CZK/€ 25.330 +0,16%

CZK/$ 24.057 +0,45%

CZK/£ 30.413 +0,26%

CZK/CHF 27.245 +0,62%

Petr Stuchlík: Do roku 2017 je Fincentrum jednička

 


 

Proč jste se rozhodli právě pro spolupráci s Luborem Žalmanem?
Nebylo to žádné výběrové řízení, spíše naopak – sešly se šťastné okolnosti.

Jak to myslíte?
Martin Nejedlý i já jsme dostávali nabídky od strategických i finančních investorů dlouhodobě, o tom už jsem nakonec mluvil mnohokrát. Na přelomu let 2011 a 2012 jsme se rozhodli tomuto procesu dát formu a zapojit investiční poradce z Wood & Company. Cítili jsme, že spojení s někým dalším by rozvoji Fincentra mohlo pomoci, ale nebyli jsme o tom rozhodně přesvědčeni na 100%. Prostě jsme mapovali trh a zvažovali různé alternativy.

V loňském roce jsme obdrželi několik nabídek, ale žádné nám nedávaly smysl. Stratégové, finanční investoři, zájem nás v dobrém překvapil. Ale vždycky tam bylo nějaké „ale“ – někteří nechtěli podpořit akciový program pro ředitele a nejlepší poradce Fincentra, jinde chybělo know-how a přínos pro další rozvoj, jinde nefungovala lidská chemie. No a někteří strategičtí investoři logicky očekávali, že budeme více distribuovat jejich vlastní produkty. To jsme vše odmítli.

Pořád jste se nedostal k Luborovi Žalmanovi!
Vydržte, právě se k němu dostávám. Na podzim se objevila trojice ARX Equity Partners, Capital Dynamics a Lubor Žalman. Ukázalo se, že to je ideální kombinace.

Proč ideální kombinace?
Řídícího partnera ARX Briana Wardropa zná Martin ještě z 90. let a já se s ním setkal hned v internetových začátcích Fincentra. Už tehdy jsme společně připravovali jeden online obchod. Takže se známe mnoho let a důvěřujeme si. ARX zná perfektně náš region a je velmi úspěšný v rozvoji firem ve střední Evropě.

Capital Dynamics představují velký globální fond spravující 17 miliard dolarů. To jsou pro představu plánované příjmy slovenského státního rozpočtu na rok 2013. Kromě nadnárodní perspektivy do Fincentra přinášejí i mezinárodní bankovní a finanční zkušenosti. „Náš“ tým začínal v užším vedení General Electrics, rozvíjel třeba několik bank po celém světě a pomáhal jim projít finanční krizí.

REKLAMA

No a pan Žalman?
A konečně Lubor Žalman, ikona českého bankovnictví. Nejen úspěšný a zkušený bankéř, ale i normální člověk. To není mezi českými bankéři rozhodně běžné. S Luborem se známe roky. Nebyl to žádný extra blízký vztah, ale vždy jsme se respektovali a cítili se naladěni na stejnou notu. Jakmile se po devíti letech rozhodl odejít z čela Raiffeisenbank, dostal nabídku od Briana z ARXu… no a pak se ukázalo, že už se všichni vlastně známe a ruka byla v rukávě.

Jak jsem říkal na počátku – ve správnou dobu se sešla lokální znalost a místní kapitál s nadnárodní perspektivou a globálním kapitálem. A k tomu především roky budované vzájemná lidská znalost a důvěra.

Myslíte, že vás někdo z konkurentů napodobí?
Jako že by třeba někdo z vedení Allianz či UniCredit Bank šel do Partners? (smích)…. Ne, vážně, to je hloupá legrace a šťouchanec přátelům přes parkoviště (Allianz a Fincentrum sídlí na Florenci naproti sobě, pozn. redakce).

Očekáváte tedy nějaké podobné změny u konkurence?
Neočekáváme. U koho? U OVB je to bezpředmětné, Partners se rok 2012 příliš nepovedl…

Počkejte, jak to myslíte?
V Česku rostli Partners meziročně v produkci o 10,3%, tedy alespoň to píše Petr Borkovec svým lidem v oficiálních dokumentech. Fincentrum rostlo prakticky dvojnásobně, přesně o 19,3%. Na Slovensku byl rozdíl menší, blahopřání do Prievidze, kde Partners rostli o 21,5%. Nicméně slovenské Fincentrum jako celek vyrostlo meziročně o 26,2%.

REKLAMA

A ostatní?
Rozdíl mezi třemi nejsilnějšími firmami v Česku a zbytkem trhu se rok od roku zvětšuje, menší firmy nemají finanční prostředky na budování solidního zázemí, zde je to proto nepravděpodobné. Totéž platí na Slovensku, jen o něco déle.

Jsou zde ambiciozní hráči z řad primárně majetkových makléřů, ano, ale ti mají různé strukturální problémy. Podívejte se do Obchodního rejstříku na jejich výsledky. Insia ani přes vstup Marshe není finančně zdravá. Renomia při vší úctě stojí a padá s paní Nepalovou, no a Broker Trust raději porušuje zákon a své výsledky do Sbírky listin ani neposílá. Zdeněk Sluka je velmi chytrý, pečlivý a zákonů znalý člověk. Pokud tam svá čísla neposílá, ví asi proč.

Mimochodem, Petr Hrubý se o prodej Broker Consultingu před pár lety pokoušel. Zajímavá věc, kterou jsme se v průběhu jednání s různými investory dozvěděli. Známe i jména účastníků, ale považoval bych za nesolidní je uvádět. Přestože proces byl poměrně pokročilý, nakonec to nedopadlo.

To je zajímavá informace, víte proč? 
Ne, musíte se ptát jinde. Nicméně přijde mi komické, když někdo roky šíří, že se Fincentrum prodává a sám prodej připravuje.

Neplatí to samé i pro Vás? Sám jste veřejně mnohokrát prohlásil, že Fincentrum není na prodej a podobně.
Vždy jsem říkal pravdu, když jsem to říkal, opravdu jsme o tom byli s Martinem přesvědčeni. Naše pozice se začala postupně měnit koncem roku 2011 a v minulém roce. Například ve druhé polovině roku 2011 jsem se osobně setkal s většinou zemských ředitelů Fincentra a o možném vývoji v tomto směru s nimi diskutoval. I jejich názory nás s Martinem k tomuto rozhodnutí postupně vedly.

REKLAMA

Je ale přeci jasné, že debaty nebyly konkrétní. Jednak jsem smluvně vázán mlčenlivostí, jednak je to samozřejmost. No a když jsme v pátek dopoledne vše podepsali, za pár hodin o tom naši kolegové věděli. Jako první!

Mění se něco pro klienty Fincentra?
Jen k lepšímu. Klientem centrál Fincentra jsou primárně poradci a ředitelé, samozřejmě získají i koncoví klienti Fincentra.

