CZK/€ 25.330 +0,16%

CZK/$ 24.057 +0,45%

CZK/£ 30.413 +0,26%

CZK/CHF 27.245 +0,62%

OVB přichází o zemské ředitelství. Odchází do Partners

 


 

Přechody mezi finančně poradenskými společnostmi a zprostředkovatelskými sítěmi jsou poměrně běžné. Zatím se ale týkaly vesměs nižších pozic v multilevelových strukturách. Nyní nastává průlom a největší finančně poradenskou společnost opouští celé zemské ředitelství.

Podle spolehlivých informací serveru Investujeme.cz společnost OVB Allfinanz opouští zemské ředitelství Petra Havla, které míří pod servisní křídla Partners Financial Services. Petr Havel ovšem odchod ze společnosti nepotvrdil. Redakci se nepodařilo získat vyjádření ani jedné ze zainteresovaných společností.

Petr Havel se podle našich informací rozhodl k odchodu z OVB po třináctiletém působení ve společnosti, v níž od 1. 7. 2008 působí v pozici zemského ředitele. K finančnímu poradenství se ovšem dostal oklikou.

Původně chtěl být profesionálním hokejistou, a tak se vyučil truhlářem, aby měl více času na trénink. Profesionálním sportovcem se ale nestal, a tak nastoupil do tabákového koncernu, kde prošel obchodními pozicemi až na pozici „sales manager supervizora“. Při zaměstnání si ve večerní škole dodělal maturitní zkoušku. K finančnímu poradenství ho přivedla jeho finanční poradkyně – Kamila Křenová.

Rozhodnutí věnovat se finančnímu poradenství ovšem nebylo jednoduché. „Tenkrát jsem to velice zvažoval, neboť manželka byla v té době na mateřské dovolené s roční dcerou a stabilní příjem byl pro nás důležitý. Petr Křen mi ale řekl: „Kdybys takto šest let dřel v OVB, jako pracuješ ve Philip Morris, tak bys byl už dál než já.“ A to v té době byl už na pozici oblastního ředitele. A já si uvědomil, jakou mám šanci změnit svůj život,“ uvádí Petr Havel v rozhovoru pro OVB Journal.

REKLAMA

Čtěte rozhovor s Petrem Křenem OVB bylo, je a vždycky bude špičkovou značkou

Odchod zemského ředitele z OVB… co bude dál?

OVB Allfinanz patřila mezi silné finančně poradenské společnosti. Pokud z jejích řad odcházeli finanční poradci, vždy se jednalo o nižší pozice. Největším odchodem v historii české OVB uskutečnil Radim Lukeš a Petr Borkovec při založení společnosti Partners v roce 2007. Nyní se k nim přidává celé zemské ředitelství Petra Havla.

Od podzimu loňského roku prochází OVB Allfinanz poměrně významnými změnami a nelze vyloučit, že odchod zemského ředitelství s nimi souvisí. Ze společnosti byl propuštěn generální ředitel Michal Knapp, který si za své působení v OVB vysloužil uznání finančně poradenské komunity i odborné veřejnosti.

„Michal Knapp lpěl na posilování solidnosti a kontroly kvality poradenství. A tam narazil,“ hodnotil tehdejší změny ve vedení OVB Allfinanz Petr Fejtek, dnes šéfredaktor časopisu Profi Poradenství & Finance. Z finančně poradenských společností se ke kroku německého vedení OVB Holdingu vyjádřil Petr Stuchlík z Fincentra: „Odchod Michala Knappa z čela OVB znamená bohužel jediné: návrat k tvrdému německému multilevelu, vytěžit klienty za každou cenu a hlavně se proboha nesnažit o poradenství. Špatná zpráva pro klienty i „nezoubkovskou“ část OVB.“

REKLAMA

Odchod prvního celého zemského ředitelství by mohlo být tak pouze vrcholem ledovce.

Přechody mezi finančně poradenskými společnostmi

Přechody finančních poradců mezi společnostmi nejsou nic neobvyklého. Finanční poradci jsou samostatní podnikatelé, kteří využívají servis nabízený finančně poradenskou společností, a v případě nabídky lepšího zázemí a podmínek se mohou rozhodnout ke změně. Zpravidla se jedná o jednotlivce či menší skupiny poradců, občas ale dochází i k větším přesunům.

Dosud největším přechodem v historii finančního poradenství v České republice byl odchod Radima Lukeše a Petra Borkovce z OVB. Naopak nejvíce aktivní v tomto směru je společnost Fincentrum, která má nejvíce získaných poradců. Diskutovaným přechodem byla kupříkladu skupina Františka Chotovinského z OVB do Fincentra, ale nelze pominout ani přechody z ČMSS či skupinu ze struktury v současnosti odcházejícího zemského ředitele Petra Havla.

Úspěšná při získávání poradců jiných společností byl i Broker Consutling, do jehož řad přešli poradci z České pojišťovny. Ovšem i přechod jednoho muže může být zajímavý. Broker Consulting získal i poradce, který byl v OVB několikrát vyhlášen za nejvýkonnějšího v Evropě – Lukáše Štorka.

Přechodů mezi finančně poradenskými společnostmi bylo pochopitelně mnohem více. Nad naprostou většinou z nich ale visí Damoklův meč konkurenčních doložek, které jsou sice pro svou nevyváženost pravděpodobně nevymahatelné, ovšem v českém právním prostředí… kdo ví?

TIP: Která finančně poradenská společnost má nejtvrdší smlouvu?

Loading

Vstoupit do diskuze 123 komentářů


Související články

Bitcoin dosahuje nového historického maxima díky pokračující rally po volbách

Bitcoin minulou středu dosáhl nového historického maxima 93 480 dolarů, což je výsledek dynamiky po amerických prezidentských volbách, která nadále podporuje trhy s kryptoměnami. S rostoucí cenou bitcoinu také celková tržní kapitalizace kryptoměn stanovila nové historické maximum ve výši 3,05 bilionu dolarů, čímž překonala hodnotu zaznamenanou na […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

20. 11. 2024

Zlaté časy startupů končí. Trh s rizikovým kapitálem klesá

Situace na trhu rizikového kapitálu se v posledních letech kompletně proměnila. Zatímco v období pandemie tento trh významně rostl, v současnosti je trend opačný. Důvodů je několik. Investoři se zaměřují na trhy s ověřenými obchodními modely a v neposlední řadě chování investorů ovlivnily vysoké úrokové sazby. Přesto existuje i startupový segment, který […]

Text: Redakce

19. 11. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • exPartners

    11 dubna, 2013

    Tak to je bomba, že je to venku! Do Fincentra nechtěl, to je jasný, má tam „svý“ Dostály. Zrádce, ha, ha, co teď bude říkat? Byli jste chytřejší o 4 roky dřív?

    Brko s Lukešem hrají riskantní hru. Pomlouvali Fincentrum že přetahuje a neumí vychovávat, teď dělají to samé. Jak to vysvětlí svým vymytým mozečkům? Petře Borkovče, jak nám (kdysi nám) vysvětlíš, že lidem v Partners nutíš milionové pokuty za vzdělávání a pak dáváš 7 milionů Havlovi na kafe?

    Odpovědět

  • 11 dubna, 2013

    7 miliónů? Ja slysel 50 milionu, vilu ve španělsku a lexus s jeho řidičem k tomu.

    Jak jinak by to prece mohlo byt? :)

    Odpovědět

  • O.T.

    11 dubna, 2013

    Mohlo by to být ještě tak, že si Petr Havel konečně uvědomil, kde se naučí správnému poradenství. Jedině v Partners je finanční poradenství JINAK. Kdy už to všichni pochopíte?

    Odpovědět

  • in

    11 dubna, 2013

    a hlavně viděl konečně rozdíly v produktech, zázemí, hodnotách i službách. a myslím, že když viděl portál pro klienty mojePartners, FIP, webovou službu partnerů, Prometeus, záchranu smluv na call centrum a milion dalších věcí, tak neměl na vybranou.

    kdy pochopíte, že do Partners se chodí za vizí a hodnotami a odhodláním? :)

    Odpovědět

  • logik

    11 dubna, 2013

    Máte pravdu – žádná hodnota pro poradce a manažery, jen kecy a vymývání mozků. Jenže to nefunguje věčně. –50% v lednu a –30% v únoru je jen začatek.

