CZK/€ 25.330 +0,16%

CZK/$ 24.057 +0,45%

CZK/£ 30.413 +0,26%

CZK/CHF 27.245 +0,62%

Text: Redakce

24. 01. 2008

75 komentářů

Letní pomoc Fincentra

 


 

TISKOVÁ ZPRÁVA –
Inzerce

Přecházíte do jiné poradenské společnosti? Jsou Vám zadržovány provize? Dostali jste se tak do složité životní situace? Fincentrum Vám pomůže.

Fincentrum nabízí dobrým poradcům a manažerům okamžitou finanční pomoc až do výše 500 000 Kč. Při uzavření exklusivní smlouvy o spolupráci Vám do tří pracovních dnů vyplatíme dohodnutou částku formou zálohy (půjčky) na zadržované provize.

Nabídka je určena finančním poradcům české národnosti, trvalým bydlištěm v ČR s nejméně jednoletou praxí v oboru, kteří v období od 1. 4. 2007 do 20. 8. 2007 vypověděli exklusivní spolupráci s jinou poradenskou společností a mají za touto společností pohledávky nevyplacených provizí ve výši přesahující 20 000 Kč.

Poskytnutá půjčka není nijak úročena (s výjimkou takového konání poradce, které splňuje znaky trestného činu). Nabídka platí do 31. 8. 2007. Fincentrum si vyhrazuje právo odmítnout spolupráci bez udání důvodu. Více informací najdete na www.fincentrum.com.

REKLAMA

Proč spolupracovat s Fincentrem?
Fincentrum je stabilní česká firma s čistým obratem přes 100 mil. Kč v prvním pololetí 2007. Nestojíme jen na jedné noze – kromě finančního poradenství v ČR a na Slovensku se v divizi Zaměstnanecké výhody věnujeme také firemním obchodům a naše mediální aktivity zahrnují produkci prestižních a mezinárodních ocenění (MasterCard® Banka roku, AXA® Zaměstnavatel roku).

PORADCŮM I MANAŽERŮM NABÍZÍME:
• nejvyšší provize v zemi
• rychlou a transparentní výplatu provizí
• pokročilý informační systém finDATA
• nový systém vzdělávání pro nováčky i zkušené
• produktové balíčky a programy

Jak Letní pomoc probíhá:
1. Jste poradce, který splňuje výše uvedené podmínky a jsou Vám zadržovány provize v minimální výši 20 000 Kč. Máte zájem o "Letní pomoc Fincentra".
2. Kontaktujete Davida Dlouhého níže uvedeným způsobem
3. Na osobní schůzce (která se dle Vašich časových možností může uskutečnit do dvou pracovních dní od prvního kontaktu) posoudíme Váš konkrétní případ a dohodneme se na výši poskytnuté zálohy. Výše zálohy může dosáhnout až 100% objemu zadržovaných provizí v závislosti na charakteru produkce a způsobu prokázání Vašeho nároku na provize (odlišné u různých poradenských společností).
4. Na osobní schůzce budou rovněž dohodnuty možnosti a podmínky vzájemné spolupráce poradce (příp. manažera a jeho skupiny) s Fincentrem.
5. Po podpisu smlouvy o exklusivní spolupráci s Fincentrem je Vám záloha do druhého pracovního dne poukázána na účet.

Do pěti dnů od prvního kontaktu můžete mít zálohu na účtu!

REKLAMA

Kdy a jak se poskytnutá záloha vrací?
Fincentrum zkušeným poradcům poskytuje de facto půjčku, jejíž splatnost bude nastavena v závislosti na konkrétní situaci poradce a/nebo manažera. Půjčka může být typicky splatná až v okamžiku uvolnění zadržovaných provizí ze strany původní poradenské společnosti. Vzhledem k velké rozdílnosti konkrétních situací poškozených poradců je vždy způsob vracení zálohy (půjčky) nutno řešit individuálně.

Pracujte pro firmu, která si Vás váží!
Máte-li zájem o spolupráci s nejrychleji rostoucí poradenskou společností v ČR, kontaktujte zástupce ředitele divize Finanční poradenství pana Davida Dlouhého na david.dlouhy@fincentrum.com nebo zdarma na





800 99 00 99


.

Loading

Vstoupit do diskuze 75 komentářů


Související články

Mohou investoři stále očekávat býčí trh s bitcoinem

Navzdory nedávné stagnaci na kryptoměnovém trhu existují silné indikátory, které naznačují, že s probíhajícím čtvrtým kvartálem roku 2024 by mohl být na obzoru býčí trh s bitcoinem. Na trhu se rýsuje několik faktorů, které by mohly v následujících měsících výrazně ovlivnit cenu této kryptoměny.