Možná Vás překvapí, že poradci a ředitelé v prvních měsících nepoznají téměř nic. Vylepšení, a je jich hodně, která zavedeme během tohoto roku, jsme připravovali v rámci tak zvané Agendy 2017 dlouhodobě a bez ohledu na případný vstup investorů. Páteční dohoda možná jejich implementaci jen urychlí.

Efekty spojení jsou středně a dlouhodobé, naším cílem je suverénní pozice jedničky v kvalitě i objemu finančně-poradenských služeb v obou zemích do roku 2017. S kapitálově silnými a zkušenými partnery můžeme zavést nástroje, které přinesou především hodnotu koncovému klientovi. A tím nepřímo i vyšší odměny poradcům a ředitelům.

Tomu nerozumím, vysvětlete to.
Celková odměna poradce závisí mnohem víc na prostředí, v němž pracuje, než na výši provize za konkrétní produkt. Není náhoda, že například Broker Trust má zasmluvněno několikanásobně víc poradců než Fincentrum. A přitom nemá ani poloviční provizní obrat. Jednoduše to znamená, že průměrný poradce pod BT si vydělá čtvrtinu toho, co poradce pod Fincentrem. Přesto, že jednotkové provize jsou v BT někdy vyšší.

Čím to je?
Pokud nemáte dobré vedení, a tím myslím strukturu vzdělaných a motivovaných nadřízených, pokud nemáte k ruce dobré nástroje, pokud Vaší značce klienti nevěří nebo si ji pletou… je výše provize až na druhém místě.
 
To máte pravdu. Závěrem, mění se něco pro Vás a pana Nejedlého?
Vlastně ani ne. Ve Fincentru zůstáváme, jednak chceme zůstat, baví nás to a získali jsme nový impuls a drive. A i kdybychom nechtěli, jsme smluvně zavázáni… jenže chceme, co bychom dělali? Když jsme Fincentrum s Martinem v roce 2000 zakládali, končil jsem poslední ročník Vysoké školy ekonomické.  Fincentrum je naše dítě, je to naprostá většina našeho profesního života. Fincentrum je náš společný úspěch a investoři se k nám přidávají právě proto, aby naše řízení posílili. Rozhodně ne nahradili.

 

Loading

Vstoupit do diskuze 79 komentářů


Související články

Bitcoin dosahuje nového historického maxima díky pokračující rally po volbách

Bitcoin minulou středu dosáhl nového historického maxima 93 480 dolarů, což je výsledek dynamiky po amerických prezidentských volbách, která nadále podporuje trhy s kryptoměnami. S rostoucí cenou bitcoinu také celková tržní kapitalizace kryptoměn stanovila nové historické maximum ve výši 3,05 bilionu dolarů, čímž překonala hodnotu zaznamenanou na […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

20. 11. 2024

Zlaté časy startupů končí. Trh s rizikovým kapitálem klesá

Situace na trhu rizikového kapitálu se v posledních letech kompletně proměnila. Zatímco v období pandemie tento trh významně rostl, v současnosti je trend opačný. Důvodů je několik. Investoři se zaměřují na trhy s ověřenými obchodními modely a v neposlední řadě chování investorů ovlivnily vysoké úrokové sazby. Přesto existuje i startupový segment, který […]

Text: Redakce

19. 11. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Bodo

    28 ledna, 2013

    Nemluvili toto pánové Stuchlík a Nejedlý již před 5 lety, že to bude do r. 2012, nebo tak nějak? :-))
    Ono to nějak nevychází co?

    Odpovědět

  • Cuba

    28 ledna, 2013

    No a co se ti nezda? Tak je to zacatkem roku 2013. Ma to snad nejaky vliv?

    Odpovědět

  • ....

    28 ledna, 2013

    reaguje na to, že měli být do 2012 jednička

    Odpovědět

  • Compliance

    28 ledna, 2013

    Sebevědomá slova, a zřejmě to v příštích letech bude zajímavé. Pokud FC současnou akviziční politiku ještě finančně posílí, pak je možné všechno :). Loajalita se bude platit zlatem. Vybudovat to správné prostředí pro práci něco stojí. A pokud to trošku promyslíme … Vstup investora do FC v kombinací s páně Stuchlíkovým sebevědomím může přinést schopným poradcům(napříč sektorem) docela slušný profit.

    Odpovědět

  • Milan

    28 ledna, 2013

    Zajímalo by mě, jestli bude někdy v tomto oboru taková kultura, že se všechny věci budou říkat tak jak jsou. Kdo není deb.l, tak když se mluví o růstu, tak je potřeba taky doplnit z jakých čísel se roste. Nejsem z žádné poradenské společnosti, jen jsem se díval na hospodářské výsledky, a FC i Partners rostly každá z úplně jiných čísel (každý jistě ví, že čím nižší čísla, tím lépe se roste).

    Odpovědět

  • 28 ledna, 2013

    No a ještě je potřeba rozlišit růst vyvolaný normálním podnikáním a růst vyvolaný nepokrytým okrádáním klientů (tzv. poradce je dobrej možná ke sjednání pojištění nebo úvěru – i v těchto případech je ale nutno, aby byl jeho klient obezřetný; rozhodně to však není partner pro spoření/inves­tování). To ale není jenom případ FC, ony takhle fungujou všechny jakože poradenské firmy a finanční instituce.

    Odpovědět

  • Petr

    28 ledna, 2013

    Redakce Investujeme.cz se nám neozývá, pan Zámečník má měsíční dovolenou, proto svou reakci vkládám do diskuze.

    Obchod s bílým masem, díl první.

    Dnes přinesl server Investujeme.cz rozhovor s Petrem Stuchlíkem. Je plný manipulací s fakty a je plný lží o naší společnosti Broker Consulting a o mé osobě. Petr Stuchlík si zvykl, že může ve svých tiskových prohlášeních volně používat svou morální flexibiltu bez ohledu na fakta, obyčejnou mezilidskou slušnost, nebo na to, že je ve funkci, kdy ovlivňuje životy několika stovek spolupracovníků, kteří stojí za jeho úspěchem.

    O co jde konkrétně? Čtěte dále. Znáte mechanismus prodeje firem v naší branži? Výplata finančních prostředků probíhá postupně a původním vlastníkům se musí podařit splnit určité výkonové limity a udržet firmu 2 až 5 let, aniž by se rozpadla. Investor chce v této době realizovat své zisky.

    Proč by se firma měla ale rozpadat? Původní vlastníci totiž neprodávají ani tak značku, budovy či výrobní stroje, ale lidi pracující ve firmě. Jde o prodej lidí. Lidé se dobrovolně nechtějí nechat prodávat, protože je čeká změna kurzu a mají se stát nástrojem zisku. Současná komunikace Stuchlíka je motivována snahou udržet, co se dá, a působit na své lidi ve Fincentru tak, aby to neohrozilo jeho finanční příjmy.