    Odpovědět

  • logicky myslící

    11 dubna, 2013

    ne, tohle jsou kecy. je to naopak jediná firma, která nějaké hodnoty vytváří a investuje do nich desítky nebo stovky milionů. 130 lidí v zázemí jsou kecy? 80 milionů na provizích záchráněných call centrem zdarma jsou kecy, přerozdělování 83% do sítě a hypo bonusy jsou kecy, portál za miliony pro klienty jsou kecy, 100.000 newsletterů pro klienty měsíčně jsou kecy, internet banking partners jsou kecy, franšízové pobočky za desítky milionů jsou kecy? :)

    nebuďte směšný. Partners šlo v 1Q dolů stejně jako trh, i když se Stuchlík snaží to malovat na růžovo a vysvětlovat jinak. ale za stejný kvartál je v jejich investičce o 150 mil. Kč více. a Polsko jde nahoru. stojí deset franšíz a dalších 20 je rozbudováno a zájemců přibývá. Mandátku podepsala i přes brutální a velmi etickou kampaň ostatní účastníků trhu většina poradců a manažerů a kdo nechtěl, tak stejně chtěl odejít a věřil, že to někde bude lepší a aspoň zjistí realitu.

    do Partners jde jedno z nejkvalitnějších ředitelství v OVB. Už zbývá jen prokouknutí Horáka, samotného Křena a jeho lidí a pár posledních slušných mohykánů a zbude tam jen zlodějská samospotřebitelská mašinerie Zoubka.

    myslím, že jsme fakt v pohodě. :) všechno potřebuje svůj čas.

    Odpovědět

  • Hurvínek

    12 dubna, 2013

    Chcete říci, že poradci Partners živí 130 lidí v zázemí? Kolik je průměrný plat v Partners? Když od pasu střelím – průměrné náklady na osobu na měsíc – 100 000 CZK, na rok 1.200.000 CZK, x 130 tj. 156 mil? TO chcete říci, že poradcům těch 156 mil ročně, co zaplatí zaměstnancům, něco přinese? Když vedle těchto 130 pracovníků musí živit své ředitele? Zvláštní přístup.

    Odpovědět

  • Analytik

    12 dubna, 2013

    Nemusíte střílet od boku – stačí si přece přečíst na justice.cz účetní závěrku :)
    2011:

    • osobní náklady 66 mil (včetně odvodu)
    • tržby 1 309 mil (přijaté provize)
    • vyplacené provize 976 mil

    = podil provizi do site 74,5% …

    Odpovědět

  • auditor

    12 dubna, 2013

    Zapomněl jste napsat, že Lukeš s Borkovcem si kvůli daním prachy vyplácejí jako mimořádné provize. To s tím trochu zahýbe a budete hned na cca 68% do sítě (těm debilům, jak by řekl Radim).

    Odpovědět

  • in

    18 dubna, 2013

    To není pravda, dokažte to!!! V Prométeu vidíte, že provize je 150% (140+10). Máte zdarma nejkepší podporu centrály ve střední Evropě, vzdělávání, zkušené manažery, milionove investice do IT, kdykoliv na telefonu partnery jako Petra nebo Radima, Jitku, kdo vám to nabízí?

  • Honza

    18 dubna, 2013

    Sundejte si ty růžové brýle, zdarma podporu centrály ? Oficiálních 20% není podle mě zdarma ! Vzdělávání nemusíte platit víckrát ? 1.nižší provizí,2.většinu školení vám strhnou z provizí, 3. Když odejdete jinam tak ho zaplatíte znovu ,už vidím jak nováček či Céčko volá partnerům s dotazy :-)))

  • Angel Bratovanov

    21 června, 2013

    prometea si strčte za klobouk.
    Máte dvě možnosti (z pohledu firmy)buď vyšší provize, nebo nižší provize a větší bonus pro firmu při splněném objemu. Ve vašem systému vidíte jen tu část bez bonusu, ale slimtáte a chrochtáte blahem a místo žita však dostáváte žito s blátem…

  • out

    13 března, 2016

    Ahoj „in“ asi jsi aut totálně, tobě je k dispozici na telefonu jako Lucbauerová, Lukeš a Borkovec? kdykoliv jako jo? to jsi se zcvoknul nebo co prostě? jsi vůbec normální? nebo jsi nějaké Déčko nadsvětové že opravdu Ti tito lidé zvednou telefon? kdo jsi prosím? jsi-li vůbec člen Partners tedy napadlo mě…

  • Hurvínek

    12 dubna, 2013

    Vy opravdu věříte, že na 130 lidí v Praze je jen 66 mil CZK:-)) a tedy že v Partners mají platy hluboko pod sektorovým průměrem i se započtením platů vedoucích pracovníků a odměn? Buď zaměstnávají bandu cvičených opičáků nebo jde o účetní habaďúru. A i kdyby – co těch 130 lidí tam dělá? Já jako poradce s praxí maje promyšleno co dělat se mám podílet na živení amsáblu pražských zaměstnanců Partners? Co mi těch 130 lidí dává? Nehledě k tomu, že na mnoho je outsourcing. No, je to asi ještě horší a s přemýšlením jít k Partners končím:-)

    Odpovědět

  • in

    12 dubna, 2013

    vy jste fakt hlupák. tak třeba 19 interních vývojářů a ajťáků je slušná síla, proto také ten technologický náskok, o kterém evidentně víte prd.

    call centrum a zákaznické centrum 15 lidí – 4 lidi pasivní linka pro poradce, 6 lidí specialisté na neživot, kteří přes telefon sjednají po domluvení schůzky poradce klientovi neživot u 6 pojišťoven. 3 lidi záchrana smluv před stornem a něco kampaně.

    průměrně 25.000 smluv měsíčně s návaly v závěrkách někdo musí typovat také armáda lidí. k tomu skenování, zpracovávání a odesílání. samozřejmě tito lidé nestojí firmu 100k měsíčně – nebuďte idiot.

    8 analytiků na všechno, včetně likvidačního specialisty na pomoc klientům a poradcům s likvidacemi pojistných událostí u pojišťoven.

    k tomu tým Partners investiční společnosti, Partners akademie a redakce Partners media.

    obchod, marketing, logistika, finanční oddělení, HR, tým na franšízy a VIP CO atd atd.

    a samozřejmě právníci a compliance úředníci :) reklamační,

    k tomu watchdog

    pokud to chcete dělat pořádně a dlouhodobě tak to prostě něco stojí …

    mimochodem, borkovec na jedné prezentaci ukazoval rozpočet na letošní rok a ten byl cca. 250 mil. Kč, v minulém roce to bylo 230 mil. Kč.

    prostě velká firma.

  • Hurvínek

    12 dubna, 2013

    Technologický náskok? No já nevím. Lidé z Partners o čemsi takovém mluví, ale když dojde na věc, tak nevědí, jak se ten náskok vlastně jim vyplatí.
    Btw., zjistil jsem, že ajťáky mají všude. A nejen to.
    Ale to je věc Partners. Já se rozhodl. Na mě je Partners takové přerostlé, nabobtnalé. Všude padají tržby v obchodech, prudké poklesy prodejů aut v EU a ČR, svět se asi mění. A ve Velké Británii prý je dokonce nezávislé poradenství bez provizí od producenta. Jak pozoruji nápady v Bruselu, nedivil bych se, kdyby si to Partners za chvíli nemohl dovolit. Nic pro mě.

  • in

    11 dubna, 2013

    a když si k tomu přičtete, že Partners přerozděluje do sítě zdaleka nejvíce peněz ze všech těchto firem kromě poolů, kde je to hodně individuální a bez zázemí.

    věděli jste například, že Fincentrum dává u pojistek do sítě jen 70% celkové provize, kterou obdrží? zajímavé, že?

    a přidejte si k tomu velmi slušné Partners renty pro Partnery, kteří vybudují Partnery – 200.000 euro ročně, což je dnes obrovský problém zemáků ve Fincentru, kde je lehký plán a všichni jsou nebo budou na LD… pokud je někdo drží. ve smlouvě žádnou takovou rentu nebo rozdílovku garantovanou nemají a co až jich bude pár pod sebou… :)

    Odpovědět

  • abc

    11 dubna, 2013

    Porad je rozdil, jestli rozdelujete provizi ve vysi 140% nebo 180%. Je to genialni, dostat 20% bokem a o 20% opticky o par korun „zlepsit“ pojistku.

    Borkovec a Lukeš odírají své lidi jako nikdo a oni jim ještě tleskají. Geniální!