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

22. 11. 2024

Bitcoin dosahuje nového historického maxima díky pokračující rally po volbách

Bitcoin minulou středu dosáhl nového historického maxima 93 480 dolarů, což je výsledek dynamiky po amerických prezidentských volbách, která nadále podporuje trhy s kryptoměnami. S rostoucí cenou bitcoinu také celková tržní kapitalizace kryptoměn stanovila nové historické maximum ve výši 3,05 bilionu dolarů, čímž překonala hodnotu zaznamenanou na […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

20. 11. 2024

Zlaté časy startupů končí. Trh s rizikovým kapitálem klesá

Situace na trhu rizikového kapitálu se v posledních letech kompletně proměnila. Zatímco v období pandemie tento trh významně rostl, v současnosti je trend opačný. Důvodů je několik. Investoři se zaměřují na trhy s ověřenými obchodními modely a v neposlední řadě chování investorů ovlivnily vysoké úrokové sazby. Přesto existuje i startupový segment, který […]

Text: Redakce

19. 11. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Pavel Zachrdla

    20 června, 2007

    S tím lanařením se to tu v poslední době docela rozběhlo . Takže abychom nezůstali pozadu, zde je i naše nabídka:
    „S námi můžete dělat smluvní poradenství s následnou, klientem placenou, průběžnou péčí. Sice rychle nezbohatnete, ale budete mít čisté svědomí.“ Nabídky přijímáme jen do naplnění výše uvedené e-mailové schránky (30 mega ).
    P.S. Pro ty co nepochopili: Jedná se samozřejmě o legraci (ta schránka má ve skutečnosti 50 mega ;-))).

    Odpovědět

  • partner

    20 června, 2007

    Vy jste vtipálek, což je pravda :o) , aspoň někdo si tady z toho dokáže udělat legraci. Mimochodem koukal jsem na vaše stránky. Věřím,že jste seriózní společnost,přeji Vám úspěch a spokojené klienty(doufám,že pro ně máte ty nejlepší podmínky). Svůj e-mail záměrně neuvádím, musel bych si založit nový 🙂 Roztrhali by mě všichni od ředitelů po vedouucí.

    Odpovědět

  • Emil

    21 června, 2007

    Milí „vtipálkové“, napište, prosím, svůj názor na jednání vedení OVB a Váš názor na kauzu Helvag.Jsem z toho zděšený.Díky

    Odpovědět

  • partner

    21 června, 2007

    Tak Emile, chtěl jste můj názor, máte ho mít. Jelikož jsem přestoupil k lepším podmínkám pro klienty do Partners, nemohu Vám sdělit objektivní informace. Můj názor na Helwag není v nejmenším emoční , neradil jsem lidem v tomto období ani jsem neinvestoval. Nehezky se zachovala Německá centrála.Znáte Němce(ale ne všichni jsou stejní) . Provize měli vrátit přes poradce klientům ,aby se odčinili alespoň morálně. Jenže jak to je i s provizemi,když jim tam chodí 40% z produkce? Těžko to vrátí.Podobné to je i u této kauzy. Ale většinou se pere právo a lidský rozum či soucit a to my jako jedinci nemáme možnost ovlivnit. Z právního hlediska nenesou zádnou vinu, jsou zprostředkovatelé. Jde také ale o způsob, jakým docházelo k distribuci a předchozímu školení. Ne každé zemské ředitelství to dělalo stejně a na tom je pak vidět, kdo se odtrhnul a nechtěl pošpiněné jméno dále reprezentovat.Protože to prokouknul a choval se profesionálně. Česká centrála vyšla s tímto zcela vstříc, vše blokují Němci,toť vše.To celé je můj názor, nesoudím,dále neřeším ,snažím se lidem radit jak nejlépe to jdev současné době.

    Odpovědět

  • Tomáš Marný (TM)

    20 června, 2007

    Fuck dobré! :-))))))))))))))))
    Nejedlý se pokusil odpadlé OVBáky přetáhnou přes jejich LD. Když ti ho poslali do říše pohádek, zkouší to ze spodu. Dobrý tah.

    Ale jestli toho není reklama na nezávislém webu, tak potom už nic.

    Odpovědět

  • pesavar

    20 června, 2007

    není ani PR! 😀 😀

    Odpovědět

  • Anonym

    20 června, 2007

    …ne to už není PR, to je humus. Fincentrum se chová jako ten skřet z filmu Den kobylek: KRINDY PINDY, čumte, kam až jsme schopni zajít!

    Odpovědět

  • Martin Bouček

    21 června, 2007

    Den kobylek – to je ten film, jak dav nakonec roztrhá člověka?

    Odpovědět

  • Anonym

    21 června, 2007

    No hlavně hlavní hrdina rozdupe toho skřeta 🙂

    Odpovědět

  • BL

    20 června, 2007

    Co to jen připomíná… Že by reklamu firmy Provident? Jste ve finanční tísni? S Fincentrem můžete svůj problém odsunout o nějakých pět měsíců :-)))

    Aneb jak překročit všechny meze a i tomu nejdůvěřivějšímu troubovi ukázat, k čemu hodlá Fincentrum využívat nezávislý web http://www.investujeme.cz. Tipuji, že Fincentru se tato trapná agitka příliš nevyplatí.

    Odpovědět

  • K.

    20 června, 2007

    Tak tohle se nepovedlo. Pánové Nejedlý (ve firmě prý přezdívaný Robocop) a Stuchlík (alias René) mají na trhu pověst zdatných madiálních manipulátorů. Tato reklama to ovšem vyvrací. Je prostě hloupá. Poradce ponižuje. Autoři podceňují inteligenci těch, které chce oslovit.

    Vážně by mne zajímalo, jaký efekt tato reklama přinese. A zajímalo by mne také, jestli šéfredaktor tohoto webu trvá na týden starém prohlášení, že toto je nezávislá platforma pro všechny poradce. Tvrdím, že není pochyb o tom, kam tento web směřuje, resp. kde již je. Minulý týden kritika konkurenčního Broker Consulting plus kompromitující nahrávka, dnes tohle.