    Je lež, že jsem chtěl dříve prodat společnost Broker Consulting. Jaká je skutečnost? Nikdy jsem tyto transakce na rozdíl od majitelů Fincentra nevyhledával. Byly mi ale v průběhu času navrhovány, to je pravda. Jako příklad mohu uvést Českou pojišťovnu nebo Benson OAK (Gabriel Eichler).

    V prvním případě jsem s úsměvem odmítl hned první nabídku. Nakonec s námi paradoxně desítky bývalých poradců této pojišťovny spolupracují. V druhém případě jsem do jednání vstoupil, jednalo se však o minoritní podíl pro investora. Investor by neměl vliv na řízení a nesměl by jakkoliv ohnout naši nezávislost a poslání. Předběžně ocenil naši firmu Broker Consulting na minimálně 1,5 a s bonusy až na 2,9 násobek ročních tržeb. Myslím, že je ale všeobecně známo, jak jednání dopadla. Nakonec jsem stejně odmítl. Existovala totiž teoretická možnost, že bych v budoucnu mohl přijít o kontrolu nad firmou kvůli povinnosti společného prodeje. Moc dobře vím, jak investoři uvažují. Chtějí mnohem více (viz dále) než jen investovat kapitál.

    Chtějí firmu a lidi v ní přeprodat strategickému investorovi (pojišťovna, banka), který usiluje o tržní podíl, aby mohl prodávat své (například) pojistné produkty. Myslíte si, že do firmy vstoupí mecenáš, který se lidem rozdá a bude do nich investovat? Tak to určitě nebude. Tady jde o zisk. O minimalizaci nákladů a maximalizaci profitu.

    Já osobně cestou prodeje majority a ztráty kontroly nikdy nepůjdu. Něco jsem lidem slíbil a hodlám to do puntíku dodržet. Vždy budu chtít zachovat kontrolu nad firmou, aby nějaký pomazanec bez zkušeností nemohl otočit kormidlem, na které lidé v Broker Consulting spoléhají. A navíc tuhle práci miluji, dělám ji od prvních schůzek s klienty (ještě donedávna jsem byl u klientů aktivní), vše jsem si vybudoval a našel jsem lidi, kteří jdou se mnou. Co jiného bych dělal? Šil obleky nebo prodával víno? To není nic pro mě. Za svůj život jsem vydělal mnoho milionů a mohl bych se třeba slunit na plážích. Nechci, jsou tu lidé, kteří na mě při cestě za svými sny spoléhají.

    Vyzývám chlapce ze společnosti Fincentrum, kteří právě prodávají své lidi, aby zveřejnili, jaké s nimi mají přesně plány. Jak se bude situace vyvíjet v dalších 5 letech, když jejich původní zadání při hledání investora znělo navrhnout „exit strategy“? Kolik peněz poslal investor opravdu do společnosti Fincentrum formou navýšení kapitálu (naředění podílů), aby mohla investovat a zlepšovat se? A kolik peněz šlo a ještě půjde formou prodeje akciových podílů do rukou Stuchlíka a Nejedlého? Proč je komunikace tak agresivní a zároveň bez konkrétního obsahu? Všimněte si, kolik úsilí Stuchlík věnuje tomu, aby preventivně odstínil pravdu. Všimněte si, jak moc útočí na konkurenci. Stejně jako po našem vítězství v testu finančních poradců, kdy nás obvinil, že jsme výsledky ovlivnili a pak se za svá slova musel omluvit. Nenechte se obelhávat.

    Předpokládám, že po zveřejnění tohoto textu přijde protinámitka, že má reakce je pouze náborem spolupracovníků společnosti Fincentrum, kteří jsou nyní v nejistotě. Ano, ve Fincentru pracuje řada skvělých poradců a manažerů, se kterými by mě opravdu velmi bavilo spolupracovat. Můj motiv je ale nyní zcela jiný. Výroky Stuchlíka k poradcům Fincentra i útoky na mou osobu jsem už nemohl přehlížet.

    Petr Hrubý

    Odpovědět

  • Financni poradce

    28 ledna, 2013

    Jak pana Hrubeho, tak pana Stuchlika si velmi vazim za to, co na trhu dokazali.
    Panove, mate vazne zapotrebi takoveto vylevy a vzajemne napadani? Chapu, ze se snazite vyuzit aktualni slabosti konkurenta. Chapu, ze se naopak snazite vyuzit momentalni prevahy. Nechte to prosim na nas, na poradcich, manazerech a reditelich. Zvladame naborovat u konkurence i bez Vasi „pomoci“. Jednou vyhraje FC, podruhe BC, ale vzdy je to fer hra. Obchodnici se maji rozhodovat podle kvality prace v dane strukture, pracovniho prostredi a moznosti rustu. Zbytnele ego ani urazena jesitnost nasich majitelu nam kazdodenni praci doopravdy neulehcuje. Oba dva se vyjadrujete tendecne, aby Vasi lide meli pocit, ze jedine ten jejich sef ma pravdu. Zajdete si na pivo, pokecejte si o Storkovi a Chotovinskem, zacnete spolecne strilet do OVB a jejich nekalych praktik, kdyz uz to musi byt a sebe navzajem nechte konecne na pokoji.

    Odpovědět

  • FinC

    28 ledna, 2013

    Souhlas s kolegou.
    Rozumím Petru Stuchlíkovi a jeho neodolatelné touze po rýpnutí do pana Hrubého po tom, co se dozvěděl o údajném nepovedeném pokusu o prodej BC. Bohužel nikdo z nás nezjistí, jak to tehdy doopravdy bylo. Věřím, že Petr Stuchlík u údajného prodeje BC nebyl stejně jako Petr Hrubý nebyl u jednání investorů s Fincentrem.
    Z mého pohledu Petr Stuchlík nabil svou škodolibostí panu Hrubému a reakce musela nutně přijít. Co jiného by měl představitel konkurenční firmy udělat než vše popřít a přijít s nějakým katastrofickým scénářem. Oba dva pánové zdařile ve svých příspěvcích ignorují fakta a věci, které se dají snadno dokázat. Bez ohledu na to, na čí straně je pravda, se dostáváme do nepříjemné situace my – poradci. Na jedné straně nám na scénu vstupuje Voldemort Stuchlík, pán všeho zla, prodejce ubohých poradců proti Aragornovi Hrubému, který nás, neposlušné hobity dovede až k němu do bezpečí, ať už si pod tím máme představit cokoliv. Na druhé straně a v opačné interpretaci je Dracula Hrubý, který zatnul zuby do mírumilovného Fincentra ve chvíli, kdy se mu zdálo, že je Fincentrum nejslabší, aby se pozornost jeho vlastních poradců odklonila od problémů BC proti Sherlocku Stuchlíkovi, který odhalil pravdu o pokrytci z Brokeru, který kritizuje něco, co sám zamýšlel, ale nezvládnul.