    Odpovědět

  • in

    11 dubna, 2013

    Nelžete a neurážejte! nebo to dokažte. rád si to poslechnu, u kterého produktu to tak máme.

    jen to dokazuje, že o produktech víte prd a zbožně si přejete, aby to bylo takto. srovnání jsou ale naprosto jasná.

    a upřímně dost pochybuju, že by to borkovec s jeho životní filozofíí měl zapotřebí. vždy utrácel miliony za investice do lidí a na penězích mu evidentně moc nezáleží a je to partner, takže vydělává jako ředitel sítě.

    Odpovědět

  • abc

    11 dubna, 2013

    Produktům určitě rozumněl Dušan Šídlo a určitě znal dělení provize. Vy musíte lhát, chápu. Dušan už ne. 140:20:20 – genialita je v jednoduchosti.

    Odpovědět

  • Šídlo

    11 dubna, 2013

    toto tvrdí Dušan Šídlo? dost pochybuju. Dušan znal dělení velmi přesně, protože je součástí produktu a je to 140% + 1,5% následná a 10% bonus při splnění objemu a to u všech exkluzivních produktů.

    Teď už si ale zahráváte a je to vážné obvinění pana Šídla. Stojíte si za tím?

    a ještě mi vysvětlete to dělení dle vás a šídla: 140% dělíme do sítě a 20% si nechává LUkeš a 20% borkovec, ano? a toto vám tvrdí Dušan Šídlo?

    Odpovědět

  • WOW

    11 dubna, 2013

    140+(30×1,5)+10= 195 Pravda o něco lépe pro pojišťovnu rozloženo v čase, ale je to méně nákladové než 180? Nemluvě o platbách bokem (tomu že nejsou věří jen tyrkysový mozeček studentíka)

  • ...

    11 dubna, 2013

    Panebože vyznáte se vůbec v nakladovosti pojištění? Dokažte, že jde něco bokem, zatím je to plácání do vody

  • in

    11 dubna, 2013

    ježíš, vy jste idiot. takto to bylo vždy a je to oproti normálním produktům, které vypadají takto:

    180% + 30× 2,5% následná + 5 – 20% na bonusech a platbách na motivace a úplatcích lidem. toto je standard

    samozřejmě jsou výjimky jako ČPP premium pro BC, kde je to do 12.000 kč za rok dokonce 190% plus 2,5% krát 30 plus bonusy a motivace a akce.

    v partners jsou zakázány motivace partnerů i akce pro manažery atd atd. a bonus je jen při splnění objemových kritérií – tedy úspora z rozsahu = bonus, když není tak není.

    doufám, že nejste moc smutný ze zjištění, že to tak není a že jste ještě k tomu hlupák.

  • WOW

    12 dubna, 2013

    Haleluja tyrkysově jsem prozřel, děkuji mnohokrát za osvícení. V OVB zemák s regionálem (marně přemýšlím jak správně titulovat v tyrkysovém – zakladatelé – popíraji, majitelé – popírají, tak možná důvěrní přátelé) nevzali od pojišťovny ani korunku, na žádný ten zájezd nevyjeli (nebo snad náhodou ano?). Ale po přerodu v důvěrné přátele to je jinak. Pojišťovně nechají 20–30% provize protože je mají rádi, dalších 20% dají klientům a odchází se modlit do kláštera…

  • wow

    12 dubna, 2013

    co to melete, prostě se vyplácí provize 140%, tak to je..

  • WOW

    12 dubna, 2013

    A nikdy jinak, Ámen

  • wow

    14 dubna, 2013

    pravda pravda…

  • wow

    12 dubna, 2013

    Jenom jsem se chtěl zeptat na ten standard, kde prosím lze dostat 425%-855% rád bych si to pro sebe sjednal.
    Nebo že by snad početní chybka?

  • PRAVDA z Partners

    11 dubna, 2013

    Konečně Partners přiznali, že je to jinak! Všude tvrdí že mají 140% a teď už je to najednou 151,5%. Už to leze… 140% do sítě i s meziprovizí centrály, 20% na optické zlepšení produktu – asi v tom je ten váš bonus a následná. 20% Brko a Lukeš bokem. Možná i ostatní partneři, to nevím.

    To dělení je jisté, Dušan to oficiálně nikde nepřizná. Je profík. Dnes už ale nemusí nikomu lhát :-).

  • in

    11 dubna, 2013

    ježíš, vy jste idiot. takto to bylo vždy a je to oproti normálním produktům, které vypadají takto:
    180% + 30× 2,5% následná + 5 – 20% na bonusech a platbách na motivace a úplatcích lidem. toto je standard
    samozřejmě jsou výjimky jako ČPP premium pro BC, kde je to do 12.000 kč za rok dokonce 190% plus 2,5% krát 30 plus bonusy a motivace a akce.
    v partners jsou zakázány motivace partnerů i akce pro manažery atd atd. a bonus je jen při splnění objemových kritérií – tedy úspora z rozsahu = bonus, když není tak není.
    doufám, že nejste moc smutný ze zjištění, že to tak není a že jste ještě k tomu hlupák.

  • Partners LŽE - dúkaz

    12 dubna, 2013

    Usvědčil jste ze lži Petra Borkovce. Mnoho článků kde bojuje za maximum 140%, třeba zde:

    http://www.in­vestujeme.cz/zve­rejnene-provize-aneb-kritika-ze-dvou-stran/

    „Petr Borkovec uvádí zajímavý, ale ne zcela realistický propočet, že kdyby Partners zvýšili provizi u IŽP ze 140 % ročního pojistného na 190 %, vzrostl by provizní obrat z letos očekávané 1 mld. Kč na 1,2 mld. Kč – o rovných 200 mil. Kč. Proč je to nerealistické, když čísla i propočet je v pořádku?

    Je to o marketingu. Síla Partners plyne do značné míry z tvrzení, že mají nejlevnější exklusivní produkty na trhu. Kdyby provizi srovnali s konkurencí, tento argument by padl. Tím by padla i motivace mnohých poradců Partner, konkurenční výhoda při získávání zkušených poradců i důvěryhodnost – a s tím i provizní obrat.“

    Teď z vás vypadlo, že to bylo vždycky 151,5%. AHA! Analytik Partners přizná 180%, uvidíme, ze jak dlouho to přizná centrála Partners.

  • in

    12 dubna, 2013

    hezký pokus vše smotat dohromady a ani si ta hloupost nezaslouží komentář. provize je prostě 140% zbytek jsou jiné odměny a složky, které jsou i u všech dalších produktů a to vyšší. takže ano ušetříme 40–50% a pak ještě 1% minimálně ročně.

  • XXX

    12 dubna, 2013

    Nechápu, proč se s panem In hádáte, vždyť vidíte, že má na čele vytetovaný tyrkysový strom a zatím rozhodně neotevřel oči… To některá M1 a výše, to je jiná… Nebojí se veřejně přiznat pravdu… Všichni na trhu dávno vědí, že 140% je tvrzení pro spolupracovníky, jejich oblbování, když exkluzivní produkty porovnáte, zjistíte, že zas tak exkluzivní nejsou, že jsou v podstatě stejně drahé, jen se peníze vemou jinde a jinak se to prostě zaobalí a propočítá… A že si centrála krom 20% nechá ještě balík na bonusech, které jsou mnohem mnohem vyšší než u ostatních společností to je také holý fakt… Jo jo, kluci to maj dobře vymyšlené… Funguje to… Tak proč ne… Nechte pana In, on už časem prohlédne sám…

  • z pojišťovny

    12 dubna, 2013

    In = Petr Borkovec

  • XXX

    12 dubna, 2013

    Sry, mě to nedošlo, tedy až nyní… Nu tak pak je vše jasné:)… Sám velký autor:) Hodně štěstí:)

  • neřeknu

    12 dubna, 2013

    sranda je jak o sobě Brko mluví v diskusích ve třetí osobě. brko to nemá za potřebí, brko investuje milijony do lidí. přečtěte si všecko od pana in, je to sranda když víte že je to on

  • XXX

    12 dubna, 2013

    Njn, jak říkám, jsem hlupák, že jsem si toho nevšiml dřív a nepřečetl diskuze až do konce… Býval bych se nesnažil zbytečně… Ale dobře se bavím… Propaganda a vymývání mozků stále funguje… Lži nevadí, důkazy raději nejsou atd atd…

  • gfds

    13 dubna, 2013

    A máte konečně někdo důkazy, že to tak je? Kolik? kam? odkud to máte? vy jste ty utajované smlouvy snad viděli? zatím jste fakt nepřinesli nic

  • in

    12 dubna, 2013

    jako byste nevěděli, že Stuchlíkovi nemůžete věřit všechno. :) nepoučí se ovečky a nepoučí… Pan Borkovec opravdu nejsem. ale třeba řeknete, kdo jste vy? třeba nejedlý? nebo opět Stuchlík, který zde píše pod různými nicky a pak najednou pod svým jménem. :)

  • jouda

    12 dubna, 2013

    jo, jo, zbožný přání a těžká propaganda, protože by bylo nepříjemné zjistit, že to tak je a okrádáte své klienty. doufám, že přijde regulace pojistek a pak se pravda ukáže, komu a jak spadne obrat.