    Divil bych se, kdyby to nezanechalo vážné následky na vztahu návštěvníků k tomuto webu.

    Odpovědět

  • Pavel Zachrdla

    20 června, 2007

    S tou nezávislostí je to problém. Ono je to stejné jako s „bezplatným poradenstvím“. My tento web využíváme (k vykecávání, případně k sebeprezentaci) bezplatně a ještě bychom chtěli nezávislost? To prostě nejde. Každá služba je vždy závislá a poskytovaná ve prospěch toho, kdo ji platí. Jen by se to mělo říkat přímo a na rovinu. Ta kamufláž je vždy podvodem (na uživatelích tohoto webu, stejně jako na klientech „bezplatného poradenství“).

    Odpovědět

  • K.

    20 června, 2007

    Zcela souhlasím, pane Zachrdlo. Rozpor vidím v základním nedostatku tohoto webu – on není komerčně úspěšný (jak říkáte, Fincentrum ho platí, místo aby na něm jako každý jiný vydavatel vydělávalo). Pokud na něj vydavatel doplácí, nemůže být projekt nezávislý. Ale i „závislost“ lze uhlídat na určité úrovni. Tohle úroveň nemá.

    Odpovědět

  • Pavel Zachrdla

    20 června, 2007

    No, já osobně bych dal přednost opravdu nezávislému webu. Webu, jehož provoz bychom si my, uživatelé (poradci), sami platili. Ale to by asi chtělo nejprve založit nějaké sdružení poradců – jednotlivců (bez ohledu na firemní příslušnost a se zákazem členství právnických osob). Ale na to asi ještě nedozrála doba ;-). Nebo se mýlím?

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    20 června, 2007

    Dobrý večer, pánové… Kdo z Vás je závislý na své pracovní aktivitě a nikoliv na době, kterou si odsedí na nějaké židli v bance či v pojišťovně, jistě ví jak to chutná, když přijde nula CZK na účet. Stávají se různé věci, třeba se nedaří, klient nezaplatil pár splátek a něco zaniklo, takže se strhne provize, poradce byl nemocen, cestoval, nebo se stal zádrhel v nějakém SW finančního domu a očekávané měsíční provize prostě nepřišly, nebo přišly ve směšné výši. Co je prosím nemorálního na tom, že někdo nechce nechat někoho dalšího z branže umřít hlady? Těch 700 poradců z OVB … většina jsou vysokoškoláci … splácejí hypotéky a mají mladé rodiny… Vám je tedy jedno, že se nenašel nikdo jiný, kdo by nabídl okamžitou a účinnou pomoc, chápu. Vám vadí, že ty hnusné lži o Fincentru část z nich prokoukne a neodejdou do Partners, ale k nám. Vám vadí, že i na pomoci se dá slušně vydělat. Vůbec se majitelům FCTR nedivím, že nabídli až 0,5 M CZK půjčku. Je to velmi odvážný krok a velmi riskantní. Návratnost takové půjčky je nejistá a já jejich odvahu velmi oceňuji.
    Co je špatného na tom, že Fincentrum využívá svou šanci pomoci a ještě na tom vydělat? Úroky to nejsou, tak co tedy? Ano, je to schopný nový kolega, spokojený poradce. Takové potřebujeme. A nezávislost webu? Jděte k šípku! Neznám jiný web, kde by majitel trpěl takové urážky!

    Odpovědět

  • @

    20 června, 2007

    Pane Hanzle, vy nikdy nezklamete…:) Opět jsem se skvěle pobavil, já snad začnu nabízet kafíčka jako pan Lener, abych některé karikatury (nebo kreatury?? :)) tohoto webu poznal osobně, protože to se jen tak nevidí (nebo spíše nečte:))

    Hrozně se mi líbí, jak zrovna vy jeden z těch, kteří upozorňují na ta tzv. „B“ od různých finančních institucí, naletíte svým šéfům na kombinaci slov: „…až 0,5 mil. Kč“. Chtěl bych vidět, kolika lidem půjčí pan Nejedlý více než 200 tis. Kč.

    Nehledě na to, že každý fin. poradce snad nakládá ze svými penězmi stejně jako s penězi svých klientů, tzn. má rezervu na dva až tři měsíce fungování a nehledě na to, že Partners svým poradcům v tomto, pokud mám dobré informace, již pomohlo….
    A pokud Vás, jako poradce, ohrozí to, že Vám jeden měsíc nepřijdou provize, tak potom bůh pomáhej Vašim klientům..

    Co mě nejvíce na celém inzerátu pobavilo je CO PORADCŮM A MANAGERŮM NABÍZÍME: prý nový systém vzdělávání pro nováčky a pokročilé… fuckt funny. Že by po dvou letech slibů dal někdo do kupy vzdělávací systém fincentra a to jak pro nováčky tak navíc i pro pokročilé??? To je asi tak pravděpodobné, jako že zítra v Čechách napadne sníh…. Nehledě na to, že ty nejvyšší provize v zemi už taky nejsou pravda….

    A řekněte mi, v čem je nejistá návratnost půjčky?? To má FincentrumFP opravdu tak špatné právníky, kteří neumí napsat smlouvu o půjčce?? To s odvahou nemá nic společného. Lepší klamavou reklamu jsem prostě hodně dlouho neviděl:) Radši už nebudu psát nic dalšího, nebo tento příspěvek bude delší než ty Vaše a nikdo to nebude číst 🙂

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    20 června, 2007

    Milý pane, vy jistě máte nulové zkušenosti s fungováním českého soudnictví. Takže zase usněte a probuďte se za 15 let.