    Všichni máme svého favorita podle „stranické příslušnosti“, takže nevím, kam to má vést. Věřím, že poradci nejsou blbci a dokáží samostatně myslet. Nám slušným poradcům není příjemné vysvětlovat naši propagandu slušným lidem z té druhé firmy. Tady si dovolím mluvit za oba tábory, protože sám znám výborné lidi z BC a toto popichování vnímáme stejně.

    Závěrem chci pogratulovat Petru Stuchlíkovi za umění naštvat během krátké chvíle neuvěřitelné množství lidí.
    Také chci pogratulovat Petru Hrubému za mistrné zvládnutí manipulativních technik v psané komunikaci (nebo lépe aplikované kognitivní lingvistiky). Takto efektivní používání silných slov s negativní konotací u soupeře a silných slov s pozitivní konotací u sebe, to se jen tak nevidí. Valná většina Vašeho příspěvku se mi při prvním čtení v hlavě automaticky vizualizovala. Viděl jsem obchod s lidmy, otáčení kormidlem, slunění na pláži a všechno.

    Odpovědět

  • Původní_kolemjdoucí

    31 ledna, 2013

    Asi nejhodnotnější příspěvek v této „diskuzi“. Máte ode mne 1 s hvězdičkou :-)

    Odpovědět

  • Radim

    5 února, 2013

    Rozumím Vám. Máte svým způsobem pravdu. Jen mám pocit, že situace je mnohem jednodušší. Pan Stuchlík říká, že v roce 2017 bude Fincentrum jednička. Kromě toho, že je to poměrně za dlouho si nelze navšimnout, že je to za 5 let. Je to zřejmě doba, po kterou je Fincentrum potřeba udržet pohromadě, než bude transakce dokončena. Klasický postup, na který většina lidí prostě naletí a pak se bude divit. Není to tu poprvé a vždycky je to sranda pro všechny přihlížející. Pan Hrubý zase využil spekulací pana Stuchlíka a zaútočil. Mohl to udělat ale lépe. Má všechny trumfy v ruce. Jeho vzkaz mohl být jasnější. A hlavně nevím, proč je v diskuzi. Na poradci-sobe.cz je normálně mezi hlavními články. V diskuzi to působí nedůstojně.

    Odpovědět

  • Kradim

    5 února, 2013

    Jak to můžete vědět, kdo s kým jedná? Nejsem z Fincentra a je mi to fuk, ale aspoň přemýšlejte, než sem něco napíšete. Krásně jste se usvědčil ze lži Radime.
    Jak to můžete vědět? Víte to proto, že jste současně manažer v BT, P a BC a se všemi jednáte :-). Nebo lžete. Nejsem tyrkysový mozeček z Partners co uvěří každému slovu boha Radima. Přemýślím.

    Odpovědět

  • D1

    5 února, 2013

    Klíd! Radim je nervósní, Partners penze nejdou, růst je pomalý, Polsko leze všem na nervy kromě Brka. Čekejte v Partners změny, v létě nejpozději.

    Odpovědět

  • František Novák

    5 února, 2013

    Jakmile se objeví příspěvek, kterého se Fincentrum bojí, hned se nějaký „anonym“ snaží zbanalizovat. Fincentrum nakoupilo poradce a teď na ně šije největší boudu od vzniku Partners. Místo světlých zítřků přijde zklamání a rozpad skupin. Smát se budou jen ti nahoře. Teď se ukáže, kdo je podnikatel a kdo ovce.

    Odpovědět

  • Anna

    29 ledna, 2013

    Velky suhlas. Od vcera vecera sa nestacim divit, co vsetko vrcholni predstavitelia dvoch velkych spolocnosti vedia verejne napisat! Pevne dufam, ze sa k tejto diskusii nedostanu nasi klienti!

    Odpovědět

  • Radim

    5 února, 2013

    K tomuhle se klienti nedostanou. :-) Naštěstí, ale to už na tomhle trhu funguje asi 7 let…klient by se z místních dskuzí nejspíš zbláznil. Jen přemýšlím, jestli volba prezidenta nebyla horší v tomhle ohledu.

    Odpovědět

  • K

    28 ledna, 2013

    V příspěvku se píše, že hodnota firmy je v lidech. Dále najdeme spekulaci, že investoři firmu prodají pojišťovně, která z ní udělá svou distribuci. To je přece evidentní nesmysl. Vžyť to by znamenalo odchod většiny lidí pryč a tudíš výraznou ztrátu hodnoty. Prosím o vysvětlení investorské logiky. Navíc lidi ve Fincentrum nejsou drženi výpovědními lhůtami ani konkurenční doložku.. Zásadní ale je, že lidi jsou ve Fincentru né pro to kdo je vlastní, ale proto jaké tu máme podmínky. Dokud budou této úrovně, je mi jedno kdo nás vlastní..

    Odpovědět

  • Petr Stuchlík, Fincentrum a.s.

    28 ledna, 2013

    Vážený pane Hrubý, milý Petře,

    překvapuje mne Vaše reakce na tento článek. Vstup investorů do firem je ve světě, ale už i v Česku, zcela běžnou záležitostí. Obvykle je to doklad velkého rozvojového potenciálu společnosti a potvrzení jejího úspěchu. Renomované fondy a známý bankéř spojují s úspěchem či neúspěchem Fincentra v dalších letech své peníze a dobré jméno. Věří nám a buďte si jist, že si všechna očekávání i závazky velmi dobře uvědomujeme.

    Pro Martina a mne to znamená nové výzvy, inspirace od zkušených finančníků a opět nalezená energie pro další rozvoj Fincentra. Po 13-ti letech nám to nemůže mít nikdo za zlé. Získáme nejen my, ale především Fincentrum, tedy naši spolupracovníci.

    Uvádění konkrétních jmen zájemců o Broker consulting, stejně jako model valuace, považuji za přinejmenším neobvyklý. Stejně tak výrazy jako je „obchod s bílým masem“, či uvádění jen mého příjmení. Víte dobře, že mám stejné křestní jméno jako Vy :-).

    Přeji Vám hodně úspěchů a děkuji za Váš zájem,

    Petr Stuchlík, Fincentrum a.s.

