CZK/€ 25.120 -0,02%

CZK/$ 24.168 +0,07%

CZK/£ 30.274 -0,62%

CZK/CHF 27.020 +0,27%

Vladimír Švorba: Nejsem blázen, abych se dobrovolně vzdal svobody

 


 

Napsal jste článek „Proč jsem odešel z Partners“, který vzbudil masivní ohlas. Co vás k napsání tohoto článku vedlo?

Vedla mě k tomu jedna zásadní věc. Od bývalých kolegů z Partners jsem se doslechl informace o mé osobě, které se nezakládají na pravdě. Podle těch informací jsem měl utéct za lepším, zradil jsem firmu a přebouchávám smlouvy, přičemž už jsem měl stihnout přebouchat prakticky všechny své klienty. A prý také přetahuji lidi. Z tohoto důvodu jsem se rozhodl článek napsat.

Musím ale uznat, že pokud by nebyla  nová mandátní smlouva, tak bych tyrkysové brýle pravděpodobně do dneška nesundal a z Partners bych neodcházel, protože impuls pro srovnání podmínek na trhu by nepřišel.

Mandátní smlouva, která měla změnit váš vztah ke společnosti Partners, byla hlavním spouštěcím momentem, proč jste začal uvažovat o odchodu?

Je to tak, byl to ten hlavní impuls. Kdyby byla firma Partners opravdu tak skvělá, tak nechápu, proč by si nás chtěla takto zavázat. Nejsem blázen, abych se dobrovolně zavázal k takovým sankcím a de facto podepsal bianko směnku – vyčíslení ceny vzdělávání není součástí mandátní smlouvy, ale je její přílohou a může se kdykoli změnit, stejně jako se měnily třeba provizní podmínky.

Někteří anonymní přispěvatelé v diskusi pod vaším článkem uváděli, že důvod vašeho odchodu vidí jinde – vidí ho v tom, že jste nebyl úspěšný v Partners. Dokonce jste byl sesazen z manažerské pozice.

REKLAMA

Když jsem v roce 2008 do Partners šel, nechtěl jsem být manažerem a ředitelem. Po několika letech mě k tomu mí vedoucí přesvědčili, sestavil jsem tým, napsal požadovaný výkon a na pozici M1 se dostal. Vydržel jsem tam přesně 15 měsíců, ale pak jsem už neměl motivaci ani snahu se na této pozici udržet a výkon jsme „nehonili“.  A já jsem se tedy nechal „ponížit“ na finančně stejně ohodnocenou pozici VIP consultant, na kterou jsem splňoval požadavky dle kariérového plánu.

Takže pokud se tedy za úspěch považuje udržení na nějaké pozici za každou cenu a nebo růst v kariéře, tak jsem moc úspěšný nebyl. Úspěch ale každý vnímá jinak.

Z Partners jste odcházel sám, nebo i s nějakou strukturou?

Jelikož jsem byl samostatný poradce, tak jsem odcházel sám. Ale spousta kolegů také skončila.

Vraťme se na počátek. Co vás do společnosti Partners přivedlo?

Byla to shoda okolností. Necelé tři měsíce jsem pracoval v Mexx Reality, kde jsme měli 14denní vzdělávací kurz a výplata měla přijít až za první dva měsíce, tedy v polovině 3. měsíce. Podmínky ale nedodrželi, řekli nám, že jsme nedodělali ten kurz a že nám dají jen polovinu z toho, co nám slíbili – a že z oddělení rodinných domů půjdu na pronájmy a přijdu o rozdělané zakázky. To jsem samozřejmě nevzal a šel jsem pryč, i když jsem pak nedostal ani korunu.

K Partners jsem se pak dostal díky mému životopisu  na Jobs.cz. Nabídku na pohovor jsem přijal, na pohovoru jsem „uspěl“ a šel jsem do záškolu.

REKLAMA

Ve společnosti Partners jste byl mnoho let spokojený. Co považujete na systému společnosti za nejlepší?

Nejlepší? Těžko říct. Partners jsem hodně vděčný, ale to, co mi Partners dalo, jsem si zaplatil. Myslím si, že relativně dost draze, ale to je minulost. A je třeba se dívat do budoucnosti, minulost už nezměníme. Z člověka, který financím vůbec nerozuměl, jsem se vypracoval v jednoho z dobrých finančních poradců v ČR. Není to ale samozřejmě jen zásluha Partners, ale je to i díky tomu, že jsem já osobně chtěl a pracoval jsem na sobě a stále na sobě pracuji. Dokonce jsem omezil i tu svoji aroganci a rýpavost, když vezmu rok 2008 a současnost, tak je to tak o 70 % lepší.

Co vám z podpory společnosti Partners bude po odchodu od společnosti nejvíce chybět?

Myslím si, že mi nebude chybět vůbec nic.  Systémy IT a reklama „Klauni“ apod., to mi chybět nebude, protože z toho člověk nic neměl. Navíc tam byla zvýšená administrativa, která je v konkurenčních firmách podle mých zjištění podstatně menší. Možná mi budou chybět analýzy Dušana Šídla, ale ten už je vlastně taky pryč.

Nevěnoval jste se pouze finančnímu poradenství, ale jste také autorem článků z oblasti finančního trhu a finanční gramotnosti. Co vás přivedlo na tuto dráhu?

Zkušenost z praxe a z terénu. Jedné mé klientce – kamarádce dealerka z jedné stavební spořitelny chtěla bezdůvodně navýšit cílovou částku, i když měla naspořeno řádově 120 tis. Kč a cílovou částku 300 tis. Kč.

Díky této zkušenosti jsem začal psát články nejprve na Finmag.cz, a poté, když Partners koupili zpátky Peníze.cz, tak i tam.

REKLAMA

Nyní hledáte nové umístění. Když jste odcházel z Partners, po jakých společnostech jste se poohlížel, kam byste mohl jít?

Oslovil jsem společnosti, kde znám některé lidi, protože nejsem jediný, kdo z Partners odešel. Někteří kolegové mají vlastní firmu, ať již pod Broker Trustem nebo Insií. Zjišťoval jsem podmínky ve Fincentru a Broker Consultingu.

Nezjišťoval jsem, jaké podmínky jsou v OVB, protože jméno té společnosti považuji za hodně špatné, ani AWD, dnes Swiss Life Select, protože tam nikoho neznám. A nedíval jsem se ani na ZFP akademii.

Jednu z menších společností pod Broker Trustem založit také Zdeněk Simaichl, který odešel z Partners před několika lety… 

Když Zdeněk Simaichl odešel, také jsem o něm slyšel informace, že práci v Partners dělal špatně. A přitom byl jednou z mediálních ikon, který vystupoval v novinách i rozhlasu, možná byl i v televizi. Osobně se s ním ale neznám.

Budete se i nadále věnovat finančnímu poradenství individuálně, nebo začnete budovat strukturu?

Strukturu budovat nezačnu. Tato práce mě nenaplňuje. Nebaví mě neustále lidi motivovat, radši se budu věnovat své klientele a svému vlastnímu obchodu, kde si člověk dokáže ovlivnit jak výdělek, tak proplacenost. Jedna z mých vlastností je  „extrémní“ zodpovědnost a ta budování moc nepomáhá.

Máte již favorita, kam půjdete?

Ještě nejsem definitivně rozhodnutý.  Díky získaným zkušenostem z tak tvrdého byznysu, jakým finance bezesporu jsou, snad ale vyberu správně. Budu se ale snažit plnit své cíle, nikoliv cíle mých vedoucích.

Děkuji za rozhovor.

Loading

Vstoupit do diskuze 157 komentářů


Související články

Zkontrolujte si před koncem roku, zda vám neutíkají některé příspěvky či zvýhodnění

Do konce roku zbývá už jen několik dnů. Vyplatí se proto věnovat pár minut kontrole, zda za letošní rok využijete všechny výhody doplňkového penzijního spoření, stavebního spoření nebo letošní novinky – dlouhodobého investičního produktu. Zkontrolujte si, jestli vám neutíkají některé příspěvky či zvýhodnění.

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

20. 12. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • xradom.cz

    25 července, 2015

    pane Švorbo, zajímá mne upřímně kam jste odešel – do jaké společnosti a jaký je rozdíl ve fungování v rámci Partners a u Vás nyní, Jsem u Partners jako M2, bohužel naprosto bez lidí – odpadla mi celá struktura naprosto a proto uvažuji o změně. Děkuji

    Odpovědět

  • ...

    30 září, 2013

    http://www.you­tube.com/watch?v=mLnfk6t­pyNw

    Odpovědět

  • 19 srpna, 2013

    Já článku pana Švorby věřím a víte proč ? Protože se k němu dodnes nevyjádřil nikdo kompetentní od Partners, třeba osobně Petr Borkovec. No a pokud se k tomu vyjadřovat nechce, tak má k tomu asi pádný důvod…že by na článku pana Švorby přece jen trochu té pravdy bylo ? Kdo ví, ale nečinnost ve smyslu nevyjádření se a strkání hlavy do písku zavdává k těmto úvahám důvod…ve finále to Partners škodí 2× tak více. ale budiž, jejich volba.

    Odpovědět

  • vasek

    19 srpna, 2013

    A nemůže být důvodem nevyjádření se snaha o vyhnutí se těmhle nesmyslným půtkám a slovním tahanicím(?)…
    Ať by bylo jeho vyjádření jakékoliv, strhlo by to akorát další lavinu vzájemných urážek, obvinění a osočování…
    A hlavně, jako přední manažer významné společnosti v oboru by se měl přeci jen věnovat něčemu jinému než článku zhrzeného jedince, který se „vyplakává“ na bulvárním serveru konkurence, nemyslíte? – To platí všeobecně…

    Odpovědět

  • PetrB

    20 srpna, 2013

    Ne, nemůže to být důvodem, to je vskutku laciný argument. Seriózní společnost se vyjádří vždy, na případné výpady, urážení a osočování již následně nemusí reagovat. Nevyjádřením totiž vzniká daleko více pochybností a otázek, než vyjádřením a poukázáním stanoviska.

    Odpovědět

  • Radek

    19 srpna, 2013

    Moc děkujiza tento článek, jsem v Partners 4 roky, a díky tomuto článků mě volalo tolik lidí, že to bylo neuvěřitelné. Spousty z OVB a jiných společností. Z většiny se stali noví spolupracovníci a z některých klienti.Takže díky moc za reklamu a budu rád když pan Švorba napíše další lži, které nám zvednou popularitu. R.

    Odpovědět

  • PetrB

    19 srpna, 2013

    Moc děkuji za tento článek, díky tomuto článku mě volalo tolik lidí, že to bylo neuvěřitelné. Spousty z OVB, Parners, Fincentra, Broker Consultingu a jiných společností. Z většiny se stali noví spolupracovníci, kteří nyní pracují pod brokerpoolem a z některých klienti.Takže díky moc za reklamu a budu rád když pan Švorba napíše další pravdivé a autentické svědectví o tom, jak to chodí v těchto dnech v Pááártners. Díky jeho článku začínají až nyní mnozí poradci zjišťovat, za jakou almužnu pracovali a jaké provizní ohodnocení jim nabízejí brokerpooly. A zjištění, že lze dostávat za tutéž práci od brokerpoolu i o 300% vyšší provize je nádherné, nemyslíte ? R.