    Odpovědět

  • @

    20 června, 2007

    Tak to jste mě fakt dostal :-)))))))) Na to není co říci. Připomíná mi to odpověď na otázku: „proč je země kulatá?“ odpověď: „protože bagr“ … :-))))))

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    20 června, 2007

    Tak tedy pro Vás, milý pane nedúvtipný: jakpak se asi bude vymáhat splacení půjčky v případě, že dlužník za 4 měsíce vezme kramle jinam? Chápete kapku pomalu, že je to na roky soudních řešení.

    Odpovědět

  • @

    20 června, 2007

    Aha, tak vy narážíte na poslední odstavec….. (což je tím pádem asi to jediné, s čím nesouhlasíte:)) Jak? Jakpak asi vymáhají splátky různí Providenti atd…. Pan Podkonický by Vám řekl, že u nás fungují i exekutoři a pokud si do smlouvy dáte např. rozhodčí řízení či jiné podobné doložky, tak vůbec nemusíte čekat na nějaké soudy. A pokud někomu půjčuji, tak si snad zajistím, abych měl půjčku adekvátně zajištěnou. Zas tak pana Nejedlého, na rozdíl od Vás, nepodceňuji.

  • Pavel Hanzl

    20 června, 2007

    Dobře, beru zpět. Máte pravdu. Ale podceňovat byste mě neměl. Spousta lidí to dělá, ale to je jejich boj s realitou. Já mám ty zkušenosti se soudy a nešlo to vzít zkratkou.

  • Anonym

    20 června, 2007

    Mimochodem, pane hanzle, víte že ve vedení Fincentra je znalec se zkušenostmi právě z Providentu? Ten inzerát zneužívá (jak již zde zaznělo) tísně lidí. Je to nemravné, není to bohulibé. Stejně by jste mohl chválit činnost providentu – pomáhají lidem!!! Víte, znám spojení „modrý mozek“. To co předvádíte vy a ostatní z Fincentra je teda taky diagnóza.

  • Anonym

    20 června, 2007

    ještě doplním, abyste mne rovnou neposlal do háje a neoslovoval mne srabe – Horák jméno mé.

  • exOVB

    20 června, 2007

    prosím o Vaše celé jméno, nejste náhodou Pavel Horák 🙂

  • Pavel Hanzl

    21 června, 2007

    Pane Horáku, pokud se mě ptáte na Provident, musím popravdě napsat že jej nemám rád, protože svléká chudáky z kůže. Vaše poznámka a narážka na Fincentrum je nemístná. Těm 700 lidem z Lukešovy struktury určitě někdo pomůže. Kdo by je nechtěl, nebo alespoň část těch nejlepších z nich? Já mít MLM firmu na FP, tak jim pomoc nabídnu taky. Pokud se mě ptáte na souvislost Providentu s panem Lánským, pak jsem v obraze, ale musím poznamenat, že tohoto svého kolegu nevidím tak často, abych jej dokonale znal. Zatím o něm nemohu mít vyhraněné názory. A co Vy, nejste náhodou nějaký pirát, co by chtěl chránit mé sny? Horák se jmenoval i jistý Julius Fučík.

  • Pavel Kubíček

    21 června, 2007

    Chudák pan Hanzl. Na všechny ví všechno, jen na lidi z jeho vlastní firmy nic. Ostatní soudí, lidi z Fincentra ne. Jestli to není nějaký zvláštní druh schizofrenie? Nebo jen dlouhodobé Robocopovo působení na mozkové buňky? 🙂

  • Jan Lener

    20 června, 2007

    Web již asi skutečně není pro všechny, protože mi Martin Bouček stále odmítá zveřejnit vtipný editorial. Nechápu proč.
    Za podobné reklamy Fincentra buďme rádi. Myslím, že skvěle pomáhají utvářet názor na tuto společnost a její vedení. Statisícové možnosti okamžitého výdeje peněz pak pomáhají dešifrovat dělbu peněz v této firmě, která se pyšní tím, že poradcům dává hodně. 🙂

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    20 června, 2007

    Zdravím do TC. Vy nás moc rád nemáte že? Ale my Vás ano! Kdepak jste se toulal? Je tu bez Vás nějak smutno, Jene…

    Odpovědět

  • Jan Traxler

    20 června, 2007

    Honzo, ja jsem „aktualni“ editorial posilal Martinovi tusim uz ve ctvrtek a zverejnil ho vcera odpoledne. Takze ho chce asi den dva nechat na homepage a pak tam da ten Vas. Chce to trpelivost. Doufam, ze bude opravdu vtipny jak pisete. Uz se tesim. 😉

    Odpovědět

  • Jan Lener

    21 června, 2007

    Já jsem ho posílal v pátek a měl tam být před tím, Honzo, Vaším už v pondělí. čachruje se.