    Odpovědět

  • Belzebub

    29 ledna, 2013

    Přátelé, kamarádi. Investoři tohoto typu vstupují do firem vydělat peníze, to přeci ví i předseda představenstva, pan generální ředitel Ing. Petr Stuchlík… Protože ty peníze jsou investorů a nejsou správců fondů, kteří o tom rozhodli. Majitelé peněz dali peníze do fondů proto, aby rostla jejich hodnota, tedy „vynášely“ výnos. Aby peníze vložené do FTC vynášely výnos (nikdo na něj 4 roky čekat nebude, to snad není tak naivní ani finanční poradce po roce čumění) bude muset FTC produktovat zisk. Aby FTC produkvalo zisk bude muset snížit náklady nebo zvýšit obrat, nebo obojí. Snížit náklady znamená snížit provize. Zvýšit obrat znamená ukosnout větší část trhu, získat další poradce. Při snížení provizí se asi víc poradců nedostaví. Kombinace obojího je vyloučena. Zbývá tedy rozhodnutí jet vlevo, nebo vpravo. Hrubý zisk FTC 2011 76 milionů brutto, což je cca hrubá 9% ziskovost. Dejme tomu, že za 2012 zisk FTC před zdaněním bude 100 mil. při udržení ziskovosti 9%.. Pokud někdo vloží 750 milionů, s tím že získá 60% společnosti a bude chtít pro své podílníky nejméně 10% ročně… to je minimum, pod které to nikdo na světě dělat nebude… navíc při riziku, které reálně existuje… Takže zbytek čísel: 750 milionů vklad, 75 milionů ročně po zdanění… a 60% podíl na společnosti.. = 156 milionů hrubého zisku (156*0,8) = 124,8 mil. po zdanění * 0,6 = 74,88 milionu pro investora (dan z dividendy pomíjím s ohledem na budoucnost). FTC tedy bude muset dělat o cca 50% větší ziskovost než nyní, což může udělat dvěma způsoby. Zvýšit obrat na 1,8 mld nebo snížit náklady (provize) o 60 milionů (cca 7% z vypláceného objemu a pokud poroste letos o 15%, bude stčit cca 5.5%.. což lze dosáhnout docela snadno… jednoduše oříznou krapet provize, nechají si následné, které stejně moc nevyplácí a je to. Suma sumárum se musí panu Nejedlému
    poblahopřát, kolega Ing. Petr Stuchlík si poblahopřeje sám (on se má sám rád víc než dost a určitě si už poblahopřát stihl opakovaně). Finta s akciemi a ziskem pro ředitele je dobrá na to, aby to nějakou dobu vydrželo, protože k balíku se dostanou až za 3 roky. Pokud to tři roky nevydrží a poradci (zejména ti od středu níže) to prokouknou, tak nebudou mít ani balík ani fimru. Nějak to dopadne, uvidíme jak. Michalovi Pyšíkovi se povedlo udržet, zbořilo se to už po lhůtě… :-) tak držme palce ať se to povede taky tak, prachy zůstanou doma a zahraniční investoři ostrouhají mrkev. Hondě štěstí, přátelé…

    Odpovědět

  • Cruchot

    29 ledna, 2013

    Pane kolego, vy byste mohl psát pro Haló noviny. Toto je příspěvek přesně podle návodu: Vezměte čísla z minulosti a vynásobte je kompletně vymyšlenou budoucností. Odečtěte logiku a zdravý rozum. Výslednou pitomost prezentujte v procentech…

    Doufám, že vy nejste finanční poradce a nebo že se neoháníte akademickým titulem.

    Nebudu tady rozebírat pochybnou metodiku výpočtu a totální neznalost fungování investic do firem velikosti Fincentra. Použiji zdravý rozum, abych Vám ukázal, že premisy, z kterých vycházíte, jsou od počátku chybné.

    Všichni víme, že FC roste také na náboru z trhu a na tom, že má vyšší provize. Ti, kteří ve Fincentru jsou rostou také vědí, že rosteme i díky velmi dobrému servisu centrály a B.O. Působí zde také průběžné inovace, rozumné sledování kvality a zdravá komunikace uvnitř společnosti. Vedení se nám na druhou stranu neplete nesmyslně pod nohy při každodenní rutině, ale pouze nám dává pomocnou ruku.
    Jestliže snížíte provize, ztratí FCTR jednu ze svých konkurenčních výhod. Ve Fincentru nejsou konkurenční doložky a podobné strašáky. Nikdo nebrání lidem v odchodu za lepším, ale poradci jinam příliš neodchází. Evidentně to tedy jde i bez pohrůžek a zastrašování. Investoři na globálním trhu zpravidla nejsou úplní bezmozci a nebudou se zbavovat výhod a vystavovat se nebezpečí, takže snižování provizí nenastane. Není tajemstvím, že se investor bude snažit zvýšit hodnotu firmy v následujících pěti letech na dvojnásobek. Snižováním nákladů by se k výnosům dostal jen těžko. Bude jednodušší akcelerovat firmu k vyššímu růstu. S firmou porostou i poradci, to se blbě odděluje. Mírná stimulace k vyšším výkonům už probíhá.

    Příště si dejte větší práci při ověřování svých tvrzení. Kdybyste se podíval na investory, kteří do FCTR vstoupily důkladně, nemusel bych vás tady školit. Stačilo si zjistit, jak se ty firmy a jijich příslušná oddělení v podobných případech chovají. Zjistil byste, že mají ve zvyku koupit a držet. Slepic, které snášejí zlatá vejce, se nezbavují. Maximálně přeprodají část, aby realizovali zisk z nárůstu hodnoty společnosti a poté se soustředí na dividendu.
    Pane kolego, dejte si tu práci a informace si ověřte. Toto musím ještě jednou zdůraznit, protože podobnou slátaninu by nevymyslel ani předseda odborových svazů a ten má na mávání s nesmyslnými čísly a vymýšlení vybájených faktů tým zapálených spolupracovníků v umaštěných oblecích.

    Odpovědět

  • vymytej

    29 ledna, 2013

    vy jste dobře vymytej kolego. :) ukažte mi ty unavený zemský ředitele, kteří rostou. :)

    Odpovědět

  • FinC

    29 ledna, 2013

    Tak kolega se rozohnil, ale v zásadě má pravdu. Centrála se neplete do cesty, udržuje rozumný standard. Ten výpočet páně Belzebuba byl postavený na hliněných nohách. Mám takový neblahý pocit, že je Belzebub někým z vedení konkurenční společnosti, protože ten příspěvek cíloval jasně… Petr Stuchlík se pod ten svůj výtvor alespoň podepsal.

    Odpovědět

  • Compliance

    29 ledna, 2013

    Ani já ani Vy se nepodepisujeme. Máme k tomu své důvody. Petr Stuchlík je zainteresován a tak se podepisuje. Pravá identita zde není důležitá. Důležitá je myšlenka a tu pan Belzebub zjevně udrží:).