  • jouda

    12 dubna, 2013

    jo, jo, zbožný přání a těžká propaganda, protože by bylo nepříjemné zjistit, že to tak je a okrádáte své klienty. doufám, že přijde regulace pojistek a pak se pravda ukáže, komu a jak spadne obrat.

  • Dlouhodobý poradce

    12 dubna, 2013

    Nebudu k tomu nic komentovat jen mám jednu poznámku: Když je v Partners vše tak transparentní a nízkonákladové tak ať Vám zveřejní smlouvy, které mají s pojišťovnami…to ale neudělají…..aha…a pročpak?……

  • in

    12 dubna, 2013

    vy musíte být pěkný idiot a kdepak se takové smlouvy zveřejňují? :) nevšiml jsem si, že by BC nebo Fincentrum nebo OVB někde zveřejňovali své smlouvy s partnery. AHÁ, A MÁM VÁS A PROČ PAK ASI? :)) magore

    já jen vím, že Borkovec to chtěl zveřejňovat, ale moc se to nelíbilo těm pojišťovnám a obchodní smlouvy samozřejmě podléhají mlčenlivosti.

    prostě je to tu samej blázen

  • Jiří Mangold

    27 srpna, 2016

    Proč tedy Partners rok od roku ztrácí lidi a zmenšuje se?

  • Tak kolik

    27 srpna, 2016

    Tak kolik ten Havel vlastně teda a čeho – peněz a majetku dostal???? má tu vilu a toho lexuse nebo jiný fáro s řidičem za to že přešel.Díkas:-)

    Odpovědět

  • ps

    27 srpna, 2016

    Jako vila a auto s řidičem je pro Vás luxus? :-))))

    Odpovědět

  • Mirek Š

    11 dubna, 2013

    No… Z bláta do louže… To si moc nepomohli…

    Odpovědět

  • Grec

    11 dubna, 2013

    Poradci a manažeři si nepomohli vůbec, s tou novou mandátkou je Partners jako OVB s CFC.

    Havel si pomohl, hooodně :-)

    Odpovědět

  • Z OVB

    11 dubna, 2013

    Knapp řešil tak maximálně co si dá za fotku do časopisu!
    Proč se tu zase řeší OVB a nenapíše se pravda… o tom, že celé ředitelství byla skupina rentiérů co si myslela, že už nemusí nic dělat… jeden ředitel vyschlej, druhej namočenej v alkoholu, třetí rozumrada teoretik.
    Uvidíme za dva roky kam se kluci posunou :)

    Odpovědět

  • švestka

    27 srpna, 2016

    Ano přesně tak to bylo a je, mám zdarma podporu centrály, jsem VIP céčko a nemám problém zavolat tomu nejvyššímu a kdykoliv s ním cokoliv skonzultovat, takže v pohodě :-)

    Odpovědět

  • Petr a Pavel

    11 dubna, 2013

    Pokud se to potvrdi, tak to doklada to, ze se Partners dostalo na uroven OVB. Celou dobu Partners kritizovalo odchody OVBaku do Fincentra, vykladalo o nekvalite atd. Co z toho plyne? Z Partners budou dal odchazet sikovni poradci a slusni manazeri a zustane to vygumovane multilevelove jadro zabalene do marketingove nalepky, ze to pry delaji jinak. Alespon ted vime, kam se tato firma posouva po odchodu drivejsich akcionaru.

    Odpovědět

  • z pojišťovny

    11 dubna, 2013

    Partners 2013 = rok špatných rozhodnutí.

    Odpovědět

  • teacher

    11 dubna, 2013

    😀 Dnes bude mít v Brně vícero lidí těžkou hlavu a nebude to jenom ze včerejších drinků.

    Odpovědět

  • Honza

    11 dubna, 2013

    To jsou úžasné zprávy, v MLM akváriu zase odplavala jedna rybka na druhý konec zatuchlé vody v akvárku.

    Vždyť je jedno, kam jdou, mysí si vždy, že za lepším,resp. lehčím. Ta nová firma, ať už je to FRkauf, Panters či jiní si vždy slibují přínosy.

    Zajímavé bude činění p. Chotovinského ve FCTR, to je prý týpek, co si vytunil i kalkulačky OVB.

    Tak zdar vašem akvarijnímu činění.

    Odpovědět

  • DjnN

    11 dubna, 2013

    Slušný zářez, osobně jsem velmi zvědavý, jak tuto skupinu budou adaptovat.

    Odpovědět

  • Tomáš

    11 dubna, 2013

    Takže teď už nebude škodit jen OVB a FINCENTRUM, ale i PARTNERS? Hlavně že naberou plno mladejch lidí, kteří o ničem nevědí, zlikvidujou smlouvy i desítky let fungující v rodině a u známých, vydrží pár měsíců ve společnosti a pak už nevědí kde škodit tak jdou dál.

    Odpovědět

  • Jakub

    11 dubna, 2013

    No, možná lidi konečně procitnou a místo služeb těchhle MLM bouchačů budou koupat po službách malých skupinek poradců, kteří dělají sólo, například skrze broker pooly.

    Odpovědět

  • jouda

    11 dubna, 2013

    jo, jo, to zní strašně rozumně. :) a ty firmičky tady za rok či dva nebudou. přijde větší storno a to je smete. a určitě budou mít na to, aby jim dávali skvělé služby, servis a zajímavé benefity. :)) jste srandovní a nevíte nic.

    ostatně tyhle malý firmičky jsou jen větší MLM – větší o jeden další hladový a zbytečný stupínek.

    Odpovědět

  • Jakub

    11 dubna, 2013

    Je zvláštní že už v rámci brokerpoolu dělám 2,5 roku a žádné storno mně nesmetlo. Nemluvě o tom, že má roční storna bych spočítal na prstech na dvou rukách… A asi bych nevyužil ani všechny prsty.

    Je spíš vidět, že nemáte nejmenší tušení o čem mluvíte vy. Jakmile člověk nemusí bouchat investička aby se uživil, je storno pojem, který ho vůbec nemusí obtěžovat :)

    Odpovědět

  • BL OVB

    11 dubna, 2013

    Nastal opravdu obrovský průlom :-) Jestli dostal Havel nasypáno, tak není těžké uhodnout proč šel.. je celkem jednoduchý si spočítat kolik mu chodilo peněz, když měl dvě přímé RD, v podstatě nic jiného a psali kolem 18.000 BJ. 9000 euro? proplacenost tak 70%, to měl určitě vyšší náklady než 150.000,–Kč :-) co je teď bude s OVB?:-)))

    Odpovědět

  • Jakub

    11 dubna, 2013

    Pro něj a možná pro několik další vysokých bouchačů to výhra je. Ale chudáci ti dole, co se jak nepovedený ocas táhnou tam, kam jim velký kápo ukáže.

    Hlavně až jim na stole přistanou nové smlouvy ohledně zpoplatnění brainwash… pardon, „vzdělávání“ :-)

    Odpovědět

  • Angel

    11 dubna, 2013

    Já si myslím že od Partners je to geniální tah.

    Podle výkonů mu chodilo cca 200k za měsíc. Jestli dostal 7 milionu je to pro nej jiste zajimava castka. Jestli s nim odejde cela firma a podepisou novou smlouvu Partners tuhle castku v poho vybere zpatky jako poplatky za skoleni od lidi ktery zjistí, že Partners jim nesedi (školení, ktery vlastne nikdy neabsolvovali jelikoz asi reditele nebudou absolvovat vse znovu.) Super byznys, nechtel bych byt nizsi management v teto situaci. Tohle je regulerni obchod s lidma.