    Odpovědět

  • Petr

    20 června, 2007

    Majitelé firmy Fincentrum museli počítat s kritickými reakcemi které pod článkem najdou. Přesto sem reklamu dali. Myslím, že jim je úplně jedno, co si kdo myslí, hlavně když se nabídka dostane k těm zoufalcům, co na ní mohou zabrat (opravdu někdo takový existuje?). Jim je šumafuk, jestli je za to budou čtenáři nenávidět nebo jima budou pohrdat. Přiznám se že bych takovou vlastnost chtěl mít taky, byl bych asi jako finanční poradce za vodou :-))) Bouchal bych jen IŽP a kombinace IŽP + hypo. (Samozřejmě žertuji)

    Odpovědět

  • Martin Drobný

    20 června, 2007

    Jak už tady někdo řekl dříve: to je hnus, velebnosti.
    Jinak ze zdrojů blízkých Partners se mi doneslo, že takovouto výpomoc už společnost nabízí – a buďme konkrétní: právě pro přecházející poradce z OVB, resp. LD Lukeš, kterým byly provize zastaveny.

    Odpovědět

  • Karel K.

    20 června, 2007

    To uz je opravdu zoufaly cin. Broker Consulting zase nabizi manazerovi 300.000 za kazdeho poradce. Pripada mi to, jak kdyz nikdo neumi vychovat nove poradce a pouze vsichni chteji pretahovat z ostatnich siti. Nejake pravidla hospodarske souteze asi v tomto oboru nikdo nerespektuje..

    Odpovědět

  • Michal

    20 června, 2007

    Článek je označen jako inzerce. Prosím o informaci, kolik za inzerci majitelé Fincentra sami sobě zaplatili a za jakých podmínek sem mohu dát vlastní inzerci podobného rozsahu. Děkuji

    Odpovědět

  • Martin Slapnička

    21 června, 2007

    Dobrý den Michale, pokud mi zašlete email a telefonní kontakt, velmi rád Vám zašlu nabídku inzertních možností s ceníkem. Hezký den Martin Slapnička

    Odpovědět

  • Jan Mařík

    21 června, 2007

    Výborně. Jen doufám, že ceník obsahuje také položku „zneužití redakční části pro neoznačenou reklamu“…

    Odpovědět

  • Martin Slapnička

    21 června, 2007

    Redakční části se k PR článkům, komerčním sdělením a pod. využívají na mnoha serverech. Tato forma reklamy je obsažena v našem ceníku již dva měsíce. Označení, že se jedná o inzerci tam samozřejmně nechybí. Pokud máte opravdu zájem u nás inzerovat, zašlete mi prosím kontakt. Pokud patříte mezi čtenáře, kteří se jen chtějí vyjadřovat, máte tu dále prostor k dispozici. Já však bohužel toliko času nemám. Pouze jsem slušně odpověděl na Váš dotaz ohledně inzerce. Přeji mnoho úspěchů MS

    Odpovědět

  • Michal

    21 června, 2007

    Ano, díky. A když jsme pro otevřenost – jak se řeší umísťování reklamy Fincentra na tento web? A opravdu není možné zde v otevřeném fóru prozradit, kolik tato reklama stojí? Proč ne?

    Odpovědět

  • Martin S.

    21 června, 2007

    Už jen z principu se bráním komunikaci s anonymním člověkem. Otevřeně se přiznávám k tomu, že mi vadí zdejší anonymita bez uvádění emailů a mnohdy opravdových jmen, lidé a firmy se zde pak mnohdy zbytečně napadají. Na druhou stranu nechceme přistoupit na registrace a zasahovat tak úplně do prostředí, které si zdejší čtenáři tvoří vlastně sami sobě. Popravdě mi zdejší kultura komunikace nic neříká, je mimo mou etiku a lidskost. Vlastně zde poprvé reguji na něčí příspěvek, neboť se týkal právě reklamy. Chtěl jsem tou reakcí říci, že reklama na zdejším serveru je opravdu na prodej a začínáme ji aktivně nabízet. Jediní, kdo za svůj PR článek (inzerci) neplatil, byli Partners z toho důvodu, že na investujeme.cz lidé kolem partners přispívají svými články a jinou spoluprací. Reklama Fincentra se řešila tak, že ji vedení zaslalo šefredaktorovi a po konzultaci a označení jsme ji umístili – jednoduché.

    Odpovědět

  • Michal

    21 června, 2007

    To je pořád chození kolem horké kaše. Potřetí se ptám, a je to legitimní dotaz, zda Fincentrum za článek označený jako inzerce platí. Je to jen symbolické přelití peněz, ale zákon to tak vyžaduje. Máte to v pořádku? Nejde aby někdo za reklamu platil, a jiný ne.

    A gratuluji, váš první vstup do diskuse je vpravdě „fincentrácký“. Když se vám nechce odpovídat, začnete litanii o tazatelově anonymitě. Můj názor – jestliže chci vystupovat je s uvedeným křestním jménem, nejsem tím pádem nutně méněcenným návštěvníkem vašeho webu. Nejsem sprostý, ptám se na logické věci. Chovejte se k mně pěkně a pokud se vám nechce odpovídat, neragujte raději vůbec.

    Odpovědět

  • Martin S.

