vydelat lehce a bezpecne furu penez a chce se s ostanima o to tajemstvi podelit, at uz zadarmo nebo protoze je to nejakej schmuck v nejake poradenske firme… je jasny ze je to blabol hlupaka (obcas) ci podvod (vetsinou)

    Odpovědět

  • pavel-hanzl

    8 září, 2014

    Dobrý den!
    Už nějakou dobu se zajímám o binární opce, ale stále ještě jen studuji chování trhů a obchodovat jsem nezačal. Pokud mohu vydělat pouhých 80% svého vkladu, ale o 100% mohu přijít, je to při pravděpodobnostech že se trefím či netrefím okolo 50% šílený podnik. Proto začnu obchodovat později. Pouštět se do toho podle zpětného zrcátka (zatím to rostlo, je jisté že to poroste), mi velmi připomíná základní investiční chybu u cenných papírů.

    Aby to mělo smysl, je třeba: A. chápat zákonitosti trhů a vlivů na ně, pravděpodobnosti obratů trendů, B) dělat denně mnoho, řekněme aspoň 10 malých obchodů. Při určité zkušenosti pak dlouhodobě stačí, aby 6 z 10 obchodů bylo úspěšných (stejné vklady do obchodů). Binární opce ale nejsou jen hra s pravděpodobností. Pokud někdo sbírá zkušenosti a má znalosti, pak mu to může vycházet. Ale aby vydělával 300 000 Kč měsíčně, to je 10 000 Kč denně, musel by při jednotkovém zisku 5 000 Kč (zisku na jeden typický malý obchod) denně například vyhrát 6×5000 = 30 000 Kč a prohrát 4×5 000 = 20 000 Kč a to je v kontextu mé úvahy výše, kdy lze úspěšnost vyjádřit poměrem 6/10, oproti neúspěšnosti 4/10.

    Časem by šlo převažující úspěšnost stabilizovat zvýšením počtu obchodů. Pokud by někdo na to šel stylem: „Tak teď jsem se opravdu naštval, minulé, za sebou jdoucí 4 ztráty vynahradím příštím obchodem, už se to štěstí musí otočit, zpětinásobím tedy můj vklad“, je to cesta ke krachu. Pokud si k tomu připočteme, že na světě máte jen dvě věci jisté, tedy smrt a daně, pak binární opce určitě nejsou ani bezpečným, ani jediným pohodlným řešením, jak vydělávat, i když jste extra zkušený, něco jako věštec. Trh se proti vám obrátí, kdykoliv se mu zachce.

    Mohu se tomu věnovat, až mi nebudou sloužit kolena. Zatím je mnohem pravděpodobnější, že si vydělám slušné peníze u mých klientů, s daleko větší, než 50% pravděpodobností. Pravda, i to má své zákonitosti. Častno bolestné důvody, proč si nemohu vydělat, ale to je život. Pak se objeví klient, kde si mohu vydělat více, než u stovky klientů dříve. A to je radost, věřte mi, pak létám i bez křídel a to je lepší let, než vzrušení při čekání na vývoj nějakého aktiva.

    Odpovědět

  • Vladimír

    26 července, 2015

    Reálné výsledky jsou možné např. tímto způsobem http://cztrader­.eu/2015/07/risk-management-opce/ neočekával bych ze 200 usd desewtitisíce za měsíc

    Odpovědět

  • Eva Vránová

    27 října, 2014

    Já jsem dostala spam od jakéhosi Tomáše Vlase a zjistila, že je to vlastně ten samý podvod (http://opcebi­narni.cz/tomas-vlas-a-binarni-opce). Když na to koukám, tak ty stránky má Vlas úplně stejné jako Kadlec, jen to jméno je jiné. Takže pozor, asi jich bude víc. Ještěže jsem to našla včas a ušetřila si tak 200 eur, uf.

    Odpovědět

  • J.Stíbar

    27 října, 2014

    Binární opce jsou velký byznys … především pro brokera. A pro ty, kteří mu přivádějí naivní lidičky.

    Když si přečtete Vlas/Kadlec/XY stránky, jsou tam perly. Například tvrzení „když to dosud šlo nahorů, je 100% jistota že to nahorů půjde i dál“, to je dokonalé!