    Odpovědět

  • Rozumbrada teoretik

    11 dubna, 2013

    Dekuji kolegum za jejich komentare. Jsem rad, ze jsem vniman jako rozumbrada teoretik. Miluju Investujeme.cz, je to studnice pravdivych informaci, asi si objednam pravidelny odber komentaru, clanku a diskusi. Je to jediny nezavisly server o financich na ceskem trhu…:-) Diky za pekne a prsvdive podane informace, predevsim v diskusich od anonymu.

    Odpovědět

  • jarojetady

    12 dubna, 2013

    lidi, vy jste dementní někteří.. každá firma, ať je to s auty, s jídlem, nebo financema,je založená proto, aby vytvářela majiteli zisk 😉 a pokud ředitel vydělá na moji práci i třeba miliardu, je mi to u prdele, hlavně, když vydělám nadstandartní peníze já..je vidět, že tomu hovno rozumíte a jen máte potřebu kritizovat nastalou situaci 😀 není to totiž jen o penězích,ale o vztazích. Vztahy totiž vydělávají peníze 😉 a vy, kteří jste psali nesmysly tady, sáhněte si nasrdce..Skončily jste v branži, protože vám to nešlo, jste líná prasata a pak jen házíte sračky na lidi, kteří něco dokázali 😉 v každé fírmě se musí tvrdě makat 😉 a já makám už několik let, je mi fajn a dříve, nebo později se u někoho z vás objevím beztak doma a udělám mu super životku a nadupanou úrazovku.. Nebo je libo investice?? 😀 jsem rád, že jdem do Partners… Těším se 😉

    Odpovědět

  • Jakub

    12 dubna, 2013

    „…super životku a nadupanou úrazovku.. Nebo je libo investice??…“

    Takže se to vlastně všechno dá vyřešit jednou smlouvou, ať nemáte tolik zbytečných podpisů vážený kliente :-D

    Odpovědět

  • kuk

    12 dubna, 2013

    Dobre tyyy. pravda to :) palec pro tebe 😀 já jdu taky 😀

    Odpovědět

  • 13 dubna, 2013

    Hlavně buďte prosím Vás všichni v klidu. Vrána k vráně sedá a rovný rovného si hledá. Viz pan Havel- jeho lidi a Partners. V OVB jsou chyby, my o nich víme a vše měníme. Jen vydržte a buďte v klidu. Nenechte se manipulovat řečmi této odcházející malé struktury żoldáků, kterým jde o to, moc nedělat, ale brát balík peněz. Podívejte se na jejich výsledky – myslím dlouhodobé, z nich jsou jejich „kvality“ evidentní. LD s 2 přímými RD a výkonem kolem 20tis BJ si všichni dokážete spočítat jeho příjem. Vždyť to si vydělá i schopný GST. Je Vám snad jasné, proč musejí odejít. A svalovat špínu na OVB dokáže každý. Kdyby však tito lidé měli opravdu koule, zaměřil by si u sebe. Na to ale nemají ani koule ani charakter. A teď budou manipulovat lidi zkreslenými informacemi , jak je to v Partners super. Vždyť to je lež, tak jim hlavně nevěřte a vydržte. Díky za to, že odejdou, věřte, že nám to pomůže, jim přechod jinam ublíží, ale nezapomeňte na to, že tito „borci“ to nikdy nepřiznají, i když budou rýt drzkou v zemi , vždycky bude jejich odpověd na otázku jak še máte znít super. Lžou si do vlastní kapsy, protože sami sobě potřebují vyvětlit, že dělají správný krok. Nebojte, počkáme si . Do roka a do dne … Přejme jim úspěch, však boží mlýny melou. Tak se na to všichni těšme. OVB je jedničkou a tou také zůstane, věŕte.

    Odpovědět

  • Jakub Sobotka

    13 dubna, 2013

    Jedničkou je.
    Ale jak se ta jedničkovost posuzuje? Objemem produkce a tedy nabouchaných investiček? Nebo kvalitou celkového finančního plánování.

    Myslím že to druhé to u vás, ani u žádné jiné MLM společnosti nebude, takže raději bych se tou jedničkovostí neoháněl. Sem nechodí hlupáci, co netuší která bije.

    Na vašem místě bych se spíše strachoval, aby těch několik posledních dobrých poradců co vám i ostatním MLM společnostem stále zbývá během následujícího roku nepohltily rychle se rozvíjející brokerpooly.

    Pyramidu nešťastníků co naverbujete na VŠ a ti vybouchají své rodiny seženete vždycky.

    Odpovědět

  • 13 dubna, 2013

    Pane, buďte v klidu, já vím, co ŕíkám, ale vy nevíte kdo já jsem. My si poŕádek s temi,kdo kazí naše jméno sjednáme. Věŕte mi. Děkuji

    Odpovědět

  • Jakub Sobotka

    13 dubna, 2013

    No jo, budí to důveru. Samé my víme, my uděláme, my jsme světoví…

    Až člověka zarazí, že když je všechno na nejlepší cestě ke světlým zítřkům, je nutné aby „my“ jednalo v anonymitě ^_^

    Odpovědět

  • Jakub Sobotka

    13 dubna, 2013

    Mimochodem, zapomněl jsme pany MY vysvětlit, jak že se posuzuje ta jedničkovost ;-)

    Odpovědět

  • vasek

    14 dubna, 2013

    tak přesně takovéhle fráze tu byly za komančů…

    Odpovědět

  • Compliance

    13 dubna, 2013

    To o těch válcujících brokerpoolech se tady v diskusích objevuje čas od času už několik let. A nikdy to prozatím nevyšlo. Trochu se obávám pane Sobotko, že Vaše předpověď nevyjde ani tentokrát. Dobrý poradce může být u OVB stejně jako u nějakého poolu.

    Odpovědět

  • Jakub Sobotka

    13 dubna, 2013

    No pozor. Nemyslím si, že by pooly jakkoli válcovaly MLM společnosti.

    Už jen proto, že pooly jsou svou definicí vhodnější spíše pro sólo poradce, kteří nemají v plánu budovat žádné struktury. Nebo tedy jen velmi malé, pyramidky :)

    V žádném případě nečekám, že by kdoví jak moc vyrostly a všichni místo MLM chodili do poolů. Ale co čekám rozhodně je, že kdokoli kdo chce dělat čistě poradenství a nikoli obchod v podobě „manažera“, tak skončí v brzké době v poolu.

    Osobně sleduji stoupající počty odchodů sólo poradců do poolů. Ostatně, řekněte mi jedinný důvod, proč by zkušený a kvalitní poradce, který si nebuduje pyramidu oveček měl zůstávat v MLM?

    Odpovědět

  • Compliance

    13 dubna, 2013

    Třeba z nostalgie :).Nebo pokud má tu svoji malou pyramidku dobrých a spokojených podřízených oveček. Pokud jich má 20 s měsíčním výkonem 500 OVB bodů, pak dosahuje výsledků srovnatelných (podle pana Já)s výkonem „žoldáka“ pana Havla. Občas nějaký meeting, pohár, Leoš Mareš … vždyť to nemá chybu.

    Odpovědět

  • Jakub Sobotka

    13 dubna, 2013

    No jo, jenže tyhle rauty, nedejbože mareš jde všechno z mých peněz, které se rozpouští kdesi nahoře.

    A že ty rozdíly jsou u některých produktů jsou naprosto propastné i pokud počítáme body za ty nejvyšší čistě konzultantské pozice (například u BC je to finanční specialista, nevím úplně přesně jak je to nyní rozdělené u ostatních společností, mimo BC nemám moc kontaktů).

    Jasně, můžu mít meziprovize pokud někoho vezmu pod sebe, ale pokud je člověk skutečně vysloveně poradce a ne obchodník, tak pro něj nějaké zaškolování a verbování není. A potom nedává jedinný smysl sedět u MLM.

    Všechny ty jejich rauty, kdy se pak jako vzory dávají ti největší bouchači a ukazuje se, že „i vy jednou můžete být úspěšni jako oni“ si můžou strčit do…

    Já si za ty o 50–200% vyšší provize raději zajedu na dovolenou, než se účasnit dalších takovýchto výplachů :-)

    Odpovědět

  • Compliance

    13 dubna, 2013

    Já to nemyslel úplně ironicky pane Sobotko. Možná tak napůl. On totiž i ten Leoš Mareš, poháry a potlesk patří k životu. A všichni jsme jen lidé… Pokud bude tleskáno Vám, pak budete také potěšen :).