    Odpovědět

  • Belzebub

    29 ledna, 2013

    V klidu…Není třeba se rozčilovat.. všimněte si, že jsem nikoho neurážel, jen udělal amatérský výpočet, tak aby tomu každý rozumněl.. Třeba se pletu… jestli si myslíte, že do tohoto byznysu šli investoři čekat čtyři roky na dividendu, tak tomu věřte. To byste pak museli dohnat chybějících 40% výnosu za tyto roky z kapitálu, který do toho dají.. To by nebyla jednoduchá práce, a pokud, tak míra ziskovosti musí být oproti té současné ztrojnásobena na dalších 6 let, jinak to nedoženete… Chápu, že se ozvali středněvyšší manažeři, kteří musejí nyní věřit na „fintu“ a čekat. Lepší je věřit a čekat, než rezignovat a utéct, choval bych se stejně, a selsky zváženo mi tady něco „smrdí“ a byl bych připravený i na variantu, že to bude jinak. Komu ne a kdo ne, tak je šťastný člověk a…ať se daří :-)

    Pokud jste mě pochopil správně, pak je jasné, že provize snížit moc nepůjde, jinak jako když do vrabců střelíš… to vidíme stejně, zmínil jsem to jako těžko deklarovatelnou cestu. Zvýšit obrat o 100% je pouze oddálení cesty, protože pak musíte zaplatit ty čekací roky a zvednout dividendu o to víc… Věřím, že stimuly na výkon již probíhají, odhaduji, že budou selektivně pokračovat, tedy někomu (menšině) přidáme a někomu (většině) vezmeme.. Tím se docílí snížení výplaty provizí a nikdo to moc ani nepocítí, vezme se většině trochu – plíživě, přidá se menšině dost a ještě zbyde. Plán má konkrétní body, které budou realizovány již za dva tři měsíce a postupně nasazovány v celém letošním roce. Za chvíli humbuk odezní a jede se podle plánu. Nemyslím to špatně, zcela jednoduše a bez zbytečných řečí a okolků jsem Vám pojmenoval oč tu jde. Cílem bude dlouhodobě z FTC sát výnosy a v tom budou všichni akcionáři za jedno, přičemž ti původní se budou tvářit, jako že s tím nemají nic společného.. ale to už je škodolibý scénář. :-) Přeji všem úspěšný rok a ať se daří!

    Odpovědět

  • Compliance

    29 ledna, 2013

    Zajímavé.A reálné. Zjednodušeně, zavládnou podobné poměry jako mají dnes v OVB. Tlak akcionářů na výsledky a inovace za co nejméně peněz. OVB má ale výhodu, zvýšení provizí pro „menšinu“ je ještě v živé paměti.

    Odpovědět

  • Ucetni

    29 ledna, 2013

    Rekl bych ze se pletete. Soukrome firmy jsou nekdy ziskovejsi, treba Partners. V roce 2011 vydelali Radim Lukes s panem Borkovcem 124 milionu korun. 10% ziskovost a stejne jim jim poradci zerou ty nizke provize.

    Odpovědět

  • Compliance

    29 ledna, 2013

    Nejsem účetní a tak se možná pletu. Otázkou je, zda bude 10% stačit. A pak, náklady na rozvoj budou obrovské, nové akvizice ucítily peníze.Už nepůjdou za pár stříbrných …

    Odpovědět

  • Na odlehčenou

    28 ledna, 2013

    Tak to mně asi někdo podvedl…Před třemi lety jsem byl na pohovoru v OVB, kde mi asi cca 18-ti letý student říkal, že jsou jednička na trhu…

    Cca před rokem a půl jsem byl na pohovoru v Partners a tam říkali, že jedině oni jsou jednička na trhu…
    Ta slečna měla tak 20let cca…

    Před Vánoci mi volal nějaký pán z Kapitolu, jestli nechci investovat (asi myslel přes 7BN…výhodné…) a že jsou také jedničkou na trhu…

    Tak koho si mám vybrat?……Nebo že by někdo z nich nemluvil pravu?…

    Hezký pohodový večer…

    Odpovědět

  • Pavel

    28 ledna, 2013

    A co kdyby se každý staral o svůj business, věnoval se svým lidem, vykašlal se na vzájemný přetahování a šel svoji vlastní cestou…

    Odpovědět

  • Compliance

    28 ledna, 2013

    Něco se děje, tedy pokud opravdu vstoupil do diskuse pan Petr Hrubý (BC). V normálních situacích se takto šéfové nechovají. Napadá mě,že pan Stuchlík použil peníze od investorů na přetažení tuzemské poradenské hvězdy, pana Lukáše Štorka (napřed OVB, nyní BC). Pro BC by to mohlo být pak těžké :). A investoři v FC by mohli býti potěšeni.

    Odpovědět

  • FinC

    28 ledna, 2013

    Dobrého pomálu,pane kolego :-D. Na um a totální poradenství pana Štorka není Fincentrum připravené :).

    Odpovědět

  • Compliance

    29 ledna, 2013

    Nemohu souhlasit neboť to co přišlo (a ještě přijde :)) je kvantitativně na zcela jiné úrovni než LŠ. Ovšem skvělý vzdělávací systém (linka Šavel Pavel)dokáže prý divy!

    Odpovědět

  • Jan Lener

    28 ledna, 2013

    Milý Compliance, děje se to, že redakce Investujeme.cz již v pozdním odpoledni nereagovala na naše výzvy ke zveřejnění textu. Obvykle je k dispozici Petr Zámečník, ale ten je nyní jako na potvoru měsíc na dovolené. Využili jsme tedy prostor zde.

    Odpovědět

  • Compliance

    29 ledna, 2013

    A proč jste tak spěchali, pane Lenere? To hoří?

    Odpovědět

  • Jan Lener

    29 ledna, 2013

    Hezký den, pane Compliance, ano jde o urgentní záležitost. Je to srozumitelné?

    Odpovědět

  • z pojišťovny

    29 ledna, 2013

    Urgentním rozumím třeba infarkt nebo mrtvici,pane. Co je na dopisu Petra Hrubého „urgentního“,pane Lenere?

    Odpovědět

  • Jan Lener

    29 ledna, 2013

    Petr Stuchlík v rozhovoru mluví o Petrovi Hrubém a neříká tam pravdu, ohýbá skutečnost. Je snad pochopitelné, že rychlost obrany je stěžejní. Čtenáři nemají k pravdivým informacím jiný přístup a mohli by ty řeči považovat z a pravdivé. To je trochu komunikační mrtvice, co myslíte? Proč Vám vadí, že se bráníme a uvádíme věci na pravou míru rychle?