    Odpovědět

  • abc

    19 srpna, 2013

    Já musím panu Švorbovi za jeho článek poděkovat, protože mě minimálně donutil k přemýšlení nad tím, kolik je na tom, co napsal, pravdy. V Partners pracuji necelé dva roky a spoustu věcí jsem tušila, třeba to s těmi provizemi nebo rádoby nízkonákladovými produkty. Nyní řeším spolu s dalšími čtyřmi kolegy incognito odchod pod brokerpoolovou organizaci, protože ten rozdíl na provizích, to mi skutečně vyrazilo dech a kolegům taky. Lepší životní pojištění a investice už nosíme přes domluveného člověka do brokerpoolu a takové ty běžné malé věci stále do Partners, aby bylo vidět, že neděláme úplné nic. Dalším šokem pro nás byly následné provize, vůbec jsem netušila, jak obrovské peníze v tom jsou. Takže já sama za sebe jsem za článek pana Švorby ráda, otevřel mi oči a jsem mu nesmírně vděčná za to, že jsem to zjistila už teď a né za pět let, jak tu někdo psal. Spolu se mnou jsou rozhodnutí odejít další čtyři kolegové a věřím, že mnozí další mají minimálně velkého brouka v hlavě. Pane Švorbo, děkuji za Váš článek a za to, že jste mi pomohl otevřít oči :0)

    Odpovědět

  • Honzíček

    19 srpna, 2013

    Pro hlupáka každý hloupý, že?

    Odpovědět

  • neporadce

    19 srpna, 2013

    Radku, že Vy jste si dal před tímto příspěvkem b(B)rko? Jinak se to nedá vysvětlit, doporučuji změnit matroš …

    Odpovědět

  • insider

    5 srpna, 2013

    No, úžasný pan Švorba, který nechtěl být otrokem, tak v okamžiku, kdy není již pod kontrolou předělal již v tomto okamžiku svým klientům 17 pojistek.
    Gratuluji a věřím Vaším ideálům :-(

    Odpovědět

  • Jiří

    5 srpna, 2013

    Jestli Partners chtěla udržet kmen, nebo chtěla finanční částku, tak to dokážu pochopit.

    Odpovědět

  • vasek

    5 srpna, 2013

    Jak to myslíte?

    Odpovědět

  • Jiří

    5 srpna, 2013

    Když zprostředkovatel musí zaplatit za svobodu, když společnost drží provize nebo nechtějí přepsat kmen klientů, tak se většinou přebouchává. Partners děla drahoty, když někdo odchází,, klidně běž, ale zaplať “ Pak se nedivme, že nasraní zprostředkovatelé zruší smlouvy a nahradí je konkurenčním produktem.

    Odpovědět

  • sakra

    5 srpna, 2013

    A kde je pak etika , to je neomluvitelné poškození klienta. Ale znám důvody jsem z Partners a jediné co udělala moje kolegyně když utekla do Fincentra, protože jí slíbili tučnou odměnu, ale fakt tučnou za to že přejde, tak udělala to stejné. Když jsem řešil proč, tak mi řekla že musí rychle vytvořit produkci, aby ty peníze nemusela vracet. Naštěstí to zrušila svým kamarádům a kamarádkám, manželovi a sobě. No nic, mohla platit dle mandátky sankce, ale neurgoval jsem to. Nemám proč, poškodila své známé, buduje si své jméno a hlavně takový lidi bych ve firmě nechtěl. Takže není divu, že on to udělal taky. Musel se obratem vyplatit z přestupného a nejrychlejší je to na stávajících klientech, etika neetika 🙁 Ať píše o čemkoliv tady to bylo jen o prachách. A jinak nejlepší peníze dávalo Fincentrum před prodejem, potřebovali nárůst a to mě slibovaly hodně, ale nešel bych tlačily by jen na umělou produkci a to kurví byznys

    Odpovědět

  • PetrB

    5 srpna, 2013

    Zajimavé jak tady nejaký chytrák napíše něco co není pravda a hned se objeví hromada dalších kecalů kteří hned přidají historku o tom jak někdo šel do jiné firmy a hned prebouchal smlouvy :-) Za 1. Vím že VŠ nepredelal ani jednu smlouvu 2. Když jsem odešel z Partners a přesto že jsem obešel všechny své klienty a oni podepsali zrušeni souhlasu s osobními údaji pro P a že chtějí byt nadále mými klienty přestože nejsem už v P ( to proto abych splnil podminky mandátní smlouvy) tak přesto dva mesice po mem odchodu obvolali dva nováčci z P me klienty s tím že dostali na starost mé klienty a bla bla bla , myslím že oni i jejich vedoucí musí být totální zoufalci kteri porad buduji ale klienta těžko najdou , protože i když vedi ze jsem zůstal v oboru , starám se dal o své klienty a presto je zkoušejí přemluvit ke schůzce , nějak nechápu co tam jako chtějí dělat ? Když vidí ve Fipu co klient ma , vidi tam i analýzu tak jediný důvod co u klientu chtějí je prebouchat me smlouvy a bohužel se to děje běžně :-( už jsem přestal vidět rozdíl mezi P a OVB bohužel :-(((

    Odpovědět

  • Krbec

    5 srpna, 2013

    A to, že za přestup do Fincentra se dávají prachy, vám řekl kdo? Borkovec, Lukeš, Maroušek nebo kdo? Pokud umíte alespoň trochu počítat, tak si spočítejte, jaká kravina to je. A přestaňte už dělat Borkovcovi ovci.

    Odpovědět

  • ...

    6 srpna, 2013

    Mně je nabídli také a nejsem jedinej, nabízeli to před prodejem Fincentra, aby mohli investorům ukázat nárůst, byla to fakt masivní kampaň… Fakt ostuda

    Odpovědět

  • ...

    6 srpna, 2013

    Hele mistře, pouzivejte si laskavě svúj nick..

    Odpovědět

  • Mr. Carwash

    7 srpna, 2013

    Kdo ti co nabizel ty kokto? Zase jen kecy pro vyplach tyrkysovych mozecku 16+.

    Odpovědět

  • Ekonom

    16 srpna, 2013

    Fincentrum dává za přechody prachy, říkáte. Kde na to berou, když mají stejné provize jako ostatní? Teda Brko otrokům říká, že Partners mají menší provize, jasně :). Když Stuchlík a Nejedlý dávají za přechody prachy, pak mi z toho vyplývá, že si je Lukeš a Borkovec nechávají. A tyrkysové mozečky jim za to pacičkama nadšeně tleskají. Hurááá!!’m

    Odpovědět

  • jj

    17 srpna, 2013

    Jasně děje se to tak Fincentrum má největší nárůst z nákupu lidí, byla a je to jejich stálá metodika. Braňte se jak chcete. Mohl bych jmenovat jednotlivce i skupiny. Někdo dostal prachy, někdo pozici. Jen v Brně je tři prdele oblastních ředitelů bez výkonu a lidí, dosazené pozice. Hnus. Někdo z výnosů firmy investuje do nákupů lidí, někdo do projektů, víme kde se co děje, tedy vzbuďte se všichni a místo přesvědčování se zapojte do kvalitního poradenství, které je skvělým byznysem a bude stejně jako ve světě. Prostě trend doby

    Odpovědět

  • PetrB

    17 srpna, 2013

    Nejdříve si prosím ověřte, zda pan Švorba nastoupil či má nastoupit k Fincentru. Ušetřím Vás hledáním odpovědi: nenastoupil a ani nenastoupí, vše jsou to jen fámy, cílené pomluvy a spekulace a hádejte od koho ? Komu nejvíce leží v žaludku jeho odchod ? Komu nejvíce leží v žaludku odvaha, se kterou se rozhodl popsat zde na ICZ svoji anabázi ? S průměrným IQ na to příjdete sám. Pan Švorba se jistě dívá po svím dalším působišti, ale MLM to zajisté nebude, na to vezměte jed.

    Odpovědět

  • Jiří

    6 srpna, 2013

    Když se firma bude chovat jako prase, budou se tak chovat i zprostředko­vatelé. Ne vždy znamená změna poškození klienta, ne vždy řešení Partners je řešení nejlepší. Lidé odejdou a zjistí, že to jde udělat lépe. Někteří jsou strašně naivní a myslí si, že klient musí mít produkt do konce života, ale trh tak ve skutečnosti nefunguje. Produkty se neustále zdokonalují, trh nutí klienty pořád něco měnit, proto firmy mohou dlouhodobě fungovat. Co dělá Partners? Přijde nováček a přebouchá smlouvy doma, pro více bodů, nebo jednotek, pak odejde, a opět přebouchá smlouvy, tak to funguje a proto společnosti dělají opatření, paradoxně situaci ještě zhoršují.

    Dám Vám otázku, proč si myslíte, že v Partners klienta nepoškozujete? Protože to řekl Petr nebo jiný ředitel, proč si myslíte, že to děláte nejlépe? Partners přebouchává smlouvy stejně tak jako konkurence, všichni si můžeme podat ruce. Někdo to dělá lépe, někdo hůře a to je jediný rozdíl.

    Odpovědět

  • Ondřej

    23 července, 2013

    Pan Švorbo,

    fandím Vám. Pevně věřím, že další cestu zvolíte správně. Je to jedna z cest Fincentrum nebo Broker Consulting. Hodně štěstí při výběru.

    Odpovědět

  • neporadce

    23 července, 2013

    Pokud nechce tvořit strukturu a věnovat se svému obchodu, tak by musel být úplný mentál, aby šel zase zpátky do MLM, nemyslíte ?

    Odpovědět

  • Jiří

    25 července, 2013

    Strukturu si může tvořit i mimo MLM, jen bude mít více možností.

    Odpovědět

  • Mirek

    19 července, 2013

    pro PetraB:

    certifikační zkouška stojí pouze 5k. Pokud ovladate to, co je potreba k nejrozsirenejsimu certifikatu v oboru v Evrope, nemusite na pripravny kurz. EFPA CR vam zdarma rekne, co a kde se mate naucit nebo ovladat a pokud mate 3letou praxi tak sup na zkousku. Pokud ale chcete aby Vam nekdo pomohl s pripravou, tak si vemte DOBROVOLNE pripravny kurz. Nechcete ho mit u Partners? Nevadi, nove jej nabizi i skola LIGS a pripravuje se akreditace pro KFP. Otazky nekoupite. Ty z duvodu ktere popisujete tesne pred zkousku pripravuje Ekonomicka fakulta Mendelovy univerzity.

    Je to stejne jako u zkousek danovych poradcu nebo certifikatu FCE. Na zkousky muzete i bez pripravy, pokud to ovldadate. Pripravne kurzy jsou pro Vas pouze dalsi pmoznosti, nikoliv povinnosti.

    Odpovědět

  • AllyMcBean

    19 července, 2013

    Nacpěte si ten svůj předraženej certifikát do špic, znám spoustu úspěšných poradců, kteří svoji práci dělají skutečně velmi dobře a nic tak zbytečnýho k práci ani oslnění klienta nepotřebují. Ten certifikát má podle mě asi takovou váhu jako dnes zprofanovaný titul MBA, který si můžu kdykoliv koupit za 50.000 Kč, takže asi tak.

    Odpovědět

  • z pojistovny

    19 července, 2013

    Partners na kurzech EFPA nehorazne vydelavaj. pak jeste jednou na meziprovizich a do tretice na pokutach pri odchodu. Kdo neni uplne blbej tak to vi. Kdo je, ma v pokojicku plakat s Petrem Borkovcem.

    Odpovědět

  • JJ

    20 července, 2013

    Zase kecy těch co nechtějí znát a neví… Hele EFPU sice do ČR přivedlo AFIZ a Partners, to je ale asi tak všechno. Dnes jej mají i jiné společnosti a ne jen Partners. Takže to není o Brkovi, ale o těch co chtějí a dělají pro kohokoliv… Tady i Fincentráci se mohou konečně vzdělat. I když na bouchání životek to nepotřebujou :)

    Odpovědět

  • Matra

    20 července, 2013

    Dneska ma EFPA jeste Ceska pojistovna. Super poradenstvi, to je jasny! Dynamik nebo Profika? S EFPou se rozhodnete spravne!

    Odpovědět

  • z

    20 července, 2013

    Co je to za blbost, k cemu by jim to bylo.. To je nejaky kec

    Odpovědět

  • x

    21 července, 2013

    Neni,pojistovaci a Partners

    http://www.ef­pa.cz/page.php?kod=ef­pa-cr-ma-jiz-v-ceske-republice-46-drzitelu-certifikatu-Efa

    Dne 14. prosince 2012 proběhla certifikační zkouška €uropean Financial Advisor™, které se zúčastnili uchazeči z řad finančních poradců společností Česká pojišťovna a.s. a Partners Financial Services a.s. V pátečním termínu úspěšně absolvovalo certifikační zkoušku, která se skládá z písemného testu na odborné i aplikační otázky z finančního trhu a ústní obhajoby skladby finančního portfolia, 18 uchazečů. Řady EFPA ČR se tak rozrostly na celkový počet 46 držitelů prestižního evropského certifikátu €FA™.