    Odpovědět

  • Jasinski

    16 dubna, 2013

    Potlesk? Ale čí?
    Snad klientův. Pro poradce, který zamýšlí svou práci dělat kvalitně a ne na úkor klienta, je velkou přítěží krácení provizí pro centrály. Je nucen uchylovat se ke krokům, které se vzdalují etickému ideálu.
    Budiž – pouštění části provizí profesionálům, kteří jsou podporou. Ale většinu prostředků spotřebují manipulátoři. Můj názor – pooly jsou pro profesionály se samostatným myšlením.

    Odpovědět

  • Compliance

    16 dubna, 2013

    Možná máte pravdu pane Jasinski. Ale bez firem typu OVB, Partners, Fincentrum by poradců v pool(ech)moc nebylo.V pora­denství jde o dvě věci. Obchod a služba. Pokud je správně vyvážíte, nemá to chybu. A je jedno jestli v OVB nebo Brokertrustu.

    Odpovědět

  • Jasinski

    16 dubna, 2013

    Bez firem typu OVB, BC, Partners… by pooly u nás asi nevznikly. Možná bych měl upřesnit – bez způsobu práce s klienty praktikovanými v těchto firmách. Co bych od Vás používajícího nick „Compliance“ obzvláště očekával, je kritika poměrů vedoucích k poškozování klientů. Shoda se zákony přece znamená „v nejlepším zájmu klientů“. Ale třeba se dočkám nápravy a opravdu budete dělat čest svému nicku.

  • Jakub Sobotka

    16 dubna, 2013

    Já bych k tomu „zbůsobu práce s klienty“ přidal i způsob práce se samotnými poradci.
    Jednak neustálé tlaky na produkci, ve chvíli kdy produkce nebude, tak automatický pád na nižší stupně. Nuntnost verbovat, potažmo mimo otázek na doporučení sondovat i potencionální kolegy.
    Dělení provizí do široké struktury nade mnou.
    Omezování v nabízených produktech.
    Komplikování odchodů ze struktur – poplatky za studium, konkurenční doložky, zadržování provizí…
    A pochopitelně stálý brainwashing – my jsme nejlepší, máme nejvyšší provize, na výročních večírcích se jako nejlepší poradci prezentují ti největší bouchači…

    Atd. atd. Myslím že pooly nevznikly ani tak kvůli přístupu MLM firem ke klientům, jako spíše k samotným poradcům.

  • Compliance

    17 dubna, 2013

    Ano, popsal jste mnohé negativní jevy. Pečlivý čtenář tohoto odborného portálu by jich našel ještě spoustu dalších.Na druhou stranu, našel by i mnoho pozitiv. Můj poradce (z legrace mu říkám bouchač)podobnou zkušenost nemá. Ponechám ho v jeho nevědomosti a spokojenosti :).

  • Jasinski

    18 dubna, 2013

    Klasický problém paradigmat. Ovšem to je na většinu poradců něco jako OTR. I díky MLM.

  • Compliance

    17 dubna, 2013

    Také by se to tak dalo říct pane Jasinski. Se slovy se dá žonglovat sem i tam. A čeština je pro tento účel naprosto jedinečná. Prospěchem klientů se zaklínají všichni. Úlohou compliance není kritika poměrů, úlohou compliance je zachování rovnováhy :).

  • Jasinski

    17 dubna, 2013

    Rovnovahy? Nikoliv. Compliance je soucasti CSR. A to je daleko vice, nez nejaka rovnovaha.

  • Compliance

    17 dubna, 2013

    Rovnováha, pane Jasinski, je ta nejdůležitější věc na světě, v životě i obchodě. Kdykoliv se poruší tak vzniká potíž.Třeba tehdy, když v zájmu (prý)ochrany klienta zaneřádíme vztah mezi ním a obchodníkem spoustou balastu, včetně akademické kritiky poměrů :).

  • Jasinski

    18 dubna, 2013

    Dobrá, rovnováha, aby nešlo jen o akademické pindy, se dá kvantifikovat, přenést do čísel. Opravdu si myslíte, že objemy provizí zejména za pojistné produkty typu IŽP jsou výrazem rovnováhy napříč trhem mezi poradci a klienty? Btw., rovnováha nikde neexistuje, max. dočasně. Nerovnováha je základ vývoje. Ale to bychom sklouzli k ontologii a podobným pavědám, což je mimo.

  • Compliance

    18 dubna, 2013

    Nerovnováha je základ vývoje v dlouhodobém horizontu pane Jasinski. Lidský život je docela krátký. Výše provize za sjednání pojistného produktů je odrazem situace na trhu. Rozhodně za její výši nemůže můj osobní „bouchač“ a ani jeho zemský OVB ředitel. Dokonce ani boss bossů z Kolína nad Rýnem. Ne že by se jim to nelíbilo :). A i nadmíru šikovný obchodník jako je třeba pan Radim Lukeš z Partners se pohybuje jen v určených mantinelech. A Vy se mějte moc hezky, já opouštím tuhle diskusi a jdu psát mail panu Fejtkovi toužícímu odhalit moji identitu :).

  • Compliance

    13 dubna, 2013

    Tomu, co jste pane Já napsal nerozumím. Když někdo odejde z OVB tak to musí být žoldák? Vysvětluji si to správně, že pana Havla a jeho lidi považujete za žoldáky proto, že dali přednost výhodnější nabídce? Po 13 letech? Žoldnéři měnili strany s daleko větší frekvencí.Vaše vysvětlení je navíc i zajímavé: z OVB se odchází kvůli penězům? Z pozice zemského ředitele? OVB je určitě svým způsobem skvělá značka, na druhou stranu Partners dokázali obor určitě posunout o hodně dál. A co když pan Havel odešel jen proto, že už nemohl vydržet poslouchat čím dál delší projevy šéfů z Kolína nad Rýnem? Prý se jejich délka zvyšuje úměrně zvyšování podílu produkce české OVB na celkové produkci holdingu :).

    Odpovědět

  • Karel

    14 dubna, 2013

    Jsem přesvědčen že v každé firmě, velké či malé je něco, co se lidem nelíbí. Tím se od sebe odlišují. Partners přeci založili LD co odešli z OVB. Nemůže to být prostě jen v tom, že pan Havel odešel tam, kde se mu podmínky zdají pohodovější, nebo komunikace jednodužší, nebo…Copak je opravdu nutné házet jeden na druhého špínu, když nevíte o čem to skutečně je.

    Odpovědět

  • Compliance

    14 dubna, 2013

    Máte zřejmě pravdu pane Karle, tak nějak to může být.Pravda však není pro fundamentalisty na obou (všech :))stranách důležitá.

    Odpovědět

  • Slunce

    13 dubna, 2013

    Prosím Vás všechny, už se zdržet jakýchkoliv komentářů a hodnocení jestli je OVB takové či makové a Partners to samé. Přetaňte hodnotit a spekulovat nad odchodem zemského ředitelství , nechte každému jejich volbu a cestu. Přesné důvody se pravdivě a poctivě nikdy nedozvíme a není snad nutné poškozovat při tom tu nebo tu firmu. Přejte jim šťástný život a už zastavte komentáře.

    Odpovědět

  • GST (Horák Pavel)

    17 dubna, 2013

    Pane Já, dobrý den, vřele Vás zdravím, prosím odhalíte Vaši identitu? Velmi by mne zajímalo kdo a proč s kým zatočí. Dále také, jaké se domníváte že jsou důvody odchodu výše zmíněných představitelů do jiné společnosti.U spo­lečnoti jsem spokojen již více než dva roky a ke studiu mi chodí velmi slušné peníze vzhledem k náročnosti časové a studiu VŠ.