    Odpovědět

  • Compliance

    29 ledna, 2013

    Mně to až tak nevadí, nemám žádný vztah k FC ani k vám. Naprostá většina čtenářů (znalých) tohoto internetového media pana Stuchlíka zná a ví, že nadsázka, arogance, škodolibost a (morální) flexibilita :) jdou u něho ruku v ruce s vysokou inteligencí. Musí se hodně bavit. Přesvědčené nepřesvědčíte žádnými fakty, prosťáčci tomu stejně nerozumějí a poradci vytvářející miliony (o kterých píšete) to tady nečtou. Pracují. A novinářům, šéfům vaší sítě, kamarádům z golfu, ředitelům konkurenčních firem a kolegům z vašich dvou asociací to můžete poslat mailem nebo SMS. Hezký den.

    Odpovědět

  • FinC

    29 ledna, 2013

    Souboj potrefených hus pokračuje :). Připadám si tady jako při sledování diskuse v parlamantu. Uvadějí se věci na pravou míru, brání se pravda, nastavuje se zrcadlo. Vzduchem už nám nelétají lži, ale nepravdy. Některé reakce už zavánějí hysterií, blíží se nevýhra. Čekám, že se někdo ujme ochraňování národních zájmů.

    Odpovědět

  • Honza

    29 ledna, 2013

    Chováte se, jak malí kluci :-D Celý internet je plný různých polopravd nebo lží. To píšete do každé diskuse a uvádíte věci na „pravou míru“? Uvědomte si, že všichni (FC i BC), kteří tady píšete, zastupujete velké společnosti. Jste na vysokých postech a opravdu je nutné, abyste se snižovali k takovým trapným debatám v diskusi na v podstatě bulvárním serveru? Myslíte, že díky těmto příspěvkům na Vás někdo změní názor? Nebo že by si někdo řekl „aha, tak ono je to ve skutečnosti vlastně úplně jinak, chudáci např. BC“? Nevšiml jsem si, aby např. generální ředitel ČEZu, psal do diskusí, kde lidé nadávají na ČEZ apod.

    Odpovědět

  • Kolega

    29 ledna, 2013

    Pane Lenere, jako tiskový mluvčí pana Hrubého se vám to moc nepovedlo. Už raději mlčte.

    Odpovědět

  • Compliance

    29 ledna, 2013

    Já jsem zde za zábavou, Vy pane Lenere pracovně. Pokud je to opravdu urgentní,pak máte jistě vlastní informační kanál ke svým lidem. Zbytku světa by ona urgentnost měla být skryta. Možná se ale hraje hra, které nemusím rozumět, plán v plánu či co? Pak jste buď velmi schopný nebo totálně vystrašený. Já vím, že pan Petr Hrubý je náročný šéf!

    Odpovědět

  • Jirka

    29 ledna, 2013

    Víte, já jsem se od dob zavedení internetu držel toho, že jsem si sám nalézal informace na internetu, z důvěryhodných zdrojů.
    Proto bych doporučil jako zdroj ministerstvo financí, které má o všech společnostech přehled. Kdo je obratově největší? Já to vím a vědí to i všichni v oboru, jen většina nemluví pravdu :)

    Odpovědět

  • 29 ledna, 2013

    Něco jako „důvěryhodný zdroj na internetu“nee­xistuje.

    Odpovědět

  • Petr

    29 ledna, 2013

    roč platit poplatky za to, abych vůbec mohl investovat? Většina poradců a rádoby analytiků se pouze veze na vlně velkých jmen, sami však investicím vůbec nerozumí. Investuji také a neplatím žádné poplatky, jak za vstup, tak za správu! Rád se s vámi podělím této investici. Petr, pesek1299@seznam.cz

    Odpovědět

  • partners

    29 ledna, 2013

    takže nyní jsme vlastně vítězové testu jako nejlepší poradci pro penzi, když Stuchlíkovi odečtu body za transparentnost společnosti. :)

    Odpovědět

  • OR

    29 ledna, 2013

    Jasně, jste jedničky :-). Počkat, zapomněl jsem na listinné akcie na majitele… Snad příště.

    Odpovědět

  • partners

    29 ledna, 2013

    jasný, za to byly body strhnuty a to se s akciovým programem bude letos měnit. a teď jsou za to strhnuty peníze Fincentru, protože kdo ví, komu to prodali. jestli to náhodou rovnou nevlastní nějaká pojišťovna.

    Odpovědět

  • Nikdo

    29 ledna, 2013

    Tak pan Hrubý už dal své vyjádření na titulku http://www.beok.cz. Pro jistotu se k tomu nesmí dávat komentáře. Čeho se tolik bojí, víte to?

    Odpovědět

  • Anna

    29 ledna, 2013

    Jeho vyjadrenie je tam uz od vcera vecera. Najskor bolo tam a potom tu. Upozornil ma na to byvaly kolega. Neverila by som, ze sa rozputa takato diskusia, ktora mala byt riesena diskretne a nie takto verejne.

    Odpovědět

  • ex

    29 ledna, 2013

    Tiez si z Broukera odisla? Kam? Do Finka lebo MFC?

    Odpovědět

  • Anna

    29 ledna, 2013

    Uz som dlhsie mimo financii, ale dianie ma zaujima nadalej.

    Odpovědět

  • Hurvínek

    29 ledna, 2013

    Všichni ostaní jsou v klidu, jen 2 zástupci BC reagovali:-).
    I to může o něčem svědčit.

    Odpovědět

  • Poradce Fincentra

    30 ledna, 2013

    Pane Petře Hrubý, buď lžete nebo jste neinformovaný. Tím by se hodně vysvětlilo.

    Na Vašem webíku píšete


    Společenská událost roku

    V sobotu 23. ledna 2013 proběhl v krásných prostorách hotelu Marriott v centru Prahy III. reprezentační ples finanční skupiny Broker Consulting. Během celého večera hrála k tanci i poslechu kapela Moondance Orchestra Martina Kumžáka se skvělou zpěvačkou Dashou.


    AHA!

    25. ledna mělo Fincentrum Ples v Opeře. Ve Státní opeře v Praze, hrál Symfonický orchestr Českého rozhlasu, Orchestr Karla Vlacha, Balage band s Danem Bártou, sólisti zpívali a Balet Národního divadla tančil. Zemští ředitelé měli limuzíny s řidičem, moderoval ten slovák co moderoval Československo hledá talent.

    Byla to nejluxusnější večerní párty, co jsme s manželkou v životě zažili, i když máme už čtyři křížky.

    Takže, až bude někdo porovnávat Broker consulting a Fincentrum, mám to jednoduché. Je to jako váš ples v hotelu a náš ve Státní opeře!

    Je to jako Dacia a BMW, ale vy byste klidně tvrdil, že Dacia je nejlepší auto na světě.