    Také tabulka „zisků“ odporuje bazální logice na úrovni páté třídy ZŠ…

    Přečtěte si níže názory Martina Kopáčka, což je člověk, který má s obchodováním opcí dost značné zkušenosti. I on se při čtení Kadlec/Vlas/Stodola spamu dobře pobavil :)

    Odpovědět

  • Filip

    28 ledna, 2015

    Dobrý den, právě začínám s binárními opcemi a hledal jsem nějaké tipy do začátku, abych se vůbec dokázal ve všem orientovat. Myslím si, že je to super věc, když máte všechno přehledně sepsané na jednom místě. Nakonec jsem si vybral tyto tipy, přišly mi nejlepší http://opcebi­narni.com/binar­ni-opce-tipy-pro-zacatecniky/ , pokud začínáte, doporučuji si přečíst a pokud už nějakou dobu obchodujete, mají tam i tipy pro pokročilé. Přeji hezký den :)

    Odpovědět

  • Zbyněk Koneš

    8 listopadu, 2014

    No, hezky je to shrnuté např. zde http://cztrader­.nolimit.cz/op­ce-podvod/. Proč mám takový pocit, že některé weby si možná i ty podvodné stránky vytvářejí, aby o nich mohli psát.A nebo je prostě česko národ podvodníků a bude tu vždy přebytek podvodů než solidních projektů.

    Odpovědět

  • Tomáš

    9 listopadu, 2014

    Tak Miroslav Kadlec je zřejmý podvod, o tom žádná ( http://investplus­.cz/investice/mi­roslav-kadlec-a-binarni-opce-dalsi-scam/ ). Nicméně mám pocit, že těch webů je čím dál víc, mnohdy skutečně nelze poznat, zda jde o podvod nebo ne. Na to už pomáhá snad jen intuice a ta stoprocentní zdaleka není …

    Odpovědět

  • Honza

    20 listopadu, 2014

    Ahoj, hele o binární opce, se už nějakou dobu zajímám a jsem zatím velice spokojený. Dá se tím suprově vydělávat, ale musíte být opatrní no. Když nebudete mít strategii a neověřeného brokera, pravděpodobně všechno projedete 😀 , Dneska jsem zrovna koukal tady na borce, jak obchoduje http://opcebi­narni.com/binar­ni-opce-zkusenosti-vyhry-poslednich-par-dni/ docela si to dává 😀 😀

    Odpovědět

  • Tomáš Starec

    2 ledna, 2015

    Jako borec si to dává, ale z toho asi nepoznáš jestli je to fake nebo ne. No já ted koukám na nějaký základní věci na http://forbino­.com/binarni-opce/ a vypadá to jako normálně. Tak asi většina prodělá, ale asi se najdou i borci co umí binární opce obchodovat. Ještě něco přečtu a uvidíme no.

    Odpovědět

  • Nádhera

    26 července, 2015

    Nádhera není nad to si zde přeposílat lákavé odkazy na weby, kde Vás přivedou ke správnému brokerovi. Jděte s tím někam, vy mistři.

    Odpovědět

  • Dan

    22 září, 2017

    HONZO PĚKNĚ KECÁŠ A ZBYTEČNĚ OBLBUJEŠ LIDI, ZŘEJMĚ SI ZA TO PLACENÝ. JAKO REKLAMA DOBRÝ, ALE SKUTEČNOST JE HODNĚ KATASTROFICKÁ a to hlavně pro chyceného ubožáka.

    Odpovědět

  • Michal

    1 února, 2019

    Ahoj. Chtěl bych se zeptat jestli máte někdo skušenost s binatexem. Já jse domnívám že se dá s b.o. vydělávat, ale mám podezření že binatex klame. Na demu vydělávám slušně, ale v reálu prodělávám. Přesněji. Zpočátku vydělám, a potom mi začne start reagovat se spožděním. Pokaždé s jiným intervalem. Přijde mi že v okamžiku správného odhadu se čas posune aby výsledek byl strátový. Jako kdyby mněli nějaký sistém s kterým by transakce mohli ovlivňovat. Na demu to totiš nedělá. Máte někdo podobnou skušenost? Mohli by jste mi doporučit někoho seriózního, kde by na reálný účet fungoval stejně jako demo? Děkuji.