    21 června, 2007

    Mrzí mě, že mé odpovědi vnímáte jako že se k Vám nechovám pěkně i přes to, že se snažím slušně odpovídat. Protože v oboru reklamy a marketingu působím mnoho let, možná jsou to pro mne automatické věci, ale odpověděl jsem na Vaši otázku v minulé odpovědi. Není však problém to napsat znovu napřímo: Ano Fincentrum platí a platit bude a to mnohem víc, než jen standardní ceníkovou cenu. Pro jistotu: Všichni inzerenti na investujeme.cz platí svou inzerci a když všichni, tak opravdu všichni. Protože, i přes mou snahu komunikovat slušně, cítím z Vašich reakcí zbytečnou agresi opravdu je toto v tomto případě má poslední odpověď. V případě zájmu jsem plně k dispozici na emailu, případně telefonu nebo osobním setkání. Hezký den a mnoho úspěchů Martin Slapnička

    Odpovědět

  • Michal

    21 června, 2007

    Jiné weby ceník reklamy zveřejňují, proč je to u vás tajné? A neodpověděl jste mi. Ptal jsem se, zda a kolik za tuto reklamu zaplatila firma Fincentrum finanční poradenství vydavateli tohoto webu. Nechápu, proč by měla platit mnohem víc, jakk píšete. Nezávislý web přece financuje jiná firma s podobným názvem a podobnou vlastnickou strukturou, viz obchodní rejstřík.

    Odpovědět

  • poradce

    20 června, 2007

    Hned to beru! Čekal jsem celý život na půjčku, která mě zadluží na co nejdelší dobu a uváže v pracovním poměru co nejdéle to půjde. To je pozice , o které se mi mohlo jen zdát.

    Něco Vám povím………čím víc dáš nováčkovi , tím je to podezřelejší . Těším se na statistiky , kolik lidí v republice je zadlužených jen díky Vám . Těším se až k Vám příjde aspoň 100 lidí, budete mít u klientů super pověst,věřte mi. A budou vzdělaní a vyškolení na prodej, protože budou muset splácet dluh a nejlépe to půjde pře investiční životní pojistky! Gratuluji k Vašemu beznadějnému kroku.

    Odpovědět

  • poradce

    20 června, 2007

    A ještě jedna věc………..slyšel jsem ,že lidem příchozím do Partners For Life Planning z OVB nic nechybí a jsou lepší a lepší, jsou docela odolní při rekrutingu. A víte co , půjdu taky k nim, zlepším si reputaci u klientů.

    Odpovědět

  • Anonym

    21 června, 2007

    Hoši z Fincentra byli zřejmě příliš dlouho na sluníčku a pak vyplodili tuto nabídku…

    Odpovědět

  • Jarda

    21 června, 2007

    Já nevím, o čem se bavíte!Dávno si vrabci cvrlikali na střeše, že Lukeš končí a teď budeme přemýšlet, kam se chudák vrtne? chacha No naschvál, kde se objeví?

    Odpovědět

  • rejpal

    21 června, 2007

    Určitě u vás,že? Co jiného se dalo teda čekat. A určitě s Vámi podepisoval kontrakt. A špičky české ekonomiky nechá jen tak plavat…………
    Je na čase se probudit……pan Lukeš s panem Borkovcem měli obrat jako AWD celé , nemluvě o Fincentru. Máte jediný rozumný důvod , proč by se ukazoval u Vás.Mám tedy jeden, možná by vám tam mohl školit,ne?Abyste se dostali na úroveň Partners………….

    Odpovědět

  • exOVB

    21 června, 2007

    Chci se zeptat pane Nejedlý. Co je pravdy na tom, že jste tuto nabídku upekli s panem Gardavským na AFIZ (ach ty úniky informací :). Tipuji, že splatnost půjčky bude „velkoryse“ stanovena na termín po uskutečnění koupě vaší firmy firmou OVB.

    Odpovědět

  • Petr Stuchlík

    21 června, 2007

    Martin Nejedlý se k odpovědi brzy nedostane, proto si dovolím reagovat já.

    Martin to s panem Gardavským nedomlouval a ani nemohl. Představenstvo AFIZ proběhlo včera (tj. ve středu), Finanční poradce, v němž jsme uveřejnili první inzerát, vyšel v úterý. Na předchozích zasedáních představenstva Martin nebyl. Máte špatné úniky informací.

    „Letní pomoc“ nás s Martinem a Michalem Lánským napadla začátkem minulého týdne po opakovaných kontaktech s poradci, kterých se problém zadržovaných provizí bytostně dotýká. Nabízíme jim pomoc jasně definovaným způsobem a je na každém z nich, zda o ní budou mít zájem nebo ne. Co je na tom špatného?

    V každé době existují zastánci spikleneckých teorií. Antisemité měli velkého Žida, který tahá za drátky a ovládá celý svět. No a existují i lidé, kteří z různých důvodů vytvářejí teorii o „Velké dohodě Nejedlý-Gardavský“. Že se jako část OVB oddělí, Gardavský tomu pomůže, tím si připraví podmínky pro koupi Fincentra, Müller to pojistí ze Slovenska, Frahnert se nechá natočit na záznam, paralelně Nejedlý bude lákat odpadlé OVBáky přes inzerát, mezitím Prouza s Kohoutem založí Partners, do těch z Fincentra odejde Majer a Šídlo (to samozřejmě bylo domluvené) a celé to….. nějak jsem se v tom ztratil :-).

    Přitom skutečnost je jako obvykle jednoduchá (a pro milovníky spikleneckých teorií nudná – promiňte). Z OVB odešla část sítě, což tato firma ve své historii nezažila ani poprvé ani naposled. Na rostoucím trhu fungují další společnosti (mezi nimi nejlépe Fincentrum 🙂 a další (Partners) vznikají a zanikají. Mezi společnostmi přecházejí lidé. Fincentrum roste jako nikdy a nechystáme je k prodeji. Normální nudné tržní prostředí. Nic neobvyklého, stačí vylézt ze skleníku finančního poradenství.