    Odpovědět

  • PRAVDAR

    14 dubna, 2013

    JSTE ZASRANI ZMRDI PODVODNICKY CO PRODAVAJ SNY O POJISTENI CI DOKONCE INVESTICICH ZE SE NESTYDITE HIENY

    Odpovědět

  • abdul

    15 dubna, 2013

    Pane Já, jestli je jedničkou na trhu OVB, tak určitě ne díky takovým, jakým jste Vy.. je mi fuk, že nevíme,kdo jste.. Styl Vašeho vyjadřování, úroveň, s jakou přistupujete ke konkurenci a arogance, která číší z každé Vaší věty, to vše svědčí o tom, že jste jedním z těch, kteří právě z té jedničky, kterou OVB za pana Knapa rozhodně bylo, se stává postupně žumpa. Žumpa, ve které ani ředitelé nemluví se svými lidmi upřímně, protože se bojí říct pravdu.A to, jak tvrdíte, že s lidmi,co dělají práci špatně, zatočíte, jakto, že člověk, který dělá evidentní prasečiny je povýšen na LD? Jakto, že zubařovi se stále více krejou podvody? Nebuďte směšný a radši místo obviňování a házení špíny běžte zamést v kanclu, pokud to nedělá uklízečka, kterou platíte z prasečin..a šup, hoďte mi nějakou krásnou zpětnou vazbu, abychom si o Vaší stupidutě tady mohli zase něco pomyslet 😉

    Odpovědět

  • Compliance

    15 dubna, 2013

    Žumpa za čtyři měsíce? To bylo tedy rychlé:). Ale nezoufejte, podle tiskové zprávy máte nového „spasitele“ S.R.O. Bude-li to něco platné :). V kuloárech se už nějakou dobu proslýchá, že jediná síla schopná reálně ohrozit pozici numero UNO OVB na tuzemské poradenské scéně je úřednictvo z Kolína nad Rýnem. A pokud si to pane Abdule proberete s historiky … asi na tom něco bude :).

    Odpovědět

  • jarojetady

    15 dubna, 2013

    😀 doufám, že jste v textu pochopil ironii a vtip ;-)

    Odpovědět

  • "Žoldák"

    15 dubna, 2013

    Dobře tedy, také já budu komentovat…mě osobně se přestup týká a opravdu mě mrzí některé komenty, které jsem se tu dočetla, ale jak říká pan Dušek…..„Neberte si věci osobně“….. Osobně se považuju za člověka, který je výborný a poctivý poradce. Vždycky jsem udělala pro své klienty maximum, což by komukoli kdykoli sami klienti potvrdili. Proto jsem tu možná tolik let. Pracuju také s lidmi a ty to učím stejným způsobem. Jak se říká, že „ryba smrdí od hlavy“, i v tomhle případě je to tak. Dobře to dělám díky mým nadřízeným včetně právě Petra Havla. Pokud někoho zajímá pravda, tak tady ji máte. Nikdo podplacen nebyl, ba naopak nedostal ani korunu, věřte nebo ne. Nikdo OVB nepomlouvá. Všichni máme s touto značkou spojený naše začátky a spoustu zážitků. V tuhle chvíli akorát vize OVB jde jiným směrem, než bysme si přáli a to je ten důvod, věřte nebo ne. Ono dělat kvalitní poradenství, když 60% OVB jsou „bouchači pojistek“ je opravdu náročný. Stejně tak recruiting. Dlouhodobě to nespěje k ničemu dobrému a kdo do toho vidí, nemusim vysvětlovat. Dovolávali jsme se změn a zásahu v některých věcech nejednou, ale pokud vedení společnosti nenaslouchá a dbá spíše na kvantitu, než-li kvalitu, tak se kurňa nedivte, že se nám tu nechce podnikat. Všichni jste chytří rozumbradové, ale víte prakticky kulový. Tenhle přestup je nestandartní, protože odchází skupina loajálních lidí, kteří by za značku OVB svého času dýchyli. Bohužel dneska se naše vize, a to je budovat kvalitní finanční poradenství, s OVB rozchází. Není to o značce, ale o lidech. Ano, je to fráze, ale pravdivá. Tedy toď takový lehký nádech pravdy, kdyby tu byl náááhodou někdo koho pravda zajíma. Zbytek není nutné komentovat…….

    Odpovědět

  • Jakub Sobotka

    15 dubna, 2013

    „Osobně se považuju za člověka, který je výborný a poctivý poradce.“

    Řekněte nám kolik píšete investiček a pak si o poctivosti můžeme popovídat.

    Odpovědět

  • Honza

    15 dubna, 2013

    Nechci se nikoho zastávat, ale co s tím mají společné investička? To jsou úplně hloupé řeči bez jakékoliv myšlenky. Pokud osobně mám nové klienty, tak v 99% případů řešíme bydlení. Jsou to mladé rodiny nebo páry, které už navíc mají nebo brzy plánují děti. Ano, píšu také investička protože např. jen zajištění smrti na milionové částky vychází často mnohem lépe než u rizikovek. Nebo pokud je cena shodná, tak proč nevyužít daňový odpočet a alespoň něco málo na odkupném? Jsem proto špatný poradce a nedělám práci kvalitně? Nechápu, proč se za každou cenu něco hledá.

    Odpovědět

  • Jakub Sobotka

    15 dubna, 2013

    A už nám ta poctivost leze na povrch. Ty daňové odpočty vyjdou hodně draho, nemluvě o tom, že většině lidí ta smlouva nevydrží ani dost dlouho, aby je mohli uplatnit.

    Předpokládám tedy, že když sjednáváte hlavně investička a hypo/SS, tak to řešíte klasicky přes kombíky (založíme nějakou hezkou investici, abychom hypotéku následně předčasně splatili) mám pravdu?

    Odpovědět

  • Honza

    15 dubna, 2013

    Vy jste tak zaujatý, až jste úplně mimo :-D Ne, řeším klasické hypotéky bez podmínek kreditních karet, různých bonusů, které se vracejí při případném refinancování apod. A nevím, jak s lidmi jednáte Vy, ale lidé sami mají zájem být zajištění pokud je např. žena na mateřské, mají velký dluh a muž je hlavní živitel rodiny. Co je na tom tak strašně špatného? Nevím jaké máte zkušenosti, ale osobně znám pár lidí, kde se stala nějaká nečekaná životní událost a věřte, že ani po finanční stránce není vůbec co závidět. A pokud i cenově investičko vycházelo lépe (nepočítám daně ani odkupné, jen pojistné) a doporučil jsem jej, tak mi řekněte, co je na tom špatného??

    Odpovědět

  • "Žoldák"

    15 dubna, 2013

    Tohle je zbytečné přetahování, které nemá moc smysl rozebírat pokud je to u druhé strany jedním uchem tam druhým ven, Jakube Sobotko……­.finanční branže je, dle mého, samočistící-dřív nebo později vás vykopne sama, pokud máte jen a pouze dolary v očích……­.upřímě, nevím, kolik jsem kdy napsala investiček, nikdy jsem to nepočítala ani o své práci takhle přes investička nepřemýšlela.­……to co počítám jsou klienti, jejich servis a to, jestli má každý klient servisní šanon…….res­pektuju Vaše názory tady, ale zkuste, Kubo, alespoň uznat, že ne každý to nutně musí dělat špatně…….já Vás taky neznám a nikdy bych si nedovolila soudit, jak děláte svou práci…….chápu ale, že chování některých v naší branži Vás nutí všechno negovat a od všech, kdo Vám budou tvrdit, že to dělají dobře, to bude znít jako „klišé“ ……nebudu to dál komentovat, normálně tyhle diskuze vůbec nepodporuju..­…..zkrátka pravda je taková, že důvodem přechodu nemusí být vždy nutně peníze…….ale třeba to, že to procento, které tu práci dělá dobře, padně vniveč na úkor většiny-„bouchačů pojistek“…….a to člověka po nějakým čase, kdy pro klienta běhá jak idiot, aby byl spokojený, moc motivační není…….hez­ký den

    Odpovědět

  • Jakub Sobotka

    15 dubna, 2013

    Píšete hezky, ale mně se snažíte přesvědčit zcela zbytečně. I já jsem z branže, ale už hodně dávno jsem ztratil veškeré naděje v MLM systémy a veškeré jejich poradce. A to jsem člověk, který se snaží dávat mnoho šancí…
    Ostatně zahraničí, kde jsou v tomhle směru dál, i co se vývoje investičních pojistek týče, je nám dobrým příkladem.

    Servis v podobě MLM společností vypadá tak, že napíšeme IŽP za 2.000,– a po dvou letech ho snížíme na 500,– a založíme nové za 1.500,–. To v případě těch „poradců“, co to myslí s branží vážně a dlouhodobě.
    U studentů naverbovaných na brigádu se očekává pouze založení investička na maximální hodnotu, jakou jejich rodina zvládne.