    Odpovědět

  • Michal

    1 února, 2019

    To jsem ještě já. Ctěl jsem dodat že bych nechtěl nějak poškodit binatex. Je třeba možné že je chiba v mém počítači. Nedokæžu to posoudit, tak se ptám na vaše zkušenosti.děkuji.

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    1 února, 2019

    Patrně je chyba v mozku vašeho brokera, protože vás úmyslně okrádá, manipuluje s prostředím. Jinak by vydělával méně, víte?

    Odpovědět

  • David

    23 listopadu, 2014

    Zde máte odkaz na úplně stejný příběh jen stím rozdílem že není od p.Kadlece
    ale od p.Stodoly jak zajímavé že to vše k sobě sedí

    http://www.to­masstodola.com/

    Odpovědět

  • He:)

    25 listopadu, 2014

    Tak to je masakr. Naprosto stejný web, jako u Kadlece. Pointa nečekaně taktéž totožná – http://investplus­.cz/investice/to­mas-stodola-dalsi-podvodny-zbohatlik-na-binarnich-opcich/ . Ten chlapec má zřejmě poruchu osobnosti, neví, kdo je :)

    Odpovědět

  • Jan

    17 února, 2015

    Doporučuji přečíst:
    http://www.she­kel.cz/35894/bi­narni-opce-jsou-prilezitosti-pro-kazdeho-je-vsak-potrebne-vyhnout-se-podvodnikum

    Odpovědět

  • Tom

    17 března, 2015

    Zajímavě je to shrnuto například zde: http://binarnik­.cz/podvody-a-hrozby-binarni-opce-obchodujte-obezretne/ Zajímavé je, že těch podvodů již moc nepřibývá. Což je pochopitelně dobře …

    Odpovědět

  • Filipes

    1 dubna, 2015

    Děkuji pěkně za informaci,
    http://opcebi­narni.com/binar­ni-opce-tipy-pro-zacatecniky
    už prostě neexistují

    Odpovědět

  • Filip

    2 dubna, 2015

    Teď jsem to taky zkoušel a nejde to je to zvláštní, protože když přijdeš na stránku a klikneš na tipy pro začátečníky tak to normálně jde a ty URL jsou shodné, nějak se to přepíše prostě, na nějaký nesmysl. Musíš se podívat na tu stránku a vpravo jsou tipy pro začátečníky, a to šlape normálně. Tak nato mrkni, jestli ti to jde. Měj se zatím.

    Odpovědět

  • Štěpa Jánská

    5 dubna, 2015

    Dobrý den, moc děkuji za konečně srozumitelný článek, a to i pro laika! Doteď úplně nechápu rozdíl mezi forexovými a binárními opcemi, ale binární mi připadají úplně stejný příběh jako hazardní hry. Přijde mi důležité varovat lidi, tak jsem se o to pokusila, i když poněkud nešikovně, ve svém blogu: https://stepa­janska.wordpres­s.com
    Alespoň odkazuji na váš výborný článek. Budu moc ráda za vaše připomínky …

    Odpovědět

  • Dan

    22 září, 2017

    Máte pravdu, binární opce je vysoce sofistikovaná hazardní hra. Jen nemůžu pochopit proč ČNB dává tomuto podvodu zelenou, ale asi proto, že vrána k vráně sedá. Hráč nikdy nevyhraje, pokaždé vyhrává jen broker.

    Odpovědět

  • Bronislav Rejda

    9 dubna, 2015

    http://www.to­masstodola.com/#gre­en

    http://miroslav­kadlec.com/

    Odpovědět

  • Jarek

    17 května, 2015

    Aby bylo jasno jak vydělává binární broker viz. spekulant007.cz/jak-vydelavaji-binarni-brokeri/

    Odpovědět

  • Forex

    18 května, 2015

    Pokud binární opce, tak jedině s minimálním poplatkem brokerovi, což zajistí pouze Dukascopy, viz http://www.in­vestomanie.cz/fo­rex/forex_recen­ze/dukascopy-recenze/
    čao

    Odpovědět

  • Jiři k.