    Odpovědět

  • Petr

    18 července, 2013

    Trochu informací z nejčistějčí firmy na trhu, z firmy, která je tak křišťálové čistá, čistší než křišťál . Standa Gross nechť promine.
    V březnu nám vyhlásil prezident vesmíru a spasitel lidstva Ing. Petr Borkovec amnestii na plnění výkonu, v červnu nám na dva týdny vypnul Watchdoga a tak se všichni ředitelé udrželi, i za cenu vysokých vlastních a nebo fiktivních smluv.
    Tak třeba ředitel D2 Robin Šimek, zachránce etiky a profesionálního poradenství, udělal nádherný osobní výkon, 5 smluv , průměr na jednu smlouvu činí 263 BJ. Tedy buď 5 „výhodných“ IŽP, každé za minimálně 4400 pojistného měsíčně. A nebo sjednal hypotéky ve výši 22 mil,– Kč. Náhodička, že to vyjde zrovna na červen.
    A co teprve ředitel D2 Michal Krejčí, alias „Zoubek hadr“ a jeho kůň M3 Milan Petr, který udělal výkon 11 smluv a průměr na jednu smlouvu 343 BJ. Tedy buď 11 „supervýhodných“ IŽP, každé za minimálně 5700 pojistného měsíčně. A nebo sjednal hypotéky ve výši 63 mil,– Kč. Chudák Štork bude závidět a přestoupí do Partners, aby se něčemu přiučil.
    A nebo třeba ředitel D1 Martin Kružlík, alias „Big Boss“, který udělal 7 smluv a průměr na jednu smlouvu je 151 BJ. Tady to je jen 7 „výhodných“ IŽP za minimálně 2500 pojistného měsíčně a nebo 17 mil,– Kč v hypotékách.
    Petře, my pražáci ti děkujeme za tento „růst“ a takovou kvalitu poradenství. Děkujeme, že to letadlo držíš ještě chvilku nad vodou.
    Jen nás pražáky mrzí, že tak kvalitní poradenství dělají jen skupiny, kde se honí dohání ředitelské pozice.

    Odpovědět

  • yowie

    19 července, 2013

    Tohle snad ani nebude „štorkovina“. Spíš si nadřízení posbírali část zajímavé produkce od svých poradců. V kuloárech jsem o téhle praxi zaslechl několikrát. Mko nebo Dko potřebuje hlavně BJe, peníze pak, alespoň ti slušnější, zase vrátí těm poradcům.

    V tomhle kontextu je pak vtipné, když někteří při náborové činnosti ukazují svoje výplatní pásky, jaké to vydělali statisíce, když to ani nejsou z velké části jejich peníze.

    Kamarád byl ze srandy nedávno na školení. Prý tam přijeli nějací manažeři i director povyprávět, jaké prachy měsíčně vydělávají. Zajímavé prý bylo, že tihle „milionáři“ na školení přijeli všichni společně namačkaní v jedné fábii…

    Odpovědět

  • PB

    19 července, 2013

    Já těmto MLM pozérům říkám naleštěná bída. Plno keců při náborování a motivačních seminářích, krásný prezentace s drahýma autama, luxusní vily, málem tryskáče pro cestu do práce a zpět a pak se dozvídáte, že drtivá většina manažerů Partners na Spilberk Office má všechno na splátky a leasing a pokud by se jim to začalo celé srát a šlo to do kytek, tak nemají ani finanční rezervu, aby to spláceli dál. Sami jsou extrémně zadlužení, netvoří žádné rezervy, podceňují zajištění, s penězi pracují neefektivně a investují čas i prostředky do nesmyslných věcí. Zkrátka chovají se tak, jak by se zodpovědný klient nikdy chovat neměl. Takže svým ovečkám pod sebou káží vodu, ale sami pijí víno. Všechno je to jenom póza, aby udělali dojem na zajíčky s dovětkem, že i oni toho přece můžou dosáhnout, stačí jen začít tvrdě makat u nás (sorry, vlastně na nás).

    Odpovědět

  • Bývalý partnersák

    19 července, 2013

    Naprosto souhlasím.
    Náš ředitel vydělával statisíce měsíčně, ale když měl něco v řádech tisíců platit, musel počkat na provize. Úplně vše měl na splátky a nedávno jsem slyšel, že i na ten jejich akciový program si vzal poměrně vysokou Presto půjčku od UCB. Tomu říkám panečku podnikatel……

    Odpovědět

  • future

    17 července, 2013

    Fňuk, fňuk, nikdo si tu s námi nepovídá. Provokujeme, jsme nepříjemní, víříme vody a proč nám to někdo nevrací? Proč se zatraceně nehádáte? To máte tolik práce? Já vím, nám upřímně nic moc jiného nezbývá. Nikdo nás nenaučil najít, vybrat a vychovat profesionála. Nikdo nám neřekl, že zkratky fungují jen chvíli. Nám je to však jedno, účel světí prostředky, hlavně že hned teď vyděláme a co bude pak, tak na to kašlem. Sice trochu kopeme kolem sebe, možná to čtou i naši klienti a přátelé a kroutí hlavou. V jiném oboru takové diskuse ještě totiž nezažili. Ale nemějte nám to za zlé, my jen nevíme, kudy dál.

    Odpovědět

  • future is now

    17 července, 2013

    Fňukno co říkáš na toto?

    http://www.in­vestujeme.cz/proc-jsem-odesel-z-partners/nazor/151709/

    Odpovědět

  • Milan

    18 července, 2013

    Tak pokud jsou Vámi uváděné informace o zázračné produkci pravdivé, tak mi právě spadly poslední iluze o Partners. BJ (produkce) za každou cenu. Ať už jdou ty MLM ve finančnictví vážně do prdele, toto je největší zlo na trhu, nikoliv nezastropované provize nebo jiné zástupné problémy. Alfa a omega všech těchto problémů je filozofie MLM ve financích. Jen se rohlíky a šampóny nahradily pojistkami, hypotékami a investicemi.

    Odpovědět

  • Honzík

    17 července, 2013

    Pane Zahradniku,Ani vazeny, protoze si Vas krome stuchlika s nejedlym nikdo nevazi.Odpovezte si, proc mate takovou nenavist vuci partners dnes, jindy jinym, covam udelali? Neprijali vas k sobe, nenechali napsat clanek do finmagu, cinepustili driv do tramvaje? Proc se nestarate o sve prebehliky, proc stalerypete do všech ostatnich. Bez ostatnich firem by fct neexistovala.. Je toten duvod? Nebo bonusy od stuchlika? Stejna demagogie?Krom par lidi co sem pisi a vas 3 z fct pod ruznymi jmeny, je to jenbulvar..Krom jineho, vite, ze, nenavist a zlo prinasi jen nenavist a zlo? Vse se vamjednou vrati, az to nebudete cekat, vzpomenete si..Jste pisalek, ktery nic nevytvari ale jen se snazi borit, pomlouvat apouziva prekroucene fakta a demagogii.Chudak Svorba si diky Vam uzil svych 5min „slavy“ a jeste mozna dalsich 5,az objede 3semniare u fct, kde zblbly bude mlyt polopravdy ale tim konci apo nem nikdo nezdechne. Ani si to dnes neuvedomuje, ale vy se stydte. Je mijasne, ze to s vami nehne a naopak si reknete: „jo, docilil jsem sveho..“Kazdy jak umi..Znam jedno cinske prislovi a to je odpoved, proc vam nikdo skutecny zpartners ani ostatnich firem nebude odepisovat.Nehrajte si s prasaty, jen se ušpiníte a oni z toho budou mít radost..Patříte sem a tady zustante, je to vlastne vrchol vasi kariery.

    Odpovědět

  • PetrB

    17 července, 2013

    Honzíku kolik firem by vzniklo bez ostatních ? Jak vzniklo Partners ? Ahá už si vzpomínám :-) v roce 2007 odešlo ředitelství RL z OVB cca 600 lidi Do Partners a naposled letos Havlovo reditelstvi z ? No přeci zase z OVB :-) Mimochodem kdy, že vzniklo Fincentrum ? Ahá už si také vzpomínám :-) v roce 2000 a v roce 2002 založili divizi FP a zacali tam přicházet lidi z OVB a jiných firem , tak v čem vidíte rozdíl ? Švorba popsal chování Partners ke svým poradcům

    Odpovědět

  • zamecnik

    24 července, 2013

    Dobrý den, Honzíku,
    pominu váš zmatek ve jménech, také s nimi občas mívám potíže, přejdu k vaší otázce. Partners mi neudělali nic, naopak mám mezi finančními poradci Partners známé i kamarády – a pokud vím, dělají skutečně dobré finanční poradenství. Starám se ale o celý finančně poradenský trh nejen proto, že Investujeme.cz je tímto směrem zaměřené, ale protože je to i oblast mého zájmu. A pokud se na finančním či finančně poradenském trhu něco děje, píši o tom. Pan Švorba napsal svůj názor, který mne skutečně zaujal, proto jsem ho velmi rád vydal. A protože nezaujal jen mne, ale podle jeho dopadu celý finančně poradenský trh a pod jeho článkem se objevila celá řada zajímavých názorů, uskutečnil jsem s panem Švorbou rozhovor, v rámci něhož jsme se dotkli alespoň části z nich. Důvod? Zajímá to nejen mne, ale i naše čtenáře.
    Pokoušel jsem se získat i názor druhé strany, který je v diskusích pod článkem pana Švorby i tímto naznačován lidmi, kteří se hlásí ke společnosti Partners, a nabídl stejnou možnost i Petru Borkovci. Bohužel odmítl. Nicméně tato možnost je stále otevřená, a pokud změní názor, velmi rád s ním rozhovor uskutečním, což jsem Partners i napsal. Stále považuji tuto společnost za velmi úspěšnou a prostor na Investujeme.cz je jí otevřen.
    Nevím, zda by mě k Partners pustili či nikoli, nikdy jsem to nezkoušel a ani neměl ambici to zkoušet :-).
    O „své přeběhlíky“, pokud myslíte přeběhlíky do finančně poradenské sítě Fincentra, se starám stejně jako o přeběhlíky k dalším společnostem – a pokud se dozvím o nějaké větší či zajímavější akvizici jinou společností, vždy se jí věnuji a zároveň nabízím rozhovor s jejím představitelem. Mnohdy jsou ale tito lidé vázáni svou předchozí smlouvou nebo politikou své nové společnosti, která jim znemožňuje rozhovor poskytnout. Bohužel.
    Stran psaní pro Finmag, kam mne dle vašich slov nepustili: Mám dostatek práce s psaním pro naše média a pro média, která mne s žádostí o napsání článku osloví, že jsem Finmagu žádný článek aktivně nenabízel, tudíž nedokáži posoudit, zda by mě Partners do svého média „pustili“ či nikoli. V každém případě se nejedná o zcela uzavřené médium, jak o tom svědčí např. články Pavla Hanzla, který ve své redakčně aktivní době své články publikoval i na Finmag.cz.
    Do tramvaje jsem se vždy dostal :-). Jednou jsem se málem nevešel do autobusu, který byl skutečně přecpaný – ale pochybuji, že lidmi z Partners :-D.
    Mohu vás ujistit, byť marně, protože mi beztak neuvěříte, že bonusy za napsání konkrétních článků nemám ;-).
    Přeji vám krásný den a spoustů vrcholů v kariéře.