    Hezký večer všem čtenářům i.cz,
    ps

    Odpovědět

  • BL

    21 června, 2007

    Pane Stuchlíku, víte co je na tom legrační? Jak už tady zaznělo, onen nespecifikovaný subjekt působící na českém a slovenském trhu, jehož akvizici německá OVB schválila, musí do poslední chvíle mlžit, aby z něj nezačali před určením ceny a podepsáním smlouvy odcházet poradci. To by šla cena dolů. V tom odstavci o spiklenecké teorii jste v křeči, motáte páté přes deváté věci co tady nikdo nikdy netvrdil, aby vše vyznělo jako nesmysl (zdravím pana Valachoviče:-). O tom, že Gardavský s Nejedlým intenzivně jednali v době odchodu Lukeše z firmy, se na centrále OVB ví. Vy tvrdíte, že se viděli až včera na představenstvu. Proč to blafování? Klidně jsem ochoten věřit, že Fincentrum není tím subjektem, o kterém se v OVB mluví. Ale kdo tedy?

    Odpovědět

  • Jozef Šulík

    21 června, 2007

    Že by ZFP? Určité indicie tady jsou.

    Odpovědět

  • Info

    21 června, 2007

    Kdepak ZFP či Fincentrum, jedná se o Broker Consulting. Pro P. Hrubého je mnohem lepší, finančně, prodat se strategickému partnerovi, než předat část firmy spolupracovníkům a jít na burzu. Každopádně pokud Broker poroste i dál tak pomalu, jak roste za poslední dva roky, nikdo ho na tu burzu ani nevezme 🙂

    Odpovědět

  • Anonym

    21 června, 2007

    kdo by byl takovy s prominutim trouba, ze by kupoval BC?

    Odpovědět

  • BL

    22 června, 2007

    …aha, Fincentrum teď bude psát takovéhle připitomělé dezinformace. No co taky jiného, že.

    Odpovědět

  • pozorovatelka

    22 června, 2007

    Já bych chtěla vidět ty poradce, odchozí z OVB, co opakovaně kontaktovali Fincentrum… To je dobrý vtip 🙂

    Odpovědět

  • Marek Jašek

    22 června, 2007

    Jen taková „drobnost“ pro ilustraci charakteru nabídky Fincentra – také tato společnost zadržuje provize lidem, kteří se od ní rozhodnou odejít. Jak vážně je tedy možné její nabídku brát?

    Odpovědět

  • Anonym

    22 června, 2007

    …tak aspoň víme, z jakých zdrojů by chtěli půjčovat, kdyby na jejich superlákavou nabídku někdo slyšel 🙂

    Odpovědět

  • Jan Majer

    22 června, 2007

    Odešli jste z Fincentra a nedostali jste své peníze? Uklidněte se, není to nic proti vám. Peníze jsme tento měsíc nedostali ani my, co jsme nikam neodešli. Buď je to jen bordel v systému nebo zrovna nejsou peníze, nikdo nic nevysvětluje. Máme jen slíbeno, že provize přijdou příští měsíc. Za těchto okolností považuji zveřejnění nabídky na půjčky nově příchozím za výsměch nám co pro firmu pracujeme.

    Odpovědět

  • BL

    22 června, 2007

    Jak to tady čtu, napadá mě – nesouvisí náhodou nevyplacení provizí vlastním lidem s nabídkou okamžité půjčky do tří dnů? Docela to dává smysl. Netvrdím, že to tak je, jen nahrávám panu Stuchlíkovi, aby nám mohl vysvětlit, že je to nesmysl 🙂

    Odpovědět

  • Anonym

    22 června, 2007

    Tak to jsem v klidu. Já jsem odešel z Fincentra a provize nepřišla.

    Odpovědět

  • Martin Nejedly, Fincentrum

    22 června, 2007

    Honzo, proč tady píšeš takové lži? Je jasné, že občas je s provizemi nějaký menší problém, jsme lidi, ale pokud se jedná řádově o jednotky procent z celku, je to normální. Když někdo odejde, je logické, že se musí zacházet opatrně s provizemi, nad kterými visí storno. A zrovna u Tvé mámy jsme toto neaplikovali a dostala vyplaceno vše. Mohl sis celý tento diskuzní kmen odpustit (reakce na své vlatsní příspěvky je opravdu zajímavá forma PR :). Ale chápu to, znám Tě.
    Teď už je jen na R. Lukešovi a P. Borkovcovi, jestli se náhodou nechtějí vyhnout tomu, že až jednou (určitě brzo) odejdeš, budeš na ně házet stejnou špínu jako na OVB a pak na nás. Vřele bych jim to doporučoval.

    Odpovědět

  • Martin Bouček

    22 června, 2007

    Martine, já si nemyslím, že je to příspěvek Honzy Majera – on se vždy podepisuje normálně. To bude omyl.

    Na druhou stranu pro všechny: (jak nemám rád nespravedlnost, padni komu padni) je pravda, že Fincentrum mi nikdy nezadrželo provize. Když nepřišly peníze, ukázalo se, že je to prostě chybou (chybovat je normální) a vždy se to vysvětlilo. Byl jsem ve Fincentru na exklusivní spolupráci od roku 2004 do podzimu 2006, kdy jsem přešel na volnou spolupráci, a ani pak jsem nikdy s provizema problém neměl. Takže mám dost dlouhou zkušenost. Připadá mi tedy velmi nespravedlivé tvrdit, že jsou provize „zadržovány“, to je blbost.