    26 července, 2015

    No popravdě nevím kolik webu zde napsalo skutečnou pravdu jak může binární broker vydělávat, ale na tomto článku zde něco bude http://cztrader­.eu/2015/05/ma­nipulace-ceny-binarni-opce/

    Odpovědět

  • Tom

    27 září, 2015

    Přijde mi, že některé weby binární opce záměrně zkreslují a to tak, aby vypadalo jejich obchodování mnohem snažší, než ve skutečnosti je. Pokud hledáte informace o binárních opcích, pak doporučuji http://binarni­opce.biz/ na tomto webu jsou jedny z nejpodrobnějších článků a recenzí, v nichž žádné kecy o tom, jak je to snadné, nenajdete …

    Odpovědět

  • Freeby

    28 dubna, 2016

    Dobrý den, už nějaký čas mám účet na 24Option.com kde jsem si v klidu obchodoval, ale pak jsem si dal cca dva měsíce pauzu a když jsem se po pauzičce opět přihlásil, tak jsem s hrůzou zjistil, že mám vynulovaný účet. Napsal jsem jim mail, že se mi to nelíbí a ať mi to nějak vysvětlí, ale dělají mrtvého brouka. Mám důkazy v historii Tradů a převodu prostředků z účtu Skrill ze kterých se dá snadno spočítat, že mě sprotě okradli. Je nějaká možnost s tím něco udělat? Existuje nějaký orgán, který je kompetentní je přimět k odpovědnosti?
    Děkuji za reakci

    Freeby

    Odpovědět

  • Roman

    10 října, 2018

    Pokud to nemáte dosud vyřešeno, tak se obraťte na ESMU

    Odpovědět

  • jofibau

    12 června, 2016

    A co jste čekal? Celé to obchodováni na binární opce je jen další velký podvod stačí vložit na učet penízky a Papapapá už je nikdy neuvidíte.

    Odpovědět

  • David

    1 července, 2018

    tak a přesně kvůli lidem jako jste vy si široká veřejnost mysli že opce,forex a cfd musí být nutně podvod…podvod to není a já sám sem na tom peníze vydělal..netvrdím že to byli desetitisíce, ale minimálně slušně přivydělat se na tom dá,tak sem nepište nesmysli.

    Odpovědět

  • Teryna

    16 června, 2016

    No vypada to, ze ted uz se tento pan jmenuje uplne jinak. Slova z jeho webu a vaseho clanku se na 100% shoduji, ale jak rikate, po precteni jsem si take rikala, ze tady neco smrdi. Vypada to, ze pan Kadlec/Stodola se snazi vydelat na zoufalstvi jinych. Smutne… odkaz na jeho stranky http://www.to­masstodola.com

    Odpovědět

  • Anon

    4 října, 2017

    Binární opce jsou jen pro lidi, kteří umějí pracovat hlavou a ne se jen honit za nesmyslným mačkáním nahoru nebo dolů. Vidím to i u lidí, kteří tam píší v chatu a nesmyslně si předhazují tipy na 1 minutové transakce. Jak u forexu tak i u binárních opcí se dá vydělat spousta peněž, musí se jen u toho myslet. Já například při počátečním vkladu 500USD jsem schopen tento vklad zhodnotit každým dnem o 100USD a to jen za pouhé dvě hodiny. Nesmíte věřit fake videům ze serveru Youtube a jejich zázračným indikátorům ani falešným brokerům. Ti kteří jsou registrovaní u ČNB jsou zcela legální a to zda vyhrajete záleží pouze na vás. Já mívám například i 6 výher za sebou,

    Odpovědět

  • Katka

    29 března, 2018

    Dobrý den,
    Už nějakou dobu plánuji, že to zkusím a investuju. Mám hodně přátel, kteří si takhle pěkně přivydělali. Spořím na dům, takže by se nějaká ta tisícovka navíc hodila 😀
    Nechci nic podcenit, hledám teďka nějakého spolehlivého brokera (na forex a binární opce). Našla jsem fajn weby, kde je všechno přehledně porovnané, už mám pár typů.
    Chtěla jsem se zeptat, znám pár lidí, co používají Meta trader 4, máte s tím zkušenosti? Jde o program, který by měl pomoci při obchodovaní tím, že vám poskytuje grafy, ceny,.. které můžete analyzovat a tím efektivněji investovat. Dočetla jsem se o něm tady: https://opcebinarni.com/meta-trader-4/ Program je zdarma, tak by mě zajímalo, jestli se fakt vyplatí ho používat, a jestli s ním má někdo zkušenosti.
    Moc dík 😊
    Zatím