    Odpovědět

  • vik

    17 července, 2013

    to by mě zajímalo, co za vocasi tady diskutuje, to nemáte nic jiného na práci? okey partners shit, fincentrum shit, brooker shit atd. tak radši někdo napište, kde člověk má dělat kvalitní finanční poradenství tak aby nemusel prodávat jen Ižp vy hrdinové. Radši byste se měli semknout proti bankám a pojišťovnám než tady házet tyhle sračky. Zcela zbytečný článek. Radši by se zde mělo objevovat co dokázalo FC, Partners, brooker a jak díky tomu nakopou prdel právě těm pojišťovnám a bankám, protože tyhle články kazí reklamu všem, nejen Partners. Nazdar

    Odpovědět

  • On

    17 července, 2013

    Rozdíl mezi ižp a podílovými fondy, vocasu, je pro klienta zanedbatelný. Jakože poradce si stejně naúčtuje vstupní poplatek na 30 let dopředu. A naprostá většina lidí investovat vůbec nechce. Že nakonec investují, o to už se postará prodejce některých finančních produktů. Dále platí, že většina dlouhodobých rezervotvorných smluv je ukončována předčasně, a to velmi předčasně. Plánovat život na dvacet let dopředu je evidentní píčovina.

    Pro klientovy úspory je nejlepší se vyhnout tzv. poradcům. Žádný tzv. poradce to nemůže dělat dobře, protože je prodejcem některých finančních produktů a protože jich je v ČR registrováno 140 000.

    Odpovědět

  • Ally

    18 července, 2013

    Ty chytráku, a když „nakopeš prdel“ všem pojišťovnám a bankám, co budeš prodávat? Copak si neuvědomuješ, že tě ty „zasraný pojišťovny a banky“ živí?

    Odpovědět

  • yowie

    17 července, 2013

    Mohli bychom to trochu odlehčit.

    Kdysi jsem si prošel základním Partners výcvikem a nedávno jsem narazil na část jednoho skvělého filmu, která mi to školení velmi připomíná:

    https://www.y­outube.com/wat­ch?v=elrnAl6y­geM

    :-)

    Odpovědět

  • Petr Novák

    16 července, 2013

    Promluvil zfanatizovaný otrok.
    Kolik si vyděláváte opravdu? 15.000?

    Odpovědět

  • Profík

    16 července, 2013

    Kdybyste všichni co tu pomlouváte Partners viděli, co všechno jsme dokázali, jaké vytváříme exkluzivní produkty,jaké máme zázemí pro poradce, informační systém, o kterém se ostatním jen může zdát, byli biste sticha.
    Takhle akorát kydáte hnůj kolem sebe a k ničemu to nevede. Většina z Vás byla beztak neůspěšná jako manažeři v Partners, tak teď tu kydáte, jací jste super poradci.
    Ale je to Partners, kdo určuje směr trhu. Navíc kde jinde si mohu vydělat 50tis. Kč měs. těsně po maturitě? Nikde. V Partners je ale brána nám schopným otevřena. Je to ideální prostředí pro podnikání ve financích.

    Odpovědět

  • Pozorovatel

    16 července, 2013

    Jestli „biste“ náhodou nemel to maturitní vysvědčení vrátit, Profíku :)).
    Rozhodne tedy maturitě z cestiny Vás projev moc neodpovídá

    Odpovědět

  • Mareček

    16 července, 2013

    Řekl bych, že už jsme to viděli, protože plno lidi tady v P je nebo bylo, naučilo se a ti kteří pochopili šli jinam a ti neúspěšní šli do jiného oboru . Vydělat si 50tis můžeš kdekoliv, mnohem rychleji než za tři měsíce, ale to si budeš muset vydělávat mnohem vic protože už budeš v mínusu cca 20tis jen za nájem a dvoudenáky :-) asi ti zapoměli říct, že většina lidí v P živoří ,ale máš pravdu, lidi těsně po maturitě berou hromadně jen v P a OVB i když v OVB berou již před maturitou

    Odpovědět

  • Jiří

    16 července, 2013

    Jenom 50tis:-)A kolik za 1 rok? Exkluzivní produkty? Myslíte ty IŽP, tak to je opravdu přidaná hodnota pro zprostředkovatele a klienty:-) Zázemí pro poradce, informační systém má dnes už každá firma, zaleží kolik zaplatíte, aby jste to měl.

    Odpovědět

  • biste sticha

    16 července, 2013

    toto je přeběhlík ze ZFP? Tam je takových negramotných plno

    Odpovědět

  • Ostuda Partners

    16 července, 2013

    Bože, ochraňuj nás od podobných zfanatizovaných debilů, co ani neumějí psát pořádně spisovně svým mateřským jazykem. Partners rullez !!!

    Odpovědět

  • Alois Maroušek

    17 července, 2013

    No a co, je to čestný a zasadoví poradce Partners. Nemusi umet gramatiku, hlavne kdyz zná produkty.

    Odpovědět

  • On

    17 července, 2013

    Pane Borkovče, obracím se na Vás s prosbou, spíše žádostí: mohla by být součástí procesu přijímání nových poradců do Partners i zkouška z psaného českého jazyka, popř. v rámci dalších školení či certifikátu EFPA pár hodin nadstavby na toto téma ? Netuším, jestli zde tyto příspěvky píší skutečně lidé z Partners, ale ta čeština je vážně otřesná. Dělejte s tím proboha něco, to jsou základní znalosti 1. a 2.stupně ZŠ !!!

    Odpovědět

  • ON

    17 července, 2013

    Ale dyk to někdo Partners zesměšňuje. Partners mají totiž tak nízké provize, že sami nemají čas přispívat do debat, furt musej hákovat.

    Odpovědět

  • Ing. Karel Štěpánovský

    17 července, 2013

    Mladý muži,
    možná by bylo vhodnější věnovat energii studiu, než-li psaní „opěvných ód“ (a ještě s chybami). Nemíním se vás nikterak dotknout, ale už víte jakým způsobem funguje „pojistná matematika“?
    Více času Vám věnovat nemíním…

    Odpovědět

  • M3 Partners

    17 července, 2013

    To, že to napsal někdo z Partners může věřit jen naiva. Celé tady je to o tom, jen nás pošpinit. Pokud si chcete hrát svoje hry tak si je hrajte, ale vězte, že kdo se zlem zachází, taky na něj schází.

    Odpovědět

  • D z BT

    17 července, 2013

    M3 z Partners a neumí se podepsat? Pročpak asi?

    Odpovědět

  • M3 Partners

    17 července, 2013

    Protože se chranim před osobnimi utoky mistnich vymejvačů. Jinak to, že jsem v Partners ví moje rodina a přátelé a to je pro mne to nejdůležitější.

    Odpovědět

  • profik2

    19 července, 2013

    profík…nejdřív se nauč psát česky :)

    Odpovědět

  • Milan

    16 července, 2013

    Zatím se mi vždycky podařilo pro klienta zajistit nižší úrokovou sazbu, než mu nabízeli v Partners. vždycky. Největší rozdíl byl i přes půl procenta, je to jen o dlouholetých kontaktech v bankách a práci s klienty. Ti vesměs mladí lidé v Partners nevědí skoro nic, plácají páté přes deváté ale to by ani tak nevadilo. Horší je, když se přiřítí na pobočku banky a mají pocit, že se z nich musí každý posarat, protože oni jsou přece ti z Pááártners. Jenomže ono to funguje přesně naopak, lidé v bance už jsou na podobná nevyzrálá MLM ucha alergičtí.

    Odpovědět

  • On

    16 července, 2013

    No a? každej z oboru ví, že Partners jsou nagelované nic.

    Jako běžný klient si od tzv. finanční poradce kupuju dobrý pocit. Jako klienta mě nezajímá, jestli má prodejce některých finančních produktů 5 doktorátů z ekonomie z Harvardu a ostatních prestižních univerzit. Proto je mi naprosto lhostejné, jestli budu mít úrokovou sazbu o 0,5 % nižší. Nebo se naopak řídím jen úrokovou sazbou a poplatky a ostatní výdaje jsou mi fuk.

    Odpovědět

  • Jiří

    16 července, 2013

    Ale jak je to možné Milane, firma tvrdí, že nejlevnější hypotéky jsou v Partners:-) http://www.par­tners.cz/cs/
    Video, které je opravdu zábavné…
    Na to nemám žaludek:-) Tak tomu se říká poradenství jinak.

    Odpovědět

  • Milan

    16 července, 2013

    Jak je to možné ? Nevím a je mi to naprosto jedno, Partners jako firmu neřeším a nevnímám ji ani jako konkurenci. A proč vlastně, když tu průměrný poradce září jen pár měsíců a pak vyhasne a odchází pryč ? Je mezi nimi i pár velmi schopných a šikovných lidí, ostatně jako v každé firmě. Ohledně hypoték pro mě Partners nejsou konkurencí vůbec, to už si i klient sám bez poradce vyběhá výhodnější podmínky.

    Odpovědět

  • On

    16 července, 2013

    To je furt dokola. Partners, ostatně jako všechny prodejní sítě, jsou tu pro průměrného klienta. Takový člověk opravdu nebude obíhat banky.

    Odpovědět

  • hmm

    16 července, 2013

    Hele četli jste někdy výroční správy všech firem o kterých tu mluvíte??? Jak je na tom Fincentrum, jak Partners… Hele čísla Vám ukážou, kdo tlachá a kdo má výsledky. Partners za tento rok má již skoro 8miliard v úvěrech. Hypoték jen za minulý měsíc má 2,2 miliardy. Tedy to co někteří neudělali od založení má Partners za jeden měsíc. Takže vystrčte hlavu z popelnice a začněte přemýšlet, kdo tlachá a kdo něco dělá!!!!

    Odpovědět

  • Borový

    16 července, 2013

    Ty matlálku, to že ti ing. Petr Borkovec pošle něco mailem, to ještě neznamená, že to je pravda. Mimochodem, kolik z těch 2,2 miliardy máš na svědomí ty? A kolik toho má na svědomí kvartální uzávěrka? 10%, 20%, nebo dokonce 25 %? Jak to ten Borkovec dělá, že má tak fanatické poradce? :-)

    Odpovědět

  • Petr

    16 července, 2013

    Jojo ty miliardy v HU si fakt přečteme ve výroční zprávě :-) bohužel až za rok

    Odpovědět

  • Jiří

    16 července, 2013

    Vy se bavíte o objemech, někdo o kvalitě, někdo o podmínkách. Je krásné se vychloubat firemním objemem, ale kolik z toho máte Vy? Čína dělá taky velké objemy, znamená to snad, že by jste tam chtěl žít a pracovat za zrnko rýže? Mě firemní objemy nezajímají, nejsem majitel společnosti jako je Partners, u náboru Vám to možná pomáhá, ale zasvěcený zprostředkovatel bude chtít znát výši zaplacené práce, nezajímají ho firemní objemy. Jsem zprostředkovatel a zajímají mě podmínky, možnosti, atd. Ať si tady někteří píši, že prodejci mají prodávat a nemyslet, já na to mám jiný názor. Zprostředkovatel může myslet a zároveň vydělávat více, jen musí zvolit vhodný pracovní postup. Kolik jste Vy udělal úvěrů a hypoték, kolik vyděláváte? Na jednu stranu pořad o zbytečných půjčkách a zadlužování a pak obrovské objemy úvěrů a hypoték:-) Já hypotéky a úvěry nesjednávám a určitou skupinu klientů od toho odrazuji, protože klienti nechápou, nebo si nechtějí připustit, jaký bič si na sebe upletli. U lidí s investičním záměrem to chápu, ale u mladých lidí, kteří vydělávají dva roky a nemají stanovené životní priority, to může dopadnout špatně. Za třicet let, kolik lidí přijde o dům nebo byt, kolik lidí bojuje každý měsíc, aby měl na hypotéku, kdy se jim zároveň životní situace mnohonásobně zhoršila? Mohu uvést spoustu případů klientů, kteří dnes svého rozhodnutí litují. Prodejci mají prodávat, ale co budou mít z klienta, kterého bude ždímat banka? V tomto směru se nechovám jako zprostředkovatel, ale jako poradce, mám na to vlastní postupy, plány a plnohodnotné materiály pro klienty. Taky by jste si měl uvědomit, že je řada firem, u kterých hypotéky nejsou prioritou. Nikdo netvrdí, že Partners není dobrý prodejce. Ale ať netvrdí, že jsou poradci, nebo že dělají něco jinak.