    Můžete mi tvrdit, že vy to tak neděláte a ani já netvrdím, že to tak ve vašem případě je, protože jak jste sama řekla – neznáme sebe ani svou práci.
    Ale tento můj názor je bohužel ověřen až přílišnou praxí. A i zde jsem se snažil dávat další a další šance, že tak zlé to přeci být nemůže. Ale pokaždé jsem našel jen další utvrzení, že „poradenství“ v podobě MLM firem, a je úplně jedno jestli se to děje v tyrkysové, červené, zelené či modré, jiné není a nebude.

    Systém práce a kariérní řády v MLM a provizně placené poradenství ostatně k ničemu jinému ani nevybízí, ba dokonce to ani neumožňuje.
    Ale chápu to, bez prasáren není možno živit sebe a k tomu 5 dalších netáhel nademnou, jejichž jedinná činost je verbování nešťastníků a páteční porady týkající se pouze „tak kolik jsi udělal za týden bodů“…

    Odpovědět

  • Honza

    15 dubna, 2013

    Osobně mohu s čistým svědomím říct, že za 5 let (ano vím, je to krátká doba) jsem neudělal jedinou prasárnu, jak píšete a živím se celkem slušně. Ale to už nebudu rozebírat. Mohu se Vás, pane Sobotko, zeptat, z jakého jste regionu nebo města, když říkáte, že jste se vždy setkával s takovým „poradenství“?

    Odpovědět

  • Moah

    15 dubna, 2013

    myslím si, že nemáte pravdu, že systém k ničemu jinému než bouchání nevybízí ba ani neumožňuje. Pokud udělám hypotetický příklad, že máte klienta na kterého uděláte byť jen zajištění za 500 na něj a 500 manželku a děti (je to opravdu příklad, nezabývám se jak je reálné mít v tom rozumné částky), tak jste na provizích v případě základních příček poradců velkých firem na cca 7tis. provize, je to málo.. určitě ne, to že se udělají další investice (klidně nepředplacené), časem mu budete řešit úvěr, penzi a spol. za další provize. Co je na takovém přístupu nečestného?

    Odpovědět

  • Jakub Sobotka

    17 dubna, 2013

    To co píšete je pravda, nicméně – mohl by jste mi detailněji popsat, kde člověk dostane na nejnižší pozici cca 70% ročního pojistného?

    Já znám poměrně dobře provizní systémy a rámcově body za produkty u BC a Maxis Group. Byť uznávám že můžu mít jisté mezery, tak k této sumě se možná začne blížit člověk na 4. pozici.

    Provize pro začátečníka je úplně někde jinde.

    Odpovědět

  • Jakub Sobotka

    17 dubna, 2013

    *oprava – 58%

  • Honza

    17 dubna, 2013

    Doufám, že nejste Jakub Sobotka dle registru ČNB. To bych si nebyl úplně jistý, jestli praxe v délce 2 měsíců u BC je dostatečná k pochopení celé problematiky a vůbec samotného oboru.

  • Jakub Sobotka

    20 dubna, 2013

    Kdyby 2 měsíce… Celá moje „praxe“ v BC trvala jeden konkrétní den, ale není nutné to detailně pitvat.
    V době kdy byrokracie brokeru a čnb konečně vyřešila tu registraci, jsem s nimi neměl 5 měsíců nic společného.

    Co se celkové praxe týče – řekněme že dodržování nesmyslné regulace, předpisů, nutnosti skládání jakýchsi hloupých zkoušek a ještě za to zaplatit deset tisíc nikdy nebyly na vrcholových příčkách mých hodnot.

  • vasek

    15 dubna, 2013

    slušně mimo…

    Odpovědět

  • BL OVB

    17 dubna, 2013

    Dobrý den, pan Havel vám podal odchod ze společnosti opravdu hezky, je zajímavé že odchází v době kdy povýšil dva regionální ředitele.. vize, atd.. to jsou pěkná slova, ale vy určitě nejste hloupá a dokážete si spočítat co pro Havla a jeho peněženku tohle povýšení znamená.. velmi mě udivuje, že jdete zrovna do Partners, s pracovním nasazením a nastavením které jako skupina máte nepovýšíte ani jednoho GST/M1, ono je to totiž v Partners ,,trochu“ obtížnější než u OVB.. Pro některé lidi z vašeho LD to určitě bylo zajímavé a přínosné rozhodnutí..Takže si užijte nový kariérový řád! 😉

    Odpovědět

  • Angel Bratovanov

    21 června, 2013

    Mýlite se. Nebudou součásti MLM, ale Partners je bude „jen“spravovat, takže si své provizní řády určí sami…

    Odpovědět

  • exM1

    21 června, 2013

    Jakože mají jinou kariéru než jiní poradci Partners? To by byl dost podraz.

    Odpovědět

  • kdovík

    15 dubna, 2013

    a ty jsi pravdar maximálně tak nazáchodě, když tlačíš… copak, neuspěl jsi v branži a teď musíš zase ráno vstávat do práce,jako každý poctivý člověk? slibovali ti miliony a tys nasekal akorát dluhy?a čípak je to vina? kdo ti hejbá hlavou? ty a jen ty!!! všude venku je tisíce pobídek,ale snad máš hlavu na to, aby ses rozhodoval sám… pravdaři :D:D

    Odpovědět

  • xradom.cz

    24 dubna, 2013

    Hezký den pane „nevíte kdo jsem já“ – myslím že dobře vím kdo jste…Vaše výhrůžky jsou pane poslední zbraní po prohraném boji, to si prosím laskavě uvědomte. Není uměním vyhrožovat, ale uměním je vést tak, abych nemusel vyhrožovat, myslím si já sám…není to jinak? Pokud ano, tak mne o tom přesvěčte….­…Myslím si já sám za sebe že mnoho věcí bylo možno ukonat jinak než jste nekoal Vy sám…..jako oproti mne mladý člověk a můj bývalý vedoucí vedoucího se nad tímto tématem zamyslete.Přeji Vám krásný den pane.

    Odpovědět

  • exmanager

    25 srpna, 2015

    Pane Havel, jak pak se vede? Jak se tváříte na odchod pana Berky s většinovým výkonem? Pročpak chce odejít? Nezajistil jste mu ty lepší podmínky než měl za OVB? Není kolem Vás již docela slušně dost zadlužených managerů až po uši? Co Vaše ředitelská výplata? nestydíte se? kde máte své ferrari? ono když člověk maká a chce povýšit tak mu pohrozíme vyhazovem???? zajímavé metody. Jsem rád že již s Vámi nepracuji, přivedl byste mne leda tak na mizinu!!!!! a dále – lidem lžeme v našich příjmech a majetcích? To Vám toto přijde normální???? Jste tak úspěšný ředitel že potkávám Vaše bývalé spolupracovníky za pokladnou protože se u Vás neuživili? Tak to je opravdu síla pane Havel…..už to nehulte nebo se opravdu zblázníte!!!!

    Odpovědět

  • google.cz

    13 března, 2016

    Pane Havel, jak pak se vede? Co ta Vaše struktura umírající? Co to je???? Toto jste chtěl docílit??? Co říkáte na odchod dalšího Vašeho manažera? Kampak odešel?:-) proč odešel? Nelíbili se mu enormě nízké provize jiné než jste sliboval??? Asi nelíbili že pane Havel??? Asi s ním odešli i jeho lidé všichni že ano…..to je v pořádku??? Dosti malá a bídná přímá struktura nemyslíte? Co stím chcete udělat???

    Odpovědět

  • nerozumim.cz

    4 června, 2016

    nerozumím, jako že si pan Havel odchodem pohoršil? Já jsem stále v OVB, nejsem jeho struktura, ale dost mě ten jeho přestup šokoval před těma třemi roky. Jak se mu dnes asi vede? nevíte?

    Odpovědět

  • Luc

    2 srpna, 2016

    Omyl omyl, dělal jsem, psal jsem slušný výkon, proplacnost kvalitní, měl jsem před povýšením a dokonce povýšení splněné a měl jsem jít o managera výš s celým týmem, týden před povýšením mě vyhodili, odvolání na centrálu žádné. Výpověď – porušení MS – nic jsem neporušil – no suď se s nima že, k ničemu – tak takto funguje to skvělé P. a ředitelství komentovaného!!!

    Odpovědět

  • nezávislý

    26 srpna, 2016

    Přátelé, však se pozřete jen na to co z toho ředitelství zbylo – nicccccc!!!!na­prosto ale nic…Ti rozumní jsou už dávno pryč:-) Ti nerozumní tam zvládli vykrachovat…..

    Odpovědět