    Odpovědět

  • Tomáš

    17 dubna, 2018

    Dobrý den, jestli si chcete přivydělat, rozhodně nejděte do binárních opcí či forexu. Binární opce jsou podvod a forex je pro začátečníky těžký a dá se snadno ztratit. Obchodování na burze není žádná sranda, doporučuji nejdřív věnovat dost času na studium – a zaměřit se na akcie a klasické burzovní opce. Případně koupit nějaké kryptoměny podle signálů. Vše je dost rizikové, ale aspoň to narozdíl od binárních opcí není podvod. Dále neobchodujte s velkou pákou, případně obchodujte bez ní. Investujte jen to co si můžete dovolit ztratit.Jinak pokud nemáte čas na studium, zajděte třeba do české spořitelny a dejte peníze do Top stocks – velmi dobrý výnos na relativně nízké riziko – jde o fond akcií spravované opravdu dobrým burz. obchodníkem. Jinak další fondy a indexy je také dobrý nápad S&P atd.. Jinak jeden čistě subjektivní názor – meta trader se mi nelíbí, ten design a vše mi přijde takový zastaralý. 🙂 interactive brokers nebo thinkorswim je lepší podle mýho názoru

    Odpovědět

  • Marek Vetešník

    19 září, 2018

    Kde se mohu dozvědět podrobné infomrace o obchodování na burze? Existuje nějaká stránka specializovaná pro obchodníky na burze?

    Odpovědět

  • Fildas

    20 září, 2018

    Já obchoduji už několik let a mohu vám doporučit stránky FXstreet.cz , kde mají stále aktuální informace o novinkách na burze, navíc prodávají velice dobrou literaturu k obchodování.

    Odpovědět

  • Marek Vetešník

    21 září, 2018

    A kterou knížku bych si měl od nich koupit jako začátečník?

    Odpovědět

  • Fildas

    22 září, 2018

    Já jsem si koupil jejich knihu Jak se stát forexovým obchodníkem a ta je opravdu výborná pro začátečníka, je tam všd polopatě vysvětlené a pospané.

    Odpovědět

  • Martin

    2 července, 2019

    Pokud to myslíte s investováním vážně doporučuji pořídit tyto knihy https://www.moneyo.cz/6-nejlepsich-knih-o-investovani/

    Odpovědět

  • Martin Černý

    21 května, 2021

    Marku určitě jako základ inteligentní investor od Grahama, to se neztratí a opravdu základ od jednoho z nejúspěšnějších investorů všech dob, další tady https://akciepruvodce.cz/nejlepsi-knihy-o-investovani

    Odpovědět

  • PavelK

    23 října, 2018

    Dobrý den Marku, předpokládám, že jste stejně jako já, teprve na začátku. Nedávno jsem narazil na online investiční magazín Finex.cz – https://finex.cz/, jsou tam skvělé informace jak pro začátečníky, tak i pro zkušené. Přeji hodně štěstí

    Odpovědět

  • Pavel

    3 listopadu, 2018

    Celé to obchodováni na binární opce je jen další velký podvod stačí vložit na učet penízky a Papapapá už je nikdy neuvidíte. http://tokeny.pl

    Odpovědět

  • Monika Novotná

    9 prosince, 2018

    Dobrý den, znáte někdo obchodování opce pan Kopáček. Manžel chce to zkusit. Mě se to nezdá. Děkuji všem.

    Odpovědět

  • Michal

    1 února, 2019

    Ahoj. Přečtěte si prosím můj dotaz pod číslem 18 pod komentářem Honzy. Potřeboval bych vaši skušenost. Děkuji.

    Odpovědět

  • Ogeninfo

    19 listopadu, 2019

    Awesome blog, thank you so much for sharing with us. Get a custom website design service at OGEN Infosystem by the professional website designers and developers and also get SEO Services for website promotion.
    Top 5 Website Designing Company in India

    Odpovědět