    Odpovědět

  • Radek

    15 července, 2013

    Je neuvěřitelné k čemu všemu se dokáže pan Stuchlík snížit, jen, aby zakryl to jak se ve Fincentru jedná s lidmi a jak jde celá firma pomalinku k ledu. A jeho posluhovači a celý tento placený kompars je opravdu ostuda. Pánové z Fincentra, máte tohle opravdu zapotřebí ? a nechcete toho už nechat a radši přesvědčit svojí prací a výsledky než jen pomluvami ?

    Odpovědět

  • trubec

    15 července, 2013

    Radku, zatím tu pomlouváš jen ty :)))

    Odpovědět

  • Radek

    16 července, 2013

    Máš pocit, že upozornění na pravdu, která se veřejně tají je pomlouvání ? tak to je opravdu velmi smutné.

    Odpovědět

  • On

    16 července, 2013

    No nic světoborného jsi neobjevil. Fincetrum i Partners jsou obchodní firmy (nikoli finančněporaden­ské), takže jejich byznys je přímo založený na manipulaci.

    Odpovědět

  • Jiří

    16 července, 2013

    Máte pravdu, ale zprostředkovatelé si to nechtějí připustit. To je ten problém.

    Odpovědět

  • gfd

    17 července, 2013

    Jasne v obchode te taky musi zmanipulovat, aby sis koupil rohlik, netreba z lidi delat tupe ovce.

    Odpovědět

  • Milan from Brno

    15 července, 2013

    Proč mám pocit, že to, co před léty udělal Petr Borkovec svojí tehdejší mateřské firmě OVB, se mu teď vrací stejným dílem ? A to Petr Borkovec netuší, kdo všechno si připravuje půdu k odchodu a bude se možná hodně divit (nad konkrétními lidmi i nad jejich počtem či celými strukturami). Všechno v životě se nám vrací zpět, to dobré i to špatné. Nechte se překvapit, pan Švorba byl první odvážnou vlaštovkou a případné rejpaly uklidním upraveným citátem klasika, že jedna vlaštovka jaro DĚLÁ…

    Odpovědět

  • KB

    15 července, 2013

    Musím se k tomuto názoru připojit. Mám podobnou pracovní pozici jako pisatelka příspěvku. Z poradců Partnes se stalo totéž, co hystericky kritizovali na OVB. Stejný penězostroj, stejná vymývárna mozků, stejné oblbování klientů, stejné vydírání pojišťoven, bank a dalších partnerů, kteří řeší dilema a tlak ohledně plnění obchodních plánů a mají složitě manévrovat mezi kvantitou s příšernou kvalitou. Je to přitom škoda, protože v Partners bylo (nevím jestli ještě je) dost kvalitních a slušných lidí. Jde o to jak se nechali semlít systémem. Na závěr jen uvedu, že opravdu dost poradců z Partners jsou na tom velice špatně s úrovní znalostí v oboru, nulová pokora, zato arogance v jednání, ta nechybí, pohled člověka z branže z druhé strany pomyslné barikády.

    Odpovědět

  • KB

    15 července, 2013

    doplňuji

    Odpovědět

  • HK

    15 července, 2013

    Tak to jsem ráda, že nejsem jediná, ke komu se dostávají podobné či stejné informace ohledně Partners. Sice nevím, pro kterou finanční instituci pracujete, ale to není důležité. Co vím já ze školení a komunikace s jednotlivými poradci a manažery, tak poradců, kteří si u Partners slušně vydělávají, je minimum, většina z nich spíše přežívá a živoří, popř. produkci nosí jinam. Náš trh je malý a stačí, aby se člověk z Parters ale i z jiným MLM molochů setkal s někým, kdo vykonává tutéž práci např. pod brokerpoolem. O čem se lidé nejčastěji baví na různých firemních večírcích nebo o přestávkách na školeních ? No o provizích a o tom, kdo má za co kolik peněz atd. Co mě osobně vadí nejvíc, je komunikace z pozice moci a pseudo tržního podílu. Někteří poradci a manažeři z Partners mají vždycky pocit, že se z nich posadím na zadek a okamžitě všeho nechám, jenom abych jim jejich dotaz nebo požadavek vyřídila v řádu sekund (ideálně). Vždyť oni jsou přece ti Partners, lídři trhu, inovátoři. A co takhle nějaká pokora, elementární slušnost, užívání slov děkuji, prosím, promiňte a podobně ? Sebevědomí a arogance, to jim vskutku nechybí. Ale je to jen o lidech a nelze všechny házet do jednoho pytle, podobní jsou v každé větší firmě, jen někde jich je víc a někde míň.

    Odpovědět

  • KB

    15 července, 2013

    Institucí kde působíme se zde coby zaměstnanci moc chlubit nemůžeme…Názor na větší část poradců Partners (arogantní povýšené jednání se zaměstnanci pojišťoven, minimální produktové znalosti, vykládání blbostí klientům) je stejný napříč spektrem pojišťoven a lidé pracující na pozicicí různých servisujích obchodních manažerů by mohli vyprávět. Je to smutné opakování historie. Myšlenka v počátcích působení Partners o kultivaci finančního trhu byla krásná ale dopadla stejně tak dobře jako komunismus. Panu Švorbovi fandím, už jen proto, že měl odvahu se ozvat. Teď se na něj snese bahno pomluv…

    Odpovědět

  • honzíček

    15 července, 2013

    nedá mi než reagovat.

    Za 10 let v branži mám naopak špatné zkušenosti z bankami, pojišťovnami a dalšími institucemi, které se snaží co nejvíce napálit klienta. A dělají to dobře, prodávají předražené hypotéky, kreditní karty, kontokorenty, spotřebáky, ředitelé bank jsou arogantní, životky interních sítí pojišťoven ani nezmiňuji. To jsem ještě zapomněl na SS a leasingové společnosti.
    Lidi vzpamatujte se, kydáte hnůj ne na Partners, ale na obor finančního poradenství. A až budete jednou u klienta, tak se budete těžko vymlouvat, že jste „jiní“ :-)
    Moje zkušenost je, že ať někdo pracuje v MLM systému, poolu a nebo sám na sebe, tak většina je poctivých a chce pro klienta opravdu udělat dobrou službu. A také ji dělají a je jedno pro koho. Jediný důvod tady toho článku a dískusí pod ním vidím v přetahování poradců, ať do poolu a nebo jiného MLM systému. Pojď u nás je tráva zelenější, ale není, ke klientovi se musí, tak jako tak :-)
    Ti, kteří pracují v poradenství, tak by se měli semknout a držet spolu basu a ne na sebe házet špínu, protože čím házím, tak špinavým jsem i já.
    Většina lidí tady asi řeší svoje problémy s neúspěchem, ale lék nato nenajdete tady, ale u klientů, které pravděpodobně nemáte. Přestaňte si srát na hlavu a raději něco dělejte :-)

    Odpovědět

  • Hurvínek

    15 července, 2013

    Pokud nejsem mimo, zde se řeší ponižující praxe Partners vůči těm, co tu firmu živí. Taková forma otroctví.

    Odpovědět

  • Jiří

    15 července, 2013

    Předražené hypotéky prodává především externí síť, která si nechá vyplácet provize, které se promítnou do sazby. Klient si v bance muže vyjednat levnější hypotéku. Ve firmách se učí, že právě oni vyberou nejlevnější hypotéku, ale jsou to lži.

    Odpovědět

  • PetrB

    15 července, 2013

    Lži ? Jeden z tisíce klientů si v bance vyjedná levnější HU než od poradce a to jen velice bonitní klient a to proto, že náhodou natrefí na schopného úvěráře který se nechová jako běžný zaměstnanec kterému je to u z… Jinak to že za HU dostane externista provizi nijak klientovi HU nezdraží, to blafou jen na pobočkách když musí plnit plán

    Odpovědět

  • yowie

    15 července, 2013

    Nepřipadám si nějak geniální, ani extrémně bonitní, ale právě toto se mi povedlo. 2,5 roku zpět jsem kontaktoval 3 poradce (2 Partners, 1 Gepard finance) a svou banku. Ten Gepard odpadl hned když zjistil, že se nespokojím s jeho první nabídkou. Partneři se snažili. Nejdále se dostal M1 od Partners s hypo u KB. Nicméně byl poražen M-bankou, kde jsem jednal sám. Dostal jsem dokonce nabídku na půlku provize, nicméně po sečtení jsem zjistil, že by mi musel dát provizi celou a ještě trochu doplatit, takže jsem s díky odmítl.

    Při jednání v KB mi ředitelka pobočky řekla, že kdybychom jednali bez poradce, že by mohla sazbu snížit opravdu na konkurenceschopnou nabídku, nicméně s provizí poradce to prý nešlo.

    Naopak mám za to, že každý lehce nadprůměrně vydělávající a průměrně inteligentní člověk je schopen postupovat jako já a při 5 letém fixu tak třeba ušetřit částku v desítkách tisíc Kč…

    Odpovědět

  • Jiří

    15 července, 2013

    Tak jak píšete, ale někteří jsou tak vymytí, že věří vlastní firmě, která tahá zprostředkovatele za nos.

    Odpovědět

  • On

    15 července, 2013

    Vymytost je mezi agenty značná, o tom žádná.

    Ty jsi však zjevně nepochopil, že to k profesi obchodníka patří. Prostě nerozumíš základu práce, kterou vykonáváš.

    Další věc je, že práce není jen zábava a hraní, v práci děláme i věci, které nás otravují, nebo s nimi nesouhlasíme, nebo… Až dospěješ, tak to zjistíš. Možná.

    Proto jiný agent může působit vymytě, ve skutečnosti jen dělá, co má – prodává. Někdy prodává pojištění, jindy hypotéku, pak zas tamten finanční produkt.

    Odpovědět

  • Jiří

    15 července, 2013

    Jsem zprostředkovatel, který zároveň dělá poradenskou činnost. Dokonce klienty odrazuji od toho, co kolegové ve velkém prodávají:-) Jsem prodejce něčeho, o čem jsem si jistý, že je pro klienta dobrý. Nebudu prodávat hypotéky a ještě klientům lhát, že mají nejlevnější hypotéku v ČR, tak jak to dělá spoustu firem. PPZ jsou vymytí v tom, že prodávají něco, o čem jsou firmou přesvědčeni, že je to pro klienta nejlepší a ještě dokážou interní síť pomluvit. To opravdu dělat nechci.

    Odpovědět

  • On

    15 července, 2013

    No vidíš, i tobě chybí to, co tolik kritizuješ u ostatních agentů – tedy sebereflexe, nadhled, přesah. Podle popisu totiž děláš to tzv. finanční poradenství, ve skutečnosti prodej některých finančních produktů, trochu jinak. Protože ti to situace umožňuje. To je celý.

    Většinový agent by se takhle neuživil. Běžný agent nemá přístup ke špičkovým sportovcům, aby je pojistil za pořádné pojistné, k takovým podnikatelům, aby se uživil pojišťováním jejich byznysu, nepojistí auta v objemu, který by mu generoval dostatečný příjem atd.

    Odpovědět

  • S.

