Úspěšný finanční poradce musí mít dokonalý přehled
Stačí si uvědomit, jak složitě to možná se svými klienty nebo kolegy děláte. Potkáváte se osobně, komunikujete telefonicky, e-mailem a třeba i přes Facebook. Někdy zoufale procházíte desítky starých e-mailů a hledáte důležitý návrh smlouvy, jindy ani nevíte, kam jste si informace poznamenali. Data máte rozházená na mnoha místech, tříštíte pozornost mezi kalendář, e-mail, úkolovník, excel a ještě třeba nějakou interní diskuzi. Občas kvůli tomu i zapomenete a promeškáte termín. V komunikaci mezi kolegy je chaos a hádáte se, kdo za co může. Do toho nemáte čas a neustále vás uhání další klient, který neví, kdy a kde vás rozumně zastihnout. Je tohle efektivní systém?
Zamyslete se nad lepším řešením
Pokud chcete být jako finanční poradci úspěšní dlouhodobě, je řešení vlastní efektivity a produktivity na místě. A to se netýká jen vás, ale i vašeho týmu – jen precizní řízení přináší špičkové výsledky. Potřebujete proto nástroj, který funguje vždy a všude, dopřeje vám perfektní přehled a kontrolu a jako bonus třeba ještě ušetří desítky hodin měsíčně. Zajistí konec tomu všemu zdlouhavému procházení starých e-mailů. Už žádné zapomenuté termíny. Pryč se vším tím hledáním, kde jsou výpočty pro nejdůležitějšího klienta. Nemá smysl se trápit a přicházet o čas a peníze jen proto, že jste zatím nenašli lepší alternativu. Teď si zkuste představit dokonalý nástroj…
Komunikace pro nové tisíciletí
Představte si jedno místo, kde se spojí všechny potřeby vás a celého týmu. Vytvoříte si složku ke klientovi a uložíte do ní všechny podklady, přidáte poznámky a nahrajete související soubory. Smlouvy, nabídky, faktury… Vy, klient i vaši kolegové můžete vše komentovat, doplňovat a řešit bod po bodu. O každé sebemenší změně ihned víte, protože vám zabliká notifikace nebo dorazí zpráva na e-mail. Když vám něco sejde z očí, snadno vše najdete díky fulltextovému vyhledávání. Řídíte-li vlastní tým, jednoduše rozdáte úkoly, nastavíte termíny a na výkazu času pak přesně vidíte, jak dlouho a komu která práce trvala. Částku pro fakturaci pak spočítáte jedním kliknutím. Líbilo by se vám něco podobného?
Řešení existuje
Máte štěstí, tenhle nástroj skutečně existuje. A je dokonce od českých tvůrců. Po ruce má člověk vše, bez čeho se neobejde a může tak dokonale řídit celou práci i svůj tým. Jmenuje se Freelo, je zdarma a používají ho stovky podnikatelů, týmů či poradců, kteří chtějí pracovat efektivně a mít precizní přehled. Přidáte se k těm úspěšným i vy? Mrkněte se na Freelo.cz.