    Odpovědět

  • Jan Majer

    22 června, 2007

    Martine, není to blbost. Ohledně zadržování provizí ve Fctr, pokud tě to zajímá, doporučuju kontaktovat lidi, o kterých víš, že nedávno odešli. Věřím, že tahle výměna názorů jim pomůže a své peníze co nevidět dostanou. Prosím, hlavně to tu dál neventilujme, opravdu jsem neměl zájem, aby se tady tohle téma objevilo.

    Odpovědět

  • Jan Majer

    22 června, 2007

    Martine, odhaduješ správně, odkud vítr vane. Včera jsem tu informaci o provizích zadržovaných ve Fincentru se smajlíkem poslal mailem kolegům. Kdybych tušil že se to dostane na web, neudělal bych to. Vždycky pak následuje nějaké rejpnutí do mé matky, a to opravdu nevyhledávám.

    Tu teorii o mnohohlavé sani jménem Jan Majer klidně dál hlásejte, s tím nic nenadělám. Jen prosím, ať si zase vzájemně neotravujeme život – odstraňte z toho výše uvedeného příspěvku moje jméno, které jste tam přidali. A nápadobně, taky to chápu, taky tě znám 🙂

    Odpovědět

  • Jan Majer

    22 června, 2007

    Prosím redakci o odstranění mého jména z předešlého příspěvku.

    Odpovědět

  • Jan Majer

    22 června, 2007

    Znovu žádám redakci, aby odstranila mé jméno z komentáře začínajícího slovy „Odešli jste z Fincentra…“.

    Odpovědět

  • Jan Majer

    22 června, 2007

    Další lidé mi potvrdili, že komentář, kde jsem napsaný jako autor a na který níže reaguje pan Nejedlý, byl několik hodin v diskusi v podobě anonymu. Ptám se, kde a kdy se u toho příspěvku vzalo moje jméno! Sice pomalu, ale celkem jasně mi začíná docházet, o co tady jde. Už ani nežádám odstranění – žádám veřejné vysvětlení. Podle všeho vložil moje jméno k tomu příspěvku správce webu!

    Odpovědět

  • Pavel Zachrdla

    22 června, 2007

    Nedělám si iluze ani o jedné straně tohoto sporu, ale mohu potvrdit, že problematický příspěvek byl původně anonymní. Jméno „Jan Majer“ tam bylo doplněno dodatečně :-(((.

    Odpovědět

  • Michal Mojžíš

    24 června, 2007

    Kdo jiný? 😉 Příspěvek byl skutečně původně anonymní. Jméno se u něj objevilo až po vložení příspěvku pana Nejedlého.

    Odpovědět

  • Martin Slapnička

    22 června, 2007

    Dobrý večer Honzo, můžete mi poslat Vaše tel. číslo? Případně zde je mé: 737 225 922 Děkuji Martin Slapnička

    Odpovědět

  • Jan Lener

    23 června, 2007

    Do diskuzí již téměř nezasahuji. Nicméně tato událost je, myslím, počátkem rychlého konce tohoto webu. Pane Slapničko, máte pondělí na obhájení tohoto webu, aby jste vysvětlill přidání jména k příspěvku, obecnou toleranci k anonymům v poslední době a máte také pondělí na to, aby jste konečně uveřejnil můj editorial, který jste měli zveřejnit již před týdnem. Taková byla páteční dohoda s Martinem Boučkem. Jinak jej budu muset zveřejnit v diskuzích a vyzvat všechny své kolegy přispěvovatele a autory, aby investujeme opustili a zřídila se nějaká jiná opravdu nezávislá platforma (něco kromě AFP).

    Odpovědět

  • Klára Koukalová

    23 června, 2007

    Ať zkouším, jak zkouším, tak http://www.afp.cz mi neběhá. Jak se tedy na AFP dostat? 🙂

    Odpovědět

  • Jan Lener

    23 června, 2007

    Ještě není spuštěno pro veřejnost.

    Odpovědět

  • Martin Bouček

    24 června, 2007

    Tak jsem právě editorial-pohádku Jana Lenera zveřejnil. Ačkoliv se může zdát, že jsem podlehl „vydírání“, je to tak, že jsem jeho zveřejnění opravdu do telefonu panu Lenerovi slíbil a tímto plním slib.

    Jinak je možná znát, že od zveřejnění diskutabilní reklamy nemám redakční část webu plně pod svou kontrolou, i když práva adminstrátora a znalosti redakčního systému pro vkládání článků mi zůstávají. (Vkládání článků v tuto chvíli ovládám plně včetně grafické konečné podoby jen já.) V diskusích od teď dále se budu vyjadřovat již pouze jako osoba soukromá, jako jeden z členů komunity okolo investujeme.cz.

    Odpovědět

  • Jana Tichá

    24 června, 2007

    Tím chcete říct, pane Boučku, že dodatečné doplnění jména pana Majera do příspěvku jste neudělal Vy a že takovou možnost (práva) má i někdo jiný? Tedy že se v budoucnu může tato situace opakovat a to zcela mimo Vaši kontrolu? Chápu to dobře?

    Odpovědět