    15 července, 2013

    Dobrý den, zrovna jsem jednu hypotéku od Mbank refinancoval. Mbank není schopna vydat kvitanci tak, aby ji akceptovali jiné banky. Není na koho se obrátit, vše je zpoplatněno a nehnete se z místa, přesto, že i podle mého právníka postupují nelegálně, když nejsou ochotni vyčíslit případné sankce. Jen vám chci ukázat, že ne vždy je to o vstupní úrokové sazbě. Good luck, až se Vám u Mbank nebude po fixaci líbit. S. PS: je to dost mimo téma, ale to je stejně úplně bez přínosu pro kohokoliv:-)

    Odpovědět

  • yowie

    16 července, 2013

    Já toto v průběhu let slyšel skoro o každé bance v ČR, která nabízí hypotéky. Nemusíte se o mě bát, tohle chci řešit s dostatečným předstihem a vím, jak případně zaměstnance banky namotivovat. Už jsem takhle musel „namotivovat“ kdysi jednu zaměstnankyni ČMSS stížností na ČNB :-)

    Odpovědět

  • Jiří

    15 července, 2013

    Možná máte klienty, kteří neumí otevřít hubu. Banky jsou rádi za každého klienta a každého klienta si chtějí i udržet. Takové nesmysly tvrdí např. Partners na svých stránkách, kde se dvě ženy baví o hypotékách.
    Jestli chcete důkaz, tak Vám ho zajistím, udělejte Vašemu klientovi nabídku a já Vám garantuji, že ho pošlu s tou nabídkou do banky, která dá nižší sazbu. Nevím, co vás ve Vaší firmě učí, ale dělám to tak odjakživa a prostě pobočky mají větší prostor pro slevy než externí síť. Potkal jsem jednoho externistu, který nosí do banky tak zajímavé obchody, že má opravdu slušné sazby, ale to je jeden ze sta, navíc než si to vybojoval, sjednal spoustu drahých hypoték:-) Převážně v MLM učí své otroky věřit, že oni jsou zde proto, aby lidem ušetřili peníze, je to lež. Já jsem externista a přiznám se, že jsem to vzdal a klienty posílám přímo do bank s poučením o tom, jak smlouvat.
    Napište svůj mail, napíšeme si a můžeme udělat pokus, jen Vás chci upozornit, že můžete ztratit klienta.

    Odpovědět

  • Bodo

    16 července, 2013

    A to sis otevřel nějakou neziskovku?!?!
    Éště tu o Budulínkovi, prosím … :-)

    Odpovědět

  • Jiří

    16 července, 2013

    Ne, vydělávám na tom ještě více, klient mi doporučí další klienty, nevydělám na hypotéce, ale na jiných produktech. Funguje je to dobře. Naopak, když jsem bral peníze za hypotéky a jeden klient zjistil, že mu stejná banka sníží sazbu o 0,4% nebylo to moc příjemné. Můj kolega dopadl dost špatně, v jednom městě zrušil kancelář, dokonce mu jeden klient vyhrožoval s žalobou.

    Odpovědět

  • PK

    16 července, 2013

    S prominutím to jsou hrozný kecy. Práce finančního poracdce je najít nejnižší úrokovou sazbu?? Práce finančního poradce je klientovatovi radit v jeho finančních záležitostech, aby to dávalo smysl. Prostřecnitvím finančního plánu, rozumně nastavených finančních produktů, jejich aktualizace vzhledem k průběhu života atd. Ne během po všech čertech a hledat nejnižší úrokovou sazbu. Pokud si necháte v domě zpracovat projekt na rozvody elektriky, budete snad žalovat elektikáře, že vám tam dal o něco dražší zásuvky než byste mohl v akci koupit v místní hobby housu?? Ne! Chete po něm, aby to bylo spolehlivé, bezpečné, bylo optimálně nadimenzované atd. Stejně tak u stavební firmy nebudete kontrolovat, jestli náhodou nekoupili cihlu o pár korun dráž než se zrovna v rámci ČR dala koupit, ale zajímají vás jiné kvality. Samozřejmě jak u elektrikáře, tak stavební firmy to nemůže být žádný extrém s těmi cenami. To stejné ale platí u finančního poradce. problém lidí v ČR je ten že všichni si myslí, jak rozumí financí, což u hypotéky znamená, že mám nejnižší sazbu. Kdo sežene nejnižší, tak tomu nejvíc rozumí a je největší odborník. Nedejte se vysmát, stavaře nedělá sehnat nejlevnější cihlu a elektrikáře nedělá sehnat vám nejlevnější zásuvky a dráty.

    Odpovědět

  • Milan

    16 července, 2013

    Vytrháváte věci z kontextu, asi budete z Partners :0) psal jsem pouze o úrokové míře, ostatní věci jako odhad zdarma a vedení úvěrového účtu grátis + spoustu jiných benefitů beru jako naprostou samozřejmost. Narážel jsem jen na to, že skutečnost, že klientovi vyřizuje hypotéku poradce z Pááártners ještě nemusí nutně znamenat, že bude tato nabídka pro klienta nejvýhodnější (v obecném slova smyslu). Ti dvacetiletí mladíci a slečny si totiž ze školení firmy přinesli zajímavé názory, například ten, že když jsou „nejlepší“ MLM společností, tak mají automaticky ty nejvýhodnější podmínky na trhu, což samozřejmě mnohdy není pravda. A ano, i v Pááártners je spousta skvělých poradců a úvěrových specialistů, několik jich znám. Čest vyjímkám :0)

    Odpovědět

  • PK

    16 července, 2013

    ad 1) nejsme poradce Partners, ale na financnim trhu pusobim
    ad 2) i u ostatních věcí (odhad, vedení účtů) atd. mluvíte sám o nákladech, já vám trvdím, že práce finančního poradce primárně o nákladech není, jako u projektanta, lékaře, stavaře atd. samozřejmě musí být rozumné.
    ad 3) nevím, kolik je poradců v Partners ale budou to tisíce. Jak v 5 členném kolektivnu budou silnější a slabší, tak to bude logicky platit i v několika tisícovém
    ad 4) problém vidím je filozofie práce finančního poradce. Byl jsem loni na konferenci EFPA, kde byli VIP financni poradci ze zahranici. Krome toho ze byli sokovani vystoupenim pana Stuchlika z Fincentr a nevericne kroutili hlavou, tak ukazali jak se provadi financni poradenstvi pro VIP klienty. Neni to primarne o produktech, o nakladech. Ale to je opravdu na delsi debatu.

  • Petr

    16 července, 2013

    Chcete naznačit, že VIP poradci z Partners s certifikátem EFPA dělají pro VIP klientelu poradenství jinak, než jejich zahraniční kolegové s tímtéž certifikátem EFPA ? Nemělo by to být jednotné ? Možná Vás jen nesprávně chápu…díky :0)mimochodem, ten certifikát mi příjde k ničemu a je to jen další tahání peněz z lidí v Partners, podobných certifikátů si doma na laserové tiskárně vytisknu deset. Klienti jej neznají, takže jim nic neřekne, ale to je jen můj názor. Klasické poctivé studium na VŠ má dle mě větší přidanou hodnotu a smysl, než tento pseudocertifikát.

  • PK

    16 července, 2013

    achjo, já píšu, co je základním smyslem finančního poradenství, to není o certifikátu, i když mám zcela jiný názor než Vy. Tak už toho nechme a pojďme pracovat. Mějte se fajn.

  • I.N.

    18 července, 2013

    Vy jste studoval VŠ zaměřenou na finance a máte certifikát EFA, že víte co je pro praxi užitečnější??

  • PetrB

    19 července, 2013

    No, když už jsme u toho, tak už se prý „dá koupit“ i ten váš slavný EFPA certifikát, informaci mám od člověka, který EFPA certifikát získal a za peníze nabízel podklady ke studiu a otázky ke zkoušce. Dělá to na mě dojem jak na plzeňských právech, takže pro mě by to bylo jen zbytečně vyhozených 90.000 Kč za certifikát, který nikomu kromě lidí v Partners nic neříká. Nejlepším EFPA certifikátem je totiž obyčejný selský rozum a jeho užívání. Je spousta majitelů mozků, ale málo jeho uživatelů.

  • cl

    19 července, 2013

    Podklady jsou vzdy plus, pokud je moznst predavaji se dalsim, tak to proste je, nekdo si za to necha zaplatit, nekdo to udela jen tak, byl jste nekdy na vysoke skole? predpokladam ze bud ne nebo se z toho snazite udelat zamerne bombastickou zpravu.
    Otazky jsou k nicemu, kazdy rok se meni a typove otazky se stejne clovek nauci v prubehu. Nesnazte se laskave ocernovat.

  • Hmm

    15 července, 2013

    Kde žiješ???
    takovou blbost může napsat jen trouba, kterej neví o čem mluví. Banka nikdy nedá nic zadarmo a tady produkce pravidelná nejde nahradit ničím. Na ty slevy si klient sám nesáhne, i kdyby byl jakejkoliv. Provize se připočítává jen ve firmách, které hlásají maximální provize, ale ne u finančních poradců

    Odpovědět

  • Jiří

    15 července, 2013

    Za poslední 4měsíce, jsem poslal 9klientů na pobočku, ve všech případech nižší sazba:-) Kolega jich poslal dokonce více, stejný výsledek. Takže si věřte čemu chcete.

    Odpovědět

  • Bodo

    15 července, 2013

    Takže přidám taky jednu k dobru.
    Klient ČS chtěl zrefinancovat 3 úvěry u Buřiny. 20 let tam vede 2 podnikatelské účty a jeden osobní. Šel na pobočku kde mu paní „OSOBNÍ BANKÉŘKA“ řekla, že jako jejich VIP klient dostane luxusní úrokovou sazbu 3,45% (leden 2013).
    Tuto nabídku mi donesl a že jestli s tím něco udělám – já povídám uvidíme…
    Druhý den jsem volal styčnému důstojníkovi na ČS s tím, že mám klienta, který chce utéct s úvěrama i s BÚ jinam, protože má konkurenční nabídku. Povídá pošlete mi tu konkurenční nabídku.
    Jak všichni kteří dělají HU ví exelové kalkulačky si nechají dovolit vše, tak jsem sazby patřičně upravil na 2,69 a 2,75 v druhé kalkulaci (což byly samozřejmě sazby na které by si klient neměl šanci sáhnout, ale pro náš účel…). Odpoledne jsem dostal odpověď že méně jak 2,95 nedostane :-)
    Hádejte reakci klienta…
    Ano jsem finanční poradce a stydím se za to!!

    Odpovědět

  • Jiří

    16 července, 2013

    To je ten problém, klient neuměl otevřít hubu. Jestli klient přijde na pobočku a nemá sebou konkurenční nabídky, těžko dostane nízkou sazbu. Např. hypoteční banka na pobočkách dává o 0,4% nižší sazbu než externí síť, jiné banky to mají podobné. KB mému klientovi, snížila hned 3× sazbu, je potřeba proto něco udělat.

    Odpovědět

  • Jirka

    16 července, 2013

    Nabídka z Partners 2,75%. Moje nabídka po osobní konzultaci s úvěrovým specialistou banky 2,19%. Stačilo se chovat nearogantně, nepovýšeně (pracuji v rámci brokerpoolu a stran hypoték jsem si za ta léta vytvořil mimořádně kvalitní obchodní vztahy s řediteli a úvěrovými pracovníky bank, více konkrétní nebudu).

    Odpovědět

  • Kamil

    16 července, 2013

    Jirko, každý zkušený hypoteční poradce ví, jakým způsobem se vytváří a domlouvá úroková sazba. Já osobně neznám banku, kde úvěrový specialista dá od stolu vyjímku na výjimku z výjimky výjimek :-)
    Takový člověk na to ani nemá pravomoc.

    Odpovědět

  • Jirka

    16 července, 2013

    Snad nečekáte, že vám tu budu popisovat, za kým a skrze jaké mechanismy jsme žádali o vyjímku, nebuďte směšný. Klíčové je, že to jde, když se chce a umí, ne ? :0)

    Odpovědět

  • Kamil

    16 července, 2013

    Sám jste se usvědčil ze lži. Ten úvěrový specialista vám tu nabídku nedal od stolu:-). A to už je něco jiného, než se tu snažíte popsat :-)

  • PetrB

    16 července, 2013

    A proč jste klienta neposlal na pobočku, jak to běžně děláte ? Vždyť jste psal, že tam klienty posíláte

  • Jiří

    16 července, 2013

    Jirka není Jiří. Jiří (já)posílám klienty na pobočku. Jirka podle toho co napsal, má dobré známosti, takže se dostává na pobočkové sazby.

