Nechal jsem si opravit auto a požádal jsem svou pojišťovnu o vystavení krycího listu, píše Andrej. Moje pojišťovna, která o sobě v reklamní kampani tvrdí, že se před klienty neskrývá, mě požádala o zaslání kopií kupní smlouvy a předávacího protokolu. Jelikož jsem dokumenty nemohl hned dodat a trápil mě čas, zkusil jsem jinou taktiku.
Na obranu pojišťovny třeba dodat, že její stačilo zaslat oba doklady pouze naskenované. V mém případě však byl problém i to. Jelikož jsem byl přestěhovaný, nalezení a zaslání dokladů by mi čekání na krycí list prodloužilo o dalších pár dní a auto jsem už potřeboval. Na e-mail z pojišťovny jsem proto odepsal, že pokud tyto doklady ode mne opravdu potřebují, měli je žádat už při podpisu pojistné smlouvy, a že v DAS pojišťovně, kde si platím právní ochranu, si nechám prověřit, zda opravdu mají nárok tyto doklady žádat.
A představte si, zabralo. Jelikož další e-mail z pojišťovny už hovořil o ukončení šetření a zaslání krycího listu, předpokládám, že samotné pojišťovně už jen při zmínění slova právník došlo, že kupní smlouvu a předávací protokol od vozidla nakonec nepotřebují.
Upřímně řečeno, byl jsem opravdu rád, že pojišťovně stačilo pohrozit. Právník na lince právní ochrany mi totiž ve skutečnosti radil, abych doklady do pojišťovny raději poslal.
Stalo se na Slovensku. Máte podobnou zkušenost?
Napište námZažili jste úsměvnou nebo naopak nepříjemnou zkušenost s finanční institucí? Podělte se o ni s našimi čtenáři, pište na adresu redakce@investujeme.cz. |