    Děkuji, hodně jste mi zjednodušil práci!
    Poradce Jaroslav

    Odpovědět

  • Poradce Fincentra

    30 ledna, 2013

    To mělo být pod příspěvkem pana Hrubého

    Odpovědět

  • Compliance

    30 ledna, 2013

    Nejkrásnější tečka za skvělou diskusí.Pan Jaroslav má můj obdiv. Na něj ani pan Jan Lener nemá :). Děkuji

    Odpovědět

  • z pojistovny

    31 ledna, 2013

    Lukas Stork to jako hlavni hvezda Plesu daleko prekonal. Pan Jarda netusi, co ten tam s Petrem vyvadel. Jinak by ho menoval na prvnim miste mezi solisty!

    Odpovědět

  • Honza

    30 ledna, 2013

    To jsou kecy :-DDD A kdo měl ještě lepší ples a více limuzín než fincentrum coo? :-DD

    Odpovědět

  • Taky Honza

    30 ledna, 2013

    Honzo Lenere, už se v tom nešťourejte, víc to potom smrdí.

    Odpovědět

  • XXX

    31 ledna, 2013

    Tomu se říká závist:)… A tu si musíš zasloužit:)

    Odpovědět

  • LUKÁŠ ŠTORK

    31 ledna, 2013

    http://broker­consulting.raj­ce.idnes.cz/I­II._reprezentac­ni_ples_finan­cni_skupiny_Bro­ker_Consultin­g/#Broker13–638.jpg

    Lukáš Štork ukazuje panu Hrubému kam dál!!!! To je fór, díky žeste si ho vzali!!!

    Odpovědět

  • Bodo

    1 února, 2013

    A na vedlejší fotce ukazuje, jaké jim nadělá průsery…

    Odpovědět

  • poznamka

    31 ledna, 2013

    23.1.2013 byla středa

    Odpovědět

  • Insider

    31 ledna, 2013

    Víte někdo bližší informace o tom, že pánové bývalí majitelé připravují novou firmu, která bude poskytovat půjčky? Financovat to budou pomocí fondu (kvalifikovaných investorů, takže na hraně zákona), který budou prodávat v IŽP poradci. Budou zřejmě inkasovat zhruba 150 % p.a. na těch půjčkách, ale klienti dostanou zhruba 6–8 % ale s obrovským rizikem. Je to nevídaný morální rozpor, hlásat na jedné straně poradenství a na druhé ožebračovat lidi půjčkami. A poradci budou zas jen ovce naplňující plány. Ti s rozumem už balí kufry. A kdyby to někomu nedocvaklo – je to fakt hustý.

    Odpovědět

  • poradce

    31 ledna, 2013

    provident2 :) Z čeho se asi bude financovat akciový program fincentra, že :)

    Odpovědět

  • XXX

    31 ledna, 2013

    Ale no taaak… Sám víte, že takto to nefunguje… Že akciový program profinancuje investor:)… Běžná praxe…

    Odpovědět

  • insider

    31 ledna, 2013

    akciový program hlavně znamená, že si ty lidi MOHOU koupit akcie a hodně důležité je za jakou cenu. spíše to tedy financují kupující – tedy LD, RD.

    Odpovědět

  • Radim

    5 února, 2013

    Tohle poradci asi neřeší. Důležité je, že mají co prodávat. Jestli má někdo na jedné straně firmu s poradenstvím a na druhé si chce udělat firmu na spotřebáky, tak je to sice výsměch filozofii, ale na tomhle trhu jsme už viděli věcí…Ve Fincentru tu filozofii neberou vážně, alespoň s kým jsem mluvil, tak mi to potvrdil.

    Odpovědět

  • Spolupracovnik FC

    5 února, 2013

    Ne, filozofie je pro nás důležitá a tohle se určitě nemůlže stát. Vždyť děláme opravdové poradentsví a lidem půjčky naopak vždycky rozmlouváme. Alespoň já to tak dělám. Jasně občas klienty pošlem do banky pro spotřebák, když potřebujou, ale moc se to neděje.

    Odpovědět

  • Sider

    5 února, 2013

    Aha, zase jeden naivka. Jasně a dárky nosí Santa Claus do punčochy. Co vám všechno přines loni? :-D :-D :-D Internet snese všechno. Má ale jednu nevýhodu, koukněte na tohle velkohubé prohlášení!http://po­radci-sobe.cz/poradenske-firmy/fincentrum-slavilo-10-let-do-dvou-let-chce-byt-nejvetsi/

    Všechno se dá dohledat.

    Odpovědět

  • Ekonom

    31 ledna, 2013

    Všem diskutérům doporučuji dnešní EKONOM v něm rozhovor s Luborem Žalmanem. Bez emocí a s nadhledem.

    Odpovědět

  • Partners poradce

    31 ledna, 2013

    Ted aby Partners dali do vedeni nekoho schopnejsiho, nez je ten autista a popleta Kohout, co jen drepi u twitteru nebo si pise po nocich novaustava.cz, misto aby pracoval, ze @KohoutPavel? Nejakyho skutecnyho bankere, ne jen toho, co si na to medialne hraje! Partners seberte se!

    Odpovědět

  • IQ

    31 ledna, 2013

    Tak to je prasárna, jak sviňa. Na jedný straně si dělat firmu na půjčky, přetahovat lidi od Providentu a na druhý straně to nechat prodávat finanční poradce. Zdá se, že jistota a důvěra se na tomhle trhu hledaj dost těžko teda.

    Odpovědět

  • IQ

    31 ledna, 2013

    Tak poradci Fincentra už se začínají rozhlížet a vymýšlejí plán B. Hromadný exodus bych hned nečekal, ale po trhu se rozjeli schůzky a oťukávají se všechny Insie, Trusty, Consultingy a Partnersáci. Vyšší ředitelé dělají jakoby nic, snaží se udržet svoje lidi v klidu, ale nižší šarže cítí svou šanci na lepší budoucnost. Kdo odejde první natáhne nejvíc lidí na sebe. Chytré a přesně takové, jak se to naučili, když do firmy šli.

    Odpovědět

  • Ivana Č.

    31 ledna, 2013

    Přání otcem myšlenky, že, Petře?

    Odpovědět

  • XXX

    31 ledna, 2013

    Přidávám se, že toto by byl zbožný sen konkurence, avšak osobně jsem zaznamenal spíše obrácený efekt… Ano více schůzek, avšak z opačného důvodu…

    Odpovědět

  • Radim

    5 února, 2013

    Ano, je to zbožné přání konkurence, které se ale krásně mění v realitu. Některé malé přestupy jsou už nachystány a upečeny. 2 skupinky jednají s BT, další s P a BC. I když se tady bude Petr Stuchlík angažovat a odpovídat anonymně na každý příspěvek, stejně to nezachrání.

    Odpovědět

  • František Novák

    5 února, 2013

    Tak co bouchá pan Chotovinský s družinou? A co na to slušní zemáci ve FC?

    Odpovědět

  • anonym

    13 dubna, 2018

    Toto zbožné přání a tvrzení také moc nevyšlo, co?

    Odpovědět