  • Jirka

    16 července, 2013

    Jaká lež ? Váš názor je mi zcela lhostejný, úvěr jsem konzultoval s úvěrovým specialistou a tento následně s ředitelem pobočky. Asi děláte hypotéky 14 dní, když nevíte, že tyto věci vyžadují určitý postup. Možná že v Partners přeskakujete jednotlivé lidi v bance a jdete až přímo nahoru, my slušně vychovaní ctíme firemní hierarchii a zvyklosti, takže asi tak. Nebudu s Vámi již ztrácet čas, nechť se Vám v Partners daří :0)

  • On

    15 července, 2013

    No a když zajdeš do kostela, tak odejdeš s natrženou prdelí. To ti nevadí?

    Podnikání je o vytváření zisku. Tak ho finanční společnosti holt vytvářejí. A sem tam se dokonce podělí s klientem :-)

    Švorbovy články jsou dobré pro lidi, hlavně pak absolventy a studentíky, kteří uvažují o vstupu do oboru. Pro lidi z oboru jsou informace, které obsahují, dávno známé.

    Odpovědět

  • Hurvínek

    15 července, 2013

    Pochybuji, že bys byl někdy v kostele.

    Odpovědět

  • Bodo

    15 července, 2013

    Naprostý bezvýhradní souhlas!

    Odpovědět

  • ČeskýMakléř.Cz

    16 července, 2013

    Také s tímto názorem souhlasím. Kydat na sebe hnůj navzájem je špatné řešení. Přestaňte myslet na společnost, přes kterou děláte finance (je to nepodstatné), začněte myslet především na své dobré jméno. Věřte, pak to jde samo… :-)

    Odpovědět

  • jjj

    16 července, 2013

    Hele nemáš pravdu, to pod kým děláš má také význam. Pokud by mě prodal firmu někdo před očima, přemýšlel bych proč a jak dlouho mě vůbec budou chodit peníze, než se to rozpadne. Všichni děláme v obchodě a pokud někdo tvrdí že díky skvělým výsledkům firmy jsem jí prodal, aby dál rostla, tak to my nesedí…:( Nebo pokud by vám něco generovalo zisk a dál mělo zbavily by jste se toho??? To je otázka pro poradce a né pro lamy co dělají ve Fincentru a slepě doufají..

    Odpovědět

  • insider

    16 července, 2013

    10% Partners má slíbeno Jakub Strnad, ředitel Allianz. Taková informace vám dá větší jistotu?

    Majitelé Partners byli od počátku zamlžení, až se Partners prodá Allianz, nikdo si toho ani nevšimne. Vše k tomu směřuje, nová mandátka zaváže otroky ještě víc – a najednou pracují v interní síti.

    Odpovědět

  • Ondra

    19 července, 2013

    Na tohle musím reagovat, protože tyto příspěvky jsou neuvěřitelně subjektivní a nevidí druhou stranu. Pracuji pro poradenskou společnost. Např. dnes jsem volal do UCB, potřeboval jsem vědět jeden detail o půjčce, kterou jsem do UCB zprostředkoval a nechtěl jsem tím zdržovat klienty. Pán na infolince mi řekl, že mě rozhodně nic říkat nebude, protože jsem POUZE dovedl klienty, resp. doporučil jsem jim UCB a celou práci udělala banka, takže mě nepřísluší, aby mi říkali jakékoliv informace. Tak jsem pánovi řekl, že hádat se s ním nebudu a položil jsem telefon. Věřím, že on si řekl, jak jsem arogantní. Ale jak může říct, že jsem POUZE získal klienta a oni všechno udělali, tak proč by mi něco měli říkat? Pán zjevně nikdy nepracoval v obchodu, protože by jinak NIKDY neřekl „POUZE získal klienta“. Vážím si práci bank, ale z mého pohledu ťukat údaje do počítače zvládne i cvičená opice a nadřazovat tuto práci nad získání si důvěry u klienta, to tedy nevím, jestli je správné. Možná ať si zaměstnanci bank a pojišťoven zkusí jít na půl roku přímo „do praxe“ a pak budou o aroganci apod. mluvit úplně jinak.

    Odpovědět

  • Jirka

    15 července, 2013

    Než začnu psát, tak si uvědomte, že všechny pooly nepracují stejně s daným rizikem. Panové, storna jsou všude a nejvyšší ve vybraných MLM, bohužel se o nich moc nepíše. V MLM firmách se lidé střídají jako ponožky, v brokerpoolech to není až tak vážné. Výhoda pro majitele MLM je taková, že částku dluží více lidí (struktura), takže velká část se zaplatí vždy, v poolech to většinou dluží jeden a je větší riziko nezaplacení dluhu. Na druhou stranu pool registrovaný jako makléř má velkou výhodu oproti agentům, získávají následné provize z velkých stabilních obchodů, které agenti dělat nemohou, (Partners,ZFP,OVB atd.) Makléři tím pádem mají více finančních toků (finanční polštáře). Makléři se zaměřují na všechno, o agentech se to říct nedá. Ne každá servisní společnost bere lidi z ulice tak, jak MLM firmy, navíc jsou tučné stornofondy, takže finančních polštářů je dost a i přesto, že storna nejsou pozitivní zprávou, je to problém, který není až tak velký, jak si někteří tady myslíte. Jen tak pro zajímavost, v servisních společnostech v minulých letech byly zaznamenané i vyšší storna a firmy fungují dál. Takže milí kolegové, zjistěte si storna ve svém MLM a pak pište. Zamyslete se, kdyby to pro pooly bylo neúnosné, tak by určitě nedávaly možnost svobodného podnikání, zatím většina MLM firem vymýšlí jak si zprostředkovatele uvázat, jak ho strhat z kůže, že by plánovaný finanční polštář pro vzniklé storna? Pokuste se nad tím zamyslet.

    Odpovědět

  • Jirka

    15 července, 2013

    Omlouvám se, příspěvek nepatřil sem.

    Odpovědět

  • Nemo

    15 července, 2013

    Tohle bude docela smutný příběh… Ať je Vláďo Tvoje „zhrzení“ jakékoliv, měl jsi trochu přemýšlet, než jsi k tomuto dal souhlas….. A doufám, že sis za to nechal alespoň něco zaplatit (a to myslím v dobrém), protože jestli tohle děláš „zadara“, tak jsi docela blázen…

    Tady si s tebou totiž někdo řádně vytírá „zadek“ a Partners to tentokrát nejsou. Ty si fakt myslíš, že Ti Stuchlík dal tento prostor právě proto, aby jsi mohl „objektivně“ povědět světu, jak Ti bylo ublíženo??

    Nebylo by chlapštější zavolat tomu Borkovcovi, proč tedy o tobě šíří takové věci?? To jsi ani nezkusil, co? Ono to chce trochu odvahy na přímou konfrontaci…

    Chápu Tvoje rozčarování nad mandátkou, ale pokud jsi s ní nebyl spokojený, proč sis nedohodnul lepší podmínky a dodatek jak to udělalo poměrně velké množství lidí ve tvé situaci ?? A překvapivě ho všichni dostali (teda aspoň nevím o nikom, komu by ho zamítli )…..

    Odpovědět

  • Michal

    15 července, 2013

    Aha, takže v Partners jsou od března 2013 různé nové mandátky ? To jako, že ti, kdož podepsali jako první mají horší podmínky než ti ostatní ?

    Tak to je vážně hustý … Takže chleba je v Partners opravdu o dvou kůrkách ?

    Děkuji za velmi upřímný názor. Tak to snad také všichni v Partners ví, že jejich kolega může mít úplně jinou smlouvu ! A pokud neví, tak se to právě dozvěděl.

    Odpovědět

  • P P

    15 července, 2013

    To je nejzajímavější novinka o Partners z celé diskuze. Zeptám se na právnim.

    Odpovědět

  • vasek

    16 července, 2013

    Co je na tom „hustého“? Jde snad o to, jaké si kdo dokáže vyjednat podmínky,ne?
    Mandátka je smluvní ujednání dvou stran…

    Odpovědět

  • insider

    15 července, 2013

    Musím se sám sebe ptát, a možná se ptají i ostatní na pár ožehavých otázek.

    1. Proč takový článek vychází na ICZ. Pan Švorba píše, že ještě neví kam půjde, že není rozhodnutý. Co já vím, tak výpovědní lhůta v Partners je 3 měsíce a pochybuji, že by pan Švorba vyžil více jak 3 měsíce bez peněz.

    MOJE VLASTNÍ ODOPOVĚĎ. PAN ŠVORBA LŽE JAK TISKNE A NOSÍ SVOJÍ PRODUKCI DO FINCENTRA KE SVÉMU GURU MICHALOVI HOSCHLOVI.

    2. Jak moc byl pan Švorba úspěšný?

    NIC MOC, JAKO MANAŽER, COŽ SÁM PŘIPOUŠTÍ A JAKO PORADCE TAKÉ NE. ZA ROK 2012, KDY JAK PÍŠE MĚL JEŠTĚ TYRKYSOVÝ MOZEK, TAK UDĚLAL 2.100 BJ NETTO ZA CELÝ ROK.(300.000 KČ, NEBOLI MĚSÍČNĚ 25.000 KČ) COŽ PŘI JEHO NÁKLADECH NA KLIENTSKÉ CENTRUM V NYMBURCE ASI NIC MOC. VŠECHNO NENÍ JEN O PENĚZÍCH, TAK SE NATO MŮŽEME PODÍVAT Z POHLEDU, KOLIK UDĚLAL NOVÝCH KLIENTŮ A JEJICH 27, TEDY ASI 2 MĚSÍČNĚ.
    ZÁVĚR, PAN ŠVORBA OPĚT LŽE.

    3. Povýšení na M1 a jak mu nejde o to se za něčím honit.

    V POVYŠOVACÍM OBDOBÍ MĚL PROPLACENOST 55% A TO JAK SVOJÍ TAK I SKUPINY, COŽ JE O PROTI PRŮMĚRU,KTERÝ MĚL PŘES 80% DOCELA ROZDÍL :-)

    ZÁVĚR, PAN ŠVORBA OPĚT LŽE.

    4. Zmínka o Zdeňkovi Simaichlovi.

    NIKDY JSEM NA TRHU NESLYŠEL JEDINOU ZMÍNKU O TOM, ŽE BY NĚKDO Z PARTNERS PANA SIMAICHLA OČERŇOVAL A NAPADAL. NAOPAK NAROZDÍL OD PANA ŠVORBI NEPSAL NIKDE ČLÁNKY O TOM, JAK PARTNERS ŠPATNÝ A JAK JSOU JINDE LEPŠÍ PROVIZE. A MOŽNÁ BY TO PRO JEHO FIRMU BYLO SKVĚLÉ, KDYŽ BYL MEDIÁLNÍ TVÁŘÍ PARTNERS, MOŽNÁ BY MU TO PŘIVEDLO PÁR LIDÍ DO TEAMU. PAN ŠVORBA SICE NECHCE BUDOVAT, ALE MOŽNÁ CHTĚJÍ BUDOVAT JINÍ :-)

    Takže když to shrnu, tak někdo velmi obratně manipuluje s fakty. Ten článek je napsaný v něčí prospěch. Nepsal ho pan Švorba sám, protože jsou v něm hypertextové odkazy na články z ICZ. A navíc v něm často lže.

    A vzkaz pro pana Švorbu. To co děláte, je nekalá soutěž, brečíte jako malé dítě, kterému vzali hračku a očerňujete svojí momentální konkurenci. Když jste psal, že jste zlepšil svojí aroganci o 70%, tak si to neumím představit, jaký jste mohl být.

    Odpovědět

  • Hurvínek

    15 července, 2013

    Já sice vystupuji jako anonym, ale nesnížil bych se, abych takto napadal neanonyma, tady autora článku. Takže pane insidere, buď odhalíte identitu, čímž dodáte číslům váhu nebo jděte do…

    Odpovědět

  • zamecnik

    15 července, 2013

    Odkazy na články z Investujeme.cz, Hypoindex.cz, případně Investujeme.sk jsou v každém článku, který na našich serverech vychází. Nehledejte v tom žádnou konspiraci ;-).

    Pan Švorba rozhovor skutečně nepsal sám, v tom máte pravdu – on pouze odpovídal na mé otázky.

    Odpovědět

  • Nemo

    15 července, 2013

    Prý p. „Škvorba“… pane Zámečníku, vždyť vy ani nevíte s kým jste ten rozhovor dělal, tak to Vám budeme věřit, že jste ho „dělal“ vy… :-)

    Odpovědět

  • zamecnik

    15 července, 2013

    Chápu. Vy jste nikdy neudělal překlep. Gratuluji Vám.

    Odpovědět

  • Nemo

    15 července, 2013

    Tohle není překlep p. Zámečníku… Pokud by to byl překlep, jsou tam písmena na klávesnici blízká buď písmenu Š nebo písmenu V… a to písmeno K které se Vám tam vloudilo, se při desetiprstové metodě psaní vyskytuje úplně na druhé straně klávesince… (A u metod psaní méně prsty, třeba jedním to jako překlep rozhodně nepřichází v úvahu…)

    Leda že by Vám pan Švorba připomínal to zvířátko, které se tak často zašlapává… což by mimochodem korespondovalo s tím, jakým způsobem jste ho tady pro Fincentrum využili… což si on bohužel stále ještě neuvědomuje…

    Odpovědět

  • David HK

    15 července, 2013

    Pokud vím, tak naše interní pravidla říkají, že nemůže povýšit člověk se špatnou proplaceností. Tedy člověk se skupinovou proplaceností pod 75%. To by mistr Švorba nemohl být tak dlouho manažer…..

    Odpovědět

  • insider

    15 července, 2013

    A nebo právě proto se nehonil, aby udržel M1. Ta proplacenost ukáže pravdu o kvalite obchodu třeba až po roce.

    Odpovědět

  • .

    21 července, 2013

    Reaguji na příspěvek insidera psaný velkými tiskacími písmeny, kde se mimo jiné objevují i čísla a přemýšlím, kdo je insider, že ta čísla zná, kde je vzal a proč je vlastně zveřejňuje.
    Nevím jestli je v Partners nějaký etický kodex, ale i kdyby nebyl, ten samotný příspěvek něco vypovídá o firemní kultuře a náladě uvnitř firmy.

    K finančnímu poradenství jsem se dostal přes Partners, nakonec jsem začal ve Fincentru a z lidí z Partners jsem měl vždy respekt. Shodou okolností až minulý měsíc jsem dostal do rukou první finanční plán od Partners. Špatný nebyl, ale pár detailů tam bylo mimo logiku – a mně takové chyby stačí. Do té doby jsem si myslel, že plány od Partners jsou dokonalé a naprosto bez chyb.

    Když pak v tak krátké době čtu příspěvek, na který právě reaguji, musím konstatovat, že můj respekt z Partners právě odvál vítr jak mávnutím kouzelného proutku někam pryč.

    Odpovědět

  • .

    21 července, 2013

    A jen abych ještě doplnil, ačkoli příspěvek insidera podle mne hodně poškozuje oblast finančního poradenství jako celek a společnost Partners možná ještě víc, děkuji za něj. Mne osobně to neskutečně posílilo. Tedy ještě jednou díky.

    Odpovědět

  • Ona

    15 července, 2013

    Mám návrh na další pokračování tohoto příběhu, osobně by se mi to moc líbilo. Další týden nebo ještě lépe tento týden další článek s názvem „Petr Záměčník: Proč jsem udělal rozhovor s p. Švorbou“, další týden napíše článek někdo další, který bude vedený jako dialog „Pane Záměčníku, proč jste udělal rozhovor s p. Švorbou“. Doporučuji zahrnout do příběhu, že někdo z aktérů se podílel na „únosu“ Ivety Bartošové do Itálie a už máme celou „kauzi“ v hlavním zpravodajství TV Nova :-D

    Odpovědět

  • zamecnik

    15 července, 2013

    Děkuji za tip, budu o tom uvažovat ;-)

    Odpovědět

  • HK

    15 července, 2013

    Pracuji na divizi back office pro externí distribuci významné pojišťovny a náplní mého času je objíždění regionálních partnerů (firem) a školení našich produktů. Můžu vám říct, že všude kam jsem dojela se nemluví o ničem jiném než o článku pana Švorby. Partners si tímto udělalo neuvěřitelně špatnou reklamu, což mi potvrdilo i několik poradců a manažerů přímo z Partners. Možná by se vedení Partners divilo, kolik tisícovek lidí si tento článek pana Švorby přečetlo. Lidé vás začínají vnímat na stejné úrovni jako OVB a pro lidi, kteří jsou do Partners lákáni nebo o této firmě přemýšlí je tento článek důvodem, proč nevstoupit. Budete to mít čím dál těžší s náborem. I to zanášení produkce je pravda, mohla bych to potvrdit i u naší pojišťovny, kde je několik manažerů skupin tajně domluveno se šikovnými a výkonnými poradci z Partners. Důvodem jsou provize, respektive jejich výše, nic jiného v tom nehledejte.

    Odpovědět

  • Michal

    15 července, 2013

    Tohle je naprostá pravda. A díky tomu akvárku, ve kterém centrála Partners drží většinu svých poradců si to ani mnozí neuvědomují.

    Díky za Váš cenný příspěvek do diskuze. Kdyby to šlo, dám LIKE :)

    Odpovědět

  • HMMM

    15 července, 2013

    Jojo, to je skoropravda. To jen ukazuje, jak je Partners známé a jak se řeší. Pokud by to byl někdo ze ZFP, neštěkl by po tom ani pes. Partners dnes znamená na trhu trend změny a ať chcete či nechcete, jsou lidi nespokojení a lidi spokojení. Hlavní je, že je to téma :) Téma které se musí podpořit, aby se nediskutovalo o Fincentru a jejím vedení, které opakovaně podvádí svou strukturu. První lež o tom, že lidi budou akcionáři, jako v Partners. To mi bylo slíbeno na pohovoru a skutek utek, ten kdo to sliboval, tak nedodržel ani další věc, že firmu neprodá. Řešil bych toto a ne Švorbu.

    Odpovědět

  • On

    15 července, 2013

    Tento článek mi nepřijde zbytečný, naopak vhodně doplňuje ten předchozí a uvádí na pravou míru význam některých anonymních komentářů. O společnosti Partners mám již dlouho svůj obrázek. Když ještě v Partners působil opravdu špičkový poradce pan Zdeněk Simaichl, tak byl vlastním lidem z Partners předkládán vedením a manažery jako vzor hodný následování. Psal články, točily se s ním reportáže a z tohoto všeho Partners těžilo. Jednoho dne se pan Simaichl rozhodl z Partners odejít a najednou neexistovalo nic, co by předtím dělal dobře, taky mu nasazovali stejně jako panu Švorbovi „psí hlavu“. To samé potkalo špičkového analytika přes pojištění osob pana Dušana Šídla, jakmile si dovolil odejít z Partners, tak byl najednou stejně zavrženíhodný, jako předtím pan Simaichl nebo Švorba a mnoho, mnoho dalších neznámých poradců a manažerů. Takže dokud k nám nosíš a my z Tebe cucáme penízky, tak jsi jednička, ale běda, pokud bys odešel a nedej Bože se chtěl třeba osamostatnit…dochá­zí vůbec někomu z Partners, že si tato firma začíná vyrábět stejnou pověst jako např. OVB ? Víte, kolik lidí si zde tento článek pana Švorby přečetlo ? Pracuji v backoffice jedné finanční skupiny a mám na starosti externí partnery a můžu vám říct, že při jejich návštěvách se poslední týden nemluví o ničem jiném než o tomto článku a Partners.

    Odpovědět

  • Insider

    15 července, 2013

    Humorne je, ze Dusan Sidlo prisel do Partners kdysi z Fincentra. Pomahal Partners zakladat, delal Lukesovi a Borkovcovi bileho kone, na ktereho bylo napsano NOSTIMO, schranka pro budouci Partners. Pointa je, ze jej nikdo z Fincentra nepomlouval, i kdyz by meli tisic duvodu. Stuchlik o nem mluvil vzdycky s uznanim, byvaly analytik Nejedly jakbysmet. Dusan se ted chudak divi jak s nim hodny Brko vymetl.

    Odpovědět

  • gfd

    15 července, 2013

    Pokud vim, tak se sidlem nikdo nevymetl.

    Odpovědět

  • PetrB

    15 července, 2013

    Tak pokud vím, vyhodili ho z Partners protože ve své knize ,, Jak nás podvádějí“ napsal že 2 hý pilíř nedoporučuje a to se Partners fakt nehodilo do krámu, když jako jediná společnost na trhu neustále přesvědčuje lidi jak je to skvělá věc :-) No jo nějak se ten Allianz fond musí zaplatit

    Odpovědět

  • gfd

    15 července, 2013

    Neodesel sam, jak nekdo psal v diskuzi?

    Odpovědět

  • Jiří

    15 července, 2013

    Pravda je jiná, zeptejte se pana Borkovce.

    Odpovědět

  • Michal

    15 července, 2013

    Vím přesně, jak to s Dušanem bylo. Školil lidi na Moravě a jednomu z účastníků školení se nelíbilo, jak psal o 2. pilíři. Tak zavolal P. Borkovce a zeptal se ho na to.

    A reakce byla skoro blesková. Hned šel na kobereček, kde mu sdělili, že právě skončil.

    Dušan je borec ve svém oboru, ale jeho názory se nehodily do krámu :)

    Odpovědět

  • JR

    15 července, 2013

    Jsem v Partners od samého začátku a je fakt, že původní filozofie byla jiná a fakt jsem jí věřil. Postupem času se čím dál víc rozcházela realita s tím, co se povídalo, školilo a vůbec dělalo.
    Když odešel Prouza, pak Majer, pak Simaichl, pak Šídlo a další, tak mě začalo docházet, že je všechno trochu dost jinak. Všechno, co v Partners za něco stálo už odešlo pryč a to poslední, o co je ještě stát si připravuje půdu jinde. Je vám asi jasné, kdo pak v Partners zůstane. Větší životky a investice nosím mimo Partners a sbírám odvahu k odchodu, už asi druhým rokem.

    Odpovědět

  • Michal

    15 července, 2013

    Mám velmi podobnou zkušenost. V Partners jsem začínal ještě v době, kdy bylo „součástí“ OVB. Takže jsem jedním z přeběhlíků a prvních Partnersáků.

    Je to přesně tak. Na začátku a řekl bych do konce roku 2010 bylo Partners úplně jiné. „Sice jsme žili stále z vizí a Brko z provizí“, ale bylo to tak nějak snesitelné.

    Od roku 2011 přišel velký sešup. Tu firmu zachvátil mamon a byrokracie. Začali odcházet lidé a s nimi i vize.

    Skoro rok a půl jsem přemýšlel o odchodu, nové mandátky byla poslední kapka.

    Přešně, jak píše Vláďa, působení v Partners mi dalo hodně, ale „houpání“ ze strany vrchnosti už bylo moc.

    Odpovědět

  • Nejchytřejší

    15 července, 2013

    Pomlouvání je součást strategie vymývání mozků.
    Poradci s vymytými mozky – požehnání pro klienta:-)))

    Odpovědět

  • teacher

    15 července, 2013

    Zbytečný článek.

    Odpovědět

  • On

    15 července, 2013

    Vzdělávání, poradenství, nezávislost atd.

    Prodejci některých finančních produktů budou ty svoje bl(b)áboly hájit do roztrhání těl a mandátek.

    Odpovědět

  • Prosecká 64

    15 července, 2013

    Vláďo, budou tu o tobě psát, jak jsi špatný poradce, zoufalý, neschopný, neloajální k velkému Brkovi. Pro mě jsi borec, velký borec, co vyslovil myšlenky většiny NAHLAS. Díky!

    